NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

الرجاء دمج الجزء الثالث
الجزء الثالث
صحيت علي صوت غير امي
مريم:بابا قوم يابابا
انا:اي يا مريم الساعة كام
مريم:الساعة٧ونص يبابا قوم علشان توديني الجامعة
انا:ايوا ياختي مفيش غير بابا اللي بيودي ويجيب مشوفتش منك بوسة كلو كلام بس اوف بجد
مريم:ولا تزعل يا احلي بابا أموااااه
انا:ايوا كدا ناس مبتجيش غير اللي بالعين السخنه 😂😂
مريم:مش هيا كانت الحمراء يابابا صح
انا:لا انا غيرتها علشان الصيف وكدا هههههه
مريم:هههههه عسل يبابا
انا:واللهي مفيش حد عسل غيرك انتي يقلب بابا انا هخش اخد شاور في السريع منو واحلق دقني ونخلع
مريم:اشطا يدادي
انا:اشطا حد يقول لبابا اشطا
مريم:انت معايا يبابا في اي حاجه احنا علي لاين واحد
انا:ومين قالك اننا علي لاين واحد انا علي اتنين لاين واحد فودافون والتاني اتصالات هههههههه
مريم:قوم يابابا دلوقتي 🙂
انا:الش قديم بس بيضحك هههههههه
مريم:ماشي يبابا يلا قوم بقي
انا:طيب باي من غير سلام
وقومت دخلت الحمام غسلت وشي وحطيت معجون علي دقني
امي:انت صحيت يحبيبي
انا:ايوا يقلبي صباح النور مجيتش تصحيني ليه مش عادتك يعني
امي:قولت اسيبك تنام لاكن اعمل اي انت عارف مريم
انا:انتي هتقوليلي دا انا حافظها بس علي قلبي زي العسل
امي:انت هتقولي **** يديم بينكم الحب يباباهم
انا:طيب انا بابا وانتي ماما ليه بابا وماما مبيتكلموش مع بعض في المواضيع بتاعت الاوضه 😉
امي:بس يسافل ☺️
انا:سافل ومنحرف وصايع وضايع في حبك يقمر
امي:لا انا اسيبك علشان انا مش حملك
انا:بقولك اي متيجي تحلقي دقني عاوز اشوفك بتعرفي تحلقي الدقن ولا لا
امي بلمعان في عينيها :اه دا انا نفسي من زمان اعمل كدا
انا:وانا بتاعك اهو اعملي اللي انتي عايزاه في دقني
امي:بس انا ممكن اعورك
انا: ولا يهمك أتعلمي علشان تعرفي بعد كدا
امي:اوك يلا بينا
وبدأت تحلق دقني
انا:لا يا مرام قلبي مش كدا هاتي ايدك
وحطيت ايدي علي أيدها /لازم تاخدي الدقن من تحت لفوق وبراحه علشان تظبط
وانا ماسك أيدها ومستمتع
/امي:طيب سيبني اجرب كدا لوحدي /انا:وانا تحت امرك بس لازم تحسيسي بايدك علي دقني علشان تعرفي اتجاه الشعراية رايح فين علشان تتشال بسهولة
امي:ماشي يقلبي
وبدأت تحلق دقني وانا عمال احك كوعي في بزها وانا مولع وزبري نار وهيا لاحظت وقوفو وانا مع حركة أيدها علي دقني بولع اكتر لاحد ما وشي بقي كلو احمر ددمم
امي:اول مرة اشوف وشك احمر كدا ومورد
انا:يبقي معايا القمر دا ووشي ميوردش دا انا ابقي تلاجه تاني حاجه انا اول ما بشوف وشك بحس اني شوفت القمر أو الاجمل من القمر يا حته من دهبي وبسعي تكون ملكي انا انتي بالنسبالي الماظ وبسعي وبتعب وبموت نفسي في الشغل علشانك انتي انا مش شايف غيرك قاعدة علي قلبي مربعة وعلشان تبقي عارف انا مش هتجوز ولو هتجوز هتجوزك انتي
امي:بسس كل دا شايلو في قلبك اي دا انتا بتدمع
انا:ايوا ومحدش غيرك بيشوفني كدا لو جابوني قدامك وقالولي تموت انت ولا هيا اموت نفسي علشانك انتي انا بجد كل الكلام الحب دا قليل اوي علي اللي انا حاسس بيه من ناحيتك انا مش عاوز حد غيرك انتي انا بجد نفسيتي تعبت انتي عارفه انا بفكر فيكي كام مرة في اليوم ولا كام مرة في الساعة ولا كام مرة في الثانية انتي مبتغبيش عن بالي ثانية واحدة دايما في بالي ودائما في قلبي دايما بفكر اعملك اي وانتي بتحبي واي ومبتحبيش اي وبيعجبك اي ومبيعجبكيش انا بقيت مش سائب تفصيلة فيكي الا وعارفها انا عاوزك بجد كازوجة مش كا حبيبة بس
امي:قوم انا مش متعودة عليك كدا انت الأسد انت الراجل وراجلي وانا مكنتش اعرف انك بتحبني كدا
انا:يسلام متعرفيش ازاي امال الاهتمام والتفاصيل الصغيرة اللي محدش يعرفها غيري انا انا علي العموم نازل دلوقتي بس عاوزك تخشي اوضتي وفي الدولاب درج سحري الباسورد بتاعو 1980/8/8 وانتي عارفه التاريخ دا كويس جدا وهتعرفي انا بعمل اي وشايل اي فيه اطلعي دلوقتي وانا هستحمي وهطلع البس وانزل
امي:مش هتفطر
انا:لا هنزل علي لحم بطني وهرجعلك علي ١٠ لو لقيتك وافقتي هفطر وموافقتيش هاخد هدومي ومش هتشوفي وشي تاني وهسافر برا مصر
امي:لا كلو الا السفر انت عندي غير
انا:متحكميش قبل ما تشوفي اللي في الدرج
وطلعت من الحمام وانا استحميت وانا دماغي بتفور ومش حاسس بالمياه اللي بتنزل علي جسمي وبفكر ومش عارف انا فين وانا مين وتايه حقيقي الحب غريب بجد
وخلصت الدش وطلعت علي اوضتي لبست عكس الفورمل لبست كاجول اسود في اسود وانا بلبس مليش نفس حتي وانا برش البرفيوم مكنتش مركز انا بعمل اي وطلعت في الصالة
مصطفي ومريم:رايح فين دلوقتي
انا:نازل مخنوق شويه
عندكو اي النهاردة علشان
مصطفي:عندي درس انجليش وهرجع
مريم:رايحه الجامعه
انا:طيب خد يا مصطفي الفين جنية اهم وانتي يمريم الفين زيو اهم
مريم ومصطفى:دا كدا كتير جدا واحنا مش عاوزين دول وبعدين انتا شكلك متغير ليه
انا:مفيش خدو الفلوس واسكتو اللي بتبقي منكم حطوهم في حساب البنك بتاعكم يلا عاوزين حاجة سلام
مريم و مصطفى:سلام يبابا
وانا نزلت وانا دماغي بتفور ومش عارف انا رايح فين روحت ركبت العربية وعمال بلف واول مرة في حياتي اركن علي جمب واعيط اول مرة دموعي تنزل بجد وانا دموعي بتنزل قلبي بيتقطع وحاسس ان روحي بتروح وهديت شويه روحت مشغل الكاسيت لقيت اغنية حبيبي الاولاني اشتغلت واول مرة اسمعها واركز في كلامها وادي اي هيا حزينة وانا كنت تمام لحد ما جيه الكوبلية يقلبي هيا مرة بنتلاقي في العمر مرة ومهما نحب تاني مبننساش حبيبي الاولاني صعب في يوم يرجعلي تاني دا الفراق ادر بنصيبك ليه يقلبي اللي يسيبك يبقي طول عمره حبيبك بس ليه
وانا عنيا بتدمع علي الأغنية اول مرة احس إحساس الكلام باللحن بالأغنية بكل تفاصيلها وجت بعدها غريب الحب واه علي الاحساس والمشاعر اللي كنت فيها حسيت اني هنهار بجد ملقتش غير واحد بس انا بحب اروحلو لقيت نفسي رايح لجدي
جدي اول ما شفني
جدي:مالك يا مازن مالك عينك حمرة ددمم كدا ليه
واتفتحت في العياط في حضنه
جدي:لا موضوعك كبير يبني من حضنك حاسس بنارك ونار صدرك انت بتحب ياض
انا:اه يجدي بحب وخايف تروح من ايدي انا اعترفتلها النهاردة وانا اول مرة أضعف كدا
جدي:احكي كل اللي في قلبك يبني أنا ابوك وحسيت بنفس الاحساس اللي انت حسيتو بس انا ملقتش حد احكيلو احكي يبني وانا سامعك قول كل اللي في نفسك انا سامعك قول
انا:خايف يابا تروح مني ومن ايدي انا لو طلبت مني نجمه من السما هجبها انا مش بحبها بس لا انا بعشقها مش متخيل انا اعيش من غيرها ازاي جدي:متخفش يواد طلاما بتحبها يبقي بتحبك هيا كمان
انا:انا بفكر اسافر يجدي
جدي:لا روحلها تاني وشوف هتقولك اي لو موافقتش انا هجيبلك التذاكر بنفسي
انا: ماشي يابا هشوف كدا
ادعيلي بس انت
جدي:داعيلك يبن قلبي
انا:مش عارف اقولك اي بجد انت شيلت عليا حمل كبير أنا دماغي كانت بتفور
جدي:اياك اشوف بتعيط تاني قوم اغسل وشك وتعالي وروحت غسلت وشي ورجعت تاني
انا:جيت اهو
جدي:روح جرب اللي بقولك عليه وانا هكلم مرام علشان تبقي عارفه علي الموضوع ممكن تقنعها
انا:لا يجدي متكلمهاش انا مش عايزها تعرف الموضوع
جدي:ماشي يبني هتعمل اي دلوقتي
انا:هنزل يجدي اشوف هعمل اي
جدي:عاوزك تجيلي المرا الجاية احسن من كدا بكتير عاوز اشوف وشك البشوش المبتسم دايما يبني
انا بابتسامه خفيفه:حاضر يجدي اسيبك انا دلوقتي وانت انزل الصيدلية بقي
جدي:طبعا يحبيبي
انا:سلام يابا
وسيبتو ونزلت
وانا قلبي مكسور مش حاسس بجسمي
راكب العربية وانا مش شايف انا مين قدامي لدرجة ان العربية كانت هتتقلب بيا وانا قاعد بفكر سرحت شويه
انا:مش قادر دماغي هتتفرتك
نفسي:مالك يمازن انت عمال بتقطع فيا اهدي يبطل انت بطل الحكاية عيب كدا يمازن
انا:انت مش شايف انا بتقطع ازاي ودماغي مش قادرة
نفسي:متخفش يمازن احنا مع بعض وانت عارف كدا كويس انا جيتلك علشان حسيت انك محتاجلي
انا:**** يخلينا لبعض
نفسي:انا يعني انت يمزون فوق لنفسك ارجع اقوي يملك
انا:حاضر
نفسي:فوق فوق
وفوقت وانا مش حاسس انا كنت بسوق ازاي
قولت اشغل اغنية اغير المود شويه لقيت يمكن خير اشتغل واه علي كمية الحزن وانا عمال اعلي في الصوت لحد ما تقريبا الشارع اللي انا ماشي فيه سامع الاغاني والناس عمال تفتح الشبابيك تشوف اي الصوت دا وانا ماشي بكل هدوء
وعمال اعلي في الصوت واعيش مع الأغنية لدرجة كنت حاسس ان الأغنية رامي عمالها ليا وخلصت الأغنية جه بعدها مع نفسي واه علي اللحن والحزن اللي انا فيه رب نا ميكتبو علي حد
وقاعد اتمشي بالعربية
مشهد آخر
محمد:الو يا مرام
مرام:ازيك يحج عامل اي خير في حاجة
محمد:اه يمرام ابنك مازن جه عندي وهوا بيموت من العياط انا قعدت هديتو وعلفكرة هوا بيحب واحدة علشان كدا مقطع نفسو عياط انا هديتو وهوا بيفكر يسافر لو هيا طلعت مبتحبهوش بس بجد انا اول مرة الاقي مازن شكلو عامل كدا عينو كلها حب وعشق وحزن في نفس الوقت كلمي ابنك اطمني عليه انا خايف يعمل في نفسو حاجة أنا أول مرة اشوف مازن كدا وخصوصا اني عارفه وعارف انو طلاما بيحبها وهيا مش مديالو ريق حلو او مش محسساه بأنها بتحبو انا شايف قلبو بيتقطع عليها اول مرة اشوف في الحالة دي علي العموم شوفيه يا مرام ابنك مش بيحب دا بيعشق سلام
مرام:سلام يحج
نرجع ليا تاني
كنت وصلت عند الشارع بتاعنا وساعتها كنت مشغل بتفتكرني ساعات والصوت عالي لدرجة أن المنطقة اتخضت من الصوت اللي طالع وامي طلعت من الشباك بتشوف اي الصوت دا لقت عربيتي وانا قاعد في العربية مش قادر انزل ولا اركنها كل اللي بعملو بسمع الأغنية ودماغي شغاله حنين وحزن وروحت جيبت الأغنية اللي موتت قلبي حرفيا (هموت من غيرها) وانا بسمعها والكلام تحس انو بيحكي قصتي وخلصت الأغنية روحت جايب انا مصمم اكتر اغنية حزينة في الكوكب
وبسمعها وانا قاصد أنها تسمعها وروحت مطلع سيجارة وولعتها وقاعد باخد نفس في نفس وانا مش حاسس بيها خلصت روحت مولع واحدة تانية ومستني الأغنية تخلص وخلصت الأغنية روحت لافف وطلعت من الشارع بتاعنا وانا مش عارف مطلعتش ليه روحت مشيت شويه بالعربية وبعدها رجعت تاني الشارع بتاعنا وركنت العربية وروحت طالع وانا نسيت المفتاح روحت رانن الجرس
امي اتخضت اول ما شفتني:اي دا شكلك عامل كدا ليه وعيونك ددمم كدا ليه
انا ومش قادر اقف علي طولي:ها شوفتي الدرج ولا لا
امي: بصراحه اه بس انا مش موافقة
انا:وانا كنت عارف علشان كدا انا جاي اخد شنتطتي وماشي هتوحشيني يحب العمر انا ماشي ومش راجع تاني
ودخلت لميت شنطتي وانا طالع
امي:انت مش هتمشي علي جثتي
انا:سيبني انا مش طايق نفسي انتي اللي اخترتي وانا بنفذ طلبك اه عندك في الخزنة مية ألف مصري وزيهم دولار والباسورد تاريخ ميلادك ١٩٨٠/٨/٨ يلا سلام
وسيبتها ومشيت قولت اسلم علي جدي قبل ما امشي وروحت داخل عليه الصيدلية سلمت عليه وحضنتو حضن جامد
انا:هتوحشني يابا اشوف وشك علي خير باذن ****
جدي:ليه هتسيبني وهتمشي انا ماليش غيرك
انا: معلش انا خلاص مليش مكان هنا هتوحشني يابا خد بالك من مصطفي ومريم والصيدلية بتاعتك والفلوس الي تطلع منها بتاعتك وانا كل شهر هبعت فلوس لأخواتي هتوحشني وحضنتو جدي:بس انا شايف فيك الحب يولدي عيونك كلها حزن وفراق اجمد يولدي سلمت علي امك
انا:اه سلمت عليها
جدي:هيا هتهون عليك يا مازن
انا:انا ماشي بطلب حب العمر وهيا اللي موافقتش
بس أمانة عليك تقول لامي ابنك مازن كا بيحب حب العمر بس هيا باعتو
جدي:حاضر يولدي
ومشيت من عند جدي وانا دموعي جفت من وشي بس بتنزل جوا قلبي
انا:الو ازيك يا مصطفي عامل اي
مصطفي:اي يبابا عامل اي
انا: حبيبي انا بودعك علشان خلاص انا مسافر ومش راجع تاني
مصطفي:ليه كدا يبابا هتسبني انا ومريم كدا لوحدينا
انا:متقلقش انا عاوز اسيب معاها راجل يوريهم تربية مازن وانا كل شهر هبعتلك الي يكفيك انت ومريم وزيادة هتوحشني يا مصطفي بس الفراق صعب
مصطفي:طيب اي السبب
انا:السبب هتعرفوه من مرام سلام يحبيبي
وقفلت مع مصطفي
انا:الو يا مريم عامله اي
مريم: الحمد**** يبابا
انا:دايما يحبببتي انا بكلمك علشان بودعك علشان انا خلاص مش هبقي موجود هسافر ومش هرجع تاني
مريم بتعيط:ليه كدا عاوز تسيبني ليه طيب مش مهم انا هتسيب ماما لمين
انا:انتو معاكو مصطفي دلوقتي هوا الراجل من بعدي وتسمعو كلامو وتاخدو بالكو من بعض ملكوش غير بعض
مريم:طيب ممكن اعرف السبب
انا:السبب هتعرفيه من مرام سلام يحبيبه قلبي اشوفك علي خير سلام
وقفلت معاها وحولت تليفوني وقعدت اجري بالعربية ماشي ١٦٠/١٧٠ لحد ما فجأة العربية اتقلبت بيا ومحسيتش بنفسي غير وانا في المستشفى ولابس مسك الاكسجين في وشي
الممرضة:يادكتور المريض فاق
الدكتور:: حمد**** علي السلامة يدكتور مازن اي يا راجل أي كمية الدكاترة اللي انت تعرفها دي دا استشاريين كبار بيسالو عليك كل خمس دقايق
انا: الحمد**** يدكتور طيب الللي حصل ليا علشان انا مش فاكر حاجة
الدكتور:حضرتك كنت سايق علي ١٧٠ والعربية اتقلبت بيك كلمنا اخر شخص انت كلمتو اللي هيا اخت حضرتك لانك كنت بين الحياة والموت وخصوصا اني قلبك كان رافض يستجيب للكهرباء بعد ما وقف بس انا قعدت احاول لحد ما حضرتك بقيت كويس كدا الحمد** بس واضح أن حضرتك كنت متضايق اوي لان عضلة قلبك كانت باينة من كدا تأخر الاستجابة دا معناه أن قلب حضرتك تعرض لصدمة كبيرة جدا بس علي العموم الف حمد** على السلامه من بكرا تقدر تمشي
انا:بقالي قد اي يدكتور
الدكتور:اسبوع يلا يدكتور قوم وشد حيلك انت اللي عاوزينك تقوم كتير اوي انا مش هقول لحد انك فوقت هسيبك ترتاح دلوقتي وانا هقولهم يمشو وانت تخرج من هنا لوحدك لاني عارف انك عاوز تنزعل شويه بسبب الحزن اللي في قلبك وعلفكرة انت مش مجمع شكلي بس لو جمعت هتعرف انا مين يموز
انا:احااا زين يخربيتك عامل اي ياض
زين:يبن اللعيبة مبننساش حد انت الحمد**** يوحش اجمد عاوزك احسن اسيبك انا دلوقتي
ونمت وصحيت تاني يوم زين كتب ليا علي إقرار بالخروج وانا خدت رقمو ومشيت لوحدي روحت اشوف عربيتي اللي لقيتها ادشملت وحرفيا اتعجنت انا خدت منها بقيت الحاجات بتاعتي الحمد**** ملقتش حاجة انسرقت وكلمت ونش جه خادها وانا كنت مأمن علي عربيتي روحت التأمين جابوا عربيه تانية ليا بداله والسماعات ركبوها في الجديدة ولكني بالظبط راكي القديمة بس موديل احدث وركبتها وروحت علي المرور في ظرف مص ساعة كان معايا النمرة بتاعت العربية اللي هيا القديمة لأنها مميزة فا ملكي وخدت العربية ورجعت علي البيت بتاعنا وساعتها كنت مشغل اغنية اه يا زمن (رضا البحراوي ) ومعلي الصوت مع اني كنت مش قادر بس المسكن اللي كنت واخده مكنتش حاسس بحاجة لأن رجلي كانت كويسة دراعي بس اللي اتكسر وانا عليت الصوت وانا قاصد المنطقة تسمع الأغنية وعارف أنهم عرفوا انو انا وروحت راكن العربية استنيت الأغنية تخلص وروحت طالع خدت شنطتي من العربية وطلعت لقيت العمارة كلها واقفة في نص الحوش وكلو فرحان اني رجعت الا انا الوحيد اللي مكنتش فرحان اني رجعت وطلعت الشقة وحضنت مصطفي ومريم وجدي جه تحس انو لاقي كنز علي بابا علي الفرحه اللي في عينو وامي سلمت عليها عادي
امي:حمد**** علي السلامة يا حبيبي
انا: **** يسلمك من ورا قلبي شوفتو اديني جيت يا مصطفي انت ومريم علشان اسلم عليكم تاني بس المرادي همشي بجد مش هعمل حادثة
امي:ليه كدا يحبيبي
انا:معلش اصل كنت بحب واحدة وبعشقها بس هيا موافقتش وانا حالف اني مش هرجع انا بس قولت ارتاح من المستشفي وارتب هدومي علشان اعرف اسافر براحتي واه يمصطفي انا هسيبلك العربية علشان تبقي تودي اختك وتجيبها انتا دلوقتي كبرت مش صغير
انما انت يابا انا عارف وواثق انك اكتر واحد حاسس بيا هسيبكم انا دلوقتي علشان مضطر انزل عندي مشوار بسيط للمطار وراجع
وانتي يا مريم عاوزك ترتبي الشنطة بتاعتي كويس علشان انا مسافر بكرا انا الجرح لم عندي اللي في دراعي بس اللي في قلبي عمره ما هيلم
سلام
ونزلت من البيت روحت علي المطار حجزت طائرة لدبي ورجعت كان معادنا بكرا
انا:حضرتي الشنطة يا مريم
مريم:اه يحبيبي
انا:طيب شكرا يحبببتي متحرمش منك
مريم: حبيبي يبابا مع اني زعلانه منك
انا:لما تسألو مرام انا مسافر ليه انا ساعتها هرجع تاني بس انا خلاص حياتي انتهت هنا هشق طريقي في بلد تانية اللي هنا حبايب كتير بس اعز حبيبة باعت فا انا لازم ابيع
امي:ومين قالك أنها باعت مش ممكن تكون خايفه عليك مثلا
انا:مظنش لأنها لو بتحبني بجد مكنتش قالتها من اول مرة ،وخلاص الحكم نفذ مريم عارفه اغينة بحبك وحشتيني عارفه الكوبلية اللي هوا بعدت وكنت هعمل اي مين اختر غربتو بأديه لاكن حضنك دا منستهوش وعاش فيا دا حالي دلوقتي
بقولك اي البسي انتي ومصطفي تعالو عاوزكم لو مرام عاوزة تيجي تيجي
ولبسو معادا مرام
انا:ملبستيش ليه يماما
مرام:انت اول مرة تقولي ماما
انا: مش انتي عاوزة كدا قومي البسي علشان ديه اخر خروجة هتشوفيها مني قبل ما اسافر وعاوز اوريكي حاجة
امي:ماشي يمازن
ونزلت دورت العربية مستنيهم ينزلو ونزلوا ومرام جت ركبت جمبي وروحت مشغل الكاسيت وشغلت قول رجعت ليه يحبيبي وهيا بتسمع الأغنية وبتدمع وانا بسمعها وانا مش قادر ماسك نفسي بالعافية وهيا كمان وملاحظ انها كل شويه تبص عليا وانا بعيط بصمت
مريم:انت بتعيط يا مازن
انا:لا دا عيني وجعاني وقلبي مش عارف وجعني كدا ليه بقولك اي يمصطفي تعالي سوق انت اطلع بس علي المستشفي علشان اجيب التحاليل بتاعتي
مصطفي:حاضر يبابا
وانا قعدت ورايا اعيط بهدوء تام محدش ملاحظ غير مرام ووصلنا المستشفي قابلت زين
انا:بقولك اي يا زين انا قلبي بيتقطع ومش قادر
زين اتخض:انت متاكد ترولي بسرعة
انا لقيتني بتحط علي ترولي
وداخل علي الاشاعه
وطلعت منها
زين:احا دي جلطة الحقوة بسرعة حقنة الجلطات
واسبرين
انا:فيه اي يزين
زين:متخافش هتاخد الحقنة هتبقي تمام
انا:جلطة في القلب صح يا زين قول
زين:اه بس دي لسا لحظية يعني ملحقتش تأثر لحسن حظك ونصيبك
انا:طيب يا زين
وخدت الحقنة وانا مش داري
زين:نادي مصطفي لو سمحت يمصطفي نادي طنط بسرعة
مصطفي:خير يا دكتور فيه اي بابا مالو
زين:اسمع اللي بقولك عليه بسرعه
مرام:في اي يدكتور
زين:بصي يطنط انا مازن صاحبي قبل ما يكون المريض مازن دلوقتي جالو جلطة في القلب وانا ناديت حضرتك لأن الجلطة دي بسبب زعل وكتم في نفسه والظاهر انو بيحب واحدة ومش راضيه بيه أو مبتحبوش انا لحقتو النهاردة المرا الجاية لو جت مازن بعد الشر ممكن يموت أو يحصلو حاجة
مرام:انت بتقول اي ابني مش هيحصلو حاجه
زين:الكلام دا مش بيأدي دا بايد حضرتك انتي
لازم تساعدية وتعرفي اي اللي مزعلو وحاولي تشيلي الزعل دا
مرام:حاضر يدكتور
زين:عن اذنك اخش اشوفو
مرام:تمام
مرام في نفسها:للدرجة دي بتحبني يمازن انا بنت كلب اني رفضت اي اللي انا كنت فيه دا اي العبط دا لازم اهتم بيه دا كفايه جوابات الحب اللي كان كاتبها دا بيحبني حب ابوه معملوش لما اخشلو واقولو /
انا:ادخل
مرام:مازن حبيب قلبي
انا:كدابة انتي متبحبنيش
مرام:لا مين قال كدا أنا بعشقك
انا:و**** كدابه انتي محستيش بحبي ليكي وانتي متعرفيش اني كنت هموت بسبب حبي ليكي دلوقتي والحادثة عملتها بسببك انا بحبك انتي مقدرتيش دا انا فكرت في الانتحار بدل المرا عشرة ومنفعش
مرام:كل دا في قلبك دا انا متخلفه اوي وعالعموم انا موافقة علي اي حاجه وقدام اي حد المهم انك تكون كويس يجوزي
انا؛لا لسا مش جوزك وبعدين هبقي جوزك لما اتاكد من انك بتحبيني بجد وعاوزاني بجد
مرام:خد وقتك وانا معاك بس المهم انك تكون كويس ترجع مازن بتاعي زمان احنا ضايعين من غيرك
انا:طيب هشوف واول اختبار ليكي لما نروح
مرام:تمام
زين : معلش يا مازن بس انتا دلوقتي بقيت كويس تقدر تعمل اي حاجة حمد**** علي السلامة يصاحبي
ومشيت من المستشفي ورجعت البيت وامي بدأت تهتم بيا فعلا وحسيت بالحب اللي بجد بس كل دا وانا لسا مش عاوز دلوقتي
اللي اللقاء في الجزء الرابع

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص، AMGjr و A.s
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
  • عجبني
التفاعلات: A.s
  • عجبني
ارجو دمج القصه وعايز دا يبقا اخر جزء في السلسله الموضوع 'امي مع صديقي كانت بداية العهر ـ حتى الجزء الخامس 11/5/2024' https://نسوانجي.net/threads/%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D9%85%D8%B9-%D8%B5%D8%AF%D9%8A%D9%82%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%8A%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87%D8%B1-%D9%80-%D8%AD%D8%AA%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%85%D8%B3-11-5-2024.425936/

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
ياريت حد من الاداره يفيدنى ازاى اقدر احذف موضوع ليا او مشاركه
ولو حابب احذف الحساب بكامل محتوياته وموضوعاته ومشاركاته كيف يتم ذلك

الموضوع 'الحب والعشق المحرم لامى - حتي الجزء الثالث 4/5/2024' https://نسوانجي.net/threads/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%89-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-4-5-2024.439510/ ارجوا من مشرفنا العظيم دمج الجزا الرابع من قصتى الحب والعشق المحرم لامى وشكرا لحضرتكم وتحياتى لكم جميعا

• عجبني
الموضوع 'الحب والعشق المحرم لامى - حتي الجزء الثالث 4/5/2024' https://نسوانجي.net/threads/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%89-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-4-5-2024.439510/ ارجوا من مشرفنا العظيم دمج الجزا الرابع من قصتى الحب والعشق المحرم لامى وشكرا لحضرتكم وتحياتى لكم جميعا
تم الدمج

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%