NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مـنحـرف

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين منكم مؤمن بثقافة التعري وحاببها
وهل التعري بعطي شعور ايجابي واحساس بالحرية والراحة النفسية
في اروبا التعري مش مرتبط بالشهوة والجنس ممكن عادي تلاقي في الاماكن العامة

• عجبني
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ريهام, AliAlaa, Al-Mahdy و 6 آخرين
من فترة وانا عندى رغبة في ان مراتى تلبس مفتوح وعريان خصوصا في المصيف مش عارف ايه السبب

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AliAlaa, Al-Mahdy, تبادل دياثه dk و 8 آخرين
فى أوروبا فيه أماكن معينة مش أي مكان...و عن نفسي مش شايف الهدوم نوع من أنواع القيود علشان التعرى يبقى حرية

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa و مـنحـرف
هو ايه علاقة اللبس ب الحرية؟😂😂

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa، 👄Ahmed و مـنحـرف
انا شايف مدا برضوا

• عجبني
التفاعلات: مـنحـرف
من فترة وانا عندى رغبة في ان مراتى تلبس مفتوح وعريان خصوصا في المصيف مش عارف ايه السبب
اول خطوة للدياثة :coffee:

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa و منحرف كيوت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

دا بيكون على حسب الثقافة و المجتمع اللي الشخص موجود فيه، يعني عندك مثلا المجتمع الشرقي غير الأوروبي و كدا، و برضو الموضوع ملوش علاقة بالحرية خالص، دا بيكون تعود مش اكتر

• عجبني
لو مراتك جامده قلعها وهاتها افشخهالك

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa، مـنحـرف و Cpl4fun

هو التعري صار ثقافه . ملعون ابوها ثقافه

• عجبني
مافيش حاجة اسمها تعري فاوروبا ولا فاسيا
ده لبس مودرن
انك تقول تعري معناها انك تعتبر كل الي بيلبس الافرانكا متعري! ماحنا بتلبس نفس اللبس وعادي يعني … على فكرة افكاركم عن اوروبا و امريكا كلها غلط فغلط
الي بيلبسوه بره بنلبسو هنا و يمكن اكتر!
الفرق ان مافيش للبس صيغة "جنسية" ولو كان ما بيوديش لحاجات شمال زي مخ بعضهم!

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مـنحـرف و حسن٩٤

شوف التعري مش ثقافة ولا اله علاقة بالحرية

في فترة العشرينيات والثلاثنينات ولغاية حتى السبعينيات كانت البنات والستات في بعض الدول العربية لبسهم شبه أوروبا حالياً

الموضوع كان مرتبط بحملات التبشير اللي رافقت احتلال الدول العربية قبل استقلالها، وكان مرتبط بأخلاق وحضارة أهل البلد، يعني ممكن تكون البنت مكشوفة الفخذين ومع ذلك ابن الجيران مستحيل ينظرلها نظرة جنسية لانها بنت حتته،
اليوم اختلفت معايير الأخلاق للأسف ، أصبحت البنت المحجبة مطمع من أخوها اللي نايم بالغرفة اللي جنببها ..!! وفهمك كفاية

• عجبني
التفاعلات: أم قويق و مـنحـرف
دي رغبةعادية عشان تحس ان مراتك جميله زي كل البنات والستات اللي بتشوفها عريانين في المصيف، وعشان تتاكد ان كل الرجالة معجبيني بجمالها وانوثتها وبيبصوا علي جسمها زي ما انت بتبص علي ستات غيرها

• عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy و مـنحـرف
مافيش حاجة اسمها تعري فاوروبا ولا فاسيا
ده لبس مودرن
انك تقول تعري معناها انك تعتبر كل الي بيلبس الافرانكا متعري! ماحنا بتلبس نفس اللبس وعادي يعني … على فكرة افكاركم عن اوروبا و امريكا كلها غلط فغلط
الي بيلبسوه بره بنلبسو هنا و يمكن اكتر!
الفرق ان مافيش للبس صيغة "جنسية" ولو كان ما بيوديش لحاجات شمال زي مخ بعضهم!
فيه نوادي عراه وشواطئ عراه في معظم دول اوربا واسيا،،، والتعري حالة صحية للجسد بتعرض كل الجسد للشمس والهواء والرطوبه الطبيعية ، وتوجد سباقات دراجات للعراه في بعض دول اوربا في الشوارع العادية

• عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy و مـنحـرف
شوف حضرتك الكلام دا فى البيت مع ماتك هى او انت عريانين او حتى لوحدك اما فى اتلمجتمع
انا ماشى بالحلال و الحرام و طلعا التعرى حرام و كمان مقبلش مراتى حد يشوفها عريانا
انا عن نفسى انا كراجل لا طبعا انا مبلبسش اصلا شورتات فى البيت و بقعد صيف شتا ببنطلون

و محبش انى اتعرى خالص

• عجبني
فيه نوادي عراه وشواطئ عراه في معظم دول اوربا واسيا،،، والتعري حالة صحية للجسد بتعرض كل الجسد للشمس والهواء والرطوبه الطبيعية ، وتوجد سباقات دراجات للعراه في بعض دول اوربا في الشوارع العادية
يا حلاوة
و عشان فيه ماس بيتعرو عشان الطبيعة يبقو كلهم من مولد سيدي العريان
ما افريقيا عايشييييين عريانبن
و ادغال الامازون
و جزر الهند

• عجبني
شوف حضرتك الكلام دا فى البيت مع ماتك هى او انت عريانين او حتى لوحدك اما فى اتلمجتمع
انا ماشى بالحلال و الحرام و طلعا التعرى حرام و كمان مقبلش مراتى حد يشوفها عريانا
انا عن نفسى انا كراجل لا طبعا انا مبلبسش اصلا شورتات فى البيت و بقعد صيف شتا ببنطلون

و محبش انى اتعرى خالص
وجهة نظر
شكرا لمرورك

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
شوف التعري مش ثقافة ولا اله علاقة بالحرية

في فترة العشرينيات والثلاثنينات ولغاية حتى السبعينيات كانت البنات والستات في بعض الدول العربية لبسهم شبه أوروبا حالياً

الموضوع كان مرتبط بحملات التبشير اللي رافقت احتلال الدول العربية قبل استقلالها، وكان مرتبط بأخلاق وحضارة أهل البلد، يعني ممكن تكون البنت مكشوفة الفخذين ومع ذلك ابن الجيران مستحيل ينظرلها نظرة جنسية لانها بنت حتته،
اليوم اختلفت معايير الأخلاق للأسف ، أصبحت البنت المحجبة مطمع من أخوها اللي نايم بالغرفة اللي جنببها ..!! وفهمك كفاية
تسلم ايدك
مشكور عالمرور

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
يا حلاوة
و عشان فيه ماس بيتعرو عشان الطبيعة يبقو كلهم من مولد سيدي العريان
ما افريقيا عايشييييين عريانبن
و ادغال الامازون
و جزر الهند
نورت البوست

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
دي رغبةعادية عشان تحس ان مراتك جميله زي كل البنات والستات اللي بتشوفها عريانين في المصيف، وعشان تتاكد ان كل الرجالة معجبيني بجمالها وانوثتها وبيبصوا علي جسمها زي ما انت بتبص علي ستات غيرها
تسلم ايدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%