NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جاوب بصراحه ومتعملش فيها بطل الابطال

سرعة القذف من عدمه ملهاش علاقة بالقوة الجسمانية .. دي بترجع للحالة النفسية ومدي الإستثارة وإحساسك بالكس اللي تحت منك ، يعني لو بقالك شهر أو أكتر منكتش بتجيلهم بسرعة لأنك بتبقي ملهوف وعندك رصيد من الخيالات الجنسية ومخزون من اللبن 😃 كمان لو نيكة جديدة مع واحدة جديدة تفاصيل جسمها عجباك واول مرة تمارس معاها برضو هتجيب بسرعة !

لكن لو مع مراتك اللي انت متعود عليها بقالك سنين وحافظ تفاصيل جسمها وجربت معاها كل حاجة فالملل والرتابة بيقللوا الإثارة وتقدر تطول وتغيب شوية ، لكن برضو مش نص ساعة مكاركة 😃
هههههه فعلا عندك حق في كل حاجه بس برده 10دقايق دول ميكلوش معا الواحد بكل امانه ومش مبالغه

• عجبني
التفاعلات: AMG.
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للمتجوزين
بتعمل كام مره في اليوم او الاسبوع او الشهر
والمره بتكون كام مدتها
بص هتكون الاجابة اتنين العادى ومش بكدب نفسي اعمل مره كل يوم ويوم بس للاسف الاجابه التانى بعمل اتنين بالاسبوع وسعات كنت بعمل مره بالاسبوع بس كان معلش ههههههه

• عجبني
هههههه فعلا عندك حق في كل حاجه بس برده 10دقايق دول ميكلوش معا الواحد بكل امانه ومش مبالغه
عادي الواحد ممكن يأخر نفسه لو حابب .. بس ايه المتعة في انك تطول زمن الموضوع على الفاضي؟ حتى الست بتتعب و تزهق .. طالما انت وصلتها للأورجازم ايه الداعي للتأخير؟

• عجبني
التفاعلات: AMG. و حنفي الونش
انا مش متجوزا بس كل صحباتي متجوزين يقولو انهم يتنا علي الأقل 3 مرات أسبوعيا و في اليوم يتناكو مدة ساعتين متقطعا يعني ربع ساعة أو أقل و يرتاحو بعدين يكملو بعدين شويا أكل
هو حسب استعداد الواحدة .. يعني لو عليا مستعد يوميا أو يوم و يوم .. و ممكن مرتين في اليوم لو بينهم نص ساعة راحة .. لكن مراتي بتزهق و تتعب .. و أنا ما حبش انها تبقى بتعمل الموضوع تقضية واجب و هي مش مستمتعة

• عجبني
عادي الواحد ممكن يأخر نفسه لو حابب .. بس ايه المتعة في انك تطول زمن الموضوع على الفاضي؟ حتى الست بتتعب و تزهق .. طالما انت وصلتها للأورجازم ايه الداعي للتأخير؟
مفيش واحده بتشبع انت ممكن لو نزلت مره واتنين تشبع انما الواحده طول ما انت بتشتغل بتتفاعل معاك مش بتتعب غير لما خلاص تقوم من عليها

• عجبني
للمتجوزين
بتعمل كام مره في اليوم او الاسبوع او الشهر
والمره بتكون كام مدتها
تقريبا بشكل شبه يومي ولما ببدأ ألعب ف بتاعي بعد من ٨ ل ١٢ دقيقة

• عجبني
بعمل 150 مره فى اليوم
كل مره 50 ساعه

اكمني متجوز عرفي كل خميس وجمعه اروح اوجب ومره في اليوم ويعني ربع ساعه نص بالكتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%