NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني
  • عجبني
يرجى الدمج كجزء ثالث متسلسلة بين العصور

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
يرجى الدمج كجزء ثالث متسلسلة بين العصور
تم الدمج

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
مشاركة في الموضوع 'أسير الماضي - حتى الجزء الرابع' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/أسير-الماضي-حتى-الجزء-الرابع.367807/post-3359305
برجاء الدمج
تم الدمج
ارجوا دمج الجزء الثاني مع الجزء الأول من قصة غبار الزمان

مشاركة في الموضوع 'غبار الزمان ـ حتي الجزء الأول' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/غبار-الزمان-ـ-حتي-الجزء-الأول.369592/post-3359414
تم الدمج
الجزء الخامس ارجو الدمج لطفا مع الشكر

مشاركة في الموضوع 'جزيرة الأمل - حتي الجزء الرابع 12/12/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/جزيرة-الأمل-حتي-الجزء-الرابع-12-12-2023.360431/post-3359510
تم الدمج

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Vampire Dark و CESAR
الجزء الثالث

بمجرد ما سمعنا يا ولاد من مرات اخويا ريهام
علىّ لبس بنطلونه بسرعة و خرج وقفل الباب وراه خرج يقابل مامته برا في الصالة ..
ريهام : ازيك يا حبيبي ... أمال فين ميرو ؟!
علىّ : كويس ... آني اعتقد بتأخد شاور في الحمام .
أخدت شاور و خرجت و أنا قلبي بيدق و مش مصدقة كل اللي حصل و خارجة لفة الفوطة حوالين جسمي و دخلت اوضتيو فتحت الدولاب اختار هدوم و بعد لحظات من الشرود حسيت بأيد علي كتفي لفيت مخضوضة و أنا بداري جسمي لقيت ريهام ..
ريهام : أيه يا حبيبتي مالك ؟
أنا : لا أبدا بس محسيتش بيكي دخلتي .
ريهام : بقالي ساعه بنده عليكي و بخبط يا بنتي
أنا : اها سوري مسمعتش
ريهام و باين علي وشها الاستغراب : طيب يلا بينا علشان نحضر الغداء .

خرجت ريهام غيرت هدومي و خرجت وراها دخلت معاها المطبخ نحضر الغداء و رجع إبراهيم و قعدنا كلنا نتغدي كالعادة و يتكلموا و أنا مش معاهم

ابراهيم : أيه يا ميرو فينك .. مش بتأكلي ليه ؟!
انا : لا ابدا يا أبيه بس حاسة بشوية إرهاق و مش ليا نفس
ريهام : مش عارفة مالها من أول ما رجعت وهي فيها حاجة مش راضية تقولي مالها
أنا : أنا بجد كويسه .. شويه إرهاق.
علىّ: ألف سلامة يا آني.. أنتي لازم ترتاحي الأيام دي .
بصيت له جامد و بعدين نحية ريهام و ابراهيم
علىّ : علشان خلاص الامتحانات قربت لازم تكوني مركزة جدا
.. عدي الموقف و عدي اليوم و عدت أيام الامتحانات و كل شي روتيني ما عدا إني بدأت أتجنب علىّ حتي في كلامنا العادي و كل واحد ركز في الدراسه لحد ما خلصت الامتحانات و طلعت النتيجه نجحنا احنا الاتنين و خلاص هندخل كليه الهندسه
يوم النتيجه عمل ابراهيم لينا احتفال كبير و سهرنا نضحك و نهزر و مبسوطين لكن ما زال أنا و علىّ تعاملنا و حتي لو بنضحك و نبص لبعض تختفي الضحكة و اوطي في الأرض ...

خلصت السهرة و كل واحد دخل اوضته و بعدين نمت علي السرير و في اليوم التاني صحيت متأخر ملقيتش حد في البيت قررت إني ألبس و اروح ل ريهام عيادتها
دخلت العماره اللي فيها العياده و كان دايما في حارس أمن علي باب العمارة في المرات اللي كنت بجيلها بيكون موجود لكنه مش في مكانه طلعت بالاسانسير وصلت قدام العياده لكن غريبة ده ميعاد العيادة لكن الباب بتاعها شبه مقفول و العيادة مضلمة كنت هقفل الباب زي ما كان و أخرج لكن سمعت صوت جاي من اوضة العيادة و هي منورة عن كل الاوض التانية قربت و الصوت بقي أعلي أنه صوت خبطات و بعدين آهات مكتومة وطيت بدون وعي ابص من فتحة الباب لقيت ريهام نايمة ببطنها علي المكتب و من غير هدوم و حد واقف وراها ... ده حارس الأمن

واقف وراها و مدخل زبه في كسها و بيرزع جامد بعنف و هي طيزها بتتهز لأنها كبيرة و هو كاتم بوقها و شاددها من شعرها لورا فكرت إنه بيغتصبها للحظة لحد ما شال أيده
بدأت ريهام تتأوه و تقوله دخله اكتر .. ااه قطع كسي المحروم من زب زي زبك وهو بيرزع فيها بعنف اكتر و نزل بايده يمسك وسطها و يرزع أعنف لحد ما رزعه مرة واحدة جامد و هي صوتت و ثبت وسطه وهو كمان بيتأوه و بيجيب لبنه جواها .

أول ما لقيت كدا اتخضيت و نزلت جري مش مصدقة معقول دي مرات اخويا الدكتورة المحترمة ... يا تري أعمل ايه اقول ل ابراهيم !!!

علي في الصيدلية مع واحد من أصحابه شغال هناك اسمه فريد
فريد : بس خلي بالك ده مهيج جنسي شديد
علىّ : تسلم ايدك يا فريد .. مش هنسي لك الموقف ده .
فريد : أنت تؤمر بس يا علىّ.. أنت حبيبي

و بيرجع البيت و في الوقت ده بكون وصلت كمان
علىّ : أيه مالك يا آني وشك مخطوف ليه
أنا : وأنا موطية عيني في الأرض .. مفيش حاجه
علىّ : لا ازاي... خلاص بقي يا آني سامحيني كانت فترة غلطات و عدت إحنا لازم نرجع زي الأول و تحكي لي مالك و نرجع زي زمان أنا آسف و بيقرب و يبوس رأسي .
أنا بارتباك : اوكي يا علىّ خلاص كأن مفيش حاجة حصلت .. نبدأ من جديد أنا فعلا محتاجة اتكلم مع حد
علىّ : ده كده تغيري هدومك و نشرب حاجة ساقعة هعملك عصير تفاح و ندردش في اللي عايزاه يا آني
دخلت أغير هدومي و أنا مبسوطة و حزينة
من إن علاقتي ب علىّ هترحع زي الأول و خلاص الأفكار دي مش في دماغنا و حزن علي اللي شفته في عيادة ريهام
علىّ جهز العصير و حط المهيج في كوبايه و بيقول أنتي اللي هتترجيني انيكك النهاردة يا آني

لبست بادي ضيق طبعا صدري الكبير باين فين و بنطلون بيتي و الشراب الابيض الصغير اللي عليه قطط كتير المعتاد و أنا في البيت
لقيت علىّ بيخبط
علىّ : أنا جهزت العصييير .. أدخل
أنا : ايوا ادخل يا علىّ
دخل و قعدنا علي السرير و بيحط العصير و يناولني كوباية
علىّ : اشربي بقي الاول تروقي اعصابك و قولي لي مالك

شربت الكوباية و قعدت أنا وهو نتكلم عن المرحله الجاية في الكليه و مش عارفة افاتحه ازاي في اللي شفته دي مامته اكيد مش هيصدقني و بعدين ازاي محرومة و ابراهيم جسمه رياضي جدا و شكله يعني راجل اوي و شديد في الحاجات دي

قطع شرودي علىّ وهو بيحط أيده علي وركي ايه

علىّ: ايه يا آني رحتي فين ؟
أنا : لا ابدا سرحت شوية
و جوايا إحساس غريب من لمساته و حسيت كأن نار مسكت في قلب جسمي و حسيت ب كسي بينبض و بدأت أنهج و أنا ببص ل علىّ و مش عارفة مالي أيه بيحصلي

علىّ : أيه مالك يا آني .. وشك أحمر كده ليه ؟!
أنا و بحط ايدي علي وشي : مش عارفة مالي حاسة اني... حاسة اني

لقيته اتعدل و راح منزل البنطلون و طلع زبه الكبير اللي عروقه ظاهرة و مش طبيعي واقف اوي و بيقول
علىّ : حاسة إنك عايزة ده ..... !؟
يرجي دمج الجزء الثالث

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%