NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
ارجو دمج الجزء التاني
الجزء الاول


الشخصيات

علي 17 سنة وحيد امه ابوه متوفي طوله 180 سم جسمه رياضي زبه طويل

بشرته سمرا الحالة المادية ميسورة

ناهد ام علي 40 سنة طولها 160 بزازها كبيرة وطيزها كبيرة وبارزة و

عندها كرش صغير بشرتها قمحي ربة منزل

محمد 17 سنة عايش مع امه مطلقة وليه اخت متجوزة طوله 178 سم جسمه رياضي

زبه اقصر شوية بس تخين بشرته قمحي

الهام ام محمد 39 سنة مطلقة تعمل مدرسة طولها 165 سم بزازها وسط طيزها كبيرة جسمها كيرفي

مهتمية بجسمها عندها بطن صغبرة فخادها ملبن بشرتها بيضة



القصة



انا على بدرس في اخر مرحلة في الثانوية انتيمي وصديق عمري من الطفولة محمد

اسرارنا وبلاوينا كلها مع بعض معظم الوقت بنقضيه مع بعض حتى المذاكرة ياعندي يا عنده

يداية تعرفنا على الجنس كانت افلام السكس او النظر للمدرسات وكمان زوقنا واحد بنعشق الميلفات حياتنا كانت عادية وبنخبيش حاجة عن بعض لحد جيت في يوم كنت راجع من المدرسة بدري شوية واليوم ده محمد كان غايب فيه دخلت الشقة وكانت الصالة فاضية

ولفت انتباهي اندر لونه ابيض بتاع ماما على الارض وصوت اهات جاي من بعيد مشيت لحد الطرقة الصوت ابتدا يوضح اكتر كان جي من اوضة ماما وفي برا وقميص نوم واقعين في الطرقة قربت من اوضة ماما الباب كان موارب جسمي اتجمد من المنظر ال شوفته

لاقيت محمد راكب فوق ماما ونازل فحت ورزع وطيزها بتترج تحت منه مع كل خبطة

وماما شغالة صويت تحت منه وقفت مصدوم مش عارف اتصرف عايز ادخل اموتهم لكن جوايا احساس تاني اني اتفرج وخصوصا انتصاب زبي وانا اول مرة اشوف جسم ماما في حياتي ملط وصديق عمري بينكها حاجة كانت فوق الوصف احسن من اي فيلم سكس انا شوفته

وشدني اكتر ازاي ماما متكيفة من محمد

انسحبت بهدوء ونزلت قعدت في كافيه مع حالي مش عارف افكر هل ماما طول عمري شايفها ست محترمة طلعت شرموطة وبتستغفلني وصديق عمري كمان بيخوني ومن امتى العلاقة دي

وهل في حد تاني في حياة ماما غير محمد وليه سكت ومشيت لما شوفتهم هل عجبني الوضع لما افتكرت شكل محمد وهو راكب فوقها زبي انتصب تاني بقيتش عارف افكر ومش عارف اعمل ايه خلصت قعدتي في الكافيه كان عدى عليهم اكتر من ساعة قومت روحت وانا دماغي هتنفجر من كتر التفكير

طلعت البيت وانا داخل ماما كانت خارجة من الحمام لافة شعرها بفوطة ولابسة قميص بيتي تحت الركبة بنص كوم وحلمات بزازها نافرة تحته وواضح انها مش لابسة برا ولابسة اندر سبعة اسود حارجة كأنها عروسة اول مرة اخد بالي من لبسها جوا البيت بعد ماشوفتها بتتناك من محمد ولاحظت انها بقالها فترة مهتمية بنفسها ولبسها

ناهد : انت جيت يا على

على : ايوة يا ماما

ناهد : طب ادخل غير على ماحضر الاكل

على : لا انا هنام تعبان شوية

ناهد : مالك يا على

على : مرهق شوية من الدراسة ومحتاج انام

ناهد : اوك يا حبيبي تحب اصحيك الساعة كام

على : على الساعة 6

وسبتها ودخلت قعدت على السرير افكر هعمل ايه حسيت دماغي هتنفجر نمت من كتر التفكير

مرت ايام وباين ان مش مركز حتى مع محمد سألني مالك معرفتش ارد لحد ما في يوم قررت لازم اواجه بس بعيد عن البيت واتفقنا نتقابلة في كافيه

محمد : مالك في ايه

على : انت مش مخبي حاجة عايز تقولها

محمد : ههههه هخبي ايه انت عارف كل حاجة عني

على : بخصوص موضوعك انت وماما

حسيت محمد اضطرب واتلغبطت في الكلام

محمد : ايه يابني ال بتقوله ده مالها طنط

على : محمد متلفش وتدور انا شوفتكم

محمد : على انا هقولك كل حاجة بس قبل ماحكي لازم تعرف انك صاحب عمري ومستحيل اخسرك انا على علاقة بأمك وبنحب بعص وهي كانت عايزة تعرفك بس انا رفضت لاخسرك

غلى : انت بتقول ايه

محمد : دي الحقيقة وانا وامك بنحب بعض بتنساش انها بعد ابوك ركزت حياتها ليك وهي كانت محتاجة حد يعوضها سنين الحرمان وانا حبيتها ومتجوزين عرفي ومستعد اطلقها بس ماخسركش وفي نفس الوقت انا بحبها ومش عايزك تكون اناني في اختيارك

على : انت مستوعب بتقول ايه ترضى ان اعمل معاك كدة واتجوز امك

محمد : انت صاحبي وانا اعرفك كويس ومش لازم اكون اناني لو ماما موافقة خلاص المهم سعادتها وثقتي فيك انك متئذيهاش

احترت من كلامه ومش عارف اعمل ايه في نفس الوقت كلامه منطقى وحاسس بغيرة بس كلامه صح خصوصا انهم متجوزين

على : متجوزين بقالكم مدة ؟

محمد : حوالي 4 شهور

لاحظت في عينه قلق ان ارفض او نخسر بعض

على : انا موافق يا محمد طالما هي سعيدة وانت هتحافظ عليها

ارتسمت على وشه الضحكة وقام حضني

محمد : انت اجدع صاحب في الدنيا متقلقش هي في عيني

اخدته وروحت الييت فتحت باب الشقة ماما كانت قاعدة قدام التلفزيون ولابسة جلابية بيتي تحت الركبة وطرحة خفيفة على شعرها

ناهد : انت جيت يا على في حد معاك

على : ده محمد

ناهد : مش تقول طيب اعدل نفسي

وبتلف الطرحة مع دخول محمد

على : ماما انا عرفت كل حاجة من محمد

ناهد في قلق وبتبص لمحمد

محمد : متخافيش على عرف كل حاجة وموافق

ناهد اطمنت شوية : بجد يا على يعني مش زعلان

على : لا يا ماما مش زعلان مدام انتي مبسوطة وسعيدة مش هكون اناني

ناهد : على انت كبرت وانا مقصرتش معاك بعد موت ابوك وعمري ماهقصر معاك انت ابني ال مليش غيره

على : مش وقت الكلام ده يا ماما مش هتشوفي جوزك يشرب حاجة

حسيتها اتكسفت ووشها احمر

ناهد : تشرب ايه يامحمد

محمد : اي حاجة من ايدك جميلة

دخلت ناهد المطبخ وقعدت انا ومحمد قدام التلفيزيون

محمد : انا عمري ماهنسى جميلك ده

على : ملوش لازمه الكلام ده اقولك ياعمي ولا يصحبي هههههههه

محمد بيضحك : طبعا صحبي

جت ناهد ومعاها عصير قدمته لينا وقعدت

على : تصبحوا على خير

ناهد : رايح فين يا على

على : هسيبكم مع بعض شوية بس متتشاقوش

اتكسفم وانا دخلت اوضتي وجوايا احساس غريب فتحت الباب براحة من غيىر ماحد يحس

وببص عليهم لاقيت محمد مطلع فردة بز ناهد ونزل مص وايده التانية تحت جلابيتها بتدعك في كسها

ناهد :مممم براحة يا محمد احح على ياخد باله

محمد مسألش ومكمل

ناهد : انت هيجان ليه كدة يا حبيبي طب اصبر اممممم تعالى نخش الاوضة طيب عشان على

سابها على وانا دخلت بسرعة وبصيت من ورا الباب كانت ماما داخلة الاوضة ومحمد وراها نازل تقفيش وبعبصه في طيزها دخلو الاوضة ومن استعجالهم سابوه متوارب مقفلش خرجت براحة وقربت من الباب اتفرج ايه هيحصل

بصيت لاقيت ماما قاعدة على السرير وقصادها محمد قالع بنطلونه وهي نازلة مص في زبه ولا اجدعها شرموطة زبي زقف وهيجت اول مرة اشوف ماما كدة كانت بتمصله احسن من ممثلات البورنو ومحمد شغال اها وشتيمة فيها ونازل تقفيش في بزازها

محمد : اه كمان يا لبوة مصك حلوة يا شرموطة مصي زبي كمان

وماما شغالة مص فجأة محمد مسكها من راسها ونزل دخول وخروج في بؤها كأنه بينيكها وابتدت سرعته تزيد كانت هتتخنق لحد مثبت زبه في بؤها وفضي كل لبنه في بؤها وطلع زبه ماما اخدت نفسها واتفاجئت بلعت كل ابنه ونزل كم نقطة على بزها جبتهم بصوباعها وبلعتهم ومسكت زبه باسته وقالتله تسلم يا دكري في اللحظة دي انا ملحقتش ادخل اوضتي جريت على الصالة قعدت على الكنبة وعملت نفسي بتفرج على التلفزيون

شوية وماما خرجت بتعدل في هدومها وبتدخل بزازها جوا البرا اتفاجئت بوجودي اتكسفت وقالت

ناهد : انت فاهم بقى

وطارت على الحمام شوية محمد خرج بيعدل بنطلونه بصلي وجه قعد جنبي

محمد : على منمتش ليه

على : ماجاش ليا نوم قولت اتفرج على التلفزيون

محمد محروج : انا اسف افتكرتك نمت ومعرفتش امسك نفسي

على : لا عادي خد راحتك

محمد : بعد كدة هاخد بالي

على : براحتك في اي وقت اتعود وانا كمان لازم اتعود

محمد : بصراحة يا صاحبي من غير زعل بس امك جامدة

على : المهم ظبطت الدنيا

محمد : عيب عليك صاحبك اسد

شوية جت ناهد اعملكم حاجة تشربوها

محمد : يا نهار ابيض انا اتأخرت لازم امشي

ناهد بقمص : بدري كدة يا محمد

محمد : معلش بقى يا نانا انا من بدري برا

قام محمد سلم عليا ومشي ناحية الباب وماما بتوصله لحد الباب وقام حضنها وباسها قفش طيزها وهو بيحضنها وغمزلي يمكن عشان اتعود على كدة

خرج محمد وجت ماما قعدت جنبي

ناهد : متأكد انك مس زعلان يا محمد

على ' مدام انتي مبسوطة وسعيدة تمام منكرش في اول كنت متصايق بس لما فكرت حسبتها صح وقولت انك ليكي حق تعيشي عمرك بعد ما ربتيني وكبرتيني

ناهد : تسلملي يا لولو و ر... يخليك بعقلك

على : بس انتي متأكدة انك بتحبي محمد

ناهد : اكيد بس هتفضل انت حبي الاول والاهم انت ابني ومليش غيرك في الدنيا وسندي

على : مش هكدب عليك انا كنت حاسس بغيرة لكن دلوقتي اطمنت

ناهد : انت ابني وروحي يا علي ومستحيل تبقى في حاجة تانية اهم منك في حياتي وانا كنت عايزة اقولك الاول بس كنا قلقانين من رد فعلك

على : محمد قالي وبما اننا بفينا صريحين مع بعض احكيلي مين كلم مين الاول

ناهد : بصراحة بصراحة محمد

على : احكيلي بالتفصيل من غير ما تخبي حاجة

ناهد : كل حاجة

على : اه كله متخبيش حاجة

ناهد : هو الموضوع محرج شوية بس انت كبرت واحنا متفقين من زمان ان احنا اصدقاء مش ام وابنها بس


يتبع ......


ناهد

image
إلهام


image-1
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و LEGEND KYSER
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و Eden 123
الموضوع 'تحولي من فحل الى ديوث أختي وعشيقها- حتى الجزء الثامن 25/12/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/تحولي-من-فحل-الى-ديوث-أختي-وعشيقها-حتى-الجزء-الثامن-25-12-2023.362157/
ارجو من مشرفنا العظيم دمج الجزا التاسع من قصتى تحولى من فحل الى ديوث اختى وعشقها وشكرا لحضرتكم وتحياتى لكم جميعا
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و الباحـــث
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%