NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sico94

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قول لنا اكتر مواقف هيجتك وانت / ي في ثانوي.... ولو حد عنده اخته في ثانوية عامة ومهيجاه وعملاله مشاكل يجيي يحكي

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
قول لنا اكتر مواقف هيجتك وانت / ي في ثانوي.... ولو حد عنده اخته في ثانوية عامة ومهيجاه وعملاله مشاكل يجيي يحكي
ليه هو انت عندك

اية اللى خلاك تفتكر كدا يعني عندك موقف؟

هو مش مهيجني ... انا كنت عماله بوست اصلا .... كان جاري متجوز جديد و انا بذاكر ف اوضي هي ف وش اوضتهم ع طول ... و بسمع اصوات بقا و بذاكر كان عندي امتحان بعدها بيوم قولت ف عقلي يعني انت بتنيك و انا هروح اتناك ف امتحان بكرة 😂😂😂

• عجبني
ليه هو انت عندك
انا بصراحة الحريم اللي كانوا معايا في السنتر اووووف بجد كانوا بيخلوا التركيز ١٠٠٠ في ال ١٠٠... ههههههه

• عجبني
هو مش مهيجني ... انا كنت عماله بوست اصلا .... كان جاري متجوز جديد و انا بذاكر ف اوضي هي ف وش اوضتهم ع طول ... و بسمع اصوات بقا و بذاكر كان عندي امتحان بعدها بيوم قولت ف عقلي يعني انت بتنيك و انا هروح اتناك ف امتحان بكرة 😂😂😂
متخيلك وانت قاعد في الامتحان وبدل ما تفتكر المعلومة ... تفتكر الصويت بتاع جارتك بس هههههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعشق عيال الثانوي.
بيكونوا لسه ملبن كده و ناعمين اوي

• عجبني
التفاعلات: sico94
بقو فايريييين اوي ... وبقو حاجة مستفزة بصراحة ... مش عارف الموضة السنة جاية ايه ... لبس شفاف بقي ولا ايه ... ههههههه

• عجبني
كنت مظبطة الواد بتاع السنتر ..كان اسمه صلاح .... و كان يخلينى اروح بدرى و ندخل و يقفل باب القاعه اللى فوق و يقفش و يحسس و عرفت ان فى بنتين من صحباتي كمان بيعمل معاهم كده

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و الــــــعَــــــربــــــى
كنت مظبطة الواد بتاع السنتر ..كان اسمه صلاح .... و كان يخلينى اروح بدرى و ندخل و يقفل باب القاعه اللى فوق و يقفش و يحسس و عرفت ان فى بنتين من صحباتي كمان بيعمل معاهم كده
وعلي كده بقي الموضوع كان حلو ؟

عالم موضوع عن لحوار دا كنت بروح درس فيزيا المدرس بتاعه عشان احنا طوال كان بيقعد البنات قدام واحنا وراهم وكان فى بنت طيزها جامدة بتقعد قدامى كنت كل مرة ببعبصها طول الدرس لحد ما نخلص ولما تيجى بدرى واقعد فى مكان مش وراها تنتقل وتيجى تقعد قدامى ولو جت هى متأخر بتتصرف وبتقعد قدامى طول السنة وانا هارى طيزها بعبصة وتقفيش

• عجبني
عالم موضوع عن لحوار دا كنت بروح درس فيزيا المدرس بتاعه عشان احنا طوال كان بيقعد البنات قدام واحنا وراهم وكان فى بنت طيزها جامدة بتقعد قدامى كنت كل مرة ببعبصها طول الدرس لحد ما نخلص ولما تيجى بدرى واقعد فى مكان مش وراها تنتقل وتيجى تقعد قدامى ولو جت هى متأخر بتتصرف وبتقعد قدامى طول السنة وانا هارى طيزها بعبصة وتقفيش
امال انا مكنتش الحاجات دي بتقع قدامي ليه 😅

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و الملك السادى
ده صلاح كان خاربها بقه 😂😂 كان بيقفش للدفعة كلها 🤣🤣

ده صلاح كان خاربها بقه 😂😂 كان بيقفش للدفعة كلها 🤣🤣
كان معايا شوية بناات شرتميط في الدروس بس كان اخرنا نبص بس وشفنا الشراميط اللي علي حق اما دخلنا الكلية

• عجبني
انا مخلص ثانوية عامه من بدري بس كان ساعتها بداية شرمطه البنات و كان النيك لسه طالع موضه كانت البنات بتتشرمط علينا في الدروس و كل واحد كان يشقط واحده يروح ينام معاها

• عجبني
كنت عامل نفس الحوار دا 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%