NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ملك الراوئع
الجزء الثالث

الغضب ده عاطفة غريبة جدا ومثيرة للاهتمام ، ناس كتير ما بتقدرش تسيطر على أعصابها لما تكون غضبانة ، لكن أنا الغضب بيخليني افكر واوصل لنتايج مالهاش حل وجميلة جدا
بعد ما خلصت تفكير ، خلصت كل الشغل اللي ورايا وركبت العربية عشان أرجع البيت لقيت رسالة وصلتني من روني فتحتها لقيته كاتب لي ((تعالالي في اسرع وقت ممكن))
غيرت طريقي وبدل ما أروح البيت روحت لروني واول ما وصلت قابلني بيني عند الباب كالعادة وقالي : في أخبار مهمة جدا
دخلت لروني لقيته قاعد على الكنبة لكن لابس هدوم خروج واول ما شافني قالي : أشكرك إنك وصلت هنا بالسرعة دي ، عشان عندي كلام كتير عايز أقولهولك ، الورقة اللي إنت بعتهالي بتاعة المفوض ، أنا بعتها لصاحبي اللي كلمتك عنه ، وأول ما شاف اسمه عرفه على طول
وعلى فكرة صاحبي ده شغال في جهة حكومية تخليه يعرف كافة شيء بتحصل هنا في الولاية ، عشان كدة اقدر اقولك أنه يعرف حاجات كتير عن ليستر شابوت
كنت ساكت عشان اسمعه للآخر ، فكمل كلامه وقالي : وأحب افاجأك واقولك أن (ليستر) ده يبقى ابن غير شرعي لسيناتور ولايتنا المستقيم جون بوث
أنا : إنت واثق من اللي إنت بتقوله ، ده الرجل ده معروف عنه أنه متدين جدا
روني : طبعا متأكد ، ولسة في بلاوي ياما ، تقريبا كدة اللي اسمه ليستر ده كان عامل مشاكل في المنطقة اللي هو كان فيها قبل ما يجي هنا ، هو كان شغال في مدينة من المدن اللي في شمال الولاية ومرة واحدة بقا من أصحاب النفوذ ، وده لأنه اشتغل في تهريب المخدرات والدعارة ، ده غير إنه كان بيجمع معلومات عن الكبار ويبتزهم بيها ، وعلى فكرة في عليه قضية فيدرالية لسة شغالة
أنا : معنى كدة إن أبوه بعته هنا عشان يخبيه
روني : شكله كدة ، واحب اقولك أن مصدر معلوماتي قالي ، أن في قصة كبيرة أوي ورا جون بوث ، بالرغم أنه يبان متدين وملتزم ، لكنهم عينهم عليه لأن شكله متورط مع شبكة مخدرات كبيرة في الولاية ، نفس الشيء مع الدعارة وحاجات تانية كتير
لقيته سكت شوية وبعد كدة قالي : أنا عارف انك تعرف كل حاجة عننا وعن شغلنا ، وأنا عارف إن المأمور ما بيتعرضش لحد فينا ، عشان احنا كل شغلنا عبارة عن تجارة مش أكتر ، احنا بنوفر البضاعة لزباينا من غير ما ندور على حد جديد يشتري مننا ، ده غير إننا ما بنبيعش للاطفال ، ولا بنأذي حد ولا بنبتز حد ، وكمان بنخاف نورط نفسنا في الدعارة لأننا عارفين نتيجتها ، وعلى عكسنا تماما الناس اللي احتمال أن ليستر شابوت يكون متورط معاهم ، لأنهم من اللي بيتقال عليهم حثالة المجتمع ، كانوا حاولوا من كم سنة أنهم يضمونا ليهم واحنا رفضنا تماما وخصوصا بعد ما شوفنا كم واحد منهم ميت ، ده غير اللي اختفى منهم ، وفعلا سابونا في حالنا ، بس أنا أعتقد أنهم ممكن يعملوا محاولة تانية
أنا : كدة أنا فهمت ليه المفوض ده عينوه هنا ، لما يبقى تحت أيديهم أحسن ما يبعدوه عنهم
روني : بالظبط كدة ، وعموما أنا هقابل مجموعة من الزملا النهاردة وهاعرف منهم لو في أسرار جديدة
أنا : مش أنا قابلت المفوض في المدينة ، وهددني وطلب مني أقابله على الساعة 11 بالليل
لقيت روني وبيني بصوا لبعض ، وبعدها بيني قالي : عشان خاطري بلاش تروح
أنا : ما تقلقش ، أنا مفيش حد إلا وهقوله على مكاني حتى المأمور ، بالإضافة إلى إني مش خايف منه أساسا
روني : طب خد بالك من نفسك ، الرجل ده مش كويس
بعد ما خلصنا كلام بيني خرج معايا لحد العربية وبعد ما ركبت لقيته بيقولي : تحب آجي معاك بالليل ؟
أنا : شكرا يا بيني ، مش عايزك تتعرض لأي أذى
لقيته رفع رجله وشد رجل البنطلون وكشف جراب فيه خنجر ، لقيته فك الجراب وقدمهولي وهو بيقولي : إلبس ده ، ولو حاول يأذيك استخدم الخنجر ده ، عليه اسمي وساعتها التهمة هتلزق فيا وانت هتطلع منها
اتفاجأت لدرجة إني مبقيتش عارف اقول ايه ، وفضلت باصص له وساكت بس بعد شوية قلت له : مش عارف اقولك ايه يا بيني ، بس متقلقش أنا مش هحتاجه ، واوعدك اني بعد ما اخلص من القلق ده هاخدك في إجازة نكون فيها لبعض بس
قالي وهو مبسوط : بجد ، يا ريت ، فين ؟
أنا : مش هتفرق ، المهم اني مش هسيبك تبعد عني
رد عليا وهو فرحان : أنا وهستناك يا حبيبي
* * * * * *
رجعت البيت حضرت الغدا ، وبعد شوية كلهم جم الا ستيف فسألت عليه لقيت بابا بيقولي : طلب مني النهاردة إجازة عشان في أيده شغلانة بيخلصها
مكنتش فاهم حاجة لحد ما حطيت الاكل
وساعتها لقيت ستيف داخل خلينا مترب وهدومه متوسخة وعرقان وحالته حالة ، اول ما شوفته كدة قلت له : ايه يا ابني منظرك ده ، نضف نفسك قبل ما تمد ايدك على الاكل
كان وشه باين عليه الفرحة وهو بيغسل أيده ووشه على الحوض ، وبعد الأكل لقيته بيقولي : سيب توني وويل ينضفوا وتعالى معايا أنت
بصيت لهم لقيتهم هزوا رأسهم بالموافقة ، فمشيت ورا ستيف وركبت معاه العربية وعلى شفايفه ابتسامه مالية وشه ، من غير ما ينطق ولا كلمة ، وبسرعة لقيته وقف بينا قدام البيت اللي عجبه
حسيت المكان بقا مختلف عن الاول بكتير ، الزرع متقلم متشال منه الزيادات وده خلى واجهة البيت بقت باينة من على الطريق ، فقلت له : انت عملت ده كله لوحدك النهاردة
ستيف : ياااااه واكتر من كدة بكتير ، تعالى شوف
أنا : بس استنى يا ستيف ازاي بتعمل ده كله واحنا لسة البيت مبقاش بتاعنا
قالي بفرحة كبيرة : خلاص بقا بتاعنا
أنا باستغراب : ازاي ؟!
ستيف : روحت المدينة الصبح ، وروحت للمكتب العقاري المسئول عن البيت ، ورحبوا بيا جدا لما عرفوا اني عايز اشتري البيت ده ، واتصلوا بصاحب البيت والرجل قالهم ادهولوه لو حتى بألف دولار معنديش مانع
أنا : معقولة !!
ستيف : دول فكروني مجنون عشان عايز اشتريه ، وما صدقوا بقا ، عملوا العقود وخلصوا كل حاجة وأنا مضيت وفاضل إمضتك ، وسيبتلهم شيك كدفعة أولى
كنت ساكت وباسمعه فحسيته مرة واحدة إنه بقا قلقان فقلت له : مالك ؟
ستيف : أنا كدة تمام ، ولا عملت حاجة غلط
ضحكت وقلت له : عارف يا ستيف لولا ريحتك المعفنة ، أنا كنت مسكت شفايفك الجميلة دي قطعتها من البوس ، وعموما بكرة الصبح هاخد بقية الفلوس عشان المكان ده يبقى بتاعك
وشه أحمر من الكسوف ، وقالي : طب تعالى أوريك اللي أنا عملته
مشيت معاه لقيته فتح الشبابيك وغسلها ونضف البيت من جوة وخلاه شكله أحسن من الأول ، ده غير إنه شال الزرع الزيادة ، ومن كتر ما عجبني اللي عمله ستيف قلت له : البيت ده جميل اوي ، أنا عايز أعيش هنا
ستيف : طب تعالى أفرجك على الحمام
كان الحمام في أول مرة شكله ما يشجعش أن الواحد يدخله ، لكن المرة دي اول ما دخلت لقيت الشباك مفتوح وطقم الحمام طراز قديم وشكله جميل جدا فقلت لستيف : هو طقم الحمام ده ينفع نستخدمه ولا محتاج يتغير
ستيف : ده حالته ممتازة ، هو بس يتغسل وهتلاقي شكله جميل جدا
بعد كدة خرجت أتفرج على البيت من برة ، ولأول مرة ألاحظ ان في أوضة علوية فقلت لستيف : هو البيت ده فيه سندرة
لقيته ابتسم وقالي : كنت مستني أشوفك هتاخد وقت قد ايه على ما تاخد بالك ، تعالى معايا
دخلنا البيت وفي نهاية الطرقة ، لقيت ستيف مسك حديدة في نهايتها خطاف حطه في حلقة موجودة في السقف وسحب ، نزل السلم
وقالي : ثواني أجيب كشاف
جاب الكشاف وطلع قدامي ، ولما طلعنا اتفاجأت إن السندرة مليانة عفش قديم ده غير الصناديق والشنط ، الحاجة مالية السندرة لدرجة أنك ما تعرفش تدخلها ، فقلت لستيف وأنا مستغرب : إيه ده كله ؟!
ستيف : من اللي أنا شايفه واضح إن الناس اللي كانت عايشة هنا مكانوش بيرموا حاجة
أنا : كدة لازم توني يجي يفرز الحاجات دي
ستيف : ده لسة في حاجات تاني ، البيت له قبو ما تعرفش تنزله إلا من برة ، هو توني هيقدر على الحاجات دي كلها ؟
ضحكت وقلت له : ده انت كدة هتشغله سنة لقدام ، ده أنا خايف نضطر نربطه في السرير عشان نمنعه يعيش هنا بين التحف
ستيف : أنا هخلص الكهرباء بكرة ، وبعد كدة توني يقدر يجي يعمل اللي هو عايزه ، هو انت هتقوله الليلة ؟
أنا : لا طبعا ، أنت اللي هتقوله ، ده اكتشافك انت وانت صاحب القرار
في اللحظة دي قلت إن ده الوقت المناسب أن أقول اقتراحي بالنسبة للمكتب الرابع فقلت لستيف : بقولك ايه يا ستيف ، انا معجب جدا بشغل توني وقدرته على التعامل مع التحف ، عشان كدة أنا عملت له مكتب للتجارة في التحف والانتيكات
ستيف : أحسن حاجة عملتها
أنا : طب في حاجة ، إنت لما فرجتني على البيت وقدمت اقتراحاتك في استغلال الإوض ، كان في دماغي أن الأوضة اللي فاضلة نعملها محل صغير لتوني ، ونساعده في نقل التحف والكتب بتاعته هنا ، إنت أيه رأيك ؟
لقيته وقف جنبي وحط أيده على كتفي وقال : بيتهيألي كدة إني لازم استأذن بابا في اسبوع إجازة عشان اعرف أجهز المكان هنا
كنت فرحان أن ستيف وافق على فكرتي ، وان الأمور بقت ماشية كويس ، بس للاسف لسة مشكلة المفوض ، وان مقابلتي معاه الليلة مش هتعدي بالسهل ، وكان نفسي أعرف ايه اللي في دماغه
بعد ما خلصنا رجعنا البيت وعلى معاد المفوض ركبت العربية ورحت لمكان المقابلة اللي يعتبر بعيد عن المقاطعة بحوالي 8 كم ، لما قربت من مكان ركن العربيات لمحت عربية المفوض راكنة من خلال كشافات عربيتي فركنت وراه وفتحت الباب لقيته فتح بابه وبيندهلي ويقولي : تعالى هنا جنبي
قلت له : لا تعالى انت ، أنا بخاف من الأماكن العالية
لقيته نازل نافش ريشه وفي أيده ملف وبيقولي : ده أنت شرموط صغير ، حد يسيب المنظر الجميل ده
أنا : أصل إنت على الحرف أوي ، والواحد ما يعرفش هو عالي قد ايه ، فخلينا ورا هنا أحسن
(الصراحة انا مش واثق في ابن المتناكة ده عشان كدة مارضيتش أقعد معاه في عربيته)
المفوض : كويس انك جيت يا متناك يا صغير
أنا : ما تجيب من الأخر يا خول انت وتقول عايز إيه ، لأني تعبان وعايز أنام
راح مطلع موبايله من جيبه وقعد يعمل عليه شوية حركات وراح مديهوني ، لقيته مصور بيت المأمور
قلت له بتريقة : إيه ده بقا ؟
قالي بكل برود : شغل الفيديو بس
شغلته لقيته بيصور بيت المأمور لحد ما لقيته مصورني لما كان المأمور بينيكني امبارح
فضحكت بتريقة وقلت له : ياختي حلوة ، هو انت بقا الحيوان اللي كان بيتجسس علينا امبارح
خد الموبايل مني وقالي : واضح كدة انك بتحب الازبار الكبيرة وشكل المأمور بيحب يمصلك
أنا : يعني يا سخيف جايبني المسافة دي كلها عشان تقولي كدة ، يا متناك يا خول ، ولا أي اندهاش
المفوض : ممكن يكون انت كدة ، لكن الموضوع هيختلف لما الفيديو ينتشر على النت ، وساعتها صاحبك المأمور الأهبل هيطير برة المقاطعة هنا
في اللحظة دي بدأت أفهم نواياه فقلت له : وطبعا ساعتها حضرتك هتحل محله ، مش ده يبقى اسمه ابتزاز
المفوض : المأمور أبو زب كبير خلاص أيامه هنا بقت معدودة ، المكان هنا هيحصل فيه شوية تغييرات في الكام شهر الجايين ، وهنا يجي دورك انت ، شايف الملف ده ؟
هزيت له راسي فقال : أنا اكتشفت شوية حاجات حلوة اوي عنك ، من أول محاولتك لقتل اخواتك
(كنت ساكت ومارديتش فكمل كلامه) وقال : بعد كدة حادثة واحد من اللعيبة اللي في مدرستك اللي اتضرب بعصاية البيسبول ، وفي الاخر حبيبك اللي لقوه مضروب بالرصاص ، ملاحظتش حاجة ؟
بكل برود قلت له : ايه هي ؟!
المفوض : أن أي حد بيضايقك بيكون نهايته الموت
أنا : ولما أنا قتال قتلة المأمور سايبني لحد دلوقت ليه ؟!
المفوض : مش بعيد يكون متستر عليك ، مش انتوا الاتنين عشاق
أنا : انت خيالك واسع أوي ، وبتهبد وخلاص ومش لاقي حاجة تعملها
المفوض : لا خلي بالك ، أنا عندي حاجات كتير أقدر اعملها تخلي حياتك جحيم ، ده غير إني اقدر أدمر عيلتك الصغيرة الجميلة ، يكفي أن والدك من شهرين كان غرقان في الديون فجأة كدة قدر يسد كل اللي عليه ، وكمان يشتري بيوت عشان يأجرها
(كنت كاتم غيظي جوايا وبتخيل اني معايا خنجر بيني وضربت المفوض بيه في قلبه عشان أخلص منه) وهو لسة بيتكلم وبيقول : أنا عايزك تعرف أن المنطقة هنا الناس اللي فوق عيونهم عليها ، وهتتنقل نقلة تانية خالص ، وانت اللي هتساعدنا في تحقيق ده ، أنا مكنتش قادر أصدق نفسي لما شوفتك خارج من عند الجماعة بتوع الموتسيكلات دول امبارح ، وعلى فكرة دول جزء من جدول أعمالنا
أنا : ازاي يعني ؟!
المفوض : أنا عارف ان في علاقة جنسية بينك وبينهم ، والعلاقة دي انت هتستغلها بانك تبقى جاسوسي بينهم اللي هينقلي كل اخبارهم وبالتالي نخلص منهم وندخلهم السجن
أنا : هي الحكاية بالسهولة دي
المفوض : اه طبعا بالسهولة دي يا متخلف ، أصحابي عايزين يخلصوا شغلهم ، والمنطقة هنا عندهم ليها خطط عظيمة
أنا : عشان كدة عينوك في مكتب المأمور ، عشان تبقى عينيهم اللي بتساعدهم
المفوض : أنا مستني كلمتك الاخيرة ، يا تعمل اللي اقولك عليه ، يا إما هتروح في داهية انت والمأمور ، وعيلتك المتخلفة ، وساعتها مش هتلوم إلا نفسك
قلت له : معنديش حل تاني (بس هو مفهمش قصدي)
المفوض : كدة هنكون أصحاب من هنا ورايح ، وهتعمل أي حاجة هقولهالك ، وبالتالي مش هاجي ناحية حد
أنا : أنا راجع على البيت ، عشان محتاج أنام
فتح الباب وهو نازل قالي : هنبقى نتقابل
أنا : افتح لي الشباك ، عشان أنا شامم ريحة وحشة
ابتسم لي ابتسامته الرخمة وبعدها راح ركب عربيته ، وقبل ما أدور عربيتي كان هو لف ونزل من على التبة
كنت محتاج خطة للمفوض فقعدت افكر شوية فسمعت صوت خبط خفيف على العربية بصيت لقيته بيني وقالي : كل حاجة تمام ؟
ابتسمت جامد لما شوفته وقلت له : انت جيت عشان تحميني
بيني : كنت بس عايز أكون متطمن عليك ، هو عايز ايه ؟!
فتحت الباب ونزلت من العربية ومشيت قدام وسندت على الكبوت وبيني جنبي وقلت له : في ناس مهمين عايزين يستغلوا المنطقة هنا ، والمفروض اني اساعدهم في تحقيق ده
ما شوفتش أي رد فعل من بيني فقلت له : هو انت تعرف حاجة زي كدة
بيني : مش بالظبط ، ده روني جاله اتصال من شوية من جون بوث وقاله أنه جايلنا بكرة عشان يتكلم معانا في شغل ، وما كانش بيطلب ده كان بيؤمر
أنا : كدة احنا عرفنا احنا بنتعامل مع مين
ماسمعتش أي رد من بيني فقلت له : أنا هحط خطة لأنه بيهدد عيلتي
بصيت له لقيته سرحان في المنظر من فوق فمديت ايدي وحسست على زبه التخين وقلت له : بيتهيألي إن متعة المنظر الجميل ده تزيد لو مصيت زبك الجميل ده
مديت ايدي وفتحت السوستة ونزلت على ركبي قدام بيني وطلعت زبه التخين وبدأت أبوسه من فوق لتحت وألحسه بعد شوية حطيته في بوقي ومصيته فبدأ يقف ويملا بوقي فطلعته ورجعت ألحسه من البيضان لحد الراس وأنزل على البيضان أمصها وأنا بدلك في زبه وبعد شوية مسكت زبه وقعدت أمصه فمسك راسي وفضل ينيكني في زوري بعد شوية ساب راسي وأنا نزلت على زبه أمص فيه وألحس البيضان وأمصها وألحس زبه
بعد فترة حسيت أنه هيجيب روحت ضاغط على زبه عشان ينزل لبنه كله في زوري وابلعه وما سيبتش زبه إلا لما شفطت كل اللبن لآخر نقطة ، بعد ما خلص ماكنتش عايز اسيبه من كتر ما هو عاجبني لأنه حتى وهو نايم تخين وطويل
* * * * * *
ما بداية طلوع الشمس جه في دماغي خطة فاتصلت بروني وقلت له : عندك مكان اعرف اشوف واسمع منه جون بوث لما يجيلك من غير ما يعرف
روني : هرتبهالك ، عموما هو جاي على الساعة 2 الضهر هكون ظبطت الدنيا
قفلت معاه واستنيت ستيف لما صحي وأخدته روحت مكتب العقارات ، وصلنا اول ناس وخلصنا في نص ساعة ، وفعلا حسيت انهم ما صدقوا خلصوا منه
لما خرجنا من المكتب قلت لستيف : تؤمر بحاجة تاني يا حبيبي ، أنا بجد مشتاق جدا اشوف البيت بعد ما تخلصه
ستيف : ما تحرمش منك يا حبيبي ، هسيبك أنا عشان أخلص شوية إجراءات تخص الكهرباء والماية
أنا : طب أنا راجع على البيت
رجعت على البيت عشان مكانش ليا نفس أقابل المفوض ودخلت المكتب عشان اخلص شغل المحاسبة لقيت توني واقف على الباب وبيقولي : ها خلاص اشتريتوا البيت
أنا : اه خلاص ، هو ستيف قالك هتعمل ايه ؟!
توني : آه قالي ، وبابا قالي لو خلصت كل اللي وراك تقدر تبدأ في البيت الجديد من النهاردة
بعدها سكت شوية وقالي وهو مكسوف : ستيف قالي إنك هتديني أوضة اعملها محل للتحف
أنا : هي صحيح مساحة مش كبيرة بس أهي بداية كويسة
توني : بس أنا خايف مبقاش قدها
أنا : بس أنا واثق فيك
فرح توني وراح شاف شغله ، وأنا قعدت اعمل شغل المحاسبة وبعد الغدا روحت مقر البدو
قابلني بيني على البوابة زي العادة ودخل معايا لروني في مكانه على الكنبة فقلت له : كدة بوث والمفوض شغالين مع بعض ، ليه بقا بوث جاي هنا ؟
روني : عشان نوسع مجال شغلنا من غير أي شوشرة ، ودي حاجة مش جديدة ، الكلام ده عملناه قبل كدة
سمعنا صوت عربية فعرفنا إن جون بوث وصل لقيت بيني خدني لمدخل سري ودخلت أوضة فيها إزاز اللي جوة يشوف اللي برة منه لكن العكس لا ، وكاشف الأوضة الرئيسية كلها
فقلت لبيني : حلوة أوي في النيك دي
بيني ضحك وقالي : الرجالة لما بتعرف انك هناك كلهم بيتجمعوا هنا عشان الفرجة
بعدها سابني وخرج وكنت سامع كل اللي بيحصل برة ، تقريبا كدة في فتحات في الأوضة تسمعك اللي بيحصل برة بوضوح
لقيت جون بوث داخل مع بيني هو رفيع بس في نفس طول بيني ، وعنده خصلة شعر بيضا ، ووسيم بس ملامحه باردة ، لما دخل لا سلم على روني ولا حتى قدم له نفسه ، قعد قدامه وكأنه صاحب المكان
شوية وروني قال : يا ترى ايه سبب زيارتك الكريمة لينا
بوث : سمعت كتير عن شغلك ، فجيت أقدم لك عرض
روني : بس احنا مش عايزين عروض من حد
بوث : طب أنا عايزك تعرف انك من هنا ورايح أنتم كلكم بتشتغلوا لحسابي
روني : لا ما أعتقدش
بوث : مش فارقة ، لأني فرضت سيطرتي على المنطقة هنا وأنا هقدم لك 3 حلول يا إما تشتغل لحسابي ، يا تتسجنوا ، يا تموتوا
روني : واحنا مستفيدين ايه ؟!
بوث : نسبتكم 20 % نسبة ثابتة ، أنا عليا البضاعة وانتم عليكم التوزيع ، بس كدة ، ولو مش قدها يبقى دي نهايتكم
روني : وانت تاخد 80 % وانت قاعد متداري على مكتبك ، ليه يعني ؟!
بوث : 20 % ، يا أما مفيش حاجة
وراح باصص لبيني وقاله : هات سكوتش ثلج من غير ماية
بيني بتريقة : يا خسارة ، تصور أن السكوتش لسة خلصان من عندنا ، يا ريتك جبت معاك
بوث ابتسم له بقرف ورجع كلم روني وقاله : أنا ماشي بكرة الصبح ، ومستني اول قسط يوصلني بكرة قبل ما أمشي ، ابعته مع واحد من رجالتك (وقف وشاور على بيني وقال) بلاش ده عشان مالوش شغل معايا
بعدها راح ناحية الباب وقبل ما يخرج قال : أنا مش هستنى كتير ، ولو اتأخرتوا ما تزعلوش لو قضيت عليكم وحرقت المكان هنا ، وساعتها تتلزق في عصابة تانية ونخليها خناقة عصابات
بعدها خرج ، واستنيت لحد ما سمعت صوت العربية وهي بتبعد وخرجت من الحجرة السرية
وقلت لروني : ينفع تبعت حد وراه ، عايز اعرف نازل في أوضة نمرة كام ، واللي يروح يراقبه لحد ما يعرف إذا كان في حد بيجي ويروح عليه ، وإذا كان في حد بيراقبه الحاجات اللي زي دي يعني
روني بص لبيني وهز رأسه وبعدها بيني خرج
روني : عندك خطة
أنا : تقريبا ، ومحتاج مساعدتك
روني : قولي بس انت عاوز ايه ؟
أنا : عندك حد يقدر يوصل للي اسمه بوث ده ازازة سكوتش وتكون من النوع الفاخر لدرجة أنه ما يقدرش يقاومها ويفتحها اول ما توصله
لقيت روني قام وفتح خزنه وطلع منها ازازة سكوتش ما شوفتش زيها قبل كدة وقالي : ده أفخم نوع سكوتش ومفيش زيه ، كنت أخدتها في صفقة وقلت احتفظ بيها لاي مناسبة تستاهلها
انا : وادي المناسبة جت
قام وفتح باب وشاور لواحد من رجالته جاله وشرح له هيعمل ايه وآداله الازازة وقبل ما يمشي قلت له : لما تخبط ويفتح لك قوله دي هدية من روني تعويض عن واجب الضيافة
الرجل بص لروني وروني هز له راسه فالرجل خد الازازة ومشي
كان بيني رجع وروني بيقول : ها تؤمر بإيه تاني يا غالي
أنا : في حاجة أنا عايز اعرفها ، لما بتكون عندك بضاعة وحشة ، متخففة ولا مضروبة ، بتعمل فيها إيه ؟
روني : غالبا بنبيعها لتاجر صغير ما يكونش له معارف من باب إننا نقلل الخساير ، بتسأل ليه ؟
أنا : طب عندك بضاعة دلوقت بالشكل ده
روني : آه في
أنا : طب أنا عايز أشتريها كلها ، بس المشكلة اني مش معايا كاش بس عندي طريقتي لرد تمنها
روني : لو البضاعة دي اللي هتخلصنا من المفوض والسيناتور ، تبقى البضاعة دي كلها لك بدون مقابل تحب يعبوهالك في ايه ؟!
أنا : لو عندك شنطة مستندات أو أي شنطة لو حتى شنطة ضهر أي حاجة زي كدة يعني
بيني : دي سيبها عليا
وسابنا وراح يظبط لي البضاعة
أنا : عندك حاجة ما تموتش بس تخلي اللي قدامك مسلوب الإرادة
روني : سيكونال (مخدر يستخدم كمسكن ومنوم) أو زي ما بنسميه كوكتيل مارلين مونرو ، عايزه بودرة ولا حبوب
أنا : بودرة تكفيه كم ساعة كدة ، وياريت تزود لي حبايتين كمان
روني : ده كدة مش هيفوق الا بكرة الصبح
أنا : يستاهل
راح روني يجيب لي المخدر ، وبيني جالي معاه 4 شنط بأحجام وأنواع مختلفة مليانين
أنا : أنا هاشيل شنطتين ، وانت شنطتين
بيني : إنت ما تشيلش حاجة أنا هوصلهم لك
ابتسمت ولسه هاشكره لقيت روني رجع ومعاه ازازة صغيرة فيها البودرة وكيس صغير فيه 3 حبات ، وقالي : ها كدة في حاجة تاني ؟
أنا : آه معلش في حاجتين كمان الاولانية عايز واحد يكون هجام يعرف يدخل اي بيت من غير ما سيب أي أثر
روني ابتسم لبيني وقال : مفيش أحسن من شون
راح بيني يجيبه ، فكملت كلامي وقلت : آخر حاجة محتاج خوذة فيها واقي للوجه منها فيها
راح روني جبهالي ورجع ادهاني وقالي : بعد الليلة دي كلها ما تخلص ، مستنيك تفهمني ايه علاقة الحاجات دي كلها ببعض
أنا : أكيد طبعا
كان بيني رجع ومعاه شون هو شاب وسيم عنده حوالي 25 سنة قلت له : محتاجك تدخل بيت واحد حبيبي بس إياك تسيب وراك أي أثر أو علامة
شون : وعايزني أسرق لك أيه
أنا : لا إنت مش هتسرق إنت كل اللي عليك انك هتاخد الشنطة دي تحطها تحت سريره
شون : وده بيت مين ؟
أنا : المفوض الجديد
شون : يا سلام ده أنت تؤمر
أخدت الحاجات اللي طلبتها من روني ، وبيني خرج معايا يوصلني للعربية واول ما ركبت لقيته بيقولي : انت مش محتاج أوصيك تخلي بالك من نفسك
ابتسمت له وقلت : مش عايزك تقلق ، الحرص ده مبدأي ، واوعدك أن قبل نص الليل هتكون كل حاجة خلصانة
بيني : المهم انك تخلي بالك من نفسك
وراح مدخل راسه من الشباك واداني حتة بوسة كلها حب عمري ما حسيته مع حد زي ما حسيته من بيني
ضحكت بكسوف وقلت له : أنا دلوقت هاخد بالي أوي عشان أقدر ارجع لك واكون معاك

بعد ما اتحركت كلمت بابا وعرفته اني مشغول ومش هعرف ارجع أحضر العشا وطلبت منه يتصرفوا
برجاء الدمج ولكم جزيل الشكر والتقدير ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ابنة ابليس
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الرجاء دمج الجزء الثامن مع الأجزاء السابقة للقصة التي عنوانها المجهول ، مع العلم ان هذا الجزء موجود في التعليقات ، وها الرابط أدناه

وشكرا
 
الرجاء دمج الجزء الثامن مع الأجزاء السابقة للقصة التي عنوانها المجهول ، مع العلم ان هذا الجزء موجود في التعليقات ، وها الرابط أدناه

وشكرا
تم الدمج
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طلب دمج الجزء الخامس

 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين { @Bosy17 اسطورة القصص @ناقد بناء @Mohab Ahmed }

يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
الجزء التالت وصل من جارتي المعاقة اوصلتني لخالتي
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أرجو دمج الجزء الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
طلب دمج الجزء الخامس

تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: الحريف Gehad و ناقد بناء
أرجو دمج الجزء الجديد
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%