NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
 
انا كان عندي اكثر من 600 نقطة ليه باقو 5 انا مش فاهم حاجة 😡
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: khaledWZakia
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: Mego12 و mor2010
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
ادمج ياغالي

 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
ادمج ياغالي

تم
 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
برجاء دمج الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
تم اضافة الجزء السابع من قصة "فوتوجرافر" برجاء الدمج والتنويه.
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
برجاء دمج الجزء الخامس
تم
 
ارجو دمج الجزء الثاني عشر من قصه زوجتي الدكتوره شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
رجاء اضافه الجزء التاسع من قصة نجلاء
وتكبير حجم الخط مثل الأجزاء السابقة






الجزء التاسع

فعندما شاهد طارق نجلاء عاريه وسط الاربع رجل

فقال وهو يصرخ (ايه اللي انا شايفه ده يا نجلاء ..اللي بيحصل ده)

فرد عليه الاربعه رجال وهم يغنون اغنيه لحكيم على وزن كلام طارق
(ايه اللي بيحصل ده ايه اللي انا شايفه ده ايه الحلاوه دي وهم يمسكون بزاز نجلاء ويحضنونها امامه)

فصرخ طارق وقال( بقولك مين دول يا نجلاء؟)

فقال احدهما وهو يسال نجلاء
( هو انتي اسمك نجلاء !!!حلو الاسم ده ..انا كان من زمان نفسي تبقى البت بتاعتي اسمها نجلاء برده)

ثم اقترب طارق وقال ( قومي من هنا يا نجلاء)

فقال رجل منهم( وهي مش قاعده مع رجاله ولا ايه؟؟)

ثم نظر الرجل الى نجلاء وسالها( مين ده يا بت)

فنظرت نجلاء له وعينيها تنظر الي الارض وصمتت

فقال طارق( انا جوزها اللي هحبسكم كلكم دلوقتي)

فقال الرجل
(خلصت كلامك... اسمع بقى الكلمتين دول.... البت دي تخصني وبتاعتي من اللحظه دي وانت من الساعه دي اعتبر نفسك مش جوزها ويلا بقى فارقنا عشان ما تطيرش النفسين اللي عاملين بيهم دماغ.. بدل ما اقوم افوق عليك)

فقال طارق( هو انتوا فاكرين البلد سايبه ده انا هوديكم كلكم في داهيه.. ماتنطقي يا نجلاء!!!)

فقال الرج(ل انا هخليها تسمعك اذا كانت عايزاك ولا لا)

فسال الرجل نجلاء( مين يا بت الراجل بتاعك انا ولا البقف ده)
فبكت نجلاء وهي تقول (كفايه بقى)

وقال الرجل لطارق( اديك شفت ...و اظن بعد اللي انت شفته ده تاخد بعضك وتطلع بكرامتك علشان ما اقومش انيكك دلوقت)

فقال طارق( انا مش همشي الا ومراتي معايا)

فرد الرجل وقال (تاني هيقول مراتي.... طب ايه رايك انك هتطلقها ودلوقتي هي كده كده مش هتعيش معاك تاني... بقت بتاعتي انا ....ودخلتي عليها هعملها وقدامك يا عرص)

ثم يمسك الرجل نجلاء ويحضنها ويقبلها فيندفع طارق اليه فيقوم الثلاثه رجال ويمسكون طارق ويضربونه ثم يكتفونه بايديهم والرجل الاول ما زال يحضن نجلاء ويقبلها في شفتيها ثم في رقبتها ثم ينيمها على الارض وطارق ينظر اليه وهو يحاول رفع رجل نجلاء

ثم يقول طارق له ( حرام عليك اللي انت بتعمله ده ..شوف انت عايز ايه وما تعملش كده)

فيتوقف الرجل ويجلس ونجلاء منهاره في البكاء
فيقول له الرجل( طب مكان من الاول عامل فيها السبع رجاله يا ابن المتناكة )
فيضربه على وجهه بيده

فقال الرجل للرجال الأخريين( نحكم عليه بايه يا رجاله.. على قله ادبه اللي دخل علينا بيها دي)

فصمت الرجال قليلا ثم قال احدهم (يطلقها يا معلم)

فقال الرجل (سمعت ياض.. يلا طلقها)

وقال طارق (ده كده يبقى ظلم وحرام اللي انت بتعمله ده)

فقال الرجل( ما انت لو مطلقتهاش ..انا هدخل عليها وقدامك.... يبقى احسنلك تطلقها احسن وانا كده كده هخدها معايا في الجبل عشان تعيش معايا وانا هلاقي شرموطة حلوه زي دي فين ...دي لبن وكسها قشطة )
وهو يمد يده فيمسك كس نجلاء وهو يتكلم

ثم ضرب رجل منهم طارق على وجهه وقال (ما تطلقها ياض يا ابن الوسخه)

رفض طارق ان يطلق نجلاء

ثم قال الرجل الاول( خلاص سيبوه براحته ولا اقول لك عقابا ليك هتبقى الدخله على سريرك يا ابن الوسخه)

فقال طارق( سريري ازاي يعني!!!)

فقال الرجل( هنروح عندك البيت وهنيكها على سريرك عشان تتعلم الادب وبعدين انت راجل معرص لما تسيب مراتك ماشيه من غير كلوت يا خول)
فوضع طارق راسه في الارض

وقام الرجل وارتدي ملابسه وشد نجلاء من شعرها وقال لها البسي يا بنت المتناكة فستانك عشان دخلتك هتبقى قدام ابن المتناكة ده في فرشته)

ثم ترك احد الرجال طارق وقال للرجل الاول
( بقولك احنا لو رحنا عنده البيت ممكن تحصل اي حاجه ونروح في كازوزه كلنا)

فقال الرجل( طب وانت رايك ايه )
فقال له (ما ناخذ مزاجنا منها ونرميها له احنا عايزين ايه غير كده)

فقال الرجل (طب فتشه وشوف معاه ايه وخده)

ذهب الرجل الاخر الى طارق وقام بتفتيشه واخذ منه تليفونه الخاص و المحفظه والنقود وكافه شيء)

ثم قال الرجل الاول (خلاص انا غيرت رايي انا هنيكها هنا خلاص انا مش فاضي اروح بيوت حد)

ثم مسك نجلاء وحضنها واخذ يقبلها فيه شفتيها امام طارق وهو ينظر اليه ويقول له (شفايفها حلوه المتناكة دي)

ثم قام الرجل بتقطيع فستان نجلاء فقال لها
انا عايزك من غير هدوم خالص يا بنت المتناكة يلا يا بت مصي زبري)

فنظرت اليه نجلاء وهي تبكي ثم ضربها الرجل على وجهها فجلست نجلاء على ركبتها امام زبره وشمه رائحه زبرو فكانت رائحته غير مقبوله لنجلاء

فقالت نجلاء (ده ريحته وحشه اوي)

فضرب الرجل نجلاء على وجهها وهو ينظر لطارق ويقول له( سامع مراتك بتقول ايه على زبري.. مانت لو كنت بتديها كل يوم علقة ماكانتش تقول كده على زبري.... بقي انا زبري ريحته وحشه يا بنت الوسخة... طب عشان كده مش هتمصيه بس ده انت هتلحسيه في الاول وتنظفيه بلسانك وبعد كده لما يجيلي مزاج اخليكي تمصيه يا بنت اللبوه ..)

ثم شد شعرها فصرخت نجلاء( اه اه سيب سيب شعري ...اه اه شعري هيطلع في ايدك)
فقال لها نظفي يا بت زبري وبيضاني بلسانك... يلا يا لبوه)

ابتدت نجلاء ان تلحس زبره بلسانها وتلحس بضانه وهو يقول لها (الحسي كويس يا بنت المتناكة الحسي كويس يا بنت اللبوة...الحسي بيضاني كويس)
فمسكها من شعرها وشده لها
وقال لها( مش قلت لك مصي زبي يا بنت المتناكة... وانا هتحايل على كس امك عشان تمصيه)

فمسكت نجلاء زبره وهي تنظر الى طارق بعينها ووضعت زبره في فمها واخذت تمص له وهو يقول لها (مصي بضمير يا بنت الوسخه )
فتمص نجلاء
ثم يقول لطارق( مراتك دي دماغها ناشفه بنت متناكة لازم تشد عليها شويه مش كده....بص زبري وهو في بوقها شكله حلو ازاي ....مش كده)
ثم استمرت نجلاء في مص زبره
ثم اخذها واوقفها امام طارق وهي عاريه تماما وهو يشد شعرها من الخلف ويضربها بكف يده بقوه على طيزها فتصرخ نجلاء وتتلوى ويستمر في ضربها على طيزها امامه

وقال الراجل لطارق( عقابا ليك انا هنيكها بس مش هنكها في كسها عشان كده حرام برده دي تبقي مراتك مينفعش انيكها في كسها... فضحك الرجال

فقال الرجل لرجل اخر( امسك بنت المتناكة دي عشان تاخد ختم الشرف
ثم قال لطارق( ما اسمعش صوت كس امك خالص والا اللي هيجرا فيها هيجرا فيك انت كمان)

فترك رجل من الرجال طارق ومسك نجلاء ووضع راسها تحت ذراعه فانحنت نجلاء امام الرجل الاول الذي اخذ من لعابه ووضعه على زبره ثم ادخل اصبعه داخل خرم طيز نجلاء ونجلاء تصرخ ثم مسك زبره واخذ يضغط على خرم طيز نجلاء ولكن لم يدخل زبره ثم فتح طيز نجلاء بكلتا يديه واخذ يبصق فيه وهو يدخل اصبعين في خرم طيزها ونجلاء تصرخ ثم ادخل الرجل ثلاثه اصابع فصرخت نجلاء( اه اه اههههههههه)
فاخذ يدخل اصابعه في خرم طيزها ويخرجهما

وطارق يحاول ان يفلت من الرجال الذين كانوا يمسكونه فكان رجل منه يقول لطارق (اثبت ياض ما تتحركش لاحسن انيك كس امك دلوقتي ..شوف اللبوة وبتاعتك وهي بتناك )

وبعد ما انتهى الرجل من ادخال اصابعه في خرم طيز نجلاء مسك زبره ووضع من لعابه عليه ثم وضع زبره على خرم طيز نجلاء وهو ينظر الى طارق مبتسما
ويقول (خرم طيز مراتك ضيق اوي يا معرص عايز يتناك كثير وانا اللي هنيكه دلوقتي.... شايف زبري مشتاق يدخل جوه طيزها ازاي)

و اخذ يضغط عليه حتى دخلت راسه داخل خرم طيزها فصرخت نجلاء( اي اي)

فقال لها الرجل وهو يضربها بكف يده ضربه قويه على ظهرها ( آي ايه يا بنت المتناكة هو انتي لسه اتناكتي)

ثم دفع زبره بقوه فدخل زبره كله داخل طيز نجلاء ونجلاء تصرخ وتحاول ان تهرب من تحت زراع الرجل الذي كان يمسكها ثم استمر الرجل الاول في نيك طيز نجلاء وهو ينظر الى طارق

ويقول له (مراتك خرم طيزها حلو قوي)

فكان طارق ينظر على الرجل وهو ينيك نجلاء فانتصب زبره في البنطلون وتوقف عن البكاء وهو ينظر كيف ينيك الرجل زوجته فكان هذا شعور جديد بالاثاره عند طارق لم يعرفه في السابق
فنظر اليه الرجل الذي كان ينيكها وهو يدخل زبره في خرم طيز نجلاء ويخرجه بقوه

ويقول له (ايه رايك بعرف انيك..!؟... بس طيز مراتك حلوه قوي يا ابن الوسخه يا بختك)

فلاحظ الرجل انتفاخ عند منطقه وسط بنطلون طارق فضحك الرجل بصوت عالي

فقال( انت زبرك واقف.. انا كنت بقول عليك انك انت معرص بس محدش صدقني)

فضحك الرجال الذين كانوا يمسكون طارق وقام احدهم بفتح سوستة البنطلون وهو يحاول ان يمسك زبر طارق ويخرجه الى الخارج

اخرج الرجل زبر طارق من سوسته البنطلون فكان منتصب اضحك الرجال وضحك الرجل الذي كان ينيك نجلاء وهو مستمر في نيك طيزها وكانت نجلاء تنظر على طارق وهي غير مصدقه ما حدث وتقول في نفسها وهي تتناك من الرجل ( معقول اللي انا شايفاه ده.. انت ما طلعتش راجل خالص يا طارق)

ثم قال الرجل الذي كان ينيكها لطارق ( اكيد عجبتك.. بس انا بنيك احسن منك... فاذا كنت بتعرف تنيكها اساسا يا خول....)
فتوقف الرجل عن نيك نجلاء وقال لطارق( اخلع ياض هدومك كلها عايزك ملط)

فقال له احد الرجال( هو انت هتعمل ايه يا معلم )

فقال الرجل ما حدش ليه فيه خلعولي ابن المتناك ده عايزه يبقى واقف ملط)

فقام الرجال بتخليع طارق جميع ملابسه بمقاومه من طارق واصبح طارق عاري تماما ...
فبثق الرجل على وجه طارق ووضع زبره في خرم طيز نجلاء مره اخرى

ثم قال له (تعالى ياض هنا)

فدفعه احد الرجال حتى وقف امام الرجل وهو ينيك نجلاء فمسك الرجل اصبع نجلاء

وقال لطارق( لف ياض)

ثم ضربه على وجهه فاستدار طارق فمسك الرجل اصبع نجلاء ووضعه في طيز طارق وهو مستمر في نيك نجلاء فشعر طارق بنشوه جنسيه تحدث له لاول مره عندما وضع الرجل اصبعه نجلاء في طيزه

ومسح طارق التفافه من على وجهه وهو يحس بالزل والاهانه


فقال احدهم( طب ما طالما هي كده بقى ما تيجي نروح البيت عندنا ونقضي يومين حلوين)

فنظر الرجل لطارق

وقال له (البس هدومك ياض خلاص)
فابتدى طارق ان يرتدي ملابسه

وقال له( اظن ما عندكش مانع تيجي انت ومراتك تقعدوا عندنا يومين انت هتتبسطوا اوي عندنا)

فقال طارق وهو يضع زبره داخل البنطلون( طيب هو الراجل اللي ماسك نجلاء ده مش هيسيبها؟)

فنظر الرجل الى الرجل الذي كان يمسك نجلاء

وقال له (سيب ياض.. انت حمار ياض.. حد يمسك الحلويات دي بالطريقه دي وهو يضرب بيده على طيز نجلاء ويقول لها( البسي فستانك يا بت)

فقالت نجلاء وهي تبكي( انا مش عايزه اروح مكان... انا عايزه اروح بيتنا)

فقال لها الرجل( بيتكم!!!!؟ بيتكم ده بعيد اوي عننا و دي تيجي برده يبقى البيت بتاعي هنا ونروح نقعد في بيتكم ما تقول حاجه ( يقصد طارق) الا انت اسمك ايه؟)

وقال طارق (اسمي طارق)

فقال له( ما تقول حاجه يا طارق)

فقال طارق لنجلاء (خلاص يا نجلاء البسي واسمعي الكلام ونروح زي ما هو قال عنده في البيت وبعد كده نروح)

نظر الرجل الى طارق وقال ( لا مش عاجبني كلامك كده)

وقال طارق (اومال اقول ايه)

فقال الرجل( تقولها قومي البسي عشان تروحي البيت عنده وينيكك على السرير بتاعه)

فصمت طارق وهو ينظر الى الرجل
ثم ضربه الرجل على وجهه وقال له (ما تقول ياض)

فقال طارق وهو ينظر لنجلاء (قومي البسي يا نجلاء عشان تروحي عنده البيت وينيكك على سريره)

فقال الرجل لنجلاء ( سمعتي جوزك بيقولك ايه)
فصدمت نجلاء عندما سمعت طارق يتكلم بكل هذا البرود امامها ثم ضحكت بصوت عالي وقالت لطارق وهي تلف يدها على كتف الرجل الاول وتقبله في خده وهي تمسك زبره امام طارق

وتقول له (مش يمكن صاحب البيت مش عايزنا نروح عنده)

فمسك الرجل وجه نجلاء بكفة يده ثم قبلها في شفتيها وهو يمسك بزازها ويعصرها بقوه

ويقول لها (ودي معقولة بردو اومال زبري لما يحب ينيك هينيك مين يا شرموطتي )

وهو يمسك طيزها من الخلف ويعصرها بقوه فتضحك نجلاء وهو يضع اصبعه داخل طيزها وتندفع الى الامام

فيقول لها الرجل (يلا يا بت البسي فستانك عشان نمشي وانتوا يا رجاله البسوا هدومكم عشان النهارده الليله حلوه)

وبعد ان ارتدوا ملابسهم جميعا خرجوا الى الخارج فكانت الساعه 5:00 فجرا ثم وقفوا امام السياره النقل ففتح طارق الباب ليركب في الكابينه فمسك يده الرجل الاول

وقال له( انت رايح فين ؟)

فقال له طارق (هركب )

فقال له (اركب ورا يا روح امك احنا ومراتك اللي هنقعد قدام)

فقال له طارق (خلاص زي ما انت شايف)
فقال له الرجل( تعجبني وانت بتسمع الكلام وخلي بالك حركه كده ولا كده هتاويك في الجبل)
فذهب طارق وصعد الى صندوق السياره الخلفي ثم صعدت نجلاء وجلست في كابينه العربية وبعد حوالي نصف ساعه وصلوا الى المنزل وهو عباره عن منزل مبني من الطوب في وسط الجبل ويتكون من حجرتين وصاله ومطبخ وحمام وكان فوق المنزل خزان مياه يغذي المنزل بالمياه

نزلوا الرجال من كابينه السياره وانزلوا نجلاء الذي كان فستانها يرتفع الى اعلى وهي تنزل فكان كسها واضح امام الجميع
فشاهده الرجل الاول
(وقال كسك عسل يا بنت يا نجلاء)
فاحرجت نجلاء عندما قال لها الرجل ذلك وانزلت الفستان قليلا ونزلت الى الارض ثم اخذها الرجال ووقفوا امام باب المنزل والرجل الاول يمسك المفاتيح ويفتح الباب ثم يحمل نجلاء على ذراعيه ويدخل بينما طارق جاء متاخرا وكان يجري ليلحق بهم فكان لا يعرف ان ينزل من صندوق السياره
فدخلوا الى المنزل وانزل الرجل نجلاء على الارض من على يديه فوقفت نجلاء وهي تنظر يمينا وشمالا محتويات المنزل فكان هناك ترابيزه في وسط الصاله يوجد حولها بعض من الكراسي وخلف الترابيزه بجانب الحائط توجد كنبه وشاشه تلفزيون يخرج منها كابل يخرج من الشباك الى السطح حيث طبق الدش
وهنا استطاع طارق ان يلحقهم فوجد الباب مفتوح فدخل فوجد نجلاء تقف في المنزل
والرجل الاول
يقول لها (نورتي البيت يا عروسه... اعتبري ده بيتك يا نجلاء ادخلي غيري هدومك كده وروقي على نفسك )

وقالت نجلاء (بس انا مش معايا هدوم)

وقال لها الرجل ( بس كده!!! عندي حته قميص جوه هياكل من جسمك حته)

فدخل الرجل الاول الى غرفه النوم واحضر قميص نوم حمالات لونه احمر يبدو عليه انه قديم جدا وبه قطع من كل ناحيه من القميص من الوراء وعلى الصدر ثم احضره الى نجلاء
وقال لها (دي هديتي ليكي البسيه كده وريني)

فمسك الرجل طرف الفستان من اسفل ورفعوا الى نجلاء فصارت عاريه تماما امامهم وطارق ينظر اليها ثم مسك الرجل قميص النوم والبسه لنجلاء فكانت حلمة بزها تظهر من قطع القميص وكان هناك قطع اخر على طيزها من الخلف وعلى فخزها

ثم قال الرجل( اهو كده شفت بقيتي حلوه ازاي)

وفي ذلك الوقت جاء تليفون لاحد الرجال الذين مع الرجل الاول ثم عندما انتهى الرجل من المكالمه

قال (في نقله دلوقتي يا رجاله يلا نطلع نعملها وبعد كده نبقى نرجع تاني)
فقالوا(خلاص يلا نطلع الشغل)

ثم قام واحد منهم بحضن نجلاء وهو ينظر على جسمها ويمسك طيزها من الخلف ويعصرها
ويقول لها (هتوحشيني يا بت. عقبال ما ارجع ....بس دي شغلانه بسيطه وهرجع افضل انيكك للصبح)

فخرج الثلاثه رجال وبقي الرجل الاول هو وطارق ونجلاء بمفردهم بالمنزل

فوضع الرجل الاول يده على كتف نجلاء
وهو ينظر لطارق

ويقول له( عايزك تروق البيت تكنسه وتمسحه بضمير عقبال ما هدخل اريح شويه انا ونجلاء في الاوضه وعارف لو طلعت لاقيا البيت لسه ما تنضفش يبقى اللي عملته اللي هعمله في نجلاء مراتك اعمله فيك يا كس امك)

ثم نظر الرجل الى نجلاء وقبلها في شفتيها

وهو يقول لها( يلا يا نجلاء ندخل نريح شويه لحسن زبري مولع نار)

فاخذ الرجل نجلاء داخل الغرفه ونام على السرير ونجلاء تقف امامه

ثم قال لها( تعالي يا بت فصعدت الى السرير ونامت نجلاء بجانبه ثم اخذ يقبلها في شفتيها وفي رقبتها ونام فوقها واخرج بزازها من القميص واخذ يمص في حلماتها ثم نام على ظهره

وقال لنجلاء( يلا يا بت تعالي مصي)

فنظرت اليه نجلاء

فقال لها (ايه مش عايزه زي المره اللي فاتت... انتي عايزه تتاكلي علقه تاني باين عليكي)

فقالت نجلاء( لا خلاص هو انا ما تعلمتش من المره اللي فاتت)

فمسكت زبره و اخذت تمصه والرجل يحسس على شعرها و على ظهرها من الخلف ثم ينزل يديه على طيزها ويرفع لها قميص النوم فتظهر له طيزها عاريه تماما
ثم يمسك نجلاء من شعرها فتتوقف نجلاء عن مص زبره فيمسك زراعها ويجلس على السرير ويقوم بجعل نجلاء تنام على فخذه ثم يفتح طيزها بيديه فينظر الى خرم طيزها ويمد وجهه الى طيز ها ويلحس طيزها وخرمها

ونجلاء تتأوه بينما طارق ينظر من ثقب الباب وهو يمسك زبره من شده الاثاره ثم بعد ذلك يقوم الرجل بجعل نجلاء تجلس على ركبتيها وطيزها الى الاعلى قليلا ثم يبثق في خرم طيز نجلاء عدة مرات

ويقول( خرم طيزك سخن قوي يا بت.. عايز يتناك... مش كده ولا ايه؟؟)
فتصمت نجلاء

فيضربها بيده على ظهرها ويقول لها مش بتردي ليه يا كس امك)

فتقول له( ايوه عايز يتناك يا حبيبي... نكني بقى... دخل زبرك في طيزي عايزاك تقطعها نيك)

فيعجب الرجل بكلام نجلاء وياخذ من لعابه على زبره ويضع على زبره على خرم طيز نجلاء ثم يضغط بزبره فيدخل راسه ويضغط اكثر فيدخل زبره كله داخل طيز نجلاء ويستمر في نيك نجلاء وهو يشد شعرها

وتصرخ نجلاء( اه اي اوف اي اوف اح اي اوف اح بالراحه مش قادره بيوجع اوي بالراحه)

وتصرخ اكثر واكثر ويستمر الرجل في نيك نجلاء فيدخل زبره ويخرجه
وهو يقول لها( ايه رايك في زبي يا متناكة يا شرموطة اكيد ما حدش ناكك قبل كده زيي انا)

وهي تقول( اوف اح زبرك حلو اوي يا معلم... نيكني جامد اوي... مش قادره نيكني في كسي...نيكني بقي ..اه ...اي .اي بيوجع اوي)

ثم يخرج الرجل زبره من خرم طيزها نجلاء ويجعلها تنام على ظهرها على السرير ويرفع رجلها ويدخل زبره في كسها ويستمر في نيكها بقوه وبسرعه ونجلاء تتأوه وتصرخ (اه اي اي مش قادره زبرك حلو أوي مش قادره)
ويستمر الرجل في نيك نجلاء بسرعه وبقوه ثم يخرج زبره من كسها ويجلس على بطنها ويضع زبره بين بزازها ... وينيك بزاز نجلاء وزيره يطلع وينزل بين بزازها حتى يقذف لبنه على وجه نجلاء ثم ينام على ظهره بجوارها ثم ينظر الى نجلاء فياخذها فيه حضنه

ويقول لها (احلى شرموطة في حياتي يا نوجه...ده انتي متناكة اوي يابت وبتحبي الازبار ...بتموتي فيها يابنت المراه)
فضحكت نجلاء بصوت عالي وهي تمسح اثار لبنه من على وجهها على بزازها

ثم قال لها الرجل (عارفه يا بت لو شفت المنيوك اللي بره ده بيلمسك هعمل في كس امك ايه)
وضعت نجلاء راسها على صدره وهي تلعب في شعر صدره

وتقول له وهي تقبله( انا مايملاش عيني الا انت ... انت راجلي وحبيبي وكل حاجه وتستمر في تقبيل شفتيه و وجهه في كل جزء فيه بسرعة)

قال لها الرجل( انتي هايجه على طول كده ليه يا كس امك اهدي شويه.. وانا لما يجوا العيال من الشغل هخليهم ينكوكي زي ما انتي عايزه غمضي عينيكي ونامي شويه انتي تعبتي النهارده من كثر النيك)
اغمضت نجلاء عيناها واخذها الرجل في حضنه والتصق بجسدها)
بينما طارق يقف خارجا يمارس العاده السريه على نجلاء وهي تتناك من الرجل وبعد ان قذف طارق لبنه على الارض جلس واخذ يبكي بكاء شديد جدا
ويسال نفسه( انا ازاي وصلت للحاله اللي انا فيها دي؟؟؟؟؟ معقول اللي بيحصل ده؟؟؟؟؟ معقول انا شايف مراتي مع واحد تاني وبستمتع بده؟؟؟؟؟ دي اكيد حاجه مش طبيعيه!!! ولا انا كده من زمان ومش واخد بالي؟؟؟
وابتدى طارق ان يتذكر بعض المواقف التي كان فيها الرجال ينظرون الى نجلاء ولم يتخذ موقف معهم وتذكر ايضا صبي البواب ولم يتخذ ايضا موقف معه
ثم قال في نفسه( اكيد انا كده ومكنتش واخد بالي...انا لازم اتعالج واروح لدكتور)

واخذ يبكي ثم توقف عن البكاء
وقال في نفسه( انا لازم اخلص نفسي ونجلاء من اللي هي فيه ده... انا هعمل زي ما قال الراجل ليا وهنظف البيت فعلا وهما مش هيطلعوا ازكي مني فكانت الساعه حوالي 6:00 صباحا حينما انتهى طارق من تنظيف المنزل وحاول طارق ان يجد طريقه للهرب فخرج من المنزل ووجد السياره النقل والتابعه الى الرجل الذي مع نجلاء ثم ركب فيها ولكن لم يجد المفاتيح لان المفاتيح كان مع الرجل وهو نائم في الغرفه مع نجلاء رجعه طارق الى المنزل عندما فشلت كل المحاولات نام طارق على الكنبه الخارجيه في الصاله فاغمض عينيه وهو يتذكر ابنته فريده وابتدأ القلق يتسرب في داخله
وهو يقول في نفسه( يا ترى البنت فين دلوقتي..؟ وانا مش معايا تليفون ولا اي حاجه اقدر اوصل بيها ليها)

وكانت نجلاء والرجل يغلقون الباب عليهم وينامون عراه تماما على السرير وكان الرجل يغلق الباب بالمفتاح حتى لا يدخل احد عليه وهو ينيك نجلاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Hosaam221
رجاء اضافه الجزء التاسع من قصة نجلاء
وتكبير حجم الخط مثل الأجزاء السابقة






الجزء التاسع

فعندما شاهد طارق نجلاء عاريه وسط الاربع رجل

فقال وهو يصرخ (ايه اللي انا شايفه ده يا نجلاء ..اللي بيحصل ده)

فرد عليه الاربعه رجال وهم يغنون اغنيه لحكيم على وزن كلام طارق
(ايه اللي بيحصل ده ايه اللي انا شايفه ده ايه الحلاوه دي وهم يمسكون بزاز نجلاء ويحضنونها امامه)

فصرخ طارق وقال( بقولك مين دول يا نجلاء؟)

فقال احدهما وهو يسال نجلاء
( هو انتي اسمك نجلاء !!!حلو الاسم ده ..انا كان من زمان نفسي تبقى البت بتاعتي اسمها نجلاء برده)

ثم اقترب طارق وقال ( قومي من هنا يا نجلاء)

فقال رجل منهم( وهي مش قاعده مع رجاله ولا ايه؟؟)

ثم نظر الرجل الى نجلاء وسالها( مين ده يا بت)

فنظرت نجلاء له وعينيها تنظر الي الارض وصمتت

فقال طارق( انا جوزها اللي هحبسكم كلكم دلوقتي)

فقال الرجل
(خلصت كلامك... اسمع بقى الكلمتين دول.... البت دي تخصني وبتاعتي من اللحظه دي وانت من الساعه دي اعتبر نفسك مش جوزها ويلا بقى فارقنا عشان ما تطيرش النفسين اللي عاملين بيهم دماغ.. بدل ما اقوم افوق عليك)

فقال طارق( هو انتوا فاكرين البلد سايبه ده انا هوديكم كلكم في داهيه.. ماتنطقي يا نجلاء!!!)

فقال الرج(ل انا هخليها تسمعك اذا كانت عايزاك ولا لا)

فسال الرجل نجلاء( مين يا بت الراجل بتاعك انا ولا البقف ده)
فبكت نجلاء وهي تقول (كفايه بقى)

وقال الرجل لطارق( اديك شفت ...و اظن بعد اللي انت شفته ده تاخد بعضك وتطلع بكرامتك علشان ما اقومش انيكك دلوقت)

فقال طارق( انا مش همشي الا ومراتي معايا)

فرد الرجل وقال (تاني هيقول مراتي.... طب ايه رايك انك هتطلقها ودلوقتي هي كده كده مش هتعيش معاك تاني... بقت بتاعتي انا ....ودخلتي عليها هعملها وقدامك يا عرص)

ثم يمسك الرجل نجلاء ويحضنها ويقبلها فيندفع طارق اليه فيقوم الثلاثه رجال ويمسكون طارق ويضربونه ثم يكتفونه بايديهم والرجل الاول ما زال يحضن نجلاء ويقبلها في شفتيها ثم في رقبتها ثم ينيمها على الارض وطارق ينظر اليه وهو يحاول رفع رجل نجلاء

ثم يقول طارق له ( حرام عليك اللي انت بتعمله ده ..شوف انت عايز ايه وما تعملش كده)

فيتوقف الرجل ويجلس ونجلاء منهاره في البكاء
فيقول له الرجل( طب مكان من الاول عامل فيها السبع رجاله يا ابن المتناكة )
فيضربه على وجهه بيده

فقال الرجل للرجال الأخريين( نحكم عليه بايه يا رجاله.. على قله ادبه اللي دخل علينا بيها دي)

فصمت الرجال قليلا ثم قال احدهم (يطلقها يا معلم)

فقال الرجل (سمعت ياض.. يلا طلقها)

وقال طارق (ده كده يبقى ظلم وحرام اللي انت بتعمله ده)

فقال الرجل( ما انت لو مطلقتهاش ..انا هدخل عليها وقدامك.... يبقى احسنلك تطلقها احسن وانا كده كده هخدها معايا في الجبل عشان تعيش معايا وانا هلاقي شرموطة حلوه زي دي فين ...دي لبن وكسها قشطة )
وهو يمد يده فيمسك كس نجلاء وهو يتكلم

ثم ضرب رجل منهم طارق على وجهه وقال (ما تطلقها ياض يا ابن الوسخه)

رفض طارق ان يطلق نجلاء

ثم قال الرجل الاول( خلاص سيبوه براحته ولا اقول لك عقابا ليك هتبقى الدخله على سريرك يا ابن الوسخه)

فقال طارق( سريري ازاي يعني!!!)

فقال الرجل( هنروح عندك البيت وهنيكها على سريرك عشان تتعلم الادب وبعدين انت راجل معرص لما تسيب مراتك ماشيه من غير كلوت يا خول)
فوضع طارق راسه في الارض

وقام الرجل وارتدي ملابسه وشد نجلاء من شعرها وقال لها البسي يا بنت المتناكة فستانك عشان دخلتك هتبقى قدام ابن المتناكة ده في فرشته)

ثم ترك احد الرجال طارق وقال للرجل الاول
( بقولك احنا لو رحنا عنده البيت ممكن تحصل اي حاجه ونروح في كازوزه كلنا)

فقال الرجل( طب وانت رايك ايه )
فقال له (ما ناخذ مزاجنا منها ونرميها له احنا عايزين ايه غير كده)

فقال الرجل (طب فتشه وشوف معاه ايه وخده)

ذهب الرجل الاخر الى طارق وقام بتفتيشه واخذ منه تليفونه الخاص و المحفظه والنقود وكافه شيء)

ثم قال الرجل الاول (خلاص انا غيرت رايي انا هنيكها هنا خلاص انا مش فاضي اروح بيوت حد)

ثم مسك نجلاء وحضنها واخذ يقبلها فيه شفتيها امام طارق وهو ينظر اليه ويقول له (شفايفها حلوه المتناكة دي)

ثم قام الرجل بتقطيع فستان نجلاء فقال لها
انا عايزك من غير هدوم خالص يا بنت المتناكة يلا يا بت مصي زبري)

فنظرت اليه نجلاء وهي تبكي ثم ضربها الرجل على وجهها فجلست نجلاء على ركبتها امام زبره وشمه رائحه زبرو فكانت رائحته غير مقبوله لنجلاء

فقالت نجلاء (ده ريحته وحشه اوي)

فضرب الرجل نجلاء على وجهها وهو ينظر لطارق ويقول له( سامع مراتك بتقول ايه على زبري.. مانت لو كنت بتديها كل يوم علقة ماكانتش تقول كده على زبري.... بقي انا زبري ريحته وحشه يا بنت الوسخة... طب عشان كده مش هتمصيه بس ده انت هتلحسيه في الاول وتنظفيه بلسانك وبعد كده لما يجيلي مزاج اخليكي تمصيه يا بنت اللبوه ..)

ثم شد شعرها فصرخت نجلاء( اه اه سيب سيب شعري ...اه اه شعري هيطلع في ايدك)
فقال لها نظفي يا بت زبري وبيضاني بلسانك... يلا يا لبوه)

ابتدت نجلاء ان تلحس زبره بلسانها وتلحس بضانه وهو يقول لها (الحسي كويس يا بنت المتناكة الحسي كويس يا بنت اللبوة...الحسي بيضاني كويس)
فمسكها من شعرها وشده لها
وقال لها( مش قلت لك مصي زبي يا بنت المتناكة... وانا هتحايل على كس امك عشان تمصيه)

فمسكت نجلاء زبره وهي تنظر الى طارق بعينها ووضعت زبره في فمها واخذت تمص له وهو يقول لها (مصي بضمير يا بنت الوسخه )
فتمص نجلاء
ثم يقول لطارق( مراتك دي دماغها ناشفه بنت متناكة لازم تشد عليها شويه مش كده....بص زبري وهو في بوقها شكله حلو ازاي ....مش كده)
ثم استمرت نجلاء في مص زبره
ثم اخذها واوقفها امام طارق وهي عاريه تماما وهو يشد شعرها من الخلف ويضربها بكف يده بقوه على طيزها فتصرخ نجلاء وتتلوى ويستمر في ضربها على طيزها امامه

وقال الراجل لطارق( عقابا ليك انا هنيكها بس مش هنكها في كسها عشان كده حرام برده دي تبقي مراتك مينفعش انيكها في كسها... فضحك الرجال

فقال الرجل لرجل اخر( امسك بنت المتناكة دي عشان تاخد ختم الشرف
ثم قال لطارق( ما اسمعش صوت كس امك خالص والا اللي هيجرا فيها هيجرا فيك انت كمان)

فترك رجل من الرجال طارق ومسك نجلاء ووضع راسها تحت ذراعه فانحنت نجلاء امام الرجل الاول الذي اخذ من لعابه ووضعه على زبره ثم ادخل اصبعه داخل خرم طيز نجلاء ونجلاء تصرخ ثم مسك زبره واخذ يضغط على خرم طيز نجلاء ولكن لم يدخل زبره ثم فتح طيز نجلاء بكلتا يديه واخذ يبصق فيه وهو يدخل اصبعين في خرم طيزها ونجلاء تصرخ ثم ادخل الرجل ثلاثه اصابع فصرخت نجلاء( اه اه اههههههههه)
فاخذ يدخل اصابعه في خرم طيزها ويخرجهما

وطارق يحاول ان يفلت من الرجال الذين كانوا يمسكونه فكان رجل منه يقول لطارق (اثبت ياض ما تتحركش لاحسن انيك كس امك دلوقتي ..شوف اللبوة وبتاعتك وهي بتناك )

وبعد ما انتهى الرجل من ادخال اصابعه في خرم طيز نجلاء مسك زبره ووضع من لعابه عليه ثم وضع زبره على خرم طيز نجلاء وهو ينظر الى طارق مبتسما
ويقول (خرم طيز مراتك ضيق اوي يا معرص عايز يتناك كثير وانا اللي هنيكه دلوقتي.... شايف زبري مشتاق يدخل جوه طيزها ازاي)

و اخذ يضغط عليه حتى دخلت راسه داخل خرم طيزها فصرخت نجلاء( اي اي)

فقال لها الرجل وهو يضربها بكف يده ضربه قويه على ظهرها ( آي ايه يا بنت المتناكة هو انتي لسه اتناكتي)

ثم دفع زبره بقوه فدخل زبره كله داخل طيز نجلاء ونجلاء تصرخ وتحاول ان تهرب من تحت زراع الرجل الذي كان يمسكها ثم استمر الرجل الاول في نيك طيز نجلاء وهو ينظر الى طارق

ويقول له (مراتك خرم طيزها حلو قوي)

فكان طارق ينظر على الرجل وهو ينيك نجلاء فانتصب زبره في البنطلون وتوقف عن البكاء وهو ينظر كيف ينيك الرجل زوجته فكان هذا شعور جديد بالاثاره عند طارق لم يعرفه في السابق
فنظر اليه الرجل الذي كان ينيكها وهو يدخل زبره في خرم طيز نجلاء ويخرجه بقوه

ويقول له (ايه رايك بعرف انيك..!؟... بس طيز مراتك حلوه قوي يا ابن الوسخه يا بختك)

فلاحظ الرجل انتفاخ عند منطقه وسط بنطلون طارق فضحك الرجل بصوت عالي

فقال( انت زبرك واقف.. انا كنت بقول عليك انك انت معرص بس محدش صدقني)

فضحك الرجال الذين كانوا يمسكون طارق وقام احدهم بفتح سوستة البنطلون وهو يحاول ان يمسك زبر طارق ويخرجه الى الخارج

اخرج الرجل زبر طارق من سوسته البنطلون فكان منتصب اضحك الرجال وضحك الرجل الذي كان ينيك نجلاء وهو مستمر في نيك طيزها وكانت نجلاء تنظر على طارق وهي غير مصدقه ما حدث وتقول في نفسها وهي تتناك من الرجل ( معقول اللي انا شايفاه ده.. انت ما طلعتش راجل خالص يا طارق)

ثم قال الرجل الذي كان ينيكها لطارق ( اكيد عجبتك.. بس انا بنيك احسن منك... فاذا كنت بتعرف تنيكها اساسا يا خول....)
فتوقف الرجل عن نيك نجلاء وقال لطارق( اخلع ياض هدومك كلها عايزك ملط)

فقال له احد الرجال( هو انت هتعمل ايه يا معلم )

فقال الرجل ما حدش ليه فيه خلعولي ابن المتناك ده عايزه يبقى واقف ملط)

فقام الرجال بتخليع طارق جميع ملابسه بمقاومه من طارق واصبح طارق عاري تماما ...
فبثق الرجل على وجه طارق ووضع زبره في خرم طيز نجلاء مره اخرى

ثم قال له (تعالى ياض هنا)

فدفعه احد الرجال حتى وقف امام الرجل وهو ينيك نجلاء فمسك الرجل اصبع نجلاء

وقال لطارق( لف ياض)

ثم ضربه على وجهه فاستدار طارق فمسك الرجل اصبع نجلاء ووضعه في طيز طارق وهو مستمر في نيك نجلاء فشعر طارق بنشوه جنسيه تحدث له لاول مره عندما وضع الرجل اصبعه نجلاء في طيزه

ومسح طارق التفافه من على وجهه وهو يحس بالزل والاهانه


فقال احدهم( طب ما طالما هي كده بقى ما تيجي نروح البيت عندنا ونقضي يومين حلوين)

فنظر الرجل لطارق

وقال له (البس هدومك ياض خلاص)
فابتدى طارق ان يرتدي ملابسه

وقال له( اظن ما عندكش مانع تيجي انت ومراتك تقعدوا عندنا يومين انت هتتبسطوا اوي عندنا)

فقال طارق وهو يضع زبره داخل البنطلون( طيب هو الراجل اللي ماسك نجلاء ده مش هيسيبها؟)

فنظر الرجل الى الرجل الذي كان يمسك نجلاء

وقال له (سيب ياض.. انت حمار ياض.. حد يمسك الحلويات دي بالطريقه دي وهو يضرب بيده على طيز نجلاء ويقول لها( البسي فستانك يا بت)

فقالت نجلاء وهي تبكي( انا مش عايزه اروح مكان... انا عايزه اروح بيتنا)

فقال لها الرجل( بيتكم!!!!؟ بيتكم ده بعيد اوي عننا و دي تيجي برده يبقى البيت بتاعي هنا ونروح نقعد في بيتكم ما تقول حاجه ( يقصد طارق) الا انت اسمك ايه؟)

وقال طارق (اسمي طارق)

فقال له( ما تقول حاجه يا طارق)

فقال طارق لنجلاء (خلاص يا نجلاء البسي واسمعي الكلام ونروح زي ما هو قال عنده في البيت وبعد كده نروح)

نظر الرجل الى طارق وقال ( لا مش عاجبني كلامك كده)

وقال طارق (اومال اقول ايه)

فقال الرجل( تقولها قومي البسي عشان تروحي البيت عنده وينيكك على السرير بتاعه)

فصمت طارق وهو ينظر الى الرجل
ثم ضربه الرجل على وجهه وقال له (ما تقول ياض)

فقال طارق وهو ينظر لنجلاء (قومي البسي يا نجلاء عشان تروحي عنده البيت وينيكك على سريره)

فقال الرجل لنجلاء ( سمعتي جوزك بيقولك ايه)
فصدمت نجلاء عندما سمعت طارق يتكلم بكل هذا البرود امامها ثم ضحكت بصوت عالي وقالت لطارق وهي تلف يدها على كتف الرجل الاول وتقبله في خده وهي تمسك زبره امام طارق

وتقول له (مش يمكن صاحب البيت مش عايزنا نروح عنده)

فمسك الرجل وجه نجلاء بكفة يده ثم قبلها في شفتيها وهو يمسك بزازها ويعصرها بقوه

ويقول لها (ودي معقولة بردو اومال زبري لما يحب ينيك هينيك مين يا شرموطتي )

وهو يمسك طيزها من الخلف ويعصرها بقوه فتضحك نجلاء وهو يضع اصبعه داخل طيزها وتندفع الى الامام

فيقول لها الرجل (يلا يا بت البسي فستانك عشان نمشي وانتوا يا رجاله البسوا هدومكم عشان النهارده الليله حلوه)

وبعد ان ارتدوا ملابسهم جميعا خرجوا الى الخارج فكانت الساعه 5:00 فجرا ثم وقفوا امام السياره النقل ففتح طارق الباب ليركب في الكابينه فمسك يده الرجل الاول

وقال له( انت رايح فين ؟)

فقال له طارق (هركب )

فقال له (اركب ورا يا روح امك احنا ومراتك اللي هنقعد قدام)

فقال له طارق (خلاص زي ما انت شايف)
فقال له الرجل( تعجبني وانت بتسمع الكلام وخلي بالك حركه كده ولا كده هتاويك في الجبل)
فذهب طارق وصعد الى صندوق السياره الخلفي ثم صعدت نجلاء وجلست في كابينه العربية وبعد حوالي نصف ساعه وصلوا الى المنزل وهو عباره عن منزل مبني من الطوب في وسط الجبل ويتكون من حجرتين وصاله ومطبخ وحمام وكان فوق المنزل خزان مياه يغذي المنزل بالمياه

نزلوا الرجال من كابينه السياره وانزلوا نجلاء الذي كان فستانها يرتفع الى اعلى وهي تنزل فكان كسها واضح امام الجميع
فشاهده الرجل الاول
(وقال كسك عسل يا بنت يا نجلاء)
فاحرجت نجلاء عندما قال لها الرجل ذلك وانزلت الفستان قليلا ونزلت الى الارض ثم اخذها الرجال ووقفوا امام باب المنزل والرجل الاول يمسك المفاتيح ويفتح الباب ثم يحمل نجلاء على ذراعيه ويدخل بينما طارق جاء متاخرا وكان يجري ليلحق بهم فكان لا يعرف ان ينزل من صندوق السياره
فدخلوا الى المنزل وانزل الرجل نجلاء على الارض من على يديه فوقفت نجلاء وهي تنظر يمينا وشمالا محتويات المنزل فكان هناك ترابيزه في وسط الصاله يوجد حولها بعض من الكراسي وخلف الترابيزه بجانب الحائط توجد كنبه وشاشه تلفزيون يخرج منها كابل يخرج من الشباك الى السطح حيث طبق الدش
وهنا استطاع طارق ان يلحقهم فوجد الباب مفتوح فدخل فوجد نجلاء تقف في المنزل
والرجل الاول
يقول لها (نورتي البيت يا عروسه... اعتبري ده بيتك يا نجلاء ادخلي غيري هدومك كده وروقي على نفسك )

وقالت نجلاء (بس انا مش معايا هدوم)

وقال لها الرجل ( بس كده!!! عندي حته قميص جوه هياكل من جسمك حته)

فدخل الرجل الاول الى غرفه النوم واحضر قميص نوم حمالات لونه احمر يبدو عليه انه قديم جدا وبه قطع من كل ناحيه من القميص من الوراء وعلى الصدر ثم احضره الى نجلاء
وقال لها (دي هديتي ليكي البسيه كده وريني)

فمسك الرجل طرف الفستان من اسفل ورفعوا الى نجلاء فصارت عاريه تماما امامهم وطارق ينظر اليها ثم مسك الرجل قميص النوم والبسه لنجلاء فكانت حلمة بزها تظهر من قطع القميص وكان هناك قطع اخر على طيزها من الخلف وعلى فخزها

ثم قال الرجل( اهو كده شفت بقيتي حلوه ازاي)

وفي ذلك الوقت جاء تليفون لاحد الرجال الذين مع الرجل الاول ثم عندما انتهى الرجل من المكالمه

قال (في نقله دلوقتي يا رجاله يلا نطلع نعملها وبعد كده نبقى نرجع تاني)
فقالوا(خلاص يلا نطلع الشغل)

ثم قام واحد منهم بحضن نجلاء وهو ينظر على جسمها ويمسك طيزها من الخلف ويعصرها
ويقول لها (هتوحشيني يا بت. عقبال ما ارجع ....بس دي شغلانه بسيطه وهرجع افضل انيكك للصبح)

فخرج الثلاثه رجال وبقي الرجل الاول هو وطارق ونجلاء بمفردهم بالمنزل

فوضع الرجل الاول يده على كتف نجلاء
وهو ينظر لطارق

ويقول له( عايزك تروق البيت تكنسه وتمسحه بضمير عقبال ما هدخل اريح شويه انا ونجلاء في الاوضه وعارف لو طلعت لاقيا البيت لسه ما تنضفش يبقى اللي عملته اللي هعمله في نجلاء مراتك اعمله فيك يا كس امك)

ثم نظر الرجل الى نجلاء وقبلها في شفتيها

وهو يقول لها( يلا يا نجلاء ندخل نريح شويه لحسن زبري مولع نار)

فاخذ الرجل نجلاء داخل الغرفه ونام على السرير ونجلاء تقف امامه

ثم قال لها( تعالي يا بت فصعدت الى السرير ونامت نجلاء بجانبه ثم اخذ يقبلها في شفتيها وفي رقبتها ونام فوقها واخرج بزازها من القميص واخذ يمص في حلماتها ثم نام على ظهره

وقال لنجلاء( يلا يا بت تعالي مصي)

فنظرت اليه نجلاء

فقال لها (ايه مش عايزه زي المره اللي فاتت... انتي عايزه تتاكلي علقه تاني باين عليكي)

فقالت نجلاء( لا خلاص هو انا ما تعلمتش من المره اللي فاتت)

فمسكت زبره و اخذت تمصه والرجل يحسس على شعرها و على ظهرها من الخلف ثم ينزل يديه على طيزها ويرفع لها قميص النوم فتظهر له طيزها عاريه تماما
ثم يمسك نجلاء من شعرها فتتوقف نجلاء عن مص زبره فيمسك زراعها ويجلس على السرير ويقوم بجعل نجلاء تنام على فخذه ثم يفتح طيزها بيديه فينظر الى خرم طيزها ويمد وجهه الى طيز ها ويلحس طيزها وخرمها

ونجلاء تتأوه بينما طارق ينظر من ثقب الباب وهو يمسك زبره من شده الاثاره ثم بعد ذلك يقوم الرجل بجعل نجلاء تجلس على ركبتيها وطيزها الى الاعلى قليلا ثم يبثق في خرم طيز نجلاء عدة مرات

ويقول( خرم طيزك سخن قوي يا بت.. عايز يتناك... مش كده ولا ايه؟؟)
فتصمت نجلاء

فيضربها بيده على ظهرها ويقول لها مش بتردي ليه يا كس امك)

فتقول له( ايوه عايز يتناك يا حبيبي... نكني بقى... دخل زبرك في طيزي عايزاك تقطعها نيك)

فيعجب الرجل بكلام نجلاء وياخذ من لعابه على زبره ويضع على زبره على خرم طيز نجلاء ثم يضغط بزبره فيدخل راسه ويضغط اكثر فيدخل زبره كله داخل طيز نجلاء ويستمر في نيك نجلاء وهو يشد شعرها

وتصرخ نجلاء( اه اي اوف اي اوف اح اي اوف اح بالراحه مش قادره بيوجع اوي بالراحه)

وتصرخ اكثر واكثر ويستمر الرجل في نيك نجلاء فيدخل زبره ويخرجه
وهو يقول لها( ايه رايك في زبي يا متناكة يا شرموطة اكيد ما حدش ناكك قبل كده زيي انا)

وهي تقول( اوف اح زبرك حلو اوي يا معلم... نيكني جامد اوي... مش قادره نيكني في كسي...نيكني بقي ..اه ...اي .اي بيوجع اوي)

ثم يخرج الرجل زبره من خرم طيزها نجلاء ويجعلها تنام على ظهرها على السرير ويرفع رجلها ويدخل زبره في كسها ويستمر في نيكها بقوه وبسرعه ونجلاء تتأوه وتصرخ (اه اي اي مش قادره زبرك حلو أوي مش قادره)
ويستمر الرجل في نيك نجلاء بسرعه وبقوه ثم يخرج زبره من كسها ويجلس على بطنها ويضع زبره بين بزازها ... وينيك بزاز نجلاء وزيره يطلع وينزل بين بزازها حتى يقذف لبنه على وجه نجلاء ثم ينام على ظهره بجوارها ثم ينظر الى نجلاء فياخذها فيه حضنه

ويقول لها (احلى شرموطة في حياتي يا نوجه...ده انتي متناكة اوي يابت وبتحبي الازبار ...بتموتي فيها يابنت المراه)
فضحكت نجلاء بصوت عالي وهي تمسح اثار لبنه من على وجهها على بزازها

ثم قال لها الرجل (عارفه يا بت لو شفت المنيوك اللي بره ده بيلمسك هعمل في كس امك ايه)
وضعت نجلاء راسها على صدره وهي تلعب في شعر صدره

وتقول له وهي تقبله( انا مايملاش عيني الا انت ... انت راجلي وحبيبي وكل حاجه وتستمر في تقبيل شفتيه و وجهه في كل جزء فيه بسرعة)

قال لها الرجل( انتي هايجه على طول كده ليه يا كس امك اهدي شويه.. وانا لما يجوا العيال من الشغل هخليهم ينكوكي زي ما انتي عايزه غمضي عينيكي ونامي شويه انتي تعبتي النهارده من كثر النيك)
اغمضت نجلاء عيناها واخذها الرجل في حضنه والتصق بجسدها)
بينما طارق يقف خارجا يمارس العاده السريه على نجلاء وهي تتناك من الرجل وبعد ان قذف طارق لبنه على الارض جلس واخذ يبكي بكاء شديد جدا
ويسال نفسه( انا ازاي وصلت للحاله اللي انا فيها دي؟؟؟؟؟ معقول اللي بيحصل ده؟؟؟؟؟ معقول انا شايف مراتي مع واحد تاني وبستمتع بده؟؟؟؟؟ دي اكيد حاجه مش طبيعيه!!! ولا انا كده من زمان ومش واخد بالي؟؟؟
وابتدى طارق ان يتذكر بعض المواقف التي كان فيها الرجال ينظرون الى نجلاء ولم يتخذ موقف معهم وتذكر ايضا صبي البواب ولم يتخذ ايضا موقف معه
ثم قال في نفسه( اكيد انا كده ومكنتش واخد بالي...انا لازم اتعالج واروح لدكتور)

واخذ يبكي ثم توقف عن البكاء
وقال في نفسه( انا لازم اخلص نفسي ونجلاء من اللي هي فيه ده... انا هعمل زي ما قال الراجل ليا وهنظف البيت فعلا وهما مش هيطلعوا ازكي مني فكانت الساعه حوالي 6:00 صباحا حينما انتهى طارق من تنظيف المنزل وحاول طارق ان يجد طريقه للهرب فخرج من المنزل ووجد السياره النقل والتابعه الى الرجل الذي مع نجلاء ثم ركب فيها ولكن لم يجد المفاتيح لان المفاتيح كان مع الرجل وهو نائم في الغرفه مع نجلاء رجعه طارق الى المنزل عندما فشلت كل المحاولات نام طارق على الكنبه الخارجيه في الصاله فاغمض عينيه وهو يتذكر ابنته فريده وابتدأ القلق يتسرب في داخله
وهو يقول في نفسه( يا ترى البنت فين دلوقتي..؟ وانا مش معايا تليفون ولا اي حاجه اقدر اوصل بيها ليها)

وكانت نجلاء والرجل يغلقون الباب عليهم وينامون عراه تماما على السرير وكان الرجل يغلق الباب بالمفتاح حتى لا يدخل احد عليه وهو ينيك نجلاء
تم
 
كبل-المتحرر-_-حتى-الجزء-السابع-3-5-2023.234305/#post-173624
برجاء دمج الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%