NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء اضافه الجزء التاني لقصه جارتي الأرملة وبنتها
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء الدمج
الجزئ الثالث --- جاريى المتحرره وزوجها سبب سعادتى الجنسيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
برجاء الدمج
الجزئ الرابع --- جاريى المتحرره وزوجها سبب سعادتى الجنسيه

 
الجزء الثامن




كنا في الجزء اللي فات وصلنا لما كنت خلاص بجهز للجيش بالنسبة للي بيسأل القصى دي حقيقة ولا لا هي حقيقة بس الاسماء حتى اسمي متغير و ازاى بيحصل مع الناس و انت لا هو بيبقي زي النصيب اللي بيوقعك في حاجات زي كده بس مش لازم تكون الحياة وردي عندي عشان بكلم بنات و نسوان في جوانب في الحياة ممكن متتحكيش.
المهم عشان ما اطولش عليكم
جهزت نفسي للجيش و روحت اليوم اللي قبل الترحيل لفاطمة و عملنا احلى ليلة و احلي جنس و كانت بتعيط و هي بتودعني لاننا كنا وقت الارهاب في سينا و العمليات العسكرية و كان الجو مشحون و مكهرب حاولت اطمنها و انا مرعوب اكتر منها و مشيت رجعت البيت اخدت شنطتي و طلعت روحت مركز التدريب كنت رايح متأخر لاني كنت ظابط و نزلت عسكري قبل ما اروح الكلية بيومين و لحقت اخر كام يوم في مركز التدريب خلصنا مركز تدريب و نزلت اجازة كانت 5 ايام قضيت يومين مع اهلي و يوم روحت لفاطمة و يوم الصبح روحت لاميرة و جوزها في الشغل خبطت على الباب بعد ما طلبت اني اجي لها فتحت لي و هي شبه ملط تقريبا لابسه لانجري اسود شفاف من غير برا ولا اندر و شدتني لجوا و اخدت شفايفي تبوسهم كانت بتاكلهم بعدتها عني و روحت قعدت جت جنبي و بتقولي مالك قولت لها من ساعة ما نكت جوزك و انا مش حابب الموضوع دا و مش عايز اعمل كده تاني قالت لي مافيش مشكلة بس انا مالي بالحكاية دي قولت لها لو عايزة تتناكي ها اجي لك الصبح و هو في الشغل و ها امشي قبل. ما يرجع لا يشوفني ولا اشوفه فقالت لي المهم انك تيجي لي انا وافقت اتجوزه مخصوص عشان افضل معاك قمت وقفت و قولت لها اميرة انا اه ممكن اكون اعجبت بيكي و بجسمك لكن مش حب قالت لي كفاية اني انا بحبك كنت وقتها حاسس احساس غريب اووووى اني عايز اغتصبها و انيكها بس كأني شايف فاطمة واقفه قدامي و شايفه اللي بتدور كنت وصلت لمرحلة في حب فاطمة اني شايفها في كل مكان فوقت على زبري مبلول و واقف احااااا دي قلعتني البنطلون و انا مش حاسس و بتمص زبري كل الاحاسيس راحت لا احساس واحد اني افشخ اميرة مسكت راسها و قعدت انيك بوئها و دخلت زبري كله جوا بوئها و مثبت راسها و هي بتتخنق و بتخبط على فخادي لحد ما حسيت ان قوة الخبطة ضعفت خرجت زبري لقتها بتشهق و هي بتاخد نفسها و بتكح جامد و لسه ها تفوق و تبص لي دخلت زبري تاني في بوئها و قعدت انيكه بسرعه لحد ما جيت اجيب دخلت زبري كله لاخره في بوئها و جبت لبني كله خرجت زبري و انا بقلع هدومي و هي مبسوطة و بتلحس زبري و بيوضي و بتقولي تعالي على السرير جوا قولت لها لا هنا يا لبوة ها افشخك و اغتصبك كمان مسكت اللانجري شديته قطعته من عند بزازها و بزازها اتنطرت في وشي و مسكتهم بعصرهم بايدي و هي هاجت اوووووى و ااااااااه كمااااااااان و بقرص حلماتها و اشدها جامد شوية و اضرب بزازها و قمت ببوئي عضيت بزازها و هي بتصوت و هايجه قمت معدول و واخد شفايفها مص و بوس و عض و قولت لها بتهيجي من العنف يا لبوة لقتها بتقولي جدا حطيت ايدي على كسها و قرصت زنبورها و هي خلاص رجليها مش شايلاها روحت منيمها على الارض و ماسك زبري و قمت رزعته في كسها و هي ااااااااه يالهوووووووى كسي اتفشخ اهريه انا شرموطة و كسي بياكلني على زبرك نيك جامد خرجت زبري و هي اااااه ليه خرجته ضربتها على كسها و قولت لها يا شرموطه كسك مولع و عايز يتناك قمت مبعبص كسها و روحت للجي سبوت و هي بتتلوى و اتنفضت و لقيت عسلها بيتنطر عليا و غرق ايدي اخدت ايدي مسحتها في زبري و خليتها تفنس و قمت راشقه في طيزها و بضرب طيزها الملبن بتترج قدامي و هي ااااااااه اووووووى كمان يا فحلي دقرني و انا بنيك في طيزها و حاسس بلحم طيزها اكنه بيتقطع من الترزيع خرجت زبري من طيزها و حطيته في كسها و بنيكها جامد و صوت النيك عالي مع صوتها و هي بتتأوه كان بيهيج اكتر لدرجة اني مستحملتش ربع ساعة و كانت بتجيب على زبري كنت خلاص ها اجيب طلعت زبري و حشرته في طيزها و نزلت لبني في طيزها قمت من عليها روحت على الحمام اتشطفت و لبست. و هي كانت نايمة على بطنها على الارض في الصالة و لبني خارج من طيزها نازل على كسها مع عسلها اللي خارج من كسها و ضربتها على طيزها و مشيت ركبت العربية و كلمت فاطمة قابلتها و طلعنا على وسط البلد على النيل و قعدنا هناك نتكلم شوية كنا مخلصين شقتنا زي ما انتم عارفين و من شغلي كنت عامل قرشين حلوين كنت وقتها روحت تعاقدت لعربية لفاطمة و قولت للمعرض اني ها ابدل عربيتي بموديل احسن لو حد مستغرب من الماديات وقتها كان ممكن تجيب عربية ب 100 الف عادي دا غير ان شغلي الاونلاين ممكن الشغلانه الواحدة تجيب لي 100 الف او اكتر لو اقل على حسب
طبعا مكنتش قايل لفاطمة على موضوع العربية و النهارده كان يوم استلامها و اخر يوم اجازة ليا من الجيش فاخدت فاطمة للمعرض فرجتها العربية و طلبت من مدير المعرض ان حد يوصلها لي عند بيت فاطمة و عربيتي ها اكد عليه المعاد عشان الجيش و فاطمة كانت واقفه مبسوطة اوى و فرحانة بتتنطط من الفرحة اخدت فاطمة معايا و عربيتها جاية ورانا لحد ما وصلتها البيت حاسبت الراجل على السواقة و اديته ثمن التاكسي او اوبر اللي يرجعه للمعرض بتاعه و طلعت مع فاطمة سلمت على اهلها و هي قالت لباباها و اهلها على العربية فرحوا اوى بيها و طبعا يابني مالوش لزوم التعب دا و وفر الفلوس للدنيا انت متعرفش بكرة فيه ايه قولت لهم كفاية عندي ضحكتها دي بالدنيا كلها فابوها جه يكلمني قولت له يا عمي بكرة لبكرة احنا في النهارده خلينا للنهارده قعدت معاهم شوية و جيت ماشي عشان راجع الجيش بكرة طبعا كانوا زعلانين و انا بعد ما سلمت عليهم روحت تاني يوم روحت مركز التدريب عشان اترحل و فضلنا قاعدين مستنين و الكل مترقب و خايف المكان اللي ها يروحه جه المندوب بتاع شمال سينا و بينده الاسماء و كان اسمي وسطهم و طبعا بعد الجمل التحفيزية اخدونا عشان نترحل كنا سايبين تليفونات بزراير وقتها في الامانات اخدنها و اتصلنا باهلنا بلغناهم و بعد كده كلمت فاطمة طمنتها ومكنتش عايز اقولها اني رايح شمال سينا بس قررت في الاخر اقول لها و لما قولت لقيتها بتعيط و انا بحاول اهدي فيها لحد ما هديت و قفلت معاها و انا مش عارف ايه اللي جاية وصلنا اسماعيلية و بعدها بيومين روحنا القنطرة و بعدها بيومين اتوزعنا روحت وحدتي والقائد هناك حدد لنا معاد للرماية و بعدها ننزل اجازة .
كل واحد فينا عنده نقطة الحياة قبلها غير الحياة بعدها و نقطة بتغير تفكيره و نظرته للحياة يوم الرماية كانت نقطة من النقط بتاعت الحياة حصل هناك اني اخدت اعلى درجه في الرماية حتى اعلى من الظباط و لما كرروا الرماية اليوم دا كذا مرة كنت اعلى واحد حتى من القادة اللي كانوا معانا و دا خلي العيون عليا كتير.
طبعا كلنا عارفين اللي بيحصل وقتها كان ايه بس في الوقت دا كنا بندخل تليفونات اندرويد و كده و كنت بتكلم مع ناس على الفيس و اتعرفت على بنت مصرية و اتولدت في السعودية و رجعت مصر و اتعرفت عليها و كنا بنتكلم كتير بس مكنتش شوفت صورتها ولا اعرف شكلها في يوم كنت بكلمها و بقولها ما توريني نفسك انا مشوفتكيش و معرفش شكلك عامل ايه بعتت لي صورتها كانت عادية لونها اسمر بتعمل شعرها بالمكواه و كييرلي و كده كانت قصيرة و رفيعه اول ما شوفتها مشدتنيش اوى بس كنا بنتشات صحاب و كده لحد ما جه يوم بتقولي انا مسكت تليفون اخويا و كان عليه افلام و مس عارفه اعمل ايه معاه انا فهمت انها افلام سكس بس قولت اعمل عبيط بقولها افلام ايه قالت لي افلام يا محمد افلام فيها ايه مش مفهوم قولت لها ما تحددي نوع الافلام ايه راحت قالت لي افلام سكس يا محمد و مش عارفه اعمل ايه قولت لها طبيعي شاب و في سنه هتلاقيه بيتفرج على افلام بس متبينيش ليه انه انتي عرفتي حاجة و دي حاجة الشباب بتتفرج عليها كتير قالت لي و انت بتتفرج قولت لها احيانا ايوة قالت لي و بتعجبك الافلام قولت لها يعني لقيتها بتكتب و بتمسح و تكتب و بتمسح و علامة انها بتكتب طولت كتير قمت اتصلت بيها و حطيت هاند فري و قمت اتمشي في الصحرا ردت الو قولت لها الو ايه بقا متردده في ايه عماله شكلك بتكتبي و تمسحي قالت لي انت اخدت بالك و ضحكت قولت لها يا سمسمه دي حاجة طبيعي اي حد ياخد باله منها هي اسمها سامية و كنت بقولها سمسمه او سمسمتي قولت لها انتي متفرجتيش قبل كده قالت لي اي اتفرجت بس صحباتي في السعودية كانوا بيفرجوني معاهم قولت لها و كان بيعجبك لقتها سكتت قولت لها فهمت خلاص كان ايه اكتر حاجة بتعجبك قالت لي انت سافل و بتضحك قولت لها مش سفاله انا عايز اعرف سمسمتي بتحب ايه ايه اللي يبسطها و انا ها اقولك ايه اللي بيشدني لقيتها بتسكت قولت لها مكسوفه مني يعني قولي لقيتها بتحكي قالت لي في الاول كان احساس غريب اول مرة اتفرج و كان في حاجات قرفت منها بس صحباتي قالوا لي ان دا بيعلي المتعة اكتر عند الاتنين فعرفت انها بتتكلم عن المص و اللحس و هي بتكمل بعد كده بقي الموضوع بيبقي حلو بس مكنتش بعمل زي البنات بس كنت بحب اللي هو بيبقي قصة و رومانسي مش العنف قولت لها شكلك مزاجك عالي خالص ضحكت و قولت لها و انتي دلوقتي حاسه بايه قالت لي بس بقا قولت لها بس ايه ما احنا بنتكلم عادي اهو و بعدين مش عايز ابقي سبب تعبك لازم ترتاحي لازم اريحك عشان مبقاش وحش قالت لا متقولش كده على نفسك انت حلو قولتها انا بقا زوقي في البنت اللي هى بتبقي عطشانه اوى و عايزة و في نفس الوقت بتبقي هادية و تحب البساطة زيك كده ضحكت و قالت لي و انت عرفت منين اني عايزة او عطشانه قولت لها احساس بس انا احساسي مش بيخيب و شكلك كده حلوة و تتعب قالت لي فين بس دا صدري زي البرتقال و صغيرين قولت لها حلوين قالت لي ازاى قولتها عشان يدخل كله في البوء مش جزء صغير بس و اللسان يلعب معاه صح او كف الابد يبقي ماسكه اوى لقيتها بتتنهد جامد قولت لها انتي في اوضتك قالت لي ايوة بصوت مبحوح قولت لها و بتعملي ايه قالت لي ماسكة صدري قولت لها ددخلي ايدك تحت البنطلون و الاندر و اسمعي كلامي دخلت ايدها و قولت لها حطيها على كسك خليتها تضرب 7.5 و انا بهيجها و تلعب في زنبورها و انا بسمع اهاتها لحد ما جابت لقيتها سكتت شوية و بعدين بتقولي ايه دا قولت لها ايه رايك عجبك قالت لي اه انا كنت بتعب و بخاف اعمل كده عشان لسه بنت قولت لها و ها تفضلي بنت عادي بس بتريحي نفسك عموما انا قربت انزل اجازة و اول ما انزل عايزين نتقابل قالت لي ماشي و قفلت و انا روحت نمت و انا هايج مر يومين و بنتكلم عادي و لقيت جالي استدعاء عشان ها اطلع عملية دا كان العادي معايا من ساعة موضوع الرماية بطلع عمليات عسكرية كتير طلعت العملية و رجعنا لقيت القائد محضر لي اذن الاجازة ب عشر ايام اخدته و نزلت على القاهرة رجعت لاهلي سلمت عليهم و قعدنا مع بعض و قضيت اليوم معاهم و تاني يوم قولت اروح لفاطمة روحت لفاطمة كانت بتستقبلني بحضن و كانت طلعت رخصة السواقة و عرفتني انها نزلت تشتغل في مكان كويس بمرتب عالي لقتها بتقولي ها نقولهم اننا خارجين و تعالي عشان انت واحشني اووووى روحت استأذنت من اهلها و اخدتها فعلا و طلعنا على شقتها و دخلنا و هي مستنتش كانت بتمص شفايفي و تقلعني هدومي و انا بقلعها لحد ما بقيت بالبوكسر و هي بالبرا و الاندر قعدت على ركبتها و نزلت لي البوكسر و انا زبري واقف اخدته في بوئها و بتمص مكملتش دقيقة و كنت جيبت في بوئها لقتها بتبص لي و انا ببص لها و ضحكنا قولت لها ماهو من قلة ما بتعمل بتبقي مش مستحمل لمسة من كتر الهيجان قالت لي كده اخاف عليك يا حبيبي قولت لها متخافيش لسه فيا صحة قمت اخدتها و دخلنا الاوضه على السرير و عملنا 69 و هي تمص زبري و انا الحس كسها هي كمان جابت اول مرة بسرعة اوووى و احنا ضحكنا نيمتها على ظهرها و فتحت رجلها و بدخل زبري في كسها كان بقي اضيق بسبب اننا قعدنا مده مش مع بعض كنت بحاول ادخله براحة عشان متتوجعش لحد ما دخلته كله و فاطمة بتحب العنف و الشتيمة قولتها كسك ضيق يا شرموطة قالت لي عشان زبرك اللي كان بيوسعه افشخه تاني ضربت بزها من الحلمة و انا بنيكها و بقولها وحشتيني يا لبوة و وحشني شرمطتك على زبري و هي بتتأوه و انا برزع في كسها و هي بتزوقني و بتقولي متناكتك عايزة تركب على زبرك قمت مسكتها و شيلتها و نمت على ظهري و هي بقت فوق و زبري في كسها ضربتها على طيزها و قولت لها يلا يا قحبة اتنططي على زبري قعدت تتنطط و اااااااااه زبرك واحشني مالي كسي اوووووى و هي بتتنطط زبري خرج من كسها راحت مسكاه و مدخلاه في طيزها و راحت نازله جامد طيزها طبعا كانت بقت ضيقة فهي شهقت جامد و خربشتني في صدري جامد و فضلت قاعده شوية لحد ما طيزها اخدت على زبري و ابتدت تتحرك عليه و بعدين قامت و لفت بقا ضهرها و طيزها ليا و دخلت زبري في طيزها و قعدت انيكها جامد قمت خليتها تعمل وضع الدوجي و دا اكتر وضع احنا الاتنين بنحبه و ببقي شادد شعرها و بضرب طيزها و زبري شوية ينيك كسها و شوية ينيك طيزها و هي اااااااه الوضع دا حلو اوووووى افشخني كده نيك شرموطة زبرك و دقرها اووووى افشخني و عشرني يا حبيبي قعدت 5 دقايق بنيكها و جيت اجيب لقتها بتقولي هات في طيزي مش عاملة حسابي النهارده خرجت زبري من كسها و رزعته في طيزها و روحت منزل لبني و هي احححححح لبنك يجنن سخن اووووى فضلت تقفش على زبري بطيزها لحد ما نزلت كل اللي فيه و خرجته من طيزها و شيلتها روحنا الحمام و زوبري ابتدي ينام استحمينا سوا و هي كانت مصممة تهيجني و تتناك تاني هيجتني فعلا و زبري ابتدي يشد و نيكتها تحت الدش ثلث ساعة نيك لحد ما جبتهم على بزازها و اتشطفنا و خرجنا اتفسحنا شوية و روحتها و رجعت البيت كلمت سامية و اتفقت معاها اننا نتقابل بكرة الصبح على 10 كده و قفلت معاها نزلت قعدت مع صحابي و فضلنا على القهوة بنرغي و نلعب طاولة شوية لحد 12 بليل قمنا روحنا نمت صحيت تاني يوم على 9 قمت اتشطفت و لبست و روحت للمكان اللي ها اقابل فيه سامية كانت من التجمع و استايل لبسها ميكروجيب و بلوزات زي الاجانب او فساتين قصيرة او بناطيل جينز و تيشرتات روحت لحقتها لابسه فستان قصير فوق ركبتها و حاطة ميكاب خفيف سلمت عليها و ركبت العربية و بتقولي نروح فين قولت لها تعالي ندخل سيما الاول و نشوف باقي اليوم ها يمشي ازاى روحنا مول و دخلنا حجزنا تذاكر حفلة 12 الضهر و قعدنا في كافية شوية لحد ما جه معاد الفيلم دخلنا و معانا الفشار و الكلام الحلو دا و كنت واخد كراسي ورا خالص و السينما كانت فاضية في الوقت دا تقريبا ميلت على سامية و قولت لها بس انتي حلوة اوى اوى النهارده حلوة بزياده اخاف تتعاكسي و انتي معايا ضحكت كده و قالت لي يا بكاش اتفرج على الفيلم قولت لها صعب انا مش شايف حاجة قدامي غيرك بصت لي و لقيت وشها بيحمر و بتضحك براحة و لقيتها اترعشت بسرعة حطيت ايدي على فخادها و بصيت للفيلم و قولت لها حاضر ها اتفرج بدأت احسس على فخادها و اطلع فوق لحد قرب كسها و شوية لقيت رجليها بتتفتح و دخلت ايدي اكتر شوية لحد ما حطيتها على كسها من البانتي اللي لبساه تحت الفستان و بدأت ادعك كسها و هي نفسها بيعلي و بترجع لورا قربت منها و بقولها ايه رايك سكتت و اممممممم قمت بوستها من شفايفها و بمصهم و بضغط على كسها و بدعكه نزلت على رقبتها و ايدي دخلتها من تحت البانتي و الاندر و لمست كسها اول ما لمسته كانت مسكتني و بتأوه براحه اتأكدت ان مافيش حد باصص علينا و كان كل واحد ساحب بنت و بعمل معاها و روحت نزلت بين رجلها و نزلت البانتي و حوشت الاندر و بدأت الحس كسها و هي كاتمه صوتها و بتتلوى بس اووووووف في بنات بتهتم اوووووى بالمنطقة دي و انا بلحس لحد لقيتها بتنزل في بوئي شربت عسلها كله و عدلت لها هدومها و انا كان زبري واقف و قعدت جنبها لقتها ميلت ناحيتي و بتقولي انت عملت فيا ايه قولت له بخليكي متتعبيش مش قولت لك ها اريحك بس قولي لي انبسطي همست لي جدا ها اقوم اظبط هدومي قولت لها الاستراحة قربت بس استني عشان لسه دورك انتي تعبتيني و لازم تريحيني و بضحك قالت لي ازاى قولت لها ازاى ايه انت عارفه قالت لي لا اقرف قولت لها صحيح انتي عندك تحت جميل اوى ريحه و طعم دا حتى عسلك يجنن اتكسفت شوية و قولت لها بس مش ها تنازل عن حقي جت الاستراحة و احنا قاعدين لحد ما الفيلم رجع يكمل فتحت البنطلون و خرجت زبري و شاورت لها و هي نزلت متردده بس الضلمه مخليه الرؤية صعبه نزلت مسكت زبري و بتقرب منه براحة و لقتها بتشمه انا مهتم بنضافته عشان البنت متقرفش من المص فهي ملقتش ريحة ابتدت تلحسه من تحت لفوق فقولت لها زي ما بتشوفي في الافلام شوية شوية و ابتدت تمص و انا منتبه مع الفيلم عشان تمص اكبر وقت ممكن و هي بتمص و تلعب في بيوضى و تلحس لحد ما كنت عايز اجيب عشانها و روحت بصيت عليها و هي بتمص و شوية و جيبت في بوئها و هي بتدقه و بتبلعه و مسحت شفايفها و اتعدلت قولت لها روحي الحمام ظبطي نفسك عشان الفيلم قرب يخلص و فعلا قامت و بعد شوية الفيلم خلص خرجت استنيتها و طلعنا روحنا ركبنا العربية و كملنا فسحة و مكناش بنجيب سيرة اللي حصل فيي السيما اكنه محصلش و كملنا الفسحة عادي و وصلتها و روحت و بليل اتكلمنا عادي و برده كأن مافيش حاجة حصلت .
عدي كام يوم و قبل ما اجازتي تخلص بيومين تلاته كده لقيت اميرة بعتالي بتقولي محمد انا حامل رديت عادي الف مبروك و اهتمي بصحتك و كده كنت عايز افكني منها مش عارف ليه لقيتها بتقولي انا هستناك بكرة من بدري تمام و تعالي بدري عشان نقعد سوا اطول وقت ممكن كنت عايز اخلع بس لقيتها متمسكه اووى و بتقولي انا متجوزة احمد سوري انت عارف اني متجوزاك انت و انا عايزاك بكرة تكون عندي قفلنا و عدي اليوم عادي و تاني يوم كنت اكدت على اميرة 9 الصبح ها اكون عندها و جوزها بينزل 8 و نص كنت عديت على صيدلية بليل و جيبت برشامة للانتصاب بتخلي الانتصاب يطول مهما نزلت و كريم تأخير دهنت الكريم و اخدت البرشامة اول ما ركبت و عقبال ما وصلت كان زبري وقف خبت على الباب فتحت اميرة و كنت ملاحظ عليها حاجة غريبة و دخلتني قعدت في الصالون و هي راحت ناحية السفرة لقيتها بتولع سيجارة مع العلم انها مكنتش بتدخن و جت جنبي بقولها ايه اللي في ايدك دا قالت لي ايه سيجارة تعبانة شوية قولت لها من امتى قالت لي من اول الجواز كانت على فترات و دلوقتي بقت كتير و جت تسحب نفس من السجارة و قامت لمكتب كده خرجت منه ازازة وكوباية عرفت انها خمرة احا و البت بقت بتخرج من غير طرحة و بقت حاجة تانية انا لقيت نفسي الدم غلي بس قولت اشوف بتعمل هى كده ليه فسألتها انتي بتعملي كده ليه لقيتها بتشتم جوزها و انها مش قادرة تستحمل و هي على طول تعبانة فبتشرب عشان متحسش بيه وهو راكبها و لقيتها بتقولي انه من ساعة ما عرف انك مبقتش تيجي زي ما قولت لي بقي بيجيب ناس تنيكني و يأجرني و بياخد فلوس بقي مشغلني مومس و بيستغل هيجاني قومت ضاربها بالقلم وقعت على الارض و الكوباية و السيجارة اتنططروا بعيد ططفيت السيجارة قبل ما تولع في حاجة و رجعت لها و قولت لها ماهو يا شرموطة هو مش ها يعمل كده غير لما تكوني انتي عملتي حاجة جت تقوم لقت قلم تاني على خدها ايدي علمت على وشها لقيتها بتعيط اوووى و بتقولي ابوس رجلكك ريحني انا تعبانه اوى حتى و انا بتناك ببقي مش في وعيي و مش بستمتع ها اوعدك اني ها ابطل قولت لها وولا متوعديش انتي ديلك نجس من اول ما حكيتي ان مديرك ركبك عشان تترقي و انا عارف ان عيارك فالت و انك مومس انا ها انيكك دلوقتي عشان كنت واخد حاجات مهيجاني مش عشانك لقيتها قامت بلهفة قلعتني البنطلون و بتمص زبري و بتشده ها تخرجه من مكانه و قامت قلعت ملط و قعدت على الكنبة و فتحت رجليها و بتقولي تعالي افشخني قربت منها و كنت قرفت بس عايز انيك روحت بقيت بنيك فيها و انا قرفان و هى بتصوت من المتعه و برزع فيها اكني بنتقم و هي تهيج اكتر و لقتها بتتكلم و بتقول زبرك في رحمي نيك اوووى عشان اللي في بطني مش من جوزي و انا احااااااا يا بنت الشرموطة دا انت طلعتي مومس و انا مختوم على قفايا و هي بتقولي انا مومس و متناكة و بتناك من الرجالة قدام جوزي بس انت دكري اللي بيكيفني انا لولا البرشامة كان زبري نام و مكنتش كملت نيك طلعت زبري من كسها ببص على طيزها احاااااااا خرمها وسع اووووووى بدخل زبري دخل عادي و ياخد زبر كمان مستريح معاه خرجت زبري و عارف انها مش حاسه بيه تقريبا قمت انا مش قادر بسبب الحباية و مش عايز اكمل لقيتها بتقعدني على الكنبة و تقعد على زبري يدخل في كسها فضلنا كده ساعة بتنيك نفسها و انا انيكها لحد ما جيبت في كسها قمت اتشطفت و جيت لقيتها قعدة مولعة سيجاره بتشربها و بتقولي يا محمد انت متعرفش حاجة و كانت دموعها بتنزل قمت ضاربها قلم و قولت لها معرفش ايه انا وافقت انيكك بدل ما تتشرمطي و تتضفحي و تفضحي جوزك عملتي ايه فيه وصلتيه لكده انا اللي غلطان عارفه ليه عشان وافقت اكلم مومس زيك لقتها بتعيط اوى و بتقولي حقك تقول كده بس انا معلملتش حاجة لاحمد و قعدت تحلف لي و تقولي مين البنت اللي عبيطة اللي متخلفه اللي تعمل حاجة لجوزها و تبتزه و هي متأكده انها في لحظة ممكن تمشي من العز دا متهانه و مفضوحة انا بخدم احمد مش بس زوجة لا انا بنام معاه و عارفه ظروفه و لما بيخلص بطلب منه يلحس لي عشان اجيب و خلاص مش بشتكي و عارفه انك ها تيجي تريحني و عارفه انك مش ها تفضحني و كنا متفقين انا و احمد على كده انك انت و بس لكن بعد الدخله سافرنا طبعا انت عارف و هناك كنا بناكل في المطعم و لقينا راجل خليجي بيبص لي احمد قام له و قعدوا مع بعض و بعد كده لقيته جاي و بيقولي اعملي حسابك الراجل دا هايجي عايز ينبسط بجسمك و جيت اتخانق مع احمد لقيته اخدني اوضتنا و ضربني و قالي لو مسمعتيش كلامي ها اطلقك و ارميكي و اقول انك مفتوحه وشرموطة و انا زبري ميقدرش يفتحها يبقي مين و مهما قولتي محدش ها يصدق عني حاجة لانك فعلا مفتوحة لقيت نفسي بفتح بوئي جوزي مش بس خول لا ديوث كمان و بيهددني بقيت مش عارفه اعمل ايه لقيته بيقولي بصي يا اميرة انا بحبك ولو سمعتي كلامي ها تعيشي عيشة عمرك انتي ولا اهلك كنتي تحلمي بيها و دي لسه البداية و لا بقيتي زوجه مطيعة صدقيني هتلاقي اللي عمرك ما حلمتي بيه عارفه الخليجي دا ها يدفع 10 الاف دولار في الليلة دي و لو عجبتيه ها ياخدك باقي الاسبوعين بمقابل كويس فشدي حيلك معايا انا وقتها مبقتش عارفه اعمل ايه جوزي بيبعني او بيأجرني لراجل هينام معايا و لو معملتش كده ها يفضحني مكانش قدامي غير اني اوافق و من هنا بدأت الحكاية بعد ما الخليجي خلص لقيت الخليجي بيطلع دولارات و بيديهاني و بيقولي 20 الف دولار دول ليكي لانك بجد حلوة اوووى و عجبتيني و ها اتفق مع الاستاذ احمد اننا نبقي سوا لحد نهاية الرحلة خلال المدة دي دفع الراجل 100 الف لاحمد و ليا زيهم و مكنتش بشوف احمد تقريبا خلال المدة دي و لما خلصنا و رجعنا احمد قالي الفلوس اللي اخدتيها من الخليجي دي بتاعتك و ليكي معايا عموله ها تخديها لما نروح و من وقتها و بيجيب عرب وخلايجة و اجانب و بيقبض في خلال 3 شهور او 4 اهو عمل ثورة من كسي كل يومين تقريبا ببقا بيجيب واحد فبقيت بشرب عشان محسش عرفت بقا اني معملتش حاجة و دلوقتي اهو بيكلمني انه ها يتجوز واحدة تانية و ها يكون عايزك تفتحها عشان يعمل معاها كده برده .
انا كنت بسمع الكلام و مصدوم حرفيا احا الناس اللي زي احمد كنا نسمع عنهم نقرا قصص ليهم لكن تقابل واحد في الحقيقة كان جوايا شقين نص مصدق و نص رافض و مش مستوعب اه في ديوث بس بيبقوا مش كده اه بيبقي في ناس بتبيع نسوانها بس مش بالفجر دا و في نفس الوقت انا قفلت منها و من جوزها و قرفت منهم اخدت بعضي و مشيت قعدت الف بالعربية و انا مش مصدق اللي بيحصل زيك بالظبط عزيزي القارئ لقيت تليفوني بيرن ببص لقيتها سامية رديت عليها و كنت شارد في اللي سمعته من اميرة و هي اخدت بالها فبتقولي مالك قولت لها في موضوع كده شاغل دماغي لقيتها بتقولي احكي قولت لها مش ها ينفع في التليفون قالت لي خالص عدي عليا لو قريب او نتقابل في مكان قريب انا كنت قريب منها فعديت عليها ركبت معايا و طلعنا نلف و حكيت لها كل اللي اميرة حكته و اني مستغرب و مش مصدق و مش مستوعب لقيت سامية بتقولي هو عشان الموضوع قليل في مصر انت مستغربه لكن في السعودية و الخليج كتير و حكت لي عن واحده صاحبتها هناك حكت للشلة انها بتنزل المول تلف تلاقي اللي بيعرض عليها فلوس و تروح معاها او ممكن تلاقي اللي بيعرض على جوزها و ياخدها من جوزها و انا برده مش مستوعب قولت لها احاااا هو في كده دا انا لو حد بص لمراتي ها ادبحه و سامية بتككلمني عشان ان الحوار دا منتشر في الاوساط الغنية و الاجانب و كده بس هو احمد شغال في ايه قولت لها تقريبا شركة ابوه شغاله سياحة قالت لي طيب اهو الخلايجة و الاجانب كتير معاه مكنتش مصدق برده و قولت لها عارفه يا سامية لو بنت لقيت ليها مشاعر ناحيتي و نمت معاها او حصل بينا حاجة مستحملش ان حد يبص لها لقيتها بتقولي يعني لو حد بص لي ها تتخانق معاه قولت لها طبعا لقتها بتقولي من يوم السيما و انا بفكر فيك اوباااا انا كنت ناسي الحباية و بتاعي واقف و هي بتبص عليه ارتبكت شوية فهي ضحكت و قالت لي مالك قولت لها مافيش لقتها بتحسس على زبري و احنا كنا راكنين على جنب بعبصتها و قولت لها ماله السيما قالت لي مالوش كان يوم حلو واحاسيسه حلوه دورت العربية و اتحركت قالت لي رايح فين قولت لها تحبي نروح فين قالت ليه انت شكلك تعبان خالص و هي بتبص على زبري و انا مش عارف اعمل ايه ضحكت و قولت لها ها اعدي على البيت ها اجيب حاجة و نشوف نروح فين وصلت شقتي التانية و انا مش عارف اطلعها ولا لا و لو طلعتها تكون ازاى وقفت العربية و بصت لها فبصت لي لقيت نفسي بقرب من شفايفها ببوسها و رجعت قولت لها تحبي تطلعي معايا لحد ما اخلص ولا تستني هنا لقيتها بصت لزبري و بصت لي و بتقولي ها اطلع معاك بس بشرط قولت لها ايه قالت لي من غير بكش ولا شقاوة ضحكت و فهمت انها عايزة طلعنا دخلت الشقة و هي دخلت ورايا و سيبتها و دخلت قعدت اعمل كاني بدور على حاجة لحد ما لقتها قفلت الباب و جت قالت لي بتدور على ايه بصيت لها و قربت منها و عيني على شفايفها و عيونها قولت لها دول و روحت ماسك شفايفها ببوسهم و بمصهم اوووووووى هي كانت بتقاوم في الاول بس استسلمت و انا بقيت امسك بزازها بعدت وشي و لقتها بتقول شو بتعمل قولت لها زي يوم السيما لقتها زي ما تكون فاقت و بعدت عني و بتقولي ما بدي ها استناك في العربية قولت لها طيب طلعت لها المفتاح ماسكه فقربت عشان تاخده قمت شيلتها و هي بتزوق نفسها و بتقولي بتعمل ايه سيبني قولت لها بأمانة يا سامية نفسك بصت لي و اتكسفت اوى نزلتها و قولت لها من يوم السيما مش نفسك يتكرر و هو جت من غير معاد عموما انا عارف انك نفسك بس مش بالعافية و حطيت المفاتيح على طرابيزة جنب الباب و عملت كاني بدور على الحاجة و هي واقفه قمت رجعت قربت منها تاني و قمت مبعبصها و معدي من قدامها لقيتها بتقولي انت سافل و بتضحك جريت عليها جريت مني لحد ما مسكتها و قولت لها و هو في اجمل من السفالة و مسكت بزازها و بمص شفايفها و هي ابتدت تسيح كنا جنب السرير قعدتها عليه و قلعتها التيشيرت و البرا و بقفش بزازها و نزلت امصهم و ارضعهم و هي امممممم براحه افتكرت انها بتحب الرومانسية طلعت على رقبتها ابوسها و امصها و هي ااااااه و نفسها بيعلي و بمسك بزازها براحة و بنزل ارضعهم و قمت مقلعها البنطلون و هي بتساعدني و ايد حطيتها على كسها و التانية بتبدل مع بوئي على بزها و هي نامت على ضهرها و بتتلوي و انا بدعك زنبورها نيمتها على ضهرها و بلحس كسها من ورا و قمت جبت فازلين و قلعت ملط بصت لي و بتقولي ها تعمل ايه قولت لها بصي لو وجعك قولي مش ها افتحك و ها تفضلي بنت و مستنتش ردها و نزلت الحس كسها و غرقت صباعي فازلين و دعكت خرمها من برا و بدخل صباعي براحة و بمص كسها دخلت عقلة من صباعي و خرجته و نيمتها على ضهرها و رفعت رجليها و دخلت صباعي تاني بدأ يدخل بالتدريج لحد ما دخل كله اول ما دخل كله صوتت و جابت مكنش صويت الم كان متعه فضلت مكمل لحس و خرجت صباعي و غرقت صباعين فازلين و كررت العملية لحد ما طيزها اخدت عليها و كررت العملية ب 3 صوابع و خليتها تمص زبري و احنا عاملين 69 و انا صوابعي في طيزها و بلحس كسها لحد ما جيبت اتعدلت و خليتها مفنسه و غرقت زبري و خرم طيزها فازلين و هي باصه لي و بتقولي براحة حطيت زبري على طيزها و بدخله براحه و قولت لها استحملي الجزء الاول بس لو وجعك راس زبري اتزفلطت بسبب الفازلين و دخلت و هي حست بالم بس بسيط فضلت مثبت نفسي لحد ما طيزها ارتاحت و قمت مدخله براحة و هي بتتأوه بالم خفيف و متعه و استني شوية فضلت كده لحد ما دخل كله و انا بدعك كسها و بقولها ايه رايك قالت لي اي احساس احلى من وصف صحباتي قولت لها كده في الم قالت لي لا و ابتديت انيكها براحه و برومانسية و عدلتها على ضهرها و رافع رجلها و دخلت زبري في طيزها و ببوس شفايفها و بنيكها براحة و بحركه داخل خارج براحة و بدعك كسها بسرع نيك شوية و ابطئ شوية تلت ساعة لحد ما حسيت اني ها اجيب سرعت النيك و دخلته كله في طيزها و جيبت لبني و هي قفشت بطيزها على زبري بتعصره و بتنزل عسل كسها اخدتها اتشطفنا و نزلنا و انا كان زبري لسه واقف وصلتها و روحت مر اليومين عادي و رجعت الجيش .


لحد هنا
 
الجزء التاسع .


وصلنا الجزء اللي فات لما نكت سامية اول نيكة في طيزها و رجعت الجيش .

فضل الحال زي ما هو في الجيش لو في عمليات بطلع لو مافيش بقف خدمة انزل اجازة تبقي بين اهلي و فاطمة و سامية فاطمة كنت كل يوم بحبها اكتر من اللي قبله و بتعلق بيها اووى حتى بدون سكس مكنتش الحياة سكس كلها كنا بنخرج و نتفسح و نروح و نيجي و لما جت اجازتي في شهر 6 اخدتها طلعنا يومين اسكندرية و رجعنا تاني ابوها كان معترض و اقنعته اننا ها نقعد في فندق كل واحد اوضة مستقلة او ااجر شقتين عشان يطمن و فاطمة تكلمه فيديو كول اي وقت و وافق كان ممكن اخد شغلانه ها تخلص بسرعة اعملها او حد طالب مني حاجة عملتها قبل كده اعمله زيها المهم شغل يخلص في اقل من مده اجازتي و سامية كانت رايقة خالص بنخرج نتفسح الجنس مكنش شاغل بالها كتير كانت عايزة تجرب الاحساس و جربته طلبته منها بعد كده مرة او اتنين لكن لما لقتها مش بتطلبه سكت احتراما ليها احيانا او نادرا نورا كانت تتصل بيا نتكلم بس مكنتش بروح لها و بسبب العمليات و انهم كانوا بيدربوني جوا تدريب استثنائي بسبب اللي كنت بعمله جسمي اختلف و بقي انشف و عضلاتي شدت و بقيت عصب طبعا دا كان جنب العقلة و الضغط و البطن الاساسي جيت في شهر 8 كنت لسه واخد تصريح الاجازة و خارج من الوحده و لقيت تليفوني بيرن ببص لقيته احمد فلحظة افتكرت اللي كانت قالته اميرة و اللي هو لسه في دماغي برده و مش مستوعبه
انا : ألو ازيك يا احمد
أحمد : ازيك يا محمد عاش من شافك يا راجل ايه مش بتيجي يعني ولا لقيت بطل تاني
فهمت انه بيلقح على اميرة
أنا : لا بس انت عارف الجيش اه سوري و انت تعرفه منين دا بياخد الرجالة بس وضحكت
أحمد بنرفزة شوية : قصدك ايه
أنا : انت عارف اقصد ايه المهم مراتك شرموطة زبري عاملة ايه واحشني كسها.
كنت بقوله كده عايز اشوف رد فعله .
أحمد : كسها مهري و أشتراكك معاها خلاص خلص لو قربت منها ها ازعلك
ضحكت ضحكة عالية اوى : يا احمد براحة على نفسك لتعملها على روحك و انت خرمك نفق مش ها تتحكم فيه
وقتها شكيت انه عرف اني عارف موضوعه مع السياح و مراته فقبل ما يتكلم
أنا : أحمد قصر و هات من الاخر انت مش ها تكلمني اخويه و محبه عايز ايه و فكك من اميرة متدخلهاش في الحوار .
أحمد : انا ناويت اتجوز تاني
هنا انا انفجرت ضحك و حسيت ان كلام اميرة كله صح بالرغم من غرابته
أحمد : بتضحك على ايه
أنا : و هو انت عارف تسد على الاولي لما تتجوز تاني .
أحمد : ميخصكش
أنا : فعلا ميخصنيش امال بتكلمني ليه
أحمد : عايزك تفتحها زي اميرة
أنا في بالي احا الواد دا خول و ديوث درجة اولى و يبيع لحمة بالفلوس .
أنا : ليه فاكرني فتاحة بيبسي انت تتجوز و انا افتح
أحمد : على العموم براحتك بس البت اجمد من أميرة
كان بيحاول يغريني و انا في بالي اعملها و استغلها و اخد منه فلوس و فلوس عشان اميرة و اني اسكتها على اللي بيعمله بصيت على التليفون لقيته بيسجل المكالمه
أنا : عايزني افتحها عشان تبيعها للخلايجة و الاجانب و تقبض من بيع لحمك قد كده انت جنس ملتك ايه
أحمد : أنت عرفت منين ...... اااااه شكلها أميرة حكيت لك.
أنا : يابني من غير ما تحكي لي لما اشوف اللبس اتغير و الحالة بقت احسن بكتير و بقت تشرب سجاير اشكال و الوان و طيزها وسعت و كسها وسع و انت مش بتنيك ملهاش غير تفسير واحد ان مراتك بتتناك بالفلوس و مش اي فلوس دا فلوس كتير اوى كمان فيعني مش معقول هتتناك من ناس هنا ب ٣٠٠ او ٤٠٠ جنيه ولا انا غلطان
أحمد كان ساكت و مش عارف يتكلم في الاول بس قال
أحمد : أيوة يا محمد أنا لما عرفتها كنت عارف انك تعرفها و انا اللي طلبت منها انها تقولك انك تيجي تفتحها ليلة دخلتها و تنيكني و لما فتحتها هددتها انها لو مسمعتش كلامي ها اطلقها و افضحها انا يا عيني مريض و مقدرش افتحها امال هي اتفتحت ازاى و قولت لها لو سمعت كلامي ها اديها فلوس مش ها تحلم بيها و احنا في شهر العسل اخدت لوحدها ٢٠٠ الف دولار و انا ١٠٠ الف وحش يا محمد و من ساعتها لينا مكان عشان الموضوع دا و البطل التاني ها اتجوزه عشان كده برده تيجي تفتحها و ها اكرر معاها سيناريو اميرة مش فارقين معايا دول جوز شراميط الواحده فيهم عايزة تتناك و خلاص عشان تريح كسها عرضت الموضوع على نورا بس هي ركبتني فترة كان بيكيفي كنت بلين دماغها و الفقرية التانية فاطمة كانت ها تعيش عيشة مكنتش تحلم بيها بس هي فقر مشيت قبل ما اعرض عليها اصلا .
أنا اول ما جاب سيرة فاطمة دمي غلي و كنت عايز انط له في التليفون اكله بسناني
أنا : بقولك ايه يا خول انت بتجيب سيرة فاطمة على لسانك ليا و حياة شرفك اللي متفرق على الاغراب لو لسانك نطق أسمها ولا عقلك فكر فيها لاخليك تكره اليوم اللي شوفتني فيه فاطمة دي مراتي يا كسمك انت مش راجل ولا تعرف حاجة عن الرجوله اصلا
و كنت بزعق فيه جامد لقيته بمنتهي البرود
أحمد : حقك عليا بلاش سيرة فاطمة على العموم قولت ايه في موضوع البت الفرح بعد يومين انت نازل اجازة امتى
قعدت افكر لحظات و قلت
أنا : طيب ما تقولي اسمها كده و تخليني اتعرف عليها اليومين دول و ابعت لي رقمها بس طبعا انا مش ها اعمل كده ببلاش
ضحك و أحمد : حقك اطلب
أنا : ٢٠٠ الف دولار عشان أميرة و زيهم للبت دي
أحمد : عايز ٤٠٠ الف
أنا : ايوة نصهم قبل التنفيذ و النص التاني بعده
اتفقنا مع بعض و قفلت و اتأكدت من التسجيل انه تمام و هو بعت لي رقم البت و صورتها و اسمها
رجعت القاهرة ارتحت شوية و على بليل روحت ماسك التليفون و بعت التسجيل للبت و قولت لها اسمعيها للاخر انا كنت بجاريه عشان يعترف انا مش عارفك ولا ها امسك بسوء
و قمت بعت التسجيل لاميرة و قولت لها برائتك معاكي و انه اجبرك على كده لو حابه
قفلت النت عشان ارتاح شوية تاني يوم كنت مع فاطمة و لقيت أحمد بيرن عليا
أنا بمنتهي البرود : ألو
أحمد : انت فاكر نفسك ايه و ايه اللي انت عملته دا بتقول للبت اني عايزك تفتحها و تبعت لها المكالمة دا انا ها اوريك
أنا بمنتهي البرود : خلصت
أحمد : ها تشوف ها اعمل فيك ايه
أنا ببرود أشد : اما نشوف يلا سلام
فاطمة استغربت اوى من اللي بيحصل و حكيت لها و قولت لها الواد النجس بيجيب سيرتك على لسانه أكيد مش ها اسكت غير لما اعرفه مقامه ايه لقيت فاطمة خافت و بتقولي بلاش قولت لها و غلاوتك عندي ما ها اسيبه فاطمة بتقولي خلاص يا محمد مش مهم احنا عايشين حلوين اهو مع بعض و انا عارفه مكانتي عندك و عارفه انك بتخاف عليا و بتغير عليا بس عشان خاطري بلاش مشاكل قولت لها بصي يا فاطمة انا حذرته كتير دي مش اول مرة و كنت بحاول ابعد عن المشاكل لكن هو تجاوز في حقك و المرة دي انا مش ها اسكت لسه مش عارف ها اعمل ايه لكن دا لازم نوضع له حد.
غيرنا الموضوع ووقعدنا نحب في بعض شوية و اخدتها و روحنا نتفسح و قضينا اليوم ضحك و هزار لحد بليل روحتها و رجعت قعدت مع صحابي على القهوة و كنت مشغول بحوار احمد عارفه مش ها يسكت و في نفس الوقت عايز ابعده عني صحابي اخده بالهم اني سرحان فواحد قالي مالك ياسطى سرحان في ايه مكنتش راضي اتكلم فراعوا هما النقطة دي الا واحد كان التؤام بتاعي و احنا مروحين جه معايا قالي انت سرحان جامد و دي مش عادتك ايه اللي شاغلك حكيت له الحوار كله قال يا ابن الحراااااام الواد بيتجوز و يبيع عرضه للاجانب و مبسوط كمان و خول و بيتناك يعني مش مخليك قادر تمسك عليه فضيحة تهدده بيها قعد صاحبي يفكر شوية في حل للمشكلة دي و قالي البت ردت عليك قولت لا نسيت افتح النت من ساعتها فتحت النت و لقيت رسايل كتير من البت و من اميرة فتحت رسايل البت لقتها كاتبه انت مين و ايه دا و ازاى دا و رنت على الواتس يجي ١٠ مرات بس الغريبه انها مرنتش على الفون و لقيت اميرة باعته لي كلام و صورة ليها و هي مضروبة و عينها وارمه و كلام اميرة ان احمد جه شايط و اتخانق معاها و هي جت تكلمه راح ضاربها و مشي وريت صاحبي الشات قالي كلم البت التانية و اعرف حصل ايه معاها اتصلت بيها
انا : الو
البت : الو مين
أنا : انا اللي بعت لك المكالمة بتاعت خطيبك
البت : انت و عايز ايه دلوقتي
انا : مش عايز حاجة كنت بكلمك عايز اعرف ايه اللي حصل مع خطيبك بعد التسجيل ما جالك
البت : ولا حاجة جبته و قعد مع اهلي و رميت له له الدبلة في وشه و مشي
صاحبي ميل عليا و قالي البت دي مخبيه حاجة و مش بتقول الصراحة
قولت للبت خلاص تمام متشكر جدا ليكي و قفلت صاحبي قالي رد فعل البت غريب و انت يا صاحبي اتحطيت في مشكلة كبيرة هو الواد شكله مش سالك ولا البنات اللي معاه وريني صورة البت التانية وريته صورة اميرة قعد يبص فيها كويس و راح ضاحك بصوت عالي استغربته فقالي دا يا كبير فيلم معمول عليك عشان تلف حوالين نفسك البت مش مضروبة دا ميكاب زي بتاع الافلام البت كانت لسه مخلصه نيكه و ممسحوش اثر اللبن من جنب الشفة ركز في الصورة ركزت في الصورة فعلا و احاااااا يا ولاد الاحبه امال الواد كان عايزني افتح البت التانية ليه صاحبي قالي مش عارف بس كده الموضوع كله حوار قولت له و العمل قالي تروح بكرة على البت عادي ها تلاقيها من غير المكياج ها تعرف اني كنت صح قولت له بص يا صاحبي انا عايز افهم الحوار اللي داير قالي الموضوع صعب دول بيتفقوا و يغيروا الكلام وبيحوروا و شكل موضوعهم كبير و الافضل انك تبعد البت بعتت لك صورتها عشان تتفق معاها تروح لها و وقتها مش عارف ها يحصل ايه سكت مش عارف اقول ايه و روحت ماسك تليفوني بعت رسالة لاميرة قولت لها الف سلامة عليكي بس انتي اللي وصلتي نفسك لكده صاحبي ضحك و قالي جدع لاعبهم زي مابيلاعبوك و سيبته و روحت تاني يوم كنت مكلم سامية نخرج بس حصل لها ظروف فمخرجناش و كنت قاعد في البيت على العصر لقيبت تليفوني بيرن رقم غريب و كانت المفاجئة ....
برد لقيت سارة بتكلمني انا مش فايق من كل اللي بيحصل دا فمش ناقص لقيتها بتتكلم ازيك يا محمد عامل ايه ...... كويس يا سارة ايه اللي فكرك بيا
سارة : الفيديوهات اللي كانت معاك
أنا : هو انا لو عايز افضحك كنت فضلت ساكت دا كله من ساعة ما اختفيتي و غيرتي رقمك
سارة : انا كنت كل يوم مرعوبة و بفكر في الموضوع
انا : اطمني يا سارة انا مسحت الفيديوهات من عندي انا مش عايز منهم حاجة ولا عايز منك حاجة بس مكنش ينفع انك تيجي عايزة تاخدي حاجة بالعافية
سارة : فعلا حقك عليا عموما انا اتجوزت و....
انا : الف مبروك يا سارة
سكتت شوية
انا : في حاجة تانية عايزة تقوليها
سارة : لا حبيت اطمن على اللي قولت لك عليه
قفلت معاها الخط و انا مش مطمن لمكالمتها بس عديتها فضلت قاعد عادي باقي اليوم لحد ما جه بليل لقيت اميرة بعتالي رسالة و بتقولي يعني بدل ما تطمن عليا و تيجي تشوفني تكتب لي الف سلامة مش انت السبب في اللي حصل دا
بعت لها اني بضحك و قولت لها المرة الجاية ابقي امسحي اللبن كويس قبل ما تتصوري بالميكاب اللي كنتي عاملاه لقيتها بترن عليا بعد ما شافت الرسالة كنسلت عليها و لبست و نزلت كلمت صاحبي و قولت له تعالي قابلني جه اتقابلنا و روحت قولت له بقولك ايه حابب تنيك قالي و مين مش حابب قولت له طيب اهدي و خليك معايا موبايلي رن تاني كانت اميرة
أنا : أهلا بالشرموطة
اميرة : انت مش سهل يا محمد
كنت فاتح الاسبيكر
انا : طبعا جوزك كان بيتفرج علينا و انا بفشخك و فاكر انه مش هنا
أميرة : مش بقولك مش سهل
أنا : انتي عايزة ايه يا ششرموطة انتي و الخول جوزك
اميرة : ابدا انت ضيعت على نفسك فرصة تفتح البت احمد كان معرفني كل حاجة بتدور .
انا : و طبعا انتي موافقه و بيجيلك فلوس كتير
اميرة ضحكت : و هو انا ها يفرق معايا ايه غير الفلوس و ارتاح
انا : اميرة انا لا فاضي لشرمطتك ولا لخولنت جوزك بتتصلي ليه
صاحبي ميل عليا و قالي تعرف تجيبها مكان منروحش عندها قولت له اه و بعدين صاحبي سكت و اميرة كانت بتتكلم انها كاميرة عايزاني بس
انا : ما انتي بتتناكي يا شرموطة
اميرة لقيت نبرتها اتغيرت و بقت حزينه : انت قولت بتناك كشرموطه و انا بحبك انت دول مصلحة لكن انت بحبك
صاحبي قالي حاول تجيبها و اعمل انك اتأثرت
انا : خلاص يا اميرة انا ها اقابلك بس ها تيجي عندي
اميرة : لا تعالي انت احسن
انا لقيت التيلفون بيرن لقيتها فاطمة قفلت مع اميرة و كلمت فاطمة كنا بنطمن على بعض و عادي و بنحب لبعض و قفلنا صاحبي قالي كده بانت يا صاحبي عايزاك عندها عشان حوار مش نيك
بعت لاميرة على الواتس و قولت لها يا عندي يا بلاش
صاحبي قالي انت عملت لهم نوش في دماغهم اعملهم بلوكات و ريح دماغك .
فعلا سمعت كلام صاحبي و حسيت ان الموضوع مش مظبوط و عملت لاحمد ولاميرة و للبت التانية بلوكات و قفلت الحوار دا
اميرة و احمد ليهم قصة جانبية طويلة لو حابين تعرفوها بلغوني قصة اغرب من الخيال على لسان واحد اعرفه كان معاهم من اول يوم
المهم روحت و كنت عايز اقابل سامية و انيكها بس هي مش عارف دماغها فيها ايه و مش راضي اضغط عليها عشان متبقاش كارهه الموضوع نمت بعد ما خلصت من مشاكل اميرة و احمد و صحيت عادي مكنش في حاجة اعملها نزلت اشتري شوية حاجات اخدها معايا الجيش لقيت سامية بترن عليا كلمتها و طلبت اننا نتقابل و روحت لها ركبنا و بتقولي يا محمد في حاجة غريبة طيزي بتاكلني فضحكت و قولت لها هو النيك كده لما بتجربي بتبقي عايزة اكتر قالت لي انا محرجه منك قولت لها من غير احراج تعالي اخدتها طلعنا الشقة التانية بتاعتي دخلنا لقيتها بتقولي لا خلاص قولت لها براحتك تعالي ننزل انا كان زبري واقف بيستعد للنيك هي بصت له كده و حسيتها ابتدت تهيج قمت قربت منها و شيلتها زنقتها في الحيطة و بمص شفايفها و ببوسها اووووووووى و بقولها ينفع كده تولعيني و عايزه تمشي هي ابتدت تروح و انا مسكت بزازها و ادعكهم براحة لقيتها بتزوقني بتبعدني وقفت اللي بعمله و هي بتقولي معلش مش عايزة دلوقتي نزلنا و انا مولع بس سكت و قعدنا نتمشي بالعربية بلا هدف لحد ما طلبت اني اروحها روحتها لقيتها بعتالي انا اسفه على اللي عملته مش قصدي اسخنك و بعدين امشي بس الموضوع مش عارفه ماله معايا ببقي عايزة و زي ما انت شوفت قولت لها مافيش مشكلة انتي عارفه ان دا لازم يكون بكامل ارادتك و عمري ما اعمل كده غصب عنك قفلنا و مرت باقي ايام الاجازة عادي لحد اليوم قبل الاخير فاطمة كلمتني بتقولي وحشتني قولت لها ما انا كنت معاكي انبارح قالت لي وحشتني يا رخم فهمت عشان بقالني كتير منمناش مع بعض قولت لها فينك قالت لي في شقتنا استناك قولت لها مسافة السكة نزلت روحت الشقة اللي ها اتجوز فيها فاطمة و بفتح الباب تقابلني ريحة حلوة جدا جاية من اوضة النوم قفلت الباب و قلعت هدومي قبل ما اوصل اوضة النوم لقيت فاطمة فارده جسمها على السرير ولابسه روب و حاطة ميكاب خفيف و سايبه شعرها و جنبها بوكسر و بتقولي ادخل استحمي و تعالي و اديتني روب دخلت اخدت دش في السريع و طلعت ملط لابس الروب على اللحم و رشيت برفيوم على جسمي و روحت لها قامت من على السرير و بتقولي حمام العافية يا حبيبي و بتقرب مني لحد ما بقت في حضني و بتحسس على جسمي و انا رفعت وشها و قعدت ابوس كل حتة في وشها لحد ما جيت على شفايفها و قمت اخدتهم امصهم و ابوسهم و هي حضناني اوووووى فكيت لها الروب اللي هي لبساه و ااااااااااااه قميص نوم الشبك من غير برا ولا اندر و قلعت انا كمان الروب فبقيت ملط اخدتها على السرير و عملنا وضع 69 و مسكت كسها كنت باكله مش بلحسه و هي تمص زبري شوية و شوية اااااااااه اووووووووى كمان الحس كسي نيك بلسانك اووووووووف و انا مكمل لحس و بقيت ادخل صوابعي في طيزها و بلحس كسها و هى ااااااه اووووى بعبص ططيزي و الحس كسي و مص زنبوري قعددت الحس لها لحد ما لقتها شددت على خفيف و انا زبري على اخري من المص و جيبنا سوا احنا الاتنين و انا بشرب عسلها و هي بتشرب لبني فضلنا مكملين اللي احنا بنعمله شوية و قلبتها على ضهرها و دخلت صباعين في كسها و هي بتضحك و تقولي لا بلاش دي انت بتكهرني خالص و بخلص بسرعه دخلت برده صوباعين و انا بضحك و لعبت لها في الجي سبوت و هي عينها بتروح و النني الاسود بيطلع لفوق لحد ما جابت و قبل ما تفوق كنت مدخل زبري في كسها و اشتغلت ترزيع فيها و هي بدأت تفوق راحت قافله عليه برجليها و انا برزع في كسها و هي ااااااااااااه براحة يا حبيبي كسي مش قادرة مش حاسه بيه خالص و انا بقيت امسك بزازها امصهم و انا بنيك شوية و عدلتها وضع الدوجي و ابتديت انيك في طيزها و كسها و هي اااااااه افشخني انا لبوتك و شرموطتك افشخ خرم طيزي و اهري كسي نيك و انا شغال ترزيع فيها ربع ساعة لحد ما قربت اجيب بقولها عايزاهم فين يا لبوة قالت لي اروي كس اللبوة كنت بنيك في كسها وبقيت ارزع و هي اااااااه اوووووى كمان دقرني و عشرني املي كسي من لبنك حبلني احححححححح قمت منزل في كسها و هي اووووووف بيلسع كسي اووووووووف حلو اوووى خرجت زبري من كسها و نمت جنبها و هي جت في حضني امتي ها اسيبك تحبلني بجد قولت لها هانت اقل من 4 شهور و اخلص جيش و نجهز الفرح قمنا استحمينا سوا و عملنا واحد في الحمام و جيبت في كسها برده و نزلنا
روحت الجيش و مرت بقيت الشهور عادي بنيك فاطمة و سامية متردده لحد ما خلصت جيش
هنا يخلص الجزء دا
و الجزء اللي جاي انا مش حابب اخبي عليكم جزء مأساوى محكتش لحد الاحداث دي بعدد ما حصلت بس ها احكيها معاكم يمكن تخفف عني شوية
اشوفكم الجزء الجاى
ارجو الدمج الموضوع اتحطيت على اول الطريق
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
تم اضافة الرابع ايضا
 
تم اضافة الرابع ايضا
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
مشاركة في الموضوع 'سلسلة أنا و خالتي مرت أبي أوصلتني إلى أقاربها الجزء الأول' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...ي-إلى-أقاربها-الجزء-الأول.318908/post-2709475


يرجى دمج الجزء الثاني من سلسلة أنا و خالتي مرت ابي أوصلتني إلى أقاربها


و يرجى تغيير العنوان ألى
سلسلة أنا و خالتي مرت أبي أوصلتني إلى عائلتها و أقاربها
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%