NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

برجاء دمج الأجزاء الجديده من قصتى
نكت امى ومرات خالى قصه حقيقيه مصريه
تحياتى
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
ارجو دمج الجزء الاخير من قصتي صديقي وزوجتة في قسم قصص التحرر والخيانة والدياثة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
الجزء الرابع

احنا معندناش في المقاطعة غير موتيل واحد (فندق صغير يتم إنشاؤه على الطرق) اسمه نورمان بيتس وده اللي نازل فيه السيناتور روحت على هناك لقيت عربية فورد فوكس راكبها واحد من عصابة البدو ، ركنت العربية بتاعتي وروحت فتحت باب العربية الفورد ودخلت قعدت والسواق ولا حتى بصلي فقلت له : حد جه ولا راح
السواق : مفيش حد غير الرجل بتاعنا اللي دخله ازازة السكوتش
أنا : اتمنى يكون فتح الازازة فعلا ، لو انت محتاج راحة عشان تدخل الحمام أو تاكل فأنا موجود
لقيته بيقولي : لا ما تشغلش بالك أنا عامل حسابي
وطلع لي ازازة متبول فيها
أنا : هو في أوضة نمرة كام
قالي : أوضة 113 اخر أوضة على اليمين ومفيش غير كاميرا مراقبة واحدة فوق مكتب الاستقبال
بعدها فضلنا قاعدين مع بعض في العربية وبنتكلم مع بعض كل شوية ومن الكلام قدرت اتعرف على عصابة البدو لحد الساعة ما قربت من 7 لقيته فتح السوستة وطلع زبه عشان يتبول في الازازة واتفاجأت إن زبه طويل وتخين ، بصراحة منظر زبه عجبني جدا ، عشان ما اضعفش قدام زبه وابوظ المهمة قلت له : بقولك ايه انا جعان ايه رأيك تاكل برجر
لما وافق نزلت وأنا هتجنن على زبه ، ولأن بلدنا مش كبيرة فبالتالي المطاعم مش كتير ، بس في مطعم ايطالي قريب ، روحت طلبت الاوردر سندويتشين بس واحد منهم يكون فيه جبنة إضافية ، وبصل إضافي ، وثوم إضافي وكاتشب إضافي ، ووقفت استنيت على ما يخلص ، واول ما الطلب خلص قلت للشاب اللي عملي الاوردر : معلش عايزك في كلمتين على جنب
قرب مني فقلت له : ابن اخويا الصغير بيحب المطعم هنا جدا ، ومن كتر حبه في المطعم نفسه ياكل هنا كل يوم ، فلو في فرصة تديني الكاب اللي انت لابسه بتاع المطعم واديك 5 دولار ، عشان اديهوله وافرحه
لقيته ابتسم ومد أيده من تحت الترابيزة بواحد وهو بيقولي : احنا عندنا كابات احتياطي عشان لو حد نسي بتاعه ، واتمنى ابن اخوك يجي لابسه المرة الجاية
قلت له : مش عارف اشكرك ازاي
ومديت له ايدي واديته 5 دولار بقشيش زيادة وأخدت السندويتشات وخرجت
بعد ما خرجت من المطعم روحت جبت 2 بيرة وروحت لبتاع عصابة البدو اللي مستني عند الموتيل واديته سندويتش وواحد بيرة وقلت له : أنا رايح اوصل أوردر وارجع لك عشان عايزك في موضوع
روحت عند عربيتي وفتحت الساندويتش التاني اللي في كل الاضافات الزيادة وفككت الساندويتش ومع الكاتشب فضيت ازازة سيكونال وقلبتها كويس عشان ماتبانش وبعدين رصيت الساندويتش تاني زي ما كان ولفيته كأنه ما تفتحش ، بعدها لبست جاكت ازرق كان معايا في العربية ولبست كاب المطعم ونزلت روحت لأوضة السيناتور رقم 113 ، خبطت على الباب ولما رد كان باين من صوته أنه مسطول جامد ، شكله كدة شرب كتير من السكوتش ، اول ما فتح الباب مديت ايدي بالكيس وقلت له : حساب حضرتك 9.98 دولار بكل الاضافات
بص لي باستغراب وقالي : أنا ما طلبتش حاجة الأوضة غلط
عملت نفسي ببص على الايصال ورقم الأوضة وقلت له : مش حضرتك طالب برجر
لقيته مسك الباب عشان يقفله وهو بيقولي : آسف جدا ، الأوضة غلط
قلت له : معلش حصل خير ، احنا بتحصلنا الحكاية دي مرة على الأقل كل أسبوع ، وبيطلع ******* هما اللي بيعملوا كدة من باب التسلية ، يمكن بقا ولاد حضرتك عملوا كدة من غير ماتعرف
جون بوث : آسف لتعبك
أنا : طب معلش أنا آسف ، ده الاوردر الاخير ليا النهاردة والمفروض اروح ، ينفع بدل ما ارجع بيه للمحل حضرتك تستلمه وابقى اقولهم بكرة اني مالقيتش حد يستلمه
جون بوث : عايز الحق أنا ماكلتش خالص النهاردة عشان كدة هاخده (كنت فرحان جدا إنه اقتنع أنه ياخده)
أنا : بالهنا والشفا ، ده ساندويتش على كيفك وهيعجبك
اديته شنطة الاكل ومشيت ، خرجت برة الموتيل رميت الجاكيت والكاب ، وروحت ركبت عربية البدو وكانت الدنيا ضلمة كحل ، واول ما قفلت باب العربية لقيت السواق بيقولي : على فكرة أنا اسمي بيل
رديت وقلت له : وأنا آندي
بيل : أنت غني عن التعريف
أنا : قصدك ايه ؟
بيل : كلنا عارفين انك صديق خاص جدا لروني وبيني
أنا : شكلك كدة من اللي بيقفوا ورا الازاز ويتفرجوا
لقيت وشه احمر وقالي بكسوف : بصراحة آه
في اللحظة دي لمحت زبه واقف ورافع البنطلون
فقلت له : معنى كدة انك كنت قاصد تطلع زبك وتفرجني عليه
بيل : كنت عايزك تعرف أن مش بس روني وبيني اللي عندهم ازبار كبيرة
مديت ايدي ومسكت زبه وعجبني حجمه وهو جوة البنطلون فقلت له : طب مش تقلع كدة وتفرجني عليه على الطبيعة أحسن
فك حزامه وفتح الزرار والسوستة ورفع وسطه واول ما نزل البنطلون لقيت زبه خبط في بطنه من شدة وقوفه ، مسكت زبه وقلت له : راقب انت الطريق وسيب لي ده أنا اروقهولك
نزلت براسي على زبه عشان أمصه واول ما قفلت بوقي عليه حسيته اتنفض واترعش وحسيت أنه مش هيقدر يستحمل كتير وهيجيبهم بسرعة ومش هيطول لأن واضح إن دي أول مرة فحبيت اتاكد فقلت له : هل في رجل مص لك قبل كدة
بيل : لا دي اول مرة في حياتي
نزلت كملت مص وفعلا ما طولش بعد حوالي 5 دقايق حسيت بلبنه نازل في زوري بس كان كتير وطعمه لذيذ ، فضلت أمص فيه لحد ما نام وفضي كل اللبن اللي في بيضانه
عدلت نفسي وقلت له : ها إيه رأيك ؟!
بيل : دي أحسن مهمة طلبها مني رون
كان في نقطة على رأس زبه اللي نام فخدتها بصباعي ولحستها وقلت له : اسيبك أنا عشان أشوف اللي ورايا ، وشكرا على الوقت الجميل اللي قضيته معاك
بيل : أنا بجد اللي مش عارف اشكرك ازاي
بعد ما نزلت من العربية دخلت راسي من الشباك وقلت له : هات رقمك ، عشان أنا ملحقتش اشبع منك
بيل : ده أنا بتمنى تعمل كدة من بدري
أنا : طالما مالكش تجارب مع رجالة قبل كدة ، أتمنى إن تجربتك معايا تعجبك
بيل : ده أنا من يوم ما شوفتك وأنا بتمنى أجرب معاك
أنا : خلاص أبقا اتصل بيا في أقرب فرصة ، وأنا يا سيدي هعلمك ازاي المتعة تبقى بين الرجالة
كان زبه بدأ يقف تاني فسيبته وروحت أوضة 113 وخبطت محدش رد ، فلبست جوانتي زي بتاع الدكاترة كنت شايله معايا
ولما دخلت لقيت السيناتور مرمي على السرير ورجليه على الأرض فاديته شلوت في رجله فقعد يغرغر من غير ما افهم منه حاجة ، دورت في جيوبه لقيت الموبايل ، دفتر مواعيد ، دفتر حسابات صغير ، دفتر عناوين وأرقام تليفونات ، مفاتيح العربية والمحفظة ، طلعتهم كلهم وحطيتهم على التسريحة
بعد كدة خرجت روحت لعربيتي وجبت شنطة المستندات اللي معبية بالبضاعة اللي اخدتها من روني والازازة اللي فيها اقراص السيكونال والخوذة وحطيتهم في الأوضة ، بعد كدة فتحت شنطة البضاعة وحطيتها على السرير بعيد عن الباب والشباك ، بعد كدة حطيت ازازة السيكونال على الكومودينو بعد ما مسحت اي بصمات عليها ، بعدها أخدت الساندويتش وشديت عليه السيفون وأخدت شنطة المطعم والورق معايا
أخدت موبايله وفتحت جهات الاتصال ولقيت رقم متسجل ل. ش. قلت اكيد ده ليستر شابوت المفوض الرخم
رحت مطلع موبايلي واتصلت على بيل وقلت له : روح عند بيت المفوض ، ولما يخرج من بيته بلغني
استنيت بعدها حوالي 5 دقايق قلت على ما يوصل وروحت باعت رساله من موبايل السيناتور للمفوض كتبت له فيها
((قابلني عند التبة في أسرع وقت ممكن))
قبل ما يعدي 5 دقايق كان بيل اتصل بيا وقالي أن المفوض خرج جري من بيته
قفلت المكالمة وسيبت كل حاجة على التسريحة وأخدت المفاتيح وقلت أشيل السيناتور وطبعا كان صعب جدا ، أخيرا قدرت أخليه يقف على رجليه ومشيته ناحية الباب ، وكان منظرنا مضحك جدا لانه طويل وأنا جسمي صغير جدا جنبه
حبة بحبة قدرت اوصل بيه لعربيته وهي BMW قديمة واخيرا قعدته في الكرسي اللي جنب السواق
ركبت العربية ومشيت بيها للتبة اللي ماكنتش بعيدة ، ولما قربت لبست الخوذة وبدأت أطلع وأنا شايف عربية المفوض وهي واقفة في نفس المكان اللي اتقابلنا فيه والكشافات الخلفية بتنور وتطفي دوست بنزين وعيني في عين المفوض في المرايا وكل ما أقرب عينه توسع لحد ما خبطته جامد وشديت فرامل اليد وعربية المفوض كسرت الحاجز وطارت من فوق التبة
وبالنسبة لعربية السيناتور ، فالوسادة الهوائية اتفتحت ولأني لابس الخوذة محصليش حاجة ، بعد كدة فتحت الباب وطلع عيني على ما عرفت أفضي الهوا من الوسادة الهوائية ، ونزلت من العربية ووقفت على حرف التبة وبصيت على منظر العربية وهي بتولع والنار واكلاها ، رجعت لعربية السيناتور ودورتها وطلع عيني على ما عرفت اخليه يقعد على طارة السواقة وفكيت فرامل اليد اللي كنت شديتها وحطيت رجل السيناتور على البنزين وبسرعة كانت العربية طارت ورا عربية المفوض وولعت هي كمان
كنت حاسس براحة جامدة وخصوصا أن الليلة القمر كامل ومنور الدنيا ، طلعت الموبايل اللي واخده من روني واتصلت عليه وقلت له اول ما فتح : خلي شون يودي الشنطة
وقفلت الخط على طول من غير ما استنى منه رد
كان صعب ارجع اخد العربية وللاسف الطريق طويل للبيت كنت ماشي وأنا ماسك الخوذة في أيدي عمال امرجحها وسمعت صوت عربية جاي ورايا ومفيش مكان استخبى فيه فقررت اقول اني عملت حادثة بالموتوسيكل لو العربية وقفت لي
وفعلا العربية وقفت ولقيت صوت بيقولي : انت محتاج توصيلة ؟
بصيت لقيته بيني فقلت له: انت ماشي ورايا ولا ايه ؟!
بيني : لا طبعا ، الفكرة أن الليلة البدر منور فقلت أخرج اتمشى بالعربية وصادف اني لقيتك
فتحت الباب وقعدت وأنا بقوله : هاعمل نفسي مصدقك
طول الطريق واحنا ساكتين لحد ما قربنا من البلد لقيت بيني شغل الكشافات الأمامية وقال : أنا بقالي كتير جوايا حاجة عايز اقولك عليها بس مش عارف اقولها لك ازاي
سكت ومارديتش
كمل كلامه وقال : أنا بحبك أوي يا أندي ، أنا مش بقولك كدة عشان عايز منك حاجة ، أنا بس كنت عايزك تعرف
كنت مش عارف اقوله إيه ، سكت شوية وبعد كدة قلت له : بص يا بيني أنا مش من النوع اللي ينفع يتحب ، انت في حاجات كتير متعرفهاش عني
بيني : اللي اعرفه عنك بالنسبة لي كفاية وبعدين خلاص فات الأوان ووقعت في حبك
لقيته مد أيده وشبك صوابعه في صوابعي ، ورغم إني مكنتش متضايق من اللي عملته في السيناتور والمفروض ، بس إحساسي بأني ممكن أجرح بيني الضخم الطيب كان بيقطعني من جوايا
فقلت : معلش يا بيني ممكن تروحني ونأجل الكلام في الموضوع ده لبكرة
فضل ماسك ايدي طول الطريق من غير ما حد فينا ينطق كلمة واول ما وصل نزلت من العربية ورحت ناحية الشباك اللي هو فيه وقلت له : أنا متأكد إنك هتلاقي اللي أحسن مني بكتير
لسة هايرد لقيت حد حط أيده على كتفي خلاني اتفزعت وصرخت ورجعت لورا ، راح بيني فاتح الباب ونازل بسرعة يتطمن عليا ، لما بصيت لقيت توني واقف مترب وشعره واقف فقلت له : حرام عليك يا أخي أنا قلبي كان هيقف من الخضة
توني بكسوف : أنا بس لمحتك نازل من العربية فقلت أجيلك
أنا : ايه مالك كدة مترب ومبهدل
توني : أبدا كنت في البيت الجديد ، كنت فاضي فقلت فرصة أروح اشوف في ايه
خدت بالي إن بيني وتوني ما يعرفوش بعض فقدمت بيني لتوني وقدمت توني لبيني وقلت له : توني أخويا ، على فكرة هو وسيم وجميل ومش مبهدل بالشكل ده
لقيت توني عينيه فحصت بيني بشهوة غريبة وراح مقرب منه وسلم عليه وقاله : أتمنى نكون أصدقاء زيك انت واندي
فهمت أن توني عجبه بيني
* * * * * *
محدش كان لاقي المفوض والسيناتور لحد تاني يوم الصبح ، لولا أن في واحد لاحظ سور التبة المكسور ، والمحقق اللي عاين الحادثة قال أنهم ماتوا مجرد ما وقعوا مكنش حد لقاهم خالص
تاني يوم الصبح أنا نزلت المدينة عشان اجيب عربيتي ، فدخلت ساحة الانتظار بتاعة الموتيل ، ومن كابينة تليفون اتصلت بمكتب التحقيقات الفيدرالية وبلغتهم اني في كمية مخدرات كبيرة في الغرفة رقم 113 على أساس إني عامل نظافة شغال في الموتيل
مجرد ما الخبر انتشر كان الفيدراليين وإدارة مكافحة المخدرات وكل من يهمه أمر السيناتور منتشرين في المدينة ولا الغربان ، قلبوا أوضة 113 وفتشوا كل حتة فيها ، ده غير مكتب المفوض اللي خدوا كل الورق اللي فيه ونضفوه تماما ، كمية المعلومات اللي جمعوها خلتنا نسمع كل شوية عن خبر اعتقال جديد ، ومن ضمن الاخبار إنهم قدروا يقبضوا على شبكة دعارة وشبكة مخدرات على مستوى الولاية ، واحسن حاجة أنهم مخدوش بالهم من عصابة البدو اللي يعتبروا غلابة لو اتحطوا جنب اللي اتقبض عليهم
بعد عشر أيام كنت قاعد في مكتب المأمور وكل حاجة رجعت زي ما كانت وعشان المأمور يخلص من ريحة المفوض اللي ماسكة في المكتب اضطر يجيب ناس تنضف له المكتب وتخلصه من ريحته

كان المأمور ضهره ليا ومرة واحدة لف وفي أيده ملف سحبه من الخزنة واداهوني لما بصيت عليه لقيته الملف اللي عملهولي المفوض وقالي : ده أنا اخدته من حاجة المفوض قبل ما يجي الفيدراليين وياخدوا كل حاجة
مقدرتش ابص في عينيه فقلت له وأنا باصص في الملف : طب وانت قريته ولا لا ؟!
المأمور : أنا مفيش حاجة معرفهاش إلا حاجة واحدة ، انك صديق مقرب للبدو ، ايه الحكاية دي ؟
بصيت له وابتسمت وأنا بقوله : انت شوفت الناس دي ، بقا بزمتك دي رجالة اقدر اقاومها
لقيته انفجر في الضحك وقالي : أنا كدة فهمت ، عارف عشان أنا وأنت وجهة نظرنا واحدة فأنا كنت عايز اجيب الاتنين دول ونعمل علاقة سوا
ضحكت على جملته وبعد كدة قلت له : انت هتعمل ايه في الملف ده ؟
لقيته خد مني الملف وراح على مفرمة الورق وشغلها وحط فيها للملف وبعدها قالي : ملف ايه ، مفيش ملفات ؟!
كنت لسة مش حاسس اني مرتاح بس لقيت المأمور بيقولي : بص يا آندي أنا من قبل ما أنت تتولد وأنا في الشغلانة دي ، وأنا قلت لك اني اعرف عنك حاجات كتير بس صدقني أنا مش عايز اعرف غير اللي عارفه عنك ، واعرف صاحبك من عدوك
* * * * * *
بعد الموقف ده بكام يوم روحت في ليلة للمأمور في بيته وطلبت منه ما يلبسش الزي الرسمي بتاعه ولما سألني ليه قلت له : عندي لك مفاجأة
المأمور : ايه الغموض اللي انت فيه ده
أنا : معلش استحملني
المأمور : طب ليه مش عايزني ألبس الزي الرسمي بتاعي
أنا : عشان دي حفلة ماينفعش فيها الزي الرسمي
المأمور : لو عملت كدة هحس اني ماشي عريان ، لاني بقالي زمن ما مشيتش في المدينة بلبس مدني
أنا : يلا عشان دي مفاجأة هتعجبك
أخدته بالعربية على الناحية التانية من المدينة ووقفت قدام بيت واضح من الشبابيك أنه منور بالشموع ، وقلت له : يلا أنزل ، الناس مستنياك
كان متضايق لأنه مش فاهم حاجة وفي الاخر نزل واول ما وقفت قدام باب البيت ماخبطتش وفتحت على طول واول ما دخل ورايا اتفاجيء واتسمر مكانه
كان روني فارد جسمه بلبسه على كنبة في وش الباب وبيني لابس شورت رياضي قطن رجله قصيرة لدرجة إن راس زبه التخين كانت طالعه من رجل الشورت
قلت له : إيه رأيك في المفاجأة دي ؟
المأمور كان مصدوم ومتسمر مكانه من المفاجأة ومش بيتكلم ، قام روني من مكانه وقال للمأمور : محصلش وأننا اتقابلنا قبل كدة ، أنا روني ، وده أفضل صديق عندي واسمه بيني
بيني وقف وجه ناحيتنا وجسمه المغري شكله يجنن في ضي الشموع ، ده غير إن زبه بدأ يقف
المأمور كان بيبص بشهوة لبيني وروني وزبه بدأ يقف فقال : أنا مش عارف اقول ايه
روني : البيت ده بتاع جدتي ومحدش يعرفه غير بيني باستخدمه في المناسبات الخاصة جدا ، وبصراحة مفيش مناسبة أجمل من دي
كان في اللحظة دي قرب من المأمور جدا لدرجة أنه بقا لازق فيه من قدام
فتحت الباب عشان أخرج وقبل ما أقفل قلت للمأمور : هعدي عليك اخدك عند الفجر
قفلت الباب وجيت أمشي الفضول خلاني فتحت الباب أشوف وضعهم ايه ، لقيت بيني حاضن المأمور من ضهره وبيحك زبه في طيزه وبيمص في ودان المأمور ، والمأمور مغمض عينه وفي قمة هيجانه ، وروني كان بيفتح زراير القميص وبعد ما فتحها بدأ يقلعه البنطلون اللي اول ما نزل ، زب المأمور اللي شادد وواقف على آخره ما صدق خرج من مخبأه ، روني هو كمان قلع كل هدومه وقرب من المأمور ومسك زبه مع زب المأمور يلعب فيهم مع بعض ومسك شفايفه ودابوا مع بعض في بوسه خليتني بدأت أهيج أنا كمان ، لقيت بيني قلع الشورت وبدأ يحط زبه في طيز المأمور وينيكه سوفت

حسيت اني كدة ممكن ادخل وابوظ للمأمور ليلته فقفلت الباب ومشيت وسبتهم يكملوا متعتهم
برجاء الدمج ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
يرجى دمج الجزء الحادى عشر من قصة من ولد لبنت ولكم جزيل الشكر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008، ناقد بناء و محترف اربعيني (ابوالخير)
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ياريت دمج الجزء الاول من السلسله
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
الساده المشرفين
برجاء دمج الجزء الثالث عشر من مسلسلة (منقول) سقطت اختى من نظرى عندما رايتها مع ابى عارية
تحياتي لكم
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter، Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء
الساده المشرفين
برجاء دمج الجزء الثالث عشر من مسلسلة (منقول) سقطت اختى من نظرى عندما رايتها مع ابى عارية
تحياتي لكم
تم الدمج مع مرعاة تنفيذ التعليمات
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter، Hicham Yoseef792008 و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%