NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جوز اختي مراتي جابهم ع مراتي قدامي وعادي

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, The_Cuck, loveyoumissyou و شخص آخر
فااااااااجر 😍😍😍😍

كان عندي عزومه اتنين زمايلي جداد في الشغل عزمتهم عندي بعد اول يوم شغل علشان نتعرف علي بعض
طول اليوم كنت باخد بالي انهم بيبصوا علي مراتي كتير بس محطتش في دماغي
اضريت انزل اجيب حاجه من تحت و اتاخرت شويه و كنت ناسي خالص ان مراتي لوحدها معاهم في البيت .... طلعت لاقيت المنظر ده بالظبط

HhJT2Bs.webpHhJ5cla.webp

ياريتها ريمو مراتي ❤️🤤

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص و عاشق فراغ
كان عندي عزومه اتنين زمايلي جداد في الشغل عزمتهم عندي بعد اول يوم شغل علشان نتعرف علي بعض
اضريت انزل اجيب حاجه من تحت و اتاخرت شويه و كنت ناسي خالص ان مراتي لوحدها معاهم في البيت .... طلعت لاقيت المنظر ده بالظبط

HhJT2Bs.webpHhJ5cla.webp

يابختك بمراتك

انتا مكنتش مصدوم بس انتا خورمك كان مولع نار يا دلدول لما شفت بزاز مراتك متغرقة لبن من زبار الفحول تعالي لو جاد اخلي قرونك تولع

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
كيفوها ياعرص
مش عايز صاحب جديد؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتك
اضريت انزل اجيب حاجه من تحت و اتاخرت شويه و كنت ناسي خالص ان مراتي لوحدها معاهم في البيت .... طل

HhJT2Bs.webpHhJ5cla.webp

مراتك جامده نيك و تستاها تتفشخ اكتر وعلفكره انا فتحت و جبت ف طيزها😉

• عجبني
اهم حاجه انها اتبسطت

عندك حق في كل كلمه
ايوة كدة يا دلدول اعترف ان خورمك ولع نار لما شفت لبن علي بزازها و انهم فشخو شرفك مراتك المؤدبة بقتي لبوة زبار و معرصاااك و بتتناك و انتا بقيت متنكها الي خورمه بيوحوح و عايز يتبعبص من خورمه وهو مستمتع ان مرلته بتتناك قدامه

• عجبني
التفاعلات: Deadpool. و The_Cuck
ايوة كدة يا دلدول اعترف ان خورمك ولع نار لما شفت لبن علي بزازها و انهم فشخو شرفك مراتك المؤدبة بقتي لبوة زبار و معرصاااك و بتتناك و انتا بقيت متنكها الي خورمه بيوحوح و عايز يتبعبص من خورمه وهو مستمتع ان مرلته بتتناك قدامه
انا فعلا مراتي محترمه المنظر بالنسبالي كان صادم و هي علي الارض بينهم و لبنهم كله علي وشها و بتبصلي و بتضحك كانها بتقولي اخرك هتعمل ايه ولا حاجه

• عجبني
انا فعلا مراتي محترمه المنظر بالنسبالي كان صادم و هي علي الارض بينهم و لبنهم كله علي وشها و بتبصلي و بتضحك كانها بتقولي اخرك هتعمل ايه ولا حاجه
انبسط انت وهي يادلدلو

اهم حاجه اتبسطت ولالا

HhJT2Bs.webpHhJ5cla.webp

اهم حاجه اتبسطت ولالا

HhJT2Bs.webpHhJ5cla.webp

ياريت نبقى اصحاب و انا اعشرهالك كل يوم

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: شكلي كده هتفشخ
مراتك لبوة قوي يسطا

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: شكلي كده هتفشخ
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%