NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: Hanter و ناقد بناء
أهلا بيكم
الرجاء من الأدمن تثبيت القصة و دمج الجزء السابع من

جندي مجند فرقة طلائع الكوماندوز​

و توحيد لون الخط لما يتناسب مع لون ظهور الخلفية عند الزوار و شكرا
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ارجو اضافة الجزء الثالث

الجزء الثالث

انا : نفسي اعرف متأكدة كده ليه
شروق : هو سافر بره مصر يخلص شغل
انا : ما فيه احتمال يرجع في اي وقت
شروق : هو عارف انك معايا
انا : ازااااااي ( و علامات الصدمة باينة عليا و دمغاي بتودي و تجيب في افكار )
شروق : قبل ما دماغك تشتغل ححكيلك الحكاية من الاول بس متقاطعنيش لحد ما اخلص
انا : ماشي احكي
شروق : انا و محمد اتجوزنا عن حب من ست سنين و كانت علاقتنا الجنسية حلوة في اول اسبوع في الجواز مرتين في اليوم و بعد الاسبوع ده مرة في اليوم مرة كل يومين و اسمرينا علي كده لحد من سنتين محمد عمل حادثة بالعربية و سافرنا نعالجه بره مصر قضينا حوالي سنة هناك عمل خمس عمليات منها عملية في العضو الذكري و بعد العملية قالي الدكتور ان محمد ميقدرش يعمل معايا علاقة جنسية تاني انا وقتها مهتمتش و قولت صحة جوزي اهم و بعد ما خلصت الخمس عمليات قضينا وقت كبير في العلاج الطبيعي لحد ما رجع لصحته و رجعنا مصر ، انا محمد كان معودني انه ينكني كل يوم او يومين تخيل كده لما ميلمسنيش أكتر من سنه كنت هيجانة لدرجة كبيرة اوي و بقيت بتنرفز من اتفه الاسباب و مقدرتش اطفي شهوتي بنفسي او حتي محمد مقدرش مع انه حاول كتير بس كان بيلحسلي او يدخل صوابعه او زبر صناعي بس دا نفع في الاول بس بعد كده كان بيهيجني اكتر لحد ما قدرت اكون علاقتي مع نور صاحبتي ، في الاول محمد ما كانش يعرف و لما عرف اتنرفز و بعد ما هدي و فكر رضي بكده عشان حس بيا و خصصت اوضة لنور فيها كل المعدات السادية الي ممكن احتاجها و استمريت كده لحد ما زهقت و رجعت لفكرة اني عايزة احس بزبر حقيقي بس مقدرتش اني اخون جوزي و بدأت اخش علي النت و اعمل اكونتات مزيفة و اعمل مكالمات سكس و افتح الكام مع رجالة بس بكون مخبية وشي و فضلت فكرة اني اتناك من راجل واقعي مش علي النت في دماغي لحد ما جيت انت عشان تصلح اللاب بتاعي و كنت لابسة طقم التمرين و لسه حانزل
محمد : ايه يا شروق اللبس الي نازلة بيه دا انتي عايزة الراجل يهيج عليكي
شروق : و ماله لبسي انا بلبس كده علطول و بعدين ما يهيج عليا مش ممكن ينكني بدل ما انا هايجة علطول كده
محمد : ايه الي بتقوليه دا انتي عايزاه ينيكك عايزة تخونيني خونتيني كام مرة علي كده
شروق : انا مخونتكش قبل كده يا محمد بس انا عايزاك تحس بيا انا مفيش راجل لمسني من سنتين انا ست و ليا شهوة مش كده يا محمد
محمد : طب و نور و علاقتكم مع بعض
شروق : افهم يا محمد انا عايزة راجل عايزة احس بالاحساس دا تاني و عشان انت بتشك فيا و مش واثق فيا انا بقا حتناك من الي تحت دا و النهرده
محمد : شروق انتي عارفة معني الي بتقوليه دا ايه
شروق : ايوه عارفة لتوافق لتطلقني قرر و دلوقتي
محمد : ( و هو مغلوب علي امره ) موافق بس عشان انا بحبك و مقدرش استغني عنك يوم واحد
شروق : خلاص مليكش دعوة بالي حيحصل احنا ننزل دلوقتي و انت تمشي علي شغلك و تسبني معاه
محمد : خلاص موافق بسسس ......
شروق : بس ايه
محمد : خلاص يلا ننزل
و نزلنالك وقتها و هو مشي علطول و مقدرتش اخليك تنيكني عشان انا مكنتش قادرة اعمل اي حاجة دي كانت اول مرة ليا بس اديني وصلتك لحد سريري يعني قدرت اوقعك
انا : و احلي وقعة تعرفي ان ليكي طعم تاني غير البنات الي كنت بنيكها بحس انك خبرة كده عنهم
شروق : 😂 طبعا الي متجوزة غير الي متجوزتش في فرق كبير
انا : طب ما تيجي نعمل واحد كمان ع السريع مش بتقولي هايجة علطول
شروق : لاااااا انا كسي اتفشخ انت ايه مبتتهدش
انا : لا مهدود و تعبان من لليلة امبارح بس انتي ميتشبعش منك
شروق : طب خليها وقت تاني عشان يكون كسي ارتاح شوية يا حبيبي
انا : اوك اروح البيت اغير هدومي و اروح شغلي ناوليني موبايلي من عندك
شروق : مش انت متخانق مع والدك حتروح ازاي
انا : و ادي الموبايل فاصل شحن كمان كنت حاتصل بامي اعرف والدي نزل الشغل ولا مأجز النهارده
شروق : طب جمبك في درج الكوميدينو حتلاقي باور بانك مشحون خده معاك
انا : سلام حبقا اكلمك اشوف لو والدي لسه زعلان مني حبات معاكي
شروق : اوك سلام يا حبي
اتشطفت و لبست هدومي و نزلت و في طريقي للبيت كان موبايلي فتح و لقيت ناس كتيرة اتصلت بيا منهم امي و محمود رنيت علي امي و طمنتها عليا و عرفت منها ان والدي نزل الشغل فا قولتلها اني في الطريق جاي البيت و فعلا رحت و سلمت علي امي الي كانت قلقانة عليا اوي
ماما : انتا كويس يا حبيبي كنت بايت فين رنيت علي محمود قالي انك مش عنده و قافل تليفونك ليه
انا : طب وحده وحده عليا انا كويس قدامك اهو و بيت عند واحد سحبي متعرفيهوش عزم عليا ابات عنده و موبايلي فصل شحن و نسيت اشحنه
ماما : الحمد لل* انك كويس فطرت ولا لسه
انا : اه فطرت انا جاي اغير هدومي و امشي
ماما : طب مش حتصالح ابوك لا ايه
انا : لما يجي من الشغل جسي نبضه و رني عليا لو هدي و راق حاجي بعد الشغل اصالحه بس لو لسه متضايق حبيت النهارده كمان بره


غيرت هدومي و روحت الشغل و رنيت علي محمود
محمود : الو يا بضان
انا : ايه يا علق رنيت عليا كتير امبارح ليه
محمود : انت امبارح اتخانقت مع والدك و امك رنت عليا حاسباك بايت عندي زي كل مرة و بعدين جيت ارن عليك لقيت رقمك غير متاح ف قلقت عليك
انا : لا انا كويس قضيت ليلة من العيار التقيل
محمود : اوبااااا طب احكلي مع مين و فين
انا : مع شروق و في فيلتها
محمود : طب ازاي و جوزها
انا : جوزها مسافر اسبوع شغل
محمود : طب ايه مليش حتة من التورتة
انا : لا خليك بعيد باينها مش من النوع الي في دماغك
محمود : حظك يا ابن المحظوظة
انا : طب كفاية رغي انا في الشغل سلام
محمود : استني يا بضان انت عملت ايه مع الدكتورة نور
انا : حنرجع الاسبوع الي جاي الجامعة و كل حاجة متظبطة
محمود : طب ازاي
انا : ملكش فيه انت حتجيب امتياز من غير ما تزاكر كمان يبقي خلاص احسن لك متسألش
محمود : خلاص يا صحبي سلام
انا : سلام
و كملت شغلي و امي كلمتني و قالتلي ارجع البيت والدي هدي قولتلها اخلص الشغل و اجي و كانت شروق علي الانتظار قفلت مع امي و كلمتها
انا : الو ايوا يا شروق
شروق : ايوا يا حبيبي جاي النهارده عندي
انا : لا مروح البيت اصالح والدي
شروق : يا خصارة كانت فيه مفاجأة مجهزهالك
انا : لا لازم اصالح والدي النهارده بس قوليلي ايه المفاجأة
شروق : نور هي المفاجأة كنت حاخليك تاخد حقك
انا : دي مفاجأة حلوة اوي بالسرعة دي ازاي
شروق : كانت هايجة منك من وقت ما شتمتها في الجامعة
انا : ازاي مش فاهم
شروق : افهمك انا من ساعة ما بدأت معاها علاقتي خليتها تختار كام طالب من عندها و تهزقهم بسبب و من غير سبب عشان اهيجها لما تيجيلي و من حظك انت واحد من الطلاب دول هي مقلتليش علي اسماء بس عرفت دا لما انت قولتلي علي الي حصل بينكم و امبارح لما كنا مع بعض في الفيلا رنت عليا كتير و رديت عليها من شوية كانت عايزة تيجيلي من امبارح عشان هايجة منك لما شتمتها ف انا قولتلها حاجيبلك راجل سادي في نفس سن طلابك يعملك سيكشن ف وافقت علطول بس قالتلي اهم حاجة ميفضحاش
انا : و بكده انا الراجل السادي علي كده كل ده حصل بالحظ اشك الصراحة
شروق : من حقك تشك انا والل** مش مصدقة ولا مخططالها
انا : حاعديها المرة دي ، بكره مش رايح الشغل و جايلك بعد الضهر حاوريها سيكشن عمرها ما شافت زيه و شرطها انها متتفضحش انا مكنتش حافضحها اصلا
شروق : خلاص اقولها تجي بكرة و حهيجهالك اكتر لحد ما تيجي ، بس انا عندي شرط تنيكني الاول قبل ما تعمل معاها حاجة
انا : اوك بس قوليلي عندك ادوات سادية ايه
شروق : انا اصورلك الاوضة و انت تشوف بنفسك
انا : اوك ابعتيها علي الواتس سلام بقا عشان انا في الشغل
شروق : سلام
وفعلا بعد شوية بعتتلي الصور ولقيت فيها ادوات كتيرة بس لقيتها ناقصة اهم الادوات الي حاستخدمها في استرجاع حقي قولتلها ناقص كام حاجة حاجيبهم معايا بكرة و دورت علي اقرب محل فيه الي انا عاوزه من علي النت لقيت محل في المحافظة الي جمبي و طلبت الي عايزه و حيوصلوا بالليل .

خلصت شغلي و روحت البيت رضيت والدي بكلمتين و اتعشيت معاهم و فضلت اكلم اي حد من موبايلي لحد ما جه ميعاد وصول الطلبات الي طلبتها روحت جبتها و رجعت البيت نمت صحيت علي قبل الضهر امي صاحتني عشان اروح الشغل زي ما معتقدة و لبست هدومي و خدت الحاجات الي اشتريتها و روحت فيلة محمد باشا و ملقتش غير البواب و دخلت استقبلتني شروق و كانت لابسة قميص نوم احمر طويل مجسم جسمها
انا : ( صفرت ) ايه الجمال دا كل مرة تظهري بطلة احلي من الي قبلها لا دا كتير عليا
شروق : ميرسي
انا : فين نور
انا : في المطبخ بتسخن الاكل
روحت علي الطبخ كانت مدياني ضهرها ضربتها جامد علي طيزها و قولت
انا : اهلا يا دكتورة نور ولا اقول الكلبة نور
نور : ( بصت عليا و بلمت )............
انا : ايه مالك مبترديش ليه القطة اكلت لسانك
نور : انتتتتت جيت هنا ازاي
انا : من الباب يعني جيت منين
شروق : ايه يا كلبة مش متفقة معاكي ان في راجل جاي
نور : اييييوه بسسسس
شروق : بس ايه احمد مش شايفاه راجل ولا ايه
نور : ( و بدأت تدمع ) مش كده بس احمد حيفضحني في الجامعة
انا : لا متخفيش طول ما انتي كلبة مطيعة بتسمع الكلام مش حافضحك
نور : بجد ( و هيا بتتبسم )
انا : ( مسكتها من رقبتها و بضغط بس مش جامد ) ايوة بجد يا كلبة ولا شايفاني واد سيس مليش كلمة
نور : مقصدش وال** يا احمد
شروق : احمد حاف كده دا سيدك يا كلبة ، معلش يا حبيبي سامحها المرة دي عشان خاطري
انا : مسامحك عشان شروق حبيبتي بس ( و نزلت ايدي وقرصت بز صدرها الشمال ) ... يلا انا جعان عايز ادوق احلي اكل و الا عقابك حيزيد اكتر من الي حاطه في دماغي ربع ساعة و يكون علي الصفرة سامعة
نور : اااااااه حاضر يا سيدي
و روحنا انا و شروق قعدنا في الصالون و شغلنا التلفزيون و سألتني
شروق : انت حتعمل فيها ايه
انا : حاخد منها حقي كله من اول السنة لحد دلوقتي
شروق : حتاخده ازاي ( حكيتلها علي الي حعمله ) كده كتير اوي انت حتخليها تتمني الموت حرفيا
انا : بالضبط كدا يبقا خت حقي بالطريقة دي
شروق : لا يا احمد خف عليها كده مش حتحب تبقي كلبتك ابدا برضاها
انا : اخد حقي الاول و بعدها مش مهم
شروق : طب عندي فكرة هيا حتبقا كلبتك برضاها لو قليت السيكشن و انت قسم حقك علي عدد السكاشن الي انت عايزه و بعد كده لو عايز تسيبها براحتك بس بلاش الكهربا و ادوات التعذيب بتاعتك دي حاتتجن منك
انا : ( فكرت شوية و شوفت ان الي حاعمله زيادة الصراحة ) خلاص اقتنعت اقلل شوية
شروق : طب هات الحاجات الي جايبها دي سيبك من الكهربا خالص النهارده خليها في وقت تاني بقا
انا : و ليه ما نوريها حاجة جديدة
شروق : كفاية عليها انت دي مفاجأة كبيرة
انا : اوك وجهة نظر
و نور كانت خلصت الاكل و حطته علي السفرة و جات تقولنا و ركبت علي ضهرها لحد الصفرة و قعدنا ناكل كان الاكل حلو بصراحة و كل شوية ارميلها حتة اكل بعيد و تجري زي الكلب تجيبها و تاكلها تحت رجلي و بعد ما كلنا ركبت علي ضهرها و روحت بيها الحمام غسلت ايدي و رجعت روحت الصالون اتفرج علي التلفزيون و خليتها تعملي قهوة و تشيل الاكل و رجعت بعد ما خلصت و جابتلي القهوة و حطيتها علي ضهرها علمتها طرابيزة و بعد ما شربت القهوة خليتها زي ما هيا كده توديها المطبخ
شروق : علي فكرة نور فرحانة اوي بالي بتعمله فيها بدل ما كانت بتتخيل دلوقتي حقيقة
انا : و لسه
شروق : احمد انا عايزة انفذ شرطي دلوقتي
انا : اوك يلا بينا و هاتي الكلبة معاكي تتفرج علينا
شروق : فكرة حلوة
و طلعت فوق في الاوضة نمت علي السرير و بعد شوية دخلوا و كانت نور مركبة طوق كلب بسلسلة و ماشية زي الكللابب بالضبط ، شروق دخلت علطول و جات تقلعني البنطلون و تمص في زبري
انا : مالك مستعجلة كده ليه
شروق : امممممم وحشني اوي حبيبي
انا : براحة مش حيطير يا لبوة
شروق : حلوي اوووووي امممممم
انا : قربي يا لبوة ( قربت شروق و بدأت العبلها في كسها براحه و بدأت تطلع تتأوه و دخلت صوباعين في كسها و بدأت انيكها )
شروق : اااااه امممم كمان يا حبيبي دخل ايدك كمان
انا : تعالي بقا دور كسك ( نيمتها علي حرف السرير و بدأت الحس شفايف كسها براحة و هيا حطت ايدها علي راسي )
شروق : ااااه جامد يا احمد جااامد دخل لسانك في كسي
انا : ( دخلت لساني و بدأت اسرع الرتم ) اهو يا متناكة
شروق : ااااه اووووه كفاية بقا دخلو
انا : ادخل ايه
شروق : زبرك دخلووووه يلا
انا : ادخلو فين ( و انا بسرع في اللحس )
شروق : دخلو في كس شرموطتك لبوتك يلا بقا يا حبيبي
انا : ( حطيتوا علي اول كسها من بره و مشيتوا عليه من غير ما ادخلو )
شروق : ااااااه لا يا احمد بلاش الحركة دي بتتعبي
انا : بس يا لبوة اسكتي ( و استمريت كده شوية و فجأة دخلت زبري كله مرة واحدة )
شروق : اييييييييي اااااااااه ليه كدا براحة عليا
و بدأت حركتي المفضلة اسرع شوية و ابطأ شوية بخليها مش عارفة تتأقلم علي وضع و دا بيخليها هايجة علي طول و غيرت وضعها للوضع الفرنسي و بدأت انيكها بكل عزمي
شروق : ااا ااا اااه لا اا اا مش قا درة براااا اااااحه
هديت وبدأت انيكها براحة و بعد شوية غيرت و ضعها و خليتها تكرب علي زوبري و هيا اشتغلت تطلع و تنزل بسرعة و و بتشتم نفسها و نور

شروق : اووووه كسي اتفشخ يا دكري اااااه انا قحبة انا متناكة احححح شايفة حبيبي فاشخ كسي ازاي يا كلبة يا وسخة

قربتها ليا و خدت بقها في بوسة جامدة و ايدي بتضرب طيزها

انا : ممممم شفايفك عسل يا قحبة
شروق : ااااه يا حبيبي انا قربت انزل عسلي
انا : وانا كمان يا لبوة ااااه
شروق : انا بنزل عسلي يا حبيبي اهو احححححح
انا : نزلي يا شرموطة و انا بنزل معاكي
شروق : اححححح لبنك سخن اوي يا حبيبي اووووه بيحرقني بس احساس حلو اوي
انا : يا كلبة تعالي هنا
نور : اؤمرني يا سيدي
انا : تعالي نضفينا انا و ستك شروق من لبني و عسلها بسرعة
نور : شكرا انك سحمتلي بالشرف دا ( و فعلا نضفتنا بسرعة )
شروق : شاطرة يا كلبتي شاطرة
روحنا انا و شروق نستحمي في الحمام و عملنا واحد علي السريع هناك و طلعنا نمنا شوية و نور جمب السرير علي الارض عشان لما نصحي رجلينا متلمسش الارض و صحيت شروق قبلي و صحتني بعد ما جابتلي العشا و كلت مع شروق و نور نفس الي حصل في الغدا نرميلها الاكل و تجري تجيبه ببقها زي الكلب و تاكله تحت رجلينا و خلصت الاكل و غسلت ايديا في الحمام و رجعتلهم
انا : دورك يا نور بس .......

و بكدا اكون خلصت الجزء ياريت يكون عجبكم

الي اللقاء في الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الساده المشرفين
برجاء دمج الجزء الخامس من سلسلة (منقول)
سقطت اختى من نظرى عندما رايتها مع ابى عاريه ـ
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الساده المشرفين
برجاء دمج الجزء الخامس من سلسلة (منقول)
سقطت اختى من نظرى عندما رايتها مع ابى عاريه ـ
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء العاشر من قصة حريم عليتنا ارجو الدمج شكرا

 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء العاشر من قصة حريم عليتنا ارجو الدمج شكرا

تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برجاء دمج السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%