NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة جارتي وبنتها وبنت خالي _ حتي الجزء الثاني _ 15/8/2023

The Profsir

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
13 فبراير 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
42
نقاط
107
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم













الجزء الثاني



الجزء اللي فات انا معرفتش نفسي
انا مصطفى 25 سنه من حي من احياء القاهرة جسمي كويس مش بلعب رياضه ولا حاجه ولكن من الشغل وكدة اصل نسيت اقولكم اني شغال مساعد حداد اللي يعرف الشغلانه دي هيعرف انها صعبه جداً وكلها دق وشيل وحط ومواااال المهم انا طولي 178 زوبري 21 سنتي بالظبط زيي زي اي شاب بيحب الجنس كنت خاطب قبل كدة بس سبنا بعض عشان اتقفشنا ههههه هبقا انزلها قصه لوحدها دي ومن بعدها مخطبتش تاني وحال البلد اصلا ميسمحش بأي حاجه
يلا نبدأ القصه
يوم كنت راجع من الشغل قبلت اسماء بنت خالي
اسماء: اي يا صاصا راجع من الشغل متأخر يعنى
صاصا اللي هوا انا لأن كل الناس مش بتقولي غير يا صاصا هههه
صاصا؛ اي ياقلبي اه لسه راجع اهو انتي رايحه فين كدة
اسماء: رايحه اجيب كرت ما تيجي معايا السنترال ولا اقولك انتا جاي تعبان روح انتا
صاصا: لا ياقلبي هوا انا برضو اطول امشي مع القمر يلا بينا
اسماء: هههههههه بكاش طول عمرك يلا ياعم
صاصا: عيب دة انا صاصا حبيبك بكاش اي بس دي حقيقه و....
روحنا جبنا الكرت و واحنا مروحين وصلتها لحد السلم لانها في العماره اللي جمبي علي طول
صاصا: عايزة حاجة يا قمر
اسماء: تسلملي يا غالي
صاصا: يلا باي
اسماء: صاصا
صاصا: اي يا اسماء
اسماء: مش ناوي تيجي بقا وتتجوزني وترحمني من اللي انا فيه دي
صاصا: اسماء انتي عارفه انك حبيبتي من زمان وعارفه ان قد اي بحبك بس انتي شايفه الظروف طيب غصب عني هصرف عليكي ولا علي البيت ولا علي نفسي طيب
اسماء: انا هستحمل اي حاجه لأجل عيونك انا محتاجاك جمبي يا صاصا انا عايزاك بجد
صاصا: طلعت علي السلم كدة ووقفت قدامها شوفت عنيها بتدمع رحت رافع وشها وقولتلها انا محتاجك اكتر بس صدقيني موضوع الجواز دة مش هينفع خالص دلوقتي و هيا باصه في عيوني وانا بكلمها لاقيتها مرة واحدة رمت نفسها في حضني و حضتنتني جامد
صاصا: ابعدي يابنت المجنونه هتفضحينا هههه
اسماء: صاصا انا عايزاك وانتا عارف وبتتقل عليا
صاصا: طب بوصي انا اطلعي دلوقتي وانا هروح وبكرا هاجي بدري شويه وهرن عليكي تجيلي او اجيلك المهم نتقابل عشان نعرف نتكلم انما هنا مينفعش كلام يا حبيبتي هنتفضح
اسماء: خلاص انا بكرا هستناك فوق العمارة عندنا
صاصا: ماشي يا قلبي يلا باي
نزلت كام درجه سلم كدة
اسماء: صاصا
صاصا: نعم
ولسه بلف لاقيتها في حضني وشفايفها في شفايفي سرحت معاها بتاع نص دقيقه كده وفوقت زحتها وقولتلها بكره ياقلبي عشان خاطري نتفضح هنا كده وانا خايف عليكي
اسماء: ماشي ياقلبي يلا باي
صاصا: باي ياعشقي
سبت بنت المجنونه دي وروحت وانا علي السلم قبلت حبيبه
صاصا: اي يا بيبه رايحه فين
حبيبه: اي صاصا رايحه اجيب حاجه من الصيدلية
صاصا: اجي معاكي طيب
حبيبه: تسلملي يا صاصا
صاصا: حبيبتي يا حبيبه هههه
سبتها وكملت بس قبل ما اطلع فضلت باصص عليها وع طيازها اللي بتترج زي الچيلي
كملت وجيت داخل بيتنا لمحت الباب بتاعهم مفتوح حته صغيرة كدة وامها عديت كدة من جوة ف الشقه ولابسه قميص نوم اصفر يالهوووووووي علي الجمداااااان بتلمع ياجدعان كنت عايز ادخل واغتصبها من كتر الهيجان اللي كنت فيه
سبتها ودخلت الشقه غيرت هدومي ودخلت الحمام استحميت وانا بستحمي افتكرت حضن اسماء و طيز حبيبه و اللبوة ناديه بقميصها الاصفر زوبري اعلن الحرب و وقف علي اخرة فضلت اضرب عشرة حوالي 10 دقايق عشان انزل مش عايز ينزل وهايج بطريقة بنت وسخه فضلت كدة لحد ما نزلت واستحميت وخرجت كلت و فتحت موقع( نسوانجي اصل انا عضو فيه) وفضلت اقرا في شوية قصص لحد ما نمت
تاني يوم صحيت الصبح روحت الشغل اول ما وصلت لاقيت الست ام عبير ست كدة بتاع 55 سنه بس بطاية سلمت عليا وقالتلي
ام عبير: صباح الخير يا واد صاصا
صاصا: صباح الورد والياسمين يا اجمل ام عبير ف الدنيا احلي صباح دي ولا اي
ام عبير: يا واد يا بكاش ما خلاص راحت علينا
صاصا: قطع لسان اللي يقول كدة دة انتي عود يا ام عبير وضحكت وهيا ضحكت اصل احنا متعودين علي الهزار دة
واحنا بنتكلم الاسطي جه وفتح الورشه وابتدينا شغل
كان يوم صعب شويه بس اهو عده
خلصت شغل بدري و وانا مروح رنيت علي اسماء
صاصا: اي يا قلبي انا جاي ف الطريق اهو
اسماء: ماشي يا حبيبي وانا مستنياك من بدري هتيجي تطلع علي طول علي السطح هتلاقيني ياقلبي انا
صاصا: ماشي ياحبيبتي معرفش انتي ناوية علي اي بس انتي حرة واستحملي هههههه
اسماء: ههههه حبيبي دة انا غلبانه اوي اوي اهااااا
صاصا: مالك يابت
اسماء: اصل اتخبطت في رجلي
صاصا: الف سلامة ع رجلك ههههه
اسماء: طيب ياقلبي يلا مستنياك
صاصا: يلا بااااااي
وصلت تحت العمارة بتاعت اسماء ولسه هطلع السلم قبلت.......
يتبع
تفاعل يا شباب عشان انزل الجزء التالت
 
  • عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: cayze, Shded², Mmmmmmmmmmmmm و 24 آخرين
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم
كمل يا برنس وما تتاخر كان لازم يكون هيدا الجزء اطول
 
  • عجبني
التفاعلات: Popshetos
كمل باصاحبي وبلاش التشويق كده واكتب اول جزء
 
  • عجبني
التفاعلات: Popshetos
كمل يا برنس وما تتاخر
 
ب الجزء في التعليق واطلب من الاداره دمج
 
جامد ياخويا كمل
 
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم
يا ريت تطول الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: 🅰🅻🅰🅽🆃🅸🅻 (97)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم
دي مقدمه
 
انا وجارتي وبنتها وبنت خالي الجزء الثاني
الجزء اللي فات انا معرفتش نفسي
انا مصطفى 25 سنه من حي من احياء القاهرة جسمي كويس مش بلعب رياضه ولا حاجه ولكن من الشغل وكدة اصل نسيت اقولكم اني شغال مساعد حداد اللي يعرف الشغلانه دي هيعرف انها صعبه جداً وكلها دق وشيل وحط ومواااال المهم انا طولي 178 زوبري 21 سنتي بالظبط زيي زي اي شاب بيحب الجنس كنت خاطب قبل كدة بس سبنا بعض عشان اتقفشنا ههههه هبقا انزلها قصه لوحدها دي ومن بعدها مخطبتش تاني وحال البلد اصلا ميسمحش بأي حاجه
يلا نبدأ القصه
يوم كنت راجع من الشغل قبلت اسماء بنت خالي
اسماء: اي يا صاصا راجع من الشغل متأخر يعنى
صاصا اللي هوا انا لأن كل الناس مش بتقولي غير يا صاصا هههه
صاصا؛ اي ياقلبي اه لسه راجع اهو انتي رايحه فين كدة
اسماء: رايحه اجيب كرت ما تيجي معايا السنترال ولا اقولك انتا جاي تعبان روح انتا
صاصا: لا ياقلبي هوا انا برضو اطول امشي مع القمر يلا بينا
اسماء: هههههههه بكاش طول عمرك يلا ياعم
صاصا: عيب دة انا صاصا حبيبك بكاش اي بس دي حقيقه و....
روحنا جبنا الكرت و واحنا مروحين وصلتها لحد السلم لانها في العماره اللي جمبي علي طول
صاصا: عايزة حاجة يا قمر
اسماء: تسلملي يا غالي
صاصا: يلا باي
اسماء: صاصا
صاصا: اي يا اسماء
اسماء: مش ناوي تيجي بقا وتتجوزني وترحمني من اللي انا فيه دي
صاصا: اسماء انتي عارفه انك حبيبتي من زمان وعارفه ان قد اي بحبك بس انتي شايفه الظروف طيب غصب عني هصرف عليكي ولا علي البيت ولا علي نفسي طيب
اسماء: انا هستحمل اي حاجه لأجل عيونك انا محتاجاك جمبي يا صاصا انا عايزاك بجد
صاصا: طلعت علي السلم كدة ووقفت قدامها شوفت عنيها بتدمع رحت رافع وشها وقولتلها انا محتاجك اكتر بس صدقيني موضوع الجواز دة مش هينفع خالص دلوقتي و هيا باصه في عيوني وانا بكلمها لاقيتها مرة واحدة رمت نفسها في حضني و حضتنتني جامد
صاصا: ابعدي يابنت المجنونه هتفضحينا هههه
اسماء: صاصا انا عايزاك وانتا عارف وبتتقل عليا
صاصا: طب بوصي انا اطلعي دلوقتي وانا هروح وبكرا هاجي بدري شويه وهرن عليكي تجيلي او اجيلك المهم نتقابل عشان نعرف نتكلم انما هنا مينفعش كلام يا حبيبتي هنتفضح
اسماء: خلاص انا بكرا هستناك فوق العمارة عندنا
صاصا: ماشي يا قلبي يلا باي
نزلت كام درجه سلم كدة
اسماء: صاصا
صاصا: نعم
ولسه بلف لاقيتها في حضني وشفايفها في شفايفي سرحت معاها بتاع نص دقيقه كده وفوقت زحتها وقولتلها بكره ياقلبي عشان خاطري نتفضح هنا كده وانا خايف عليكي
اسماء: ماشي ياقلبي يلا باي
صاصا: باي ياعشقي
سبت بنت المجنونه دي وروحت وانا علي السلم قبلت حبيبه
صاصا: اي يا بيبه رايحه فين
حبيبه: اي صاصا رايحه اجيب حاجه من الصيدلية
صاصا: اجي معاكي طيب
حبيبه: تسلملي يا صاصا
صاصا: حبيبتي يا حبيبه هههه
سبتها وكملت بس قبل ما اطلع فضلت باصص عليها وع طيازها اللي بتترج زي الچيلي
كملت وجيت داخل بيتنا لمحت الباب بتاعهم مفتوح حته صغيرة كدة وامها عديت كدة من جوة ف الشقه ولابسه قميص نوم اصفر يالهوووووووي علي الجمداااااان بتلمع ياجدعان كنت عايز ادخل واغتصبها من كتر الهيجان اللي كنت فيه
سبتها ودخلت الشقه غيرت هدومي ودخلت الحمام استحميت وانا بستحمي افتكرت حضن اسماء و طيز حبيبه و اللبوة ناديه بقميصها الاصفر زوبري اعلن الحرب و وقف علي اخرة فضلت اضرب عشرة حوالي 10 دقايق عشان انزل مش عايز ينزل وهايج بطريقة بنت وسخه فضلت كدة لحد ما نزلت واستحميت وخرجت كلت و فتحت موقع( نسوانجي اصل انا عضو فيه) وفضلت اقرا في شوية قصص لحد ما نمت
تاني يوم صحيت الصبح روحت الشغل اول ما وصلت لاقيت الست ام عبير ست كدة بتاع 55 سنه بس بطاية سلمت عليا وقالتلي
ام عبير: صباح الخير يا واد صاصا
صاصا: صباح الورد والياسمين يا اجمل ام عبير ف الدنيا احلي صباح دي ولا اي
ام عبير: يا واد يا بكاش ما خلاص راحت علينا
صاصا: قطع لسان اللي يقول كدة دة انتي عود يا ام عبير وضحكت وهيا ضحكت اصل احنا متعودين علي الهزار دة
واحنا بنتكلم الاسطي جه وفتح الورشه وابتدينا شغل
كان يوم صعب شويه بس اهو عده
خلصت شغل بدري و وانا مروح رنيت علي اسماء
صاصا: اي يا قلبي انا جاي ف الطريق اهو
اسماء: ماشي يا حبيبي وانا مستنياك من بدري هتيجي تطلع علي طول علي السطح هتلاقيني ياقلبي انا
صاصا: ماشي ياحبيبتي معرفش انتي ناوية علي اي بس انتي حرة واستحملي هههههه
اسماء: ههههه حبيبي دة انا غلبانه اوي اوي اهااااا
صاصا: مالك يابت
اسماء: اصل اتخبطت في رجلي
صاصا: الف سلامة ع رجلك ههههه
اسماء: طيب ياقلبي يلا مستنياك
صاصا: يلا بااااااي
وصلت تحت العمارة بتاعت اسماء ولسه هطلع السلم قبلت.......
يتبع
تفاعل يا شباب عشان انزل الجزء التالت
@ki1inG دمج يا رايق
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
انا وجارتي وبنتها وبنت خالي الجزء الثاني
الجزء اللي فات انا معرفتش نفسي
انا مصطفى 25 سنه من حي من احياء القاهرة جسمي كويس مش بلعب رياضه ولا حاجه ولكن من الشغل وكدة اصل نسيت اقولكم اني شغال مساعد حداد اللي يعرف الشغلانه دي هيعرف انها صعبه جداً وكلها دق وشيل وحط ومواااال المهم انا طولي 178 زوبري 21 سنتي بالظبط زيي زي اي شاب بيحب الجنس كنت خاطب قبل كدة بس سبنا بعض عشان اتقفشنا ههههه هبقا انزلها قصه لوحدها دي ومن بعدها مخطبتش تاني وحال البلد اصلا ميسمحش بأي حاجه
يلا نبدأ القصه
يوم كنت راجع من الشغل قبلت اسماء بنت خالي
اسماء: اي يا صاصا راجع من الشغل متأخر يعنى
صاصا اللي هوا انا لأن كل الناس مش بتقولي غير يا صاصا هههه
صاصا؛ اي ياقلبي اه لسه راجع اهو انتي رايحه فين كدة
اسماء: رايحه اجيب كرت ما تيجي معايا السنترال ولا اقولك انتا جاي تعبان روح انتا
صاصا: لا ياقلبي هوا انا برضو اطول امشي مع القمر يلا بينا
اسماء: هههههههه بكاش طول عمرك يلا ياعم
صاصا: عيب دة انا صاصا حبيبك بكاش اي بس دي حقيقه و....
روحنا جبنا الكرت و واحنا مروحين وصلتها لحد السلم لانها في العماره اللي جمبي علي طول
صاصا: عايزة حاجة يا قمر
اسماء: تسلملي يا غالي
صاصا: يلا باي
اسماء: صاصا
صاصا: اي يا اسماء
اسماء: مش ناوي تيجي بقا وتتجوزني وترحمني من اللي انا فيه دي
صاصا: اسماء انتي عارفه انك حبيبتي من زمان وعارفه ان قد اي بحبك بس انتي شايفه الظروف طيب غصب عني هصرف عليكي ولا علي البيت ولا علي نفسي طيب
اسماء: انا هستحمل اي حاجه لأجل عيونك انا محتاجاك جمبي يا صاصا انا عايزاك بجد
صاصا: طلعت علي السلم كدة ووقفت قدامها شوفت عنيها بتدمع رحت رافع وشها وقولتلها انا محتاجك اكتر بس صدقيني موضوع الجواز دة مش هينفع خالص دلوقتي و هيا باصه في عيوني وانا بكلمها لاقيتها مرة واحدة رمت نفسها في حضني و حضتنتني جامد
صاصا: ابعدي يابنت المجنونه هتفضحينا هههه
اسماء: صاصا انا عايزاك وانتا عارف وبتتقل عليا
صاصا: طب بوصي انا اطلعي دلوقتي وانا هروح وبكرا هاجي بدري شويه وهرن عليكي تجيلي او اجيلك المهم نتقابل عشان نعرف نتكلم انما هنا مينفعش كلام يا حبيبتي هنتفضح
اسماء: خلاص انا بكرا هستناك فوق العمارة عندنا
صاصا: ماشي يا قلبي يلا باي
نزلت كام درجه سلم كدة
اسماء: صاصا
صاصا: نعم
ولسه بلف لاقيتها في حضني وشفايفها في شفايفي سرحت معاها بتاع نص دقيقه كده وفوقت زحتها وقولتلها بكره ياقلبي عشان خاطري نتفضح هنا كده وانا خايف عليكي
اسماء: ماشي ياقلبي يلا باي
صاصا: باي ياعشقي
سبت بنت المجنونه دي وروحت وانا علي السلم قبلت حبيبه
صاصا: اي يا بيبه رايحه فين
حبيبه: اي صاصا رايحه اجيب حاجه من الصيدلية
صاصا: اجي معاكي طيب
حبيبه: تسلملي يا صاصا
صاصا: حبيبتي يا حبيبه هههه
سبتها وكملت بس قبل ما اطلع فضلت باصص عليها وع طيازها اللي بتترج زي الچيلي
كملت وجيت داخل بيتنا لمحت الباب بتاعهم مفتوح حته صغيرة كدة وامها عديت كدة من جوة ف الشقه ولابسه قميص نوم اصفر يالهوووووووي علي الجمداااااان بتلمع ياجدعان كنت عايز ادخل واغتصبها من كتر الهيجان اللي كنت فيه
سبتها ودخلت الشقه غيرت هدومي ودخلت الحمام استحميت وانا بستحمي افتكرت حضن اسماء و طيز حبيبه و اللبوة ناديه بقميصها الاصفر زوبري اعلن الحرب و وقف علي اخرة فضلت اضرب عشرة حوالي 10 دقايق عشان انزل مش عايز ينزل وهايج بطريقة بنت وسخه فضلت كدة لحد ما نزلت واستحميت وخرجت كلت و فتحت موقع( نسوانجي اصل انا عضو فيه) وفضلت اقرا في شوية قصص لحد ما نمت
تاني يوم صحيت الصبح روحت الشغل اول ما وصلت لاقيت الست ام عبير ست كدة بتاع 55 سنه بس بطاية سلمت عليا وقالتلي
ام عبير: صباح الخير يا واد صاصا
صاصا: صباح الورد والياسمين يا اجمل ام عبير ف الدنيا احلي صباح دي ولا اي
ام عبير: يا واد يا بكاش ما خلاص راحت علينا
صاصا: قطع لسان اللي يقول كدة دة انتي عود يا ام عبير وضحكت وهيا ضحكت اصل احنا متعودين علي الهزار دة
واحنا بنتكلم الاسطي جه وفتح الورشه وابتدينا شغل
كان يوم صعب شويه بس اهو عده
خلصت شغل بدري و وانا مروح رنيت علي اسماء
صاصا: اي يا قلبي انا جاي ف الطريق اهو
اسماء: ماشي يا حبيبي وانا مستنياك من بدري هتيجي تطلع علي طول علي السطح هتلاقيني ياقلبي انا
صاصا: ماشي ياحبيبتي معرفش انتي ناوية علي اي بس انتي حرة واستحملي هههههه
اسماء: ههههه حبيبي دة انا غلبانه اوي اوي اهااااا
صاصا: مالك يابت
اسماء: اصل اتخبطت في رجلي
صاصا: الف سلامة ع رجلك ههههه
اسماء: طيب ياقلبي يلا مستنياك
صاصا: يلا بااااااي
وصلت تحت العمارة بتاعت اسماء ولسه هطلع السلم قبلت.......
يتبع
تفاعل يا شباب عشان انزل الجزء التالت
المقدمه + دول ميكملوش جزء حاول تطول الاجزاء شويه بجانب صفي ذهنك شويه وحاول تنسق اكتر تحياتي لك وبالتوفيق في القادم
 
  • ايه ده
التفاعلات: شكه دبوس
  • معجبنيش
التفاعلات: شكه دبوس
تم إضافة الثاني
 
  • معجبنيش
التفاعلات: شكه دبوس
تم
المرة المرة المقبلة الإبلاغ في موضوع الدمج
ده مش انا انا حبيت اساعد بدل ما ينزل موضوع جديد بيه 😂😂
 
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم













الجزء الثاني



الجزء اللي فات انا معرفتش نفسي
انا مصطفى 25 سنه من حي من احياء القاهرة جسمي كويس مش بلعب رياضه ولا حاجه ولكن من الشغل وكدة اصل نسيت اقولكم اني شغال مساعد حداد اللي يعرف الشغلانه دي هيعرف انها صعبه جداً وكلها دق وشيل وحط ومواااال المهم انا طولي 178 زوبري 21 سنتي بالظبط زيي زي اي شاب بيحب الجنس كنت خاطب قبل كدة بس سبنا بعض عشان اتقفشنا ههههه هبقا انزلها قصه لوحدها دي ومن بعدها مخطبتش تاني وحال البلد اصلا ميسمحش بأي حاجه
يلا نبدأ القصه
يوم كنت راجع من الشغل قبلت اسماء بنت خالي
اسماء: اي يا صاصا راجع من الشغل متأخر يعنى
صاصا اللي هوا انا لأن كل الناس مش بتقولي غير يا صاصا هههه
صاصا؛ اي ياقلبي اه لسه راجع اهو انتي رايحه فين كدة
اسماء: رايحه اجيب كرت ما تيجي معايا السنترال ولا اقولك انتا جاي تعبان روح انتا
صاصا: لا ياقلبي هوا انا برضو اطول امشي مع القمر يلا بينا
اسماء: هههههههه بكاش طول عمرك يلا ياعم
صاصا: عيب دة انا صاصا حبيبك بكاش اي بس دي حقيقه و....
روحنا جبنا الكرت و واحنا مروحين وصلتها لحد السلم لانها في العماره اللي جمبي علي طول
صاصا: عايزة حاجة يا قمر
اسماء: تسلملي يا غالي
صاصا: يلا باي
اسماء: صاصا
صاصا: اي يا اسماء
اسماء: مش ناوي تيجي بقا وتتجوزني وترحمني من اللي انا فيه دي
صاصا: اسماء انتي عارفه انك حبيبتي من زمان وعارفه ان قد اي بحبك بس انتي شايفه الظروف طيب غصب عني هصرف عليكي ولا علي البيت ولا علي نفسي طيب
اسماء: انا هستحمل اي حاجه لأجل عيونك انا محتاجاك جمبي يا صاصا انا عايزاك بجد
صاصا: طلعت علي السلم كدة ووقفت قدامها شوفت عنيها بتدمع رحت رافع وشها وقولتلها انا محتاجك اكتر بس صدقيني موضوع الجواز دة مش هينفع خالص دلوقتي و هيا باصه في عيوني وانا بكلمها لاقيتها مرة واحدة رمت نفسها في حضني و حضتنتني جامد
صاصا: ابعدي يابنت المجنونه هتفضحينا هههه
اسماء: صاصا انا عايزاك وانتا عارف وبتتقل عليا
صاصا: طب بوصي انا اطلعي دلوقتي وانا هروح وبكرا هاجي بدري شويه وهرن عليكي تجيلي او اجيلك المهم نتقابل عشان نعرف نتكلم انما هنا مينفعش كلام يا حبيبتي هنتفضح
اسماء: خلاص انا بكرا هستناك فوق العمارة عندنا
صاصا: ماشي يا قلبي يلا باي
نزلت كام درجه سلم كدة
اسماء: صاصا
صاصا: نعم
ولسه بلف لاقيتها في حضني وشفايفها في شفايفي سرحت معاها بتاع نص دقيقه كده وفوقت زحتها وقولتلها بكره ياقلبي عشان خاطري نتفضح هنا كده وانا خايف عليكي
اسماء: ماشي ياقلبي يلا باي
صاصا: باي ياعشقي
سبت بنت المجنونه دي وروحت وانا علي السلم قبلت حبيبه
صاصا: اي يا بيبه رايحه فين
حبيبه: اي صاصا رايحه اجيب حاجه من الصيدلية
صاصا: اجي معاكي طيب
حبيبه: تسلملي يا صاصا
صاصا: حبيبتي يا حبيبه هههه
سبتها وكملت بس قبل ما اطلع فضلت باصص عليها وع طيازها اللي بتترج زي الچيلي
كملت وجيت داخل بيتنا لمحت الباب بتاعهم مفتوح حته صغيرة كدة وامها عديت كدة من جوة ف الشقه ولابسه قميص نوم اصفر يالهوووووووي علي الجمداااااان بتلمع ياجدعان كنت عايز ادخل واغتصبها من كتر الهيجان اللي كنت فيه
سبتها ودخلت الشقه غيرت هدومي ودخلت الحمام استحميت وانا بستحمي افتكرت حضن اسماء و طيز حبيبه و اللبوة ناديه بقميصها الاصفر زوبري اعلن الحرب و وقف علي اخرة فضلت اضرب عشرة حوالي 10 دقايق عشان انزل مش عايز ينزل وهايج بطريقة بنت وسخه فضلت كدة لحد ما نزلت واستحميت وخرجت كلت و فتحت موقع( نسوانجي اصل انا عضو فيه) وفضلت اقرا في شوية قصص لحد ما نمت
تاني يوم صحيت الصبح روحت الشغل اول ما وصلت لاقيت الست ام عبير ست كدة بتاع 55 سنه بس بطاية سلمت عليا وقالتلي
ام عبير: صباح الخير يا واد صاصا
صاصا: صباح الورد والياسمين يا اجمل ام عبير ف الدنيا احلي صباح دي ولا اي
ام عبير: يا واد يا بكاش ما خلاص راحت علينا
صاصا: قطع لسان اللي يقول كدة دة انتي عود يا ام عبير وضحكت وهيا ضحكت اصل احنا متعودين علي الهزار دة
واحنا بنتكلم الاسطي جه وفتح الورشه وابتدينا شغل
كان يوم صعب شويه بس اهو عده
خلصت شغل بدري و وانا مروح رنيت علي اسماء
صاصا: اي يا قلبي انا جاي ف الطريق اهو
اسماء: ماشي يا حبيبي وانا مستنياك من بدري هتيجي تطلع علي طول علي السطح هتلاقيني ياقلبي انا
صاصا: ماشي ياحبيبتي معرفش انتي ناوية علي اي بس انتي حرة واستحملي هههههه
اسماء: ههههه حبيبي دة انا غلبانه اوي اوي اهااااا
صاصا: مالك يابت
اسماء: اصل اتخبطت في رجلي
صاصا: الف سلامة ع رجلك ههههه
اسماء: طيب ياقلبي يلا مستنياك
صاصا: يلا بااااااي
وصلت تحت العمارة بتاعت اسماء ولسه هطلع السلم قبلت.......
يتبع
تفاعل يا شباب عشان انزل الجزء التالت
كمل و متتاخرش
 
طب يا اخواتي انا قولت اول مرة اكتب تمام
الناس اللي عماله تتكلم دي تفهم ان اوي مرة اكتتتتب
ومحدش يتكلم معايا كدة
عموما انا هحاول احذف المقدمه و الجزء اللي نزلته
عشان نريح دماغنا كلنا بقا
ولا دمج وطول شويه ولا حد يتريق ولا اي وجع دماغ
شكرا ليكم
 
يا عم انت بتعمل ملخص القصه فاكر نفسك في ثانوي وبتعمل ملخصات
 
  • بيضحكني
التفاعلات: ahlawy77
مسا عليكم يا اخواتي اول مرة ليا اكتب ومش عارف هعرف اكتب و اوصل احساسي ليكم ولا لا بس حرفيا دي قصه حقيقيه ولكن حقيقيه في دماغي مش في الواقع لأني نفسي تحصل حقيقي
كام واحد منا بيرسم سيناريوهات في دماغه نفسه انها تحصل
و عشان مطولش عليكم الحكايه كلها بتبدا عند جارتي وبنتها وبنت خالي
هذكر اسماء مستعارة
إليكم تفاصيل كل واحدة

نادية دي جارتي عندها 5 ولاد بنتين و 3 شباب عندها 47 سنه جسمها لو وقفت ف الشمس متعرفش تشوفة من كتر يياضها بزاز جميلة مظبوطه اوووووي وطيز مش كبيرة اوى اللي هيا مدلدله لا مظبوطة فشششخ طولها حوالي 175 جسمها كله مظبوط معندهاش اي حاجه غلط ف جسمها جامد بمعني الكلمه تشوفها تبقي عايز تنط تاكل كل حته فيها من كتر حلاوتها
جوزها عمل حادثة من حوالي 3 سنين عضمه كله اتكسر وبيمشي بالعافية

حبيبه دي بنتها الصغيرة عندها 21 سنه بيضه اوي زي امها حاجه كدة متتوصفش تتناك علي طووووووووول بزاز صغيرة قد البرتقاله طياز في حجم البطيخه الكبيرة جسم فتاااك طولها حوالي 158 بعشق جسمها اووووي
هناء دي بقا تبقي صاحبة بنت خالي اللي هيا

اسماء 22 سنه جسمها حلو جدا سمرا شويه يعني امحاوية زي ما بنقول بالبلدي كدة كل حاجه فيها حلوة كانت متجوزة واطلقت لان جوزها اتجوز عليها مش معاها عيال عايشه في العمارة اللي جمبنا مع خالي ومراته

كدة انا قولت كل التفاصيل و موضوع القصه
اتمني الاقي تفاعل عشان انزل الجزء الاول من القصه وسردها لكم بكل التفاصيل
تحياتي لكم













الجزء الثاني



الجزء اللي فات انا معرفتش نفسي
انا مصطفى 25 سنه من حي من احياء القاهرة جسمي كويس مش بلعب رياضه ولا حاجه ولكن من الشغل وكدة اصل نسيت اقولكم اني شغال مساعد حداد اللي يعرف الشغلانه دي هيعرف انها صعبه جداً وكلها دق وشيل وحط ومواااال المهم انا طولي 178 زوبري 21 سنتي بالظبط زيي زي اي شاب بيحب الجنس كنت خاطب قبل كدة بس سبنا بعض عشان اتقفشنا ههههه هبقا انزلها قصه لوحدها دي ومن بعدها مخطبتش تاني وحال البلد اصلا ميسمحش بأي حاجه
يلا نبدأ القصه
يوم كنت راجع من الشغل قبلت اسماء بنت خالي
اسماء: اي يا صاصا راجع من الشغل متأخر يعنى
صاصا اللي هوا انا لأن كل الناس مش بتقولي غير يا صاصا هههه
صاصا؛ اي ياقلبي اه لسه راجع اهو انتي رايحه فين كدة
اسماء: رايحه اجيب كرت ما تيجي معايا السنترال ولا اقولك انتا جاي تعبان روح انتا
صاصا: لا ياقلبي هوا انا برضو اطول امشي مع القمر يلا بينا
اسماء: هههههههه بكاش طول عمرك يلا ياعم
صاصا: عيب دة انا صاصا حبيبك بكاش اي بس دي حقيقه و....
روحنا جبنا الكرت و واحنا مروحين وصلتها لحد السلم لانها في العماره اللي جمبي علي طول
صاصا: عايزة حاجة يا قمر
اسماء: تسلملي يا غالي
صاصا: يلا باي
اسماء: صاصا
صاصا: اي يا اسماء
اسماء: مش ناوي تيجي بقا وتتجوزني وترحمني من اللي انا فيه دي
صاصا: اسماء انتي عارفه انك حبيبتي من زمان وعارفه ان قد اي بحبك بس انتي شايفه الظروف طيب غصب عني هصرف عليكي ولا علي البيت ولا علي نفسي طيب
اسماء: انا هستحمل اي حاجه لأجل عيونك انا محتاجاك جمبي يا صاصا انا عايزاك بجد
صاصا: طلعت علي السلم كدة ووقفت قدامها شوفت عنيها بتدمع رحت رافع وشها وقولتلها انا محتاجك اكتر بس صدقيني موضوع الجواز دة مش هينفع خالص دلوقتي و هيا باصه في عيوني وانا بكلمها لاقيتها مرة واحدة رمت نفسها في حضني و حضتنتني جامد
صاصا: ابعدي يابنت المجنونه هتفضحينا هههه
اسماء: صاصا انا عايزاك وانتا عارف وبتتقل عليا
صاصا: طب بوصي انا اطلعي دلوقتي وانا هروح وبكرا هاجي بدري شويه وهرن عليكي تجيلي او اجيلك المهم نتقابل عشان نعرف نتكلم انما هنا مينفعش كلام يا حبيبتي هنتفضح
اسماء: خلاص انا بكرا هستناك فوق العمارة عندنا
صاصا: ماشي يا قلبي يلا باي
نزلت كام درجه سلم كدة
اسماء: صاصا
صاصا: نعم
ولسه بلف لاقيتها في حضني وشفايفها في شفايفي سرحت معاها بتاع نص دقيقه كده وفوقت زحتها وقولتلها بكره ياقلبي عشان خاطري نتفضح هنا كده وانا خايف عليكي
اسماء: ماشي ياقلبي يلا باي
صاصا: باي ياعشقي
سبت بنت المجنونه دي وروحت وانا علي السلم قبلت حبيبه
صاصا: اي يا بيبه رايحه فين
حبيبه: اي صاصا رايحه اجيب حاجه من الصيدلية
صاصا: اجي معاكي طيب
حبيبه: تسلملي يا صاصا
صاصا: حبيبتي يا حبيبه هههه
سبتها وكملت بس قبل ما اطلع فضلت باصص عليها وع طيازها اللي بتترج زي الچيلي
كملت وجيت داخل بيتنا لمحت الباب بتاعهم مفتوح حته صغيرة كدة وامها عديت كدة من جوة ف الشقه ولابسه قميص نوم اصفر يالهوووووووي علي الجمداااااان بتلمع ياجدعان كنت عايز ادخل واغتصبها من كتر الهيجان اللي كنت فيه
سبتها ودخلت الشقه غيرت هدومي ودخلت الحمام استحميت وانا بستحمي افتكرت حضن اسماء و طيز حبيبه و اللبوة ناديه بقميصها الاصفر زوبري اعلن الحرب و وقف علي اخرة فضلت اضرب عشرة حوالي 10 دقايق عشان انزل مش عايز ينزل وهايج بطريقة بنت وسخه فضلت كدة لحد ما نزلت واستحميت وخرجت كلت و فتحت موقع( نسوانجي اصل انا عضو فيه) وفضلت اقرا في شوية قصص لحد ما نمت
تاني يوم صحيت الصبح روحت الشغل اول ما وصلت لاقيت الست ام عبير ست كدة بتاع 55 سنه بس بطاية سلمت عليا وقالتلي
ام عبير: صباح الخير يا واد صاصا
صاصا: صباح الورد والياسمين يا اجمل ام عبير ف الدنيا احلي صباح دي ولا اي
ام عبير: يا واد يا بكاش ما خلاص راحت علينا
صاصا: قطع لسان اللي يقول كدة دة انتي عود يا ام عبير وضحكت وهيا ضحكت اصل احنا متعودين علي الهزار دة
واحنا بنتكلم الاسطي جه وفتح الورشه وابتدينا شغل
كان يوم صعب شويه بس اهو عده
خلصت شغل بدري و وانا مروح رنيت علي اسماء
صاصا: اي يا قلبي انا جاي ف الطريق اهو
اسماء: ماشي يا حبيبي وانا مستنياك من بدري هتيجي تطلع علي طول علي السطح هتلاقيني ياقلبي انا
صاصا: ماشي ياحبيبتي معرفش انتي ناوية علي اي بس انتي حرة واستحملي هههههه
اسماء: ههههه حبيبي دة انا غلبانه اوي اوي اهااااا
صاصا: مالك يابت
اسماء: اصل اتخبطت في رجلي
صاصا: الف سلامة ع رجلك ههههه
اسماء: طيب ياقلبي يلا مستنياك
صاصا: يلا بااااااي
وصلت تحت العمارة بتاعت اسماء ولسه هطلع السلم قبلت.......
يتبع
تفاعل يا شباب عشان انزل الجزء التالت
 
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: شكه دبوس و ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%