NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

أرجو دمج الجزء الثاني
تم الدمج
 
الجزء الثالث وصل
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
دمج الجزء الثالث

 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
دمج الجزء الثالث

تم الدمج
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
الرجاء الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
الجزء الثاني....

التفاعل اقل من اللي توقعته و التعليقات بس ها اكمل لكم الحكاية برده لاجل عيونكم و حابه اعرف رأيكم في التعليقات....


وقفنا المرة اللي فاتت لما كنت نايمة و قمت ملقتش حد في البيت و سمعت صوت تأوهات و روحت اشوف مين و صعقت باللي شوفته...
قربت من الباب و بصيت لقيت ندي نايمة ملط و فاتحه رجليها و احمد عليها و بينيكها و اللي خلاني كنت ها اشهق انه بينيك كسها مش طيزها يعني ندي مش بنت حطيت ايدي على بوئي عشان امنع اي صوت يطلع مني و انا شايفه ندي بتتناك و سمعاهم.
احمد : عجبك زبري يا شرموطة.
ندي : ااااااه اوووووى زبرك جامد مالي كسي احححححححح.
احمد : بقى بعد اللي عملته عشانك القيكي بتتكلمي عن صابر.
ندي : ااااااااه بطل كلام يا خول و نيك ولا انت بتهيج لما بجيب سيرته.
لقيت قلم نازل على وش ندي جامد و حد ورايا حط ايده على بوئي و سحبني براحة كنت خايفه و مرعوبة ببص على اللي مسكني لقيته صابر و بيشاور لي اني اسكت و لقيته بيقلع و دخل عند ندي كنت ببص عليهم لقيت احمد اول ما شاف صابر قدامه خرج زبره من ندى و نزل مسك زبر صابر بيمصه و ندي بتبص و مبسوطة راح صابر ضارب احمد بالرجل و مسك ندي ضربها على طيزها راحت مفنسه و بتبص له .
ندى : اركبني يا دكر مبقاش في غير الخولات اللي بتريحني لحد ما تيجي .
مجرد ما زبر صابر شوفته دخل في كس ندى.
صحيت من النوم بشهق و عرقانه و باخد نفسي بصعوبه اووف ايه دا حلم صح ايوة حلم مش معقول يكون حقيقي طلعت لقيت البنات كلهم موجودين كنا اخر النهار ووكانوا بيحضروا الغدا قمت اساعدهم و حطينا الغدا للرجالة و حطينا الغدا لينا و قعدنا ناكل و انا عيني على ندي و عمالة افتكر الحلم خلصت اكل لقيت نفسي عايزة ادخل الحمام قمت على الحمام دخلت و افتكرت اني صابر كان معاهم في الحلم مش عارفه هجت ولا زعلت ولا احساس مزيج بين الاتنين خلصت و اتشطفت و غسلت وشي و بصيت لنفسي في المرايا و بصيت لشعري المفرود و قعدت اركز في ملامحي هو انا جميلة اوى زي ما بيقولوا نفضت كل الافكار عن دماغي و خرجت كان عماتي و زوجات اعمامي نزلوا مع الرجالة تحت و باقي البنات اتقسموا فرق كنت انا و ندي و سلمى و مروة قررنا ندخل اوضة لوحدنا و نلعب الشايب.
دخلنا الاوضة و ندي قالت بصوا يا بنات احنا كبار و مافيش كسوف اي حكم يتقال حتى لو ها نقلع ملط يتنفذ سلمى و مروة ضحكوا بس انا معملتش رد فعل خالص مروة دي اكبر مني بسنتين و مليانه و طويلة سلمي قصيرة و مش مليانه اوى كيرفي يعتبر كنت كلنا قاعدين بترنجات بيتي و بدأنا نلعب اول مرة طلع الشايب مع مروة فسلمي قالت لها اقلعي الترنج و ندي قالت لها قومي ارقصي مروة وقفت و بتضحك و راحت ندي قفلت الباب علينا و مروة بتقلع الترنج و كانت لابسه تحته بررا و اندر و جسمها المليان القمحي قدامنا و قعدت ترقص شوية و لقيت سلمي و ندي بيتحرشوا بيها و انا كأني مش واخدة بالي و بيضحكوا رحنا نلعب جيم تاني و الشايب طلع مع سلمي مروة و ندي خلوها تقلع و ترقص و برده اتحرشوا بيها الجيم اللي بعده ندي اللي اخددت الشايب بددأت افهم انهم متفقين على حاجة و شكلهم متفقين عليا يالهووووووى انا صابر لسه عامل معايا الصبح و خرمي واسع ها اتفضح كده قمت استأذنت منهم اني مش ها اكمل اللعب فندي قالت لي طب اقعدي معانا طيب رفضت و خرجت مجرد ما خرجت فضول خلاني ابص من فتحة مفتاح الاوضة لقيتهم التلاتة ملط و بيمارسوا السحاق مش بس كده لقيت التلاتة بيدخلوا صوابعهم في اكساس بعض يالهوووووى الثلاثة مفتوحين بجد ايه دا ازاى مشيت بعيد عن الاوضة شوية و سمعت صوت الباب بيتقفل بالمفتاح من جوا عرفت انهم ها يطولوا عشان محدش يدخل عليهم انا مكنتش محجبة بس بلبس طويل و بكم و واسع المهم نزلت مضايقه مش عارفه احكي لحد لو اسكت دول بنات اعمامي و عماتي و دي سمعة العيلة تفتكري يا امل لو قولتي ها. ييحصل ايه ها يموتوهم نازلة قابلني احمد. على السلم بيقولي ازيك يا امل عاملة ايه بصيت له و خوفت و قولت ازيك يا احمد و انا بجري على تحت كنت شارده خالص و قاعدة لوحدي جه صابر يقعد معايا و بيحط ايده على كتفي اترعشت زي ما يكون خوفت و بعدت عنه شوية بصيت له و لقيتني بدمع بص حواليه و قالي تعالي نخرج شوية قمت و هو قام بلغ ماما و اخدني و مشينا كنا بنتمشي و هو بيتكلم و انا ساكته و شارده خالص لقيته مسكني من كتفي و بيقولي امل مالك شكلك مش مظبوط بصيت له و. مش عارفه اقول ايه و بصيت في الارض اخدني و روحنا عند الترعه اللي في البلدد و قعدنا و بيقولي مالك وقتها انتبهت انا و هو اني خارجه بلبس البيت بس كان هو مهتم اوى يعرف في ايه قولت له اقولك سر بس توعدني و تحلف ان دا محدش يعرفه خالص و محدش يعرف اني قولت لك لقيته قلق كده و وعدني و حلف لي حكيت له علي الحلم و اللي شوفته من البنات و انهم مش بنات و مفتوحين و اني قابلت احمد طالع وقت ما خرجت ووكنت نازله قال حد يعرف الكلام دا غيرك قولت له لا قعد يهديني و انا شايفه عينه لمعت و راحت في حتة اول مرة اشوفه كده وقتها اتأكدت ان صابر عارف حاجة او ليه يد في حاجة المهم قمنا رجعنا و المغرب ككان جه خلاص العيلة قامت كلها و كنا رايحين غيط حد قريبنا بنقعد هناك نسهر و كده و احنا ماشيين ماما قالت لي روحي معاهم انا نسيتت حاجة و رايحه اجييها و جاية وراكم ماما خرجت و رجعت كنت بدور على صابر وسطنا مش لقياه قولت يمكن لسه في البيت خلعت منهم من غير ما حد يحس و رجعت البيت.
القري معرفه عنها زمان ان وقت المغرب جه خلاص مجرد ما الليل دخل شكرا بتلاقي الاضاءة ضعيفه اوى و ناس قليلة جدا جدا في الشوارع رجعت البيت عشان اشوف صابر فين دخلت براحة و قولت اشوف ماما بالمرة لقيت اوضة منورة قربت منها و الباب موارب و شوفت ماما و صابر وقتها يا ريتني ما كنت شوفتهم دي اللحظة اللي خليتني اتعمق اكتر في عالم الجنس لقيت ماما بتقلع العباية بتاعتها و كانت مش لابسه حاجة في برا بس و صابر قدامها ملط و زبره واقف اووووى و ماما نزلت تمص زبره صابر بينيك مرات عمه المشهد كلبش لساني مش عارفه اية اللي بيتم و في نفس الوقت حسيت بكسي بياكلني
صابر : مصي زبري حلو يا متناكة
ماما : اغغغغغ اممممممم اهو يا روح قلب المتناكة يا مكيفها اغغغغغغممم اممممممم
صابر مسك دماغ ماما و قعد ينيك في بوئها لحد ما اتشنج و كان بيزنجر بصوت واطي..
ماما واخده زبره كله في بوئها و هو نزل لبنه في بوئها زي ما عمل معايا لكن ماما كانت خبرة قعدت تلعب في بيوضة و قالت له انت نزلت النهارده صح
صابر : ايوة نزلت مرتين.
ماما بتمص زبر صابر : في مين من الشراميط
صابر : في طيز امل بنتك نفسي افتحها جنبك كده و انيكم سوا العيلة دي كلها شراميط لزبري
ماما هاجت اوووى و بان على مصها لزبره راح نيمها على السرير و هي فتحت رجليها
صابر : امل غيركم كلكم مش ها تجوزهاني يا شرموطة عشان اقولها تعالي انيكك انتي و امك اللي ابوكي مبقاش قادر يكيفهاكل دا و هو بيفرش كسها و هي ااااااه لا حرام عليك تعبتني مش قادرة امممممم.
صابر : عايزة ايه يا متناكة.
ماما : احا كسمي مولع ها اكون عايزة ايه بطل استهبااااااال و نيك
صابر : لما تقولي لي عايزة بنتك تتعشر جنبك
ماما عشرني انا شرموطتك و بعدين ما انا عارفه انك نكت البت و فتحت طيزها و ساكتة و نكت نص بنات العيلة و فتحت منهم و ساكتة وبتنيك عماتك و مرتات اعمامك يلا نيك بقا مش قادرة
انا مقدرتش امسك نفسي و دخلت عليهم اول ما صابر دخل زبره في كس ماما و قولت لها
انا : انا مش مصدقة اللي بيحصل انتم الاتنين اغلي اتنين في حياتي كده و ماما عايزاني اتفتح و مبقاش بنت عشان اتناك معاها
انا كنت بقول كده و انا بعيط روحت قفلت الباب و هما بيبصوا لي و جيت لهم و قولت لهم انا حياتي بعد النهارده ملهاش قيمه كنت بتكلم و انا بقلع لحد ما بقيت ملط و روحت و انا بعيط جنب مامت و بقولها مش عايزاني اتفتح و اتناك جنبك و ببص لصابر و بقوله انا اللي حبيتك و كنت مستعدة اعمل اي حاجة عشانك تعمل فيا كده تبقي بتنيك اغلب بنات العيلة و عايز تفتحني نمت على السرير و فتحت رجلي و قولت لهم مدام دا اللي عايزينه تعالي يا صابر و اعملها كنت بعيط اوى من الصدمة و هما مصدومين و مش بيتكلموا لقيت ماما اخدتني في حضني و بطبطب عليا و تقولي انتي لسه صغيرة مش فاهمه حاجة
قولت لها صغيرة ايه بس و انا سامعه ان صابر مافبش ست في العيلة ما نامش معاها دا اللي حبيته بصيت له و قولت له انا فرحت اوى لما عرفت انك دافعت عني قدام احمد و ضربته لمجرد كلمه لكن دلوقتي خلاص تعالي يا صابر قرب اكتر و خد اللي انت عايزه كنا احنا التلاتة ملط انا بعدت عن ماما و قولت لهم مش عايز تعملها بنفسك ها اعملها انا لنفسي كنت وصلت لمرحلة اني مبقاش فارق معايا حاجة لقيت فرشه ايدها مدوره مسكتها و قعدت قدامهم لقيت ماما بتعيط اكتر لا يا حبيبتي متعمليش كده في نفسك و قامت تجري عليا تلحقني بس كنت سبقتها و دخلت ايد الفرشة في كسي و لقيت الدم خارج من كسي و نزل على فخادي و حرقان في كسي و انا بعيط و ماما حضناني و بتعيط صابر واقف بتاعه نام فوقت من عياطى و روحت لصابر قولت له مش نفسكم ابقي معاكم انا اهو مسحت دموعي و نزلت على ركبتي بمص زبري و ماما و صابر مذهولين انا نفسي كنت مذهوله من نفسي للدرجه دي الصدمة خلتني اضيع نفسي لقيت زبر صابر بيستجيب و يقف تاني و شد جامد و قومت مسكاه من زبره بشده و قولت له تعالي كمل و ماسكة زبره بلاعبه في كسي لحد ما لقيت كسي هاج و عسلي بينزل بباقي الدم و ماما بتتفرج قولت لها بتتفرج ليه تعالي شاركي صابر الهيجان رجع يسيطر عليه و راح مدخل زبره في كسي.
اااااااااااااااااااااااه طلعت مني عالية لولا ان البيت فاضي
ببص ايه دا انا قدام الاوضه و كنت بدعك كسي و ماما و صابر شافوني يالهوووى دا كان بينيكها لبن صابر خارج من كس ماما و ماما بتحاول تداري نفسها بخرج ايدي من البنطلون في عسل و صابر بيبص لي كده و انا بصاله جريت على ماما حضنتها اوووووى و هي بتقولي انا اسفه مش ها يحصل تاني و كلام من دا لقيتني بقولها اخر حاجة ممكن تتوقعها ببوس راسها و بقولها ماما انتي مبسوطة اتفاجئت من رد فعلي كررت السؤال حسيتها اطمنت و بتقولي بكسوف ايوة صابر كان لبس هدومه و جاي يخرج نديت عليه و بصيت له لاول مرة اشوف الخوف في عين صابر مش عارفه وقتها صعب عليا موقفه ولا ايه بس لقيت نفسي بقوله لما تبقي عايز ماما عرفني بعد كده حسيته اطمن و كملت كلامي و قولت له لينا كلام تاني بعدين مع بعض خرج من الاوضة و قفل الباب و انا مع ماما بهديها و بقولها من امتى و انتم كده قالت لي من فترة قولت لها ليه يا ماما تعملي كده مش كده بتخوني بابا سكتت شوية و لقيتها بتقولي في حاجات لما تكبري شوية ها تعرفيها قولت لها اكبر ايه صابر اللي نام معاك كان الصبح معايا عمل معايا من ورا نزلت البنطلون و الاندر و فتحت طيزي ليها و قولت لها شايفه لبست تاني و قولت لها هو انا كل لما اكلم حد يقولي انتي صغيره عايزة افهم تعبت من اني دايما عبيطة وسط الناس بيتكلموا و يضحكوا و هما فاهمين و انا مش فاهمة لقيت ماما بتطبطب عليا و بتقولي انا و بابا متحررين طبعا انا مفهمتش حاجة قولت لها يعني ايه قالت لي يعني انا سايبه بابا بينام مع ستات و انا بنام مع رجالة و هو بينام معايا عادي بس كل واحد فينا حر يعمل مع اللي هو عايزه انا مكنتش فاهمة بس مرضتش احسسها بكده و قولت لها فهمت ماما هديت و بتقولي انا ها اقوم استحمي قولت لها عايزة استحمي معاكي ماما بصت لي و ابتسمت كده و قالت لي ماشي روحت معاها نستحمي كنا ملط قدام بعض لقيتها بتحسس على جسمي و تقولي كبرتي يا امل بقيتي عروسه و ليكي شهوتك كمان و هي بتحسس ايدها جت على زنبوري و كان كبير انا بالمناسبة محصليش ختان لقيت ماما حسست على زنبوري و بتقول انتي ها تبقي شهوتك عالية اوى يا امل و ها تبقي حلوة اكتر انا كنت مركزه في جسم ماما بزازها الكبار بالحلمات الوردي و كسها المبطرخ و طيزها الكبيره كنت عايزة اسأل اسئلة كتير بس سكت و قولت لها هو انا ينفع اعمل زي ما عملتي ما صابر قالت لي ما انتي عملتي الصبح قولت لها قصدي من قدام سكتت شوية و بعدين قعدت تقولي مينفعش غير بعد الجواز و مينفعش و مش عارفه ايه لقيتني بقولها ندى و مروة و سلمي مفتوحين و حكيت لها اللي حصل خرجنا من الحمام و ماما مصدومة من اللي سمعته و قالت لي حبيبتي محدش يعرف الكلام دا خالص قولت لها يعني مش صابر اللي عمل كده قالت لي معرفش حسيتها فعلا مخضوضة عليهم لبسنا و خرجنا من البيت لقيت صابر قاعد مستنينا قولت له ما مشتش ليه قالي عايز اكلمك قولت لماما تسبق هي و احنا ها نيجي وراها ماما مشيت و صابر بيقولي انا اسف قولت له اسف على ايه انك بتخوني لا و مع مين مع ماما اسف على ايه على الكلام اللي سمعته بس كنتم مبسوطين معلش يا صابر مش عايزة اتكلم صابر مسكني من كتفي و بيقولي انا بحبك انتي و عايزك انتي قولت له و ندى و سلمى و مروة انا مبقتش عارفة اصدقك يا صابر اصدقك ازاي و انت بتقولي انا ملمستش واحدة غيرك و القيك مع ماما و ماما بتقولي من فترة طبعا بتستغل الفترة اللي احنا فيها في المدرسة و كنت بتروح لها لقيته بيقولي خلاص تعالي اصالحك قولت له شكرا و ملكش دعوه بيا و بتصرفاتي بعد كده و لو لسه عايزني انت حتى لو اتجوزتني مالكش كلمة عليا مع اني مش عارفه ها اتجوزك ازاى روحنا للارض الزراعية و قاعدين كنت واخدة جنب من الناس و قاعدة لوحدي.
عدي اول يوم بمفاجئاته و حجاته و عدى بعده كام يوم في اليوم الرابع كنت قاعدة لوحدي نايمة على السرير مش بعمل حاجة وقت اللي بعد الغدا و العيلةةكلها متجمعه تحت كنت نازلة قابلتني ندى طالعة بتقول لي ايه يا بنتي مالك قولت لا مافيش عادي مرضتش اكتر في الكلام بعد ما كنت مستنية الرحلة دى بقيت عيزاها تخلص نزلت قعدت لوحدي شوية و بعدين خرجت قعدت قدام البيت بفكر في اللي حصل و الايام اللي فاتت صابر و ماما كان كل فرصة بيكونوا مع بعض و كنت حاسة بحركة غريبة في العيلة بس مكنتش مهتمية لقيت اخويا جاي لي بيقعد معايا و بنتكلم عادي بس لقيت اخويا عينه على مروة اوى و هي بتبص له اوى لقيتها بتغمز له و تضحك و مشيت ببص لاخويا و بقوله مالها دي بص لي و ابتسم قالي مالها قولت له شايف ان دا عادي قالي يعني انتي و صابر عادي سكت بس روحت قولت له كنا بحبه و عايزة اتجوزه بس دلوقتي خلاص ها اهتم بدراستي اكتر لكن مكنتش بعمل اللي البت عملته لقيت اخويا بيحسس على فخادي براحة اترعشت و حسيت بشهوة غريبة نفضت الافكار دا اخويا ازاى و مكنتش واخدة بالي من اللي بيقوله بس قولت له يا حسام على العموم دي حياتك و انت حر فيها بس خد بالك من نفسك قالي على فكرة يا اموله انتي احلى منهم كلهم و لو عليا عايز اتجوز واحدة زيك مش عارفه حسيت احساس غريب من كلام اخويا بس سكت و قمت قالي رايحه فين قولت له ها اتمشي شوية خرجت و مشيت لقيت جاي ورايا و بيمشي معايا بقوله عايز ايه قالي اتمشي معاكي مش معقول اشوفك كده و اسيبك قولت له انا رايح اقعد في البيت المهجور لوحدي شوية قالي المسكون انتي مجنونه قولت له مش مجنونة بس بقعد هناك لوحدي كتير قالي طيب ها اجي معاكي روحنا و احنا بنتكلم كنت بدأت اخرج من الحالة اللي بقيت فيها و ابتديت اضحك و اهزر وصلنا البيت و دخلنا اليوم دا كان حر شوية بعد ما دخلنا و قفلنا الباب حسام بيقولي الجو حر اوى قولت له فعلا لقيته قلع الفانلة و كان دا عادي يعني و لابس البنطلون و انا قاعدة لقيته بيقولي عارفه يا امل كل لما بنكبر و نعرف عن الدنيا اكتر ببقي بخاف اكتر من اللي ممكن يحصل انا 15 سنة بس مش صغير و انتي عارفه زي ما في حاجة مضيقاكي اوى و مش عايزة تتكلمي فيها انا في حاجات زيك برده بس عارفه مافيش عندي غير اختي حبيبتي اللي ممكن تسمعني حسيت ان في مفاجئة تانية ايه حسام شاف ماما بتتناك هو كمان ولا ايه لقيته قعد جنبي و بيقولي انا محرج شوية اتكلم قدامك عشان الموضوع محرج شوية قولت له عادي يا حبيبي اتكلم و في بالي مافيش اكتر من صدمة ان عرفت ان ماما زي ما بتقول متحررة و بتتناك من اي حد يعجبها بمعرفة بابا يعني بابا ديوث و متحرر اظن مافيش بعد كده لقيت اخويا بيقولي امل انا ........ انا ن......... حاولت اشجعه و اقوله انت ايه قالي انا عملت حاجة و خايف من اللي ممكن يحصل قولت له حاجة ايه قالي انا نمت مع مروة و مقدرتش امسك و جيبت فيها من جوا و خايف تحمل انا اتفاجئت و بقول عشان كده بتبص لك و تغمز لك الكلام دا كان امتى قالي كان من يومين قولت له فين قالي هناك في البيت كنتم خرجتم و انا رجعت لقيتها لوحدها في البيت و كانت بتريح نفسها و اخدت بالي انها مفتوحه دخلت عليها و قولت لها بتعملي ايه و ها افضحك و فجاءة لقيت نفسي بعمل معاها و نزلت جواها انا مستغربة شوية بس عادي واضح ان في سر ورا العيلة و انا لسه صغيرة فمعرفش حاجة قولت له هو صعب يحصل حمل من مرة بس ها نشوف كده و حاول مترقبش ليها تاني او عشان عارفه انك مش ها تبطل ابعد عنها او حاول متجيبش فيها تاني لقيته قام و باسني من شفايفي بوسة عادية بس انا هجت و بيقولي بجد ارتحت لما كلمتك سكت و انا بفكر ايه دا هايجة على اخويا ليه جسمي اترعش رعشه خفيفة و قولت له طيب انا ولا مروة انهو واحده جسمها حلو لقيته بيقومني و بيقولي من على الهدوم كده انتي احلي منها بس هي كانت رهيبه على السرير لكن انتي اختي مش ها اعرف قولت له فعلا بس انا احلي في ايه بقا قالي انتي تقسيمة جسمك حلوة مش تخينه جسمك مرسوم صدرك مقاسه حلو اوى و .... بص على طيزي و بقوله ايه ممتكسفش مني قالي طيزك طيزك تجنن بس مروة كان طيزها اكبر مروة مليانه عنك بس باين عليها انها شمال اوى قولت له قصدك شرموطة بيني و بين نفسي يالهووووى ايه الجراءة دي و سايبه اخوية يتغزل في جسمي و يقولي صدرك و طيزك و علي السرير هي نار انا مالي حاسه اني عايزة اوى هايجة بس دا اخويا لقيت حوار بيدور بين عقلي و شهوتي .
عقلي : دا اخويا ازاى اعمل معاه
شهوتي : عادي ما انتي عملتي مع صابر اهو راجل و منك ها يريحك و مش ها يفضحك
عقلي بيرفض الفكرة و شهوتي تكبر الفكرة اكبر بس الشهوة بتنتصر ببص على زبر اخويا لقيته واقف فابتسمت و قولت له للدرجة دي مروة حلوة بص على زبره و حاول يداريه و انا بقوله مروه كانت من غير هدوم خالص قالي ايوة قولت امممممممممم و الشهوة بتكبر الفكرة في دماغي اكتر و بهيج اكتر قولت له انت عملت مع بنات تانية حتى لو مش من العيلة سكت شوية قولت له يبقي عملت صح قالي ايه بس احساس اني بنيك بنت عمتى كان مختلف خالص انا بقيت بفرك رجلي براحة و قولت له انا عايزاك تقارن بين جسمي و جسم مروة في كل جزء قالي مش ها اعرف كده حسيته ابتدى يهيج هو كمان و عقلي بيقولي اخوكي يا مجنونة انتي بتعملي ايه و الشهوة راحت تسكت العقل الشهوة بقت وحش كبيرة محاوطني انا و اخويا قولت له طيب ازاى تقارن قالي انا شوفتها من غير هدوم قولت له زي اللي بتمتنع بس عايزة بس دا عيب يا سمسم انا اختك قالي انا ها ابص بس عشان اعرف اقارن يا اموله قولت له طيب قلعت الهدوم براحة و لاحظت ان زبر اخويا شد اوى و انا بقلع و عينه بتاكل جسمي كله بس فضلت بالاندر و البرا و قولت له ها ايه بقا قالي من غير خالص و بيقرب مني قولت له تعالي فك لي البرا جه كنا زي المسحورين و راح يفك البرا و انا حاسة بزبره بيتحرك و يحك في جسمي و سرتي و عند كسي من على الاندر فك لي البرا و رجع لورا شوية بس نفسه كان سخن اوى و زبره مولع و ولعني لما جسمه العريان لامس جسمي قررت استسلم للشهوة و الرغبة قلعت الاندر و البرا و بقيت قدامه ملط و عسلي بيسيل مخلي كسي بيلمع و لقيته بيقولي يالهووووى على جمالك يا اموله مروة جنبك واخد صاحبي انتي مخبيه الجمال دا كله قرب مني و مسك ايدي و لفني و ايده ابتدت تنزل تحسس على ضهري و بطني حسيته خايف من رد فعلي قولت له يعني انا احلى منها قالي بكتير قولت له طمني قالت عنك انك حلو ولا لا قالي قالت اني كويس ولسه لما اكبر ها ابقي احلى بكتير قولت له ايه اللي عجبها قالي و كله شهوة خلاص زبري قولت له وريني كده عايزة اطمن عليك في ثانية كان ملط و زبره ايه دا هو في كده زبره اتخن من صابر و اطول منه حاجة بسيطة انا بصيت له و تنحت قالي ايه وحش قولت له وحش ايه دا شكله حلو اوى مديت ايدي امسكه بس تراجعت في اخر لحظة و ابتدي العقل يفوق شوية و يقولي ايه اللي بتعمليه دا ارجعي دلوقتي كان صراع فظيع بين العقل و الشهوة و انا و اخويا قدام بعض ملط و هو زبره شادد على اخره ووانا كسي بينزل على اخره و كل واحد فينا خايف ياخد المبادرة و الشهوة و العقل بيتصارعوا لحد ما الشهوة رجعت انتصرت على العقل تاني و لقيت نفسي بقوله هو دا دخل فيها ازاي دا كبير اوووووى و قعدت و فتحت رجلي بان له كسي و بقوله بص الفتحة صغيرة اوى فقالي لا هي عندها الفتحة كانت واسعه فعرفت انها بتعمل كده كتير قولت له يالهوووى بجد قالي اه فتحتها كانت واسعة بس ضيقة على زبري وقفت قدامه مستنياه و انا حلمات بزي واقفه اوى و زنبوري واقف اوى لقيت اخويا قرب مني و بيقولي انتي حلمات بزازك لونها حلو اوووى قرب مني و حط ايده عليها و مسك الحلمة و انا اعلنت استسلامي الكامل للشهوة و خرجت مني ااااااااااااه و غمضت عيني و كأنها كانت اشارة مني لاخويا بالبدء لقيته مسك بزي ببوئه و ابتدي يرضع و انا اااااه امممممم و نفسي عالي اححححححح و حاسه بزبره بيحك في كسي و زنبوري اممممممم مش قادرة امسك نفسي ها اقع لقيته بيشيلني و دخلني اوضه فيها سرير و نزلني و هو بيرضع و يقفش بزازى و انا اااااه احححححح حلو اوى يا حسام اوووووووف و زبره بيحك في كسي اترعشت مرة واحدة و نزلت عسلي جيبت و هو مكمل اكنها اخر مرة ينيك فيها و زبره رايح جاي على كسي بيفرش كسي و انا بتلوى و بقوله اووووووى احححححح كمان اووووى لحد ما اندمج اوى هو كمان و ايده على كسي بتلعب في زنبوري و انا خلاص عماله ااااااه اوووووف براحة احححححح حلو اوووووووى كماااااان يالهووووووى اححححححح حلو اووووووى اخويا ساب بزازي و نزل يلحس و يبوس بطني و لسانه بيلعب في سرتي و نزل براحة لحد السوة بيبوسها كان الشعر لسه بينبت و بلسانه جه على زنبورى و انا احححححححح ها اجيب ها اجيب لقيته راح نازل ببوئه على كسي و بيلحس و بيشرب عسلي قومني و خلاني اعمل معاه وضع 69 و كان بيحرك وسطه عشان زبري يدخل بوئي و هو بيلحس كسي انا نسيت انه اخويا و مسكت زبره و نزلت مص زي ما صابر علمني و روحت امص زبره و العب له في بيوضه و الحسهم و الحس زبره و بحاول اطبق اللي صابر علمهوني لحد ما حسيت زبره بيكبر شوية و بينطر لبنه في بوئى كملت لحس و حسيت بصباع اخويا بيدخل في طيزى و لساني بيلحس كسي و انا بمص زبري و راح منيمني على ضهرى و بيقولي ادخله فين و بيفرش كسي قولت له كسي و انا مش واعية قولت له نيكني ريحني بزبرك دخله قالي ها افتحك قولت له افتحني افتح اختك يا حسام و ريح كسها لقيت زبره على اول كسي و بعدين راح يفرش كسي تاني حسيته اتردد و رفع رجلي شوية عشان يدخله في طيزي و انا بتلوى لحد ما لقيت زبره في فتحت كسي من برا بصيت له بصه استعطاف مليانه شهوة انه عايزة اتناك اخويا و هو بيحرك زبره على شفايف كسي و انا بقوله حرام عليك دخله بقي تعبت فجاءة بدون مقدمات بسبب لزوجه كسي و مصي لزبره زبره كله دخل لاخره في كسي مرة واحده حسيت بوجع و الم و بقول ااااااااه اممممممممم بيوجع و اخويا مثبت جسمه و انا احححححححح بيحرق شوية لحد ما كسي اتعود و بدات اتحرك بوسطي اول ما جزء من زبر اخويا خرج لقيت نقط الدم عليه اخويا حسيته هاج بشكل غريب و مسك وسطي و بيتحرك بسرعه و انا اااااااه براحة براحة اااااااااه لا لا لا مش كده ااااااي براحة احححححححح لحد ما كسي اخد على السرعة دي لقيت اخويا خلاني الف رجلي حوالين وسطه و ايدي حوالين رقبته و شالني و بينيك فيا اوووووى و انا بزازي بتتحرك مع كل دفعه لنيك اخويا و انا ااااااه كمان حلو اووووى نيك اختك كمان يالهوووووى اخويا خرج زبره من كسي و حطيني على السرير و مسح زبره بالدم بتاع كسي بمناديل و مسح كسي بمناديا و ضربني على طيزي و قالي فنسي يا شرموطة هجت اوى من شتيمة اخويا و فنست بسرعة و هو بيدخل زبره في كسي و بيدقر في كسي من ورا و انا ااااااه اووووووى كمان لقيته مسك شعري و شده جامد كانت بتوجع بس ممتعة و بيقولي كمان يا متناكة عايزة تتناكي يا لبوة قولت له اوووووى حلو اووووى لقيت اخويا بيتشنج و بيقولي ها اجيب يا لبوة قولت له برا برا خرج زبره و جابهم على طيزي و نمت على بطني و هو نام جنبي
............


مستنية تعليقاتكم عشان نعرف اللي حصل الجزء الجاي
ارجو الدمج الموضوع عندما نستسلم للرغبة
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
برجاء دمج الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء الثاني
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس و ناقد بناء
تم إضافه جزء ثاني لقصه تضحيه أم

 
تم إضافه جزء ثاني لقصه تضحيه أم

الصور في القصة تضايقني
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex
  • حبيته
التفاعلات: Im28LUlukatty
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%