NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: CESAR
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
الجزاء الرابع

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزاء الرابع

تم الدمج

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و الباحـــث
الجزء الرابع

بدأ علىّ يقرب مني و أخد شفايفي يبوس فيها و هو ماسك شعري بأيده و بيحرك فيه و أيده التانية أخدت أيدي و حطته علي زبه اللي كان سخن أوي و ضخم بالنسبة لأيدي و بدأ يحرك أيدي عليه و بعدين سابني أنا أدعكه بعد ما خلاص كان مفعول المهيج اشتغل و مش بقيت حاسة بأي حاجة غير الإثارة..
و قام رايح بأيده يفعص في بزازي من فوق البادي و نزل بأيده تحته و نزل البرا و أيده بقت لامسة بزازي و بدأ يمسك في الحلمات و يشدها أوي و يقرصها و هنا ظهر علي وشي التأثر أوي بحركاته دي
بدأ يدخل لسانه و يسحب بيه لساني و يمص فيه أوي و أنفاسنا بدأت تعلي و قام موقف كل حاجة و قلعني البادي و أنا باستسلام بأرفع ايدي معاه أساعده و بعدين قلعني البرا و أخدني في بوسة وهو بينزلني بضهري علي السرير و نزل مسك في بزي الشمال بأيده و يقرص حلمته و بدأ ينزل ب شفايفه علي رقبتي يمصها فيها و راح عند ودني و قال : أنتي من النهاردة ملكي يا آني .
و عضني عضة خفيفة في حلمة ودني و نزل بشفايفه علي بزي اليمين فضل يلف بلسانه حوالين الحلمة و بعدها اخدها بين شفايفه يبوسها و يلحسها و يمصها و بعدين بدأ يعضها براحة و هو بيشدها لبرا و حرك أيده بدأ يدخلها من تحت البنطلون و بعدين دخل ناحية الاندر و نزل تحته علي أول كسي و بمجرد ما لمسه بأيده مع حركات بوقه علي حلماتي بدأت تطلع مني آهات ضعيفة

بدأ يحرك صوباعين عليه و يلم بيهم شفايف كسي بينهم و يقرصهم و يحرك أيده علي زنبوري و يزود حركته عليه من برا أسرع و أسرع و أسرع و بعدين طلع قدام وشي و عينه في عيني و راح مدخله صوباع جوا كسي بسوايله الكتير اللي غرق فيها صوباعه مرة واحدة و بدأ يبوسني تاني و أنا غمضت عيوني و مش حاسة غير بصوباعه بيلعب في كسي اوي و فجأة وقف كل حاجة و حسيته قام و بيبعد .. بفتح عيني لقيته واقف علي جنب السرير و حاطط أيده وراء ضهره و بيبص لي و يبص لزبه ..
وقال : دورك يا آني
و لقيتني قمت و بقف قدامه بجسم الرياضي الضخم بالنسبة لحجمي قدامه و راح حاطط أيده علي رأسي منزلني قدام زبه بس المرة دي مستناش أمصه خلاني أطلع لساني و افتح بوقي و قام حشره كله مرة واحدة لحد زوري و أنت بتخنق و بحاول أرجع قام ماسك شعري و ضغط أوي علشان مبعدشي و بعدين خرجه اخدت نفسي و أنا بكح و قبل ما الحق قام مكرر نفس الحركة و كررها تاني و تالت و بقي يسرع في أنه يحشره في زوري و أنا بمسك في ركبته و ببص ليه و الرؤية قدامي خلاص بتضلم من كتر ما اتخنقت وهو يسرع أكتر لحد ما وقف جوا مرا واحدة وهو بيقربني منه جامد بأيده وهو بيجيب كل لبنه في زوري و فضل ضاغط علي راسي و أنا خلاص مش قادرة أتنفس ولا اعمل اي حاجة و بعدين حملني و حطني علي السرير و قلعني البنطلون و الاندر و الشراب و أنا بفوق براحة عليه وهو بيفتح رجلي و يرفعها فوق كتفه و يقرب من كسي و يقولي كنت متأكد من جمالك أنه هيبقي جميل كده يا آني ....
و يشم فيه الأول و بعدين يطلع لسانه و يبدأ يلحس بيه كسي براحة و يطلع لحد زنبوري و يلف بلسانه حواليه و بعدين يلاعبه بلسانه و بعدين ينزل تاني يلحس و يسرع أوي و أيده بتتحرك تمسك بزازي يفعص فيهم اوي و يمسك الحلمات و يشدها وهو مكمل لحس أسرع و أنا في عالم تاني

و فضل يسرع أوي و دخل صوباع كمان وهو مكمل و بدأ يحركه في سقف كسي أوي أوي و بدأت آهاتي تعلي و تكتر آآآه آآه مش قادرة و أنا بحس رعشة في جسمي كله و غرقت وشه من عسلي اللي خرج في وشه كتير كأول مرة اورجازم في حياتي و انا بعصر علي رأسه برجلي ..
بدأ علي يلحس كل العسل اللي طالع و يلحس كسي أكتر و أسرع و أنا بمسك في شعره و هو بيدخل لسانه جوا كسي أوي و بيحركه جواه و بعد دقايق من المرة الأولي رعشة تانية و تاني بغرق وشه و أنا بشد في شعره اوي و أنا برفع راسي و كتفي من علي السرير متعلقة في شعره بضمه اوي و بعدين بسيبه و اترمي علي السرير مش حاسة بحاجة

و انا بتنهد أوي و صدري طالع نازل و مغمضة عيوني و محسيتش غير ب علىّ بيرفع رجلي و يفتحها اوي و جاي بزبه الضخم ناحية كسي و بيخبط بيه عليه مرتين وقتها فوقت و خفت كأي بنت حتي رغم تأثير المهيج و أنا برجع لورا وهنا علىّ كان ظاهر علي وشه الغضب و في دماغه

رغم كل اللي وصلنا ليه و لسه قادرة تمانع و رغم المهيج اللي المفروض يخليها سايحة في أيدي اعمل فيها اللي أنا عايزه .. ماشي يا آني ... أنا هخليكي أنتي اللي تيجي تترجيني افتحك .. و قام و اخد هدومه و خرج في غضب وهو متعصب و رزع الباب وراه وراح اوضته
اترميت أنا بعدها علي السرير و ايدي علي وشي و بعيط و أنا بسأل نفسي ازاي كل مرة بوصل معاه لكده أنا المفروض خالته و زي أخته ليه حاسس تجاهي المشاعر دي و إزاي أنا بوصل معاه للمرحلة دي و اخدني العياط لحد ما سمعت خبط علي الباب و صوت ريهام
ريهام : ميرنا .. أنتي جوا يا حبيبي
أنا : ايوا يا ريهام بغير هدومي و أنا غضبانة بسبب اللي شفتها بتعمله هي وحارس أمن العمارة
ريهام : بقالي ساعة بنده عليكي و بخبط يا بنتي طيب يلا و تعالي نحضر الغداء
انا : طيب اوكي حاضر ...

دخلت غسلت نفسي و غيرت هدومي و خارجة و أنا في راسي الف تفكير ايه اللي حصل في البيت و الأسرة دي ريهام بتخون جوزها و علىّ شايفني أكتر من خالته دا إذا مكنش شايفني خالته اصلا بل عشيقة له عايز ينام معاها و إبراهيم أيه ذنبه وسطنا بالمنظر ده ابنه عايز ينام مع أخته و مراته بتخونه مع حارس أمن و يا عالم مع مين تاني ...

قطع التفكير ده ريهام ..
ريهام : ميرنا .. ميرنا ..يا ميرنا
أنا : نعم
ريهام : مالك يا بنتي مش مركزة الأيام دي و عمالة أكلمك و أنتي واقفة مش معايا
أنا : لا أبدا بس تعبانة الأيام دي
ريهام : طيب خلاص خشي ارتاحي و أنا هحضر أنا الغداء ولما إبراهيم ييجي هصحيكي نتغدي
أنا : اوكي

و انا دخلت دماغي هتنفجر من التفكير مش عارفة أقول ل ابراهيم علي كل اللي بيحصل ده ولا لأ و يا تري هنقدر نعيش بالشكل ده اكتر من كده ولا الموضوع ممكن يبقي أسوء لحد دلوقتي قادرة أمنع نفسي إني استسلم تماماً ل علىّ طيب و ريهام لحد ما رحت في النوم

صحوني علي الغداء اتغدينا و بدأ علىّ مرحلة جديدة في تفكيره علشان يحقق اللي هو عايزه و بقي يقول إنه هو اللي هيحضر الشاي و بمرور الأيام و مع الوقت بدأ هو يحضر كل المشروبات و مع كل مشروب كان يحطلي أنا مهيج جنسي علشان أفضل تعبانه
لحد ما دخلنا الكليه و كنا بننزل سوا و نرجع سوا و مهتم جدا بيا في الكلية
و بدأ المهيج مع الوقت يتعبني جدا بدأت اتحجج بأني مش فاهمة محاضرة و اروح ل علىّ يشرحهالي و بعدين يريحني زي كل مرة من غير ما يزود عن كده لحد ما خلاه إدمان عندي و حس إنه بيقرب أكتر من اللي هو عايزه يحققه و إني أنا اللي اطلب منه بنفسي
و انا كنت فعلا خلاص تعبت جدا و مبقيتش قادرة استحمل من اللي هو بيعمله ... و نسيت ريهام و قلت يمكن كانت غلطة و هتركز مع جوزها لحد ما في يوم كان اجازتنا سوا من الكلية و كنا قاعدين نتفرج علي التليفزيون..
علىّ: هقوم اعملك عصير يا آني
انا : لا خليك أنا هعمله
علىّ: لا إزاي... أنتي بتحبي كل حاجة بعملها بأيدي بتكون مميزة

و كالعادة بدأ يعمل العصير و حط المهيج كتير أوي و جه وهو حاسس إن هو ده اليوم اللي وأنا قاعدة جنبه بعد لما اشرب العصير هترجاه يفتحني
وجه بالعصير و قعد جنبي و اداني كوباية

في الوقت ده ريهام رجعت بدري و فتحت الباب ...
ريهام : ازيكم يا ولاد .. عاملين ايه !؟
انا و علىّ وهو علي وشه غصب و في عقله هو ده وقته : إحنا كويسين
ريهام : آه طبعا كويسين و عاملين عصير و أنتم قاعدين هنا و أنا اللي جايه من برا مفيش ولا كوباية مياه
ضحكت و قولتلها : إزاي بس اتفضلي دي و انا هأعمل واحدة تانية ليا
علىّ بتوتر : لا خلي دي ليكي أنا هعملها واحدة
أنا : لا عادي ولو مصمم اعملي أنا بس ريهام لسه جاية من برا

أخدت ريهام الكوباية و شربتها كلها و علىّ وشه اتغير جدا و مش عارف مامته هتبقي حاسة بأيه كمان شوية .....
يرجي دمج الجزء الرابع

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل