NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نينص ٣

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو بقا احنا في الربيع يعني موسم التوت يعني الأبيض والاسمر يعني ذكريات الطفوله يعني الشجر يعني الشتيمه. العلقات السخنه
انا واحد عايش في الارياف اوك بأكل توت لحد انهارده حتي كنت لسه جاي من علي الترعه كان في شجره مليانه جعاليس.
السؤال الأول هل اكلت التوت من قبل
٢ اذا كنت اكلته فأكيد صاحب الشجره او صاحب الغيط الي الشجره قدامه جه واتخانق معاك احكيلنا بقا
انا يا خويا جدي عنده اربع شجرات ٢ بيض و٢ سمر 😋😋😋😛😛😛😎😎😎😎
فأن لم تأكله من الشجره فقد فاتتك مغامرات بني عبس

• عجبني
التفاعلات: najwa
ياااااه ذكريات
كنت بخلي واحد صحبي يطلع علي الشجرة يجمع كتير في كياس و اللي يملاها يحدفها لحد ما سرقتهم و خلعت و كلت التوت كله لوحدي 😂😂😂
كانت أيام فشيخة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياااااه ذكريات
كنت بخلي واحد صحبي يطلع علي الشجرة يجمع كتير في كياس و اللي يملاها يحدفها لحد ما سرقتهم و خلعت و كلت التوت كله لوحدي 😂😂😂
كانت أيام فشيخة
لسه جاي من عند جدي ونزلت كل الي في الشجره

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
بصو بقا احنا في الربيع يعني موسم التوت يعني الأبيض والاسمر يعني ذكريات الطفوله يعني الشجر يعني الشتيمه. العلقات السخنه
انا واحد عايش في الارياف اوك بأكل توت لحد انهارده حتي كنت لسه جاي من علي الترعه كان في شجره مليانه جعاليس.
السؤال الأول هل اكلت التوت من قبل
٢ اذا كنت اكلته فأكيد صاحب الشجره او صاحب الغيط الي الشجره قدامه جه واتخانق معاك احكيلنا بقا
انا يا خويا جدي عنده اربع شجرات ٢ بيض و٢ سمر 😋😋😋😛😛😛😎😎😎😎
فأن لم تأكله من الشجره فقد فاتتك مغامرات بني عبس
لأ عادي بروح لهم و استأذنهم و اخليهم يقطفوا لي مخصوص نص كيلو و بعطيهم حساب النص كيلو 🤡 انا بجيب النص كيلو ب 80 جنيه منهم 🤡 اتمنى ميكونوش بينصيوا عليا

انا بستني ابريل و مايو عشان التوت و الصيد لان التوت من الطعوم اللي بتجيب سمك حلو و مش غاليه، و معلم فاكهه التوت بموسوم صيد سمك

لأ عادي بروح لهم و استأذنهم و اخليهم يقطفوا لي مخصوص نص كيلو و بعطيهم حساب النص كيلو 🤡 انا بجيب النص كيلو ب 80 جنيه منهم 🤡 اتمنى ميكونوش بينصيوا عليا
دا احنا بنجيبه ببلاش انضحك عيكي

• محزن
التفاعلات: najwa
انا بستني ابريل و مايو عشان التوت و الصيد لان التوت من الطعوم اللي بتجيب سمك حلو و مش غاليه، و معلم فاكهه التوت بموسوم صيد سمك
لا معلومه جديده
الطعام بنجيبها وانا بحرت الدره بتلاقي الدود كتير مالي الارض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%