NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: J U B A
كلام حلو بس مش عطول
صدقيني لو بحثتي وفتشتي هتعرفي انه صح 99.9 من الحالات والباقي نقدر نقول اختبار من ربنااا🌹

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
سؤال عميق بعد تفكير اعمق
كنت قاعده كلعاده بجلب ف التيك توك حجي
لاحظت حاجه اكده
الرجاله اللي بتحب بجد وناس كويسه بتقع ف بنات بنت وسخه والعكس صحيح
اي الفكره بجا
بث كده
مستحيل و**** ولا اختبار منن **** ولا اى حاجة افة المجتمع الاختلاط يعنى البنت اللى بتفرط فى نفسها لو بتحب فعلا مش هتفرط فى نفسها باى مسمى او كلمة يعنى زواج فقط حلال فقط لكن هى بتكون حابة كده حابة انها تبقى شمال انا اسف على اللفظ والراجل نفس الحكاية لو محترم هيدخل الباب من بابه مش من اى طريقة تانى زواج فقط لان تسديد الديون فعلا صعب

مستحيل و** ولا اختبار منن ** ولا اى حاجة افة المجتمع الاختلاط يعنى البنت اللى بتفرط فى نفسها لو بتحب فعلا مش هتفرط فى نفسها باى مسمى او كلمة يعنى زواج فقط حلال فقط لكن هى بتكون حابة كده حابة انها تبقى شمال انا اسف على اللفظ والراجل نفس الحكاية لو محترم هيدخل الباب من بابه مش من اى طريقة تانى زواج فقط لان تسديد الديون فعلا صعب
كلام صح مش الايام دي

مستحيل و** ولا اختبار منن ** ولا اى حاجة افة المجتمع الاختلاط يعنى البنت اللى بتفرط فى نفسها لو بتحب فعلا مش هتفرط فى نفسها باى مسمى او كلمة يعنى زواج فقط حلال فقط لكن هى بتكون حابة كده حابة انها تبقى شمال انا اسف على اللفظ والراجل نفس الحكاية لو محترم هيدخل الباب من بابه مش من اى طريقة تانى زواج فقط لان تسديد الديون فعلا صعب
كلام يحترم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%