NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا هى شكلها صعب تتناك من حد غيره لانه شكله مروقها على الآخر مع انهم مش صغيرين دى عندها بت حوالى ١٨ او عشرين سنه بس عايش مع ستها في شقه تانيه فى العماره وده جوز امها
ر بنا يهنى سعيد بسعيدة ، بس دى حاجة مستفزة بتسمع حد غيرهم فى العمارة :cautious:

هو مكيفها هتبص لك ليه

• حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
بسيطة سجلها فويس يكون واضح ليها وحاول توصل للفيس بتعها وابعتو ليهاوقولها انا بقيت بحلم بثوتك وانا نايم ونفسي اسمعو لايف. وشوف رد فعلها ايه

نفس القصه عندي جارتي بسمعها كل مره تتناك فيها وجارتى التانيه كمان العماره اللي لازقة فيا

يعم انا عندي في العماره سعات بسمع صريخ الستات وقت النيك من المنور و بعدها او قبلها بيكونو متخانقين او بيتصالحوا مش معنى كده ان دا مؤشر لزبى انى احاول انيكها
هى مهيجانى اوى
وكمان هما بيتخانقو كتير و بيعد يهددها بالطلاق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بسمع جارتى كل يوم وهى بتتناك و صوتها ابن متناكه عالى اوى مع انى فرق بيني وبينها دورين
و عليها كلام يجي اوى
ده انا بسجلها فويس
بتتناك صبح وليل
ونفسى فيها اوى
ده حلم

فين يبني الفويسات دي🤔😂😂خلينا نسمع اللبوة دي بتعمل ايه

انا بسمع جارتى كل يوم وهى بتتناك و صوتها ابن متناكه عالى اوى مع انى فرق بيني وبينها دورين
و عليها كلام يجي اوى
ده انا بسجلها فويس
بتتناك صبح وليل
ونفسى فيها اوى
طب ابعت الفويس

**** ما يجعل لينا جار لية عنين ياشيخ حتى النيكة مركزين معاها فى اية:oops::rolleyes::rolleyes:

لو من جوزها فكبر مخك و شيل الموضوع ده من دماغك و متحولش تلمح حتى علشان متروحش فى ستين داهية ، لكن لو من حد غريب فخش بصدر جامد!! 👌🏻

و عليها كلام يجي اوى
ده انا بسجلها فويس
بتتناك صبح وليل
ونفسى فيها اوى
انا اسف بس التخيلات ليها حدود

و عليها كلام يجي اوى
ده انا بسجلها فويس
بتتناك صبح وليل
ونفسى فيها اوى
مادام بتسمع الجيران بصوتها تبقى بتنادي عليهم اتقدم خطوة واتحرش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%