NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

الجزء التاسع

نزلت المدينة عشان اشتري حاجة الاسبوع وبعد ما خلصت وخرجت من السوبر ماركت وكنت رايح اركب العربية لاحظت إن في ولد صغير قاعد قدام السوبر ماركت عمره حوالي 7 أو 8 سنين وشه عرقان وشكله مفرهد من الحر وخصوصا إنه كان قرب غروب الشمس ، فقربت منه وقلت له : ايه يا حبيبي اللي مقعدك في الحر كدة ؟!
الولد : ماما قالت لي أقعد هنا واياك تتحرك والا هاسلخ جلدك
فقلت للولد : بص عشان انت صعبان عليا فأنا هحاول اتصرف
روحت عند العربية وفتحت الباب طلعت جرنال وشمسية وكانز سفن أب من الحاجات اللي انا لسة مشتريها ، ورجعت للولد قلت له : خد الجرنال ده أقعد عليه وأمسك الشمسية دي افتحها عشان تحميك من الشمس ، وده كانز سفن أب ، معرفش ينفع تشربه ولا في عندك موانع
الولد : هو غلط على سناني بس واضح إنه بارد
وراح واخده وفتحه ويا دوب بدأ يشرب منه واتفتح باب السوبر ماركت وخرجت واحدة بتزعق وبتشخط في الولد وبتقوله : إنت يا حيوان يا متخلف أنا حذرتك كم مرة من انك تتكلم مع حد ما تعرفوش
بصيت اشوف في ايه لقيت واحدة رفيعة ، ووشها مصفر تحس انها عندها أنيميا ومعندهاش ددمم ، كانت لابسة توب من غير حمالات وكاشف بطنها وبنطلون جينز مقطع وكاشف رجلها المسلوعة ، وصابغة شعرها أصفر وحوالين عينيها أسود عاملة زي حيوان الراكون ، لقيتها قربت وشدت الشمسية ورميتها على الرصيف
فقلت لها : معلش أصل الولد صعب عليا عشان قاعد في الشمس
لقيتها هبت فيا وقالت لي : مالكش دعوة ، محدش طلب منك حاجة ، ويا ريت متحشرش مناخيرك في اللي ما يخصكش
وراحت شادة الواد من شعره وجراه وراها وهي داخلة السوبر ماركت ، كنت ببص على الولد وأنا متضايق عشانه جدا ، واتضايقت أكتر لما لقيته بيعملي باي وهو أيده جنبه وضهره ليا
كنت واقف مذهول ومش عارف اعمل ايه ، وكانت واندا الكاشير واقفة تدخن على باب السوبر ماركت فلقيتها بتقولي : واد غلبان يا عيني ، اللي زي دي المفروض يقطعوا خلفها ، عشان دي حرام فيها الخلفة
وكانت خلصت سيجارتها راحت رامياها في الأرض وداست عليها ورجعت لشغلها
ركبت العربية عشان اروح والطبيعي اني اعدي على مكتب المأمور لأنه في طريقي لما دخلت له كان قاعد على مكتب متغطي بملفات وأوراق كتير ، وواضح إنه كان مشغول ، رفع رأسه بص عليا ورجع بص في الورق اللي قدامه وقالي : نفسي أقدر أبعدك عني ، بس مش هقدر
أنا : وأنا مقدرش ابعد عنك ، وعلى فكرة أنا مش جاي النهاردة عشان أدلع لك زبك ، أنا جايلك عشان شوفت حاجة ضايقتني
المأمور : خير
أنا : كنت خارج من السوبر ماركت ولقيت ولد صغير أشقر قاعـ........
لقيته قطع كلامي وقالي : يا ريت ما تتكلمش في الموضوع ده ، هو مفيش يوم يعدي من غير ما اسمع عن تينا فيرجسون وابنها تيمي
أنا : هو انت عارف انا كنت هقول إيه ؟!
المأمور : مش الفكرة ، بس الشرموطة دي من يوم ما ولدت تيمي وهي عاملة زي القتب على ضهري ، وكل مرة حاولنا فيها إننا ناخده منها كانت بتفلت مننا ، وابوها وامها حاولوا ياخدوا حق الحضانة ، لقينا المتناكة داخلة المحكمة ولا كأنها أمينة مكتبة وكذبت كلام الكل والمحكمة صدقتها واديتها حق الحضانة ، ولما أنا قبضت عليها بعد كدة بتهمة المخدرات والدعارة ، مجرد ما خرجت راحت خدته من ابوها وأمها
أنا : طب مفيش حاجة خالص ممكن تتعمل عشان الولد بجد صعبان عليا
المأمور : أنا حاولت ، بس المحاكم مش بتحب تفصل بين الام وابنها ، إلا لو حد حاول ياخده منها غصب عنها ، بس ساعتها هي هتعرف تبان قدام المحكمة إنها الطاهرة الشريفة وفي الاخر الولد هو اللي هيعاني ، ده أنا روحت المدرسة اللي هو فيها عشان اطمن علي مستواه ، لقيت المدرسين بيقولولي إنه معدل ذكائه عالي ، وفي واحد من المدرسين بتوعه قالي ، إنه أذكى طالب درس له في حياته
أنا : طب المدرسة ماتقدرش تعمل حاجة ؟!
المأمور : بقولك ايه يا آندي ، أنت لو تعرف الموضوع ده مضايقني قد ايه مش هتقعد تزن عليا كدة ، أنا بتمنى اليوم اللي تموت فيه الشرموطة دي وتريحنا منها
أنا : حقك عليا يا حبيبي ، أنا حاسس بيك ، وعندي استعداد اعدي عليك النهاردة عشان أروقك وافك عنك ، واعوضك عن مضايقتي ليك
لقيته بص لي بهزار على إنه مكشر وقالي : لا أنا متضايق فعلا ، وهتحتاج تقعد مدة طويلة على ما اروق
ضحكت وقلت له : وأنا على أتم استعداد يا حبيبي
وأنا خارج بصيت عليه لقيته بيضحك ، ركبت عربيتي وطول الطريق للبيت وأنا بفكر في تيمي
ولما وصلت لقيت ستيف أخويا قاعد في المطبخ بيشرب شاي مثلج وهو لابس قميص مبلول من العرق ولازق في جسمه المعضل فقلت له : ايه يا حبيبي اللي انت عامله في روحك ده ، مش خايف تتعب
ستيف : لا ما تقلقش
بدأت أحط في الحاجات اللي اشتريتها ولما خلصت قلت لستيف : انت تعرف واحدة اسمها تينا فيرجسون ؟!
لقيت ستيف ضحك وقالي : قصدك على المعصعصة أم تيمي ؟ ودي مين ما يعرفهاش ، ده أنا بيتهيألي أنها اتناكت من كل رجالة البلد هنا
أنا : ده المأمور بيقول أنها اتقبض عليها بتهمة المخدرات والدعارة
ستيف : ده اول سطر في سيرتها الذاتية ، انت ايه اللي شاغلك بشرموطة زي دي ؟!
أنا : أصل انا شوفتها بتضرب ابنها النهاردة ، ومن ساعتها وانا نفسي أكسر رقبتها
ستيف : البلد كلها عارفة هي ازاي بتعامل ابنها تيمي ، بس محدش قادر يعمل حاجة
أنا : وأبوه سايبه كدة ليه ؟!
ستيف : مش لما هي تعرف مين أبوه ، ده أنا سمعت انها في الفترة الأخيرة اتعرفت على المعفن اللي اسمه سوني زعيم عصابة الشياطين ، وبصراحة لايقين على بعض
اتضايقت اكتر بعد ما سمعت كلام ستيف واتضايقت أكتر لما بقيت مش عارف اعمل ايه
قمت حضرت العشا ، وبعد كدة دخلت اشتغلت شوية في شغل المحاسبة بتاعي لحد ما ظهرت عيلتي وهما جعانين فحطيت العشا وقعدنا اتعشبنا واحنا على العشا قلت لستيف : اه صحيح يا ستيف نسيت اقولك
ستيف : نعم
طلعت ورقة واديتهاله وقلت له : خد العنوان ده بتاع بيت عايزك تبقى تروح تعاينه على الساعة 6:30 كدة
ستيف : وده ايه ظروفه ؟!
أنا : مش عارف بصراحة ، دي مارثا اللي شغالة في مكتب العقارات كنت أنا طلبت منها تبلغني لما يتم طرح صفقة كويسة في السوق ، فلقيتها بتكلمني واديتني العنوان ده ، وأنا عايزك تروح تعاينه وتقولي رأيك ، وإذا كان يستاهل نشتريه عشان نأجره ؟!
ستيف : انت مستني رأي أنا ؟!
أنا : انت ناسي أنها مسؤوليتك ، واتمنى إنك تكون قدها
لقيت توني بيقول : ممكن أروح معاه ؟
أنا : لا
ستيف : لا خليه يجي معايا ، أهي فرصة يعمل حاجة بدل ما يتعب من القعدة
وكان ستيف يقصد قعدته على زب بابا وعمي بس توني مافهمش ، فبص لستيف باستغراب وبعد كدة غمض عينه شوية وبعدها قال : بس أنا كويس مش تعبان
عمي كودي ضحك وقاله : عندك حق
فبابا بص لنا وضحك
بالليل كنت قاعد مع بابا وعمي بنتكلم في الشغل ولقينا ستيف وتوني وصلوا فقلت لهم : ها إيه الاخبار ؟!
ستيف : أنا كتبت شوية ملاحظات كدة هراجعها قبل ما نتكلم ، وعموما هو البيت يستاهل ، بس هاخلص واقدره واقولك يستاهل كم
أنا : طب توني أخباره ايه ، اتعلم حاجة ؟!
لقيت توني ابتسم اوي وستيف بيقول : أنا اتعلمت اني ما اخدوش معايا تاني أبدا
استغربت وقلت له : ليه بس ؟
ستيف : عندهم وكيل عقارات سنه قريب من سن توني ، أنا قاعد مشغول بمعاينة البيت وده كان في ثواني خد منه معاد عشان يقابله
توني : ده مش معاد ، ده طلب مني اني اروح له نشرب حاجة سوا
بابا اتريق عليه وقاله : ايه ده بجد ، هو ده مش معاد
لقيت توني بيقول وهو مبسوط أوي : هو رجل لطيف اوي ، على العموم أنا هاروح له كمان شوية عشان محدش يستناني
أنا : وأنا كمان خارج كمان شوية
ستيف بص لي بكسوف وقال : ده أنا كنت مخطط لليلة حلوة
فقلت له عشان أغيظه : ليه هو انت عندك معاد مع حد
ستيف رد عليا بضيقة وقالي : مالكش دعوة ، أنا كمان خارج
لقيت بابا بيقول : ايه ده بجد كلكم خارجين ، يعني اخيرا أنا وكودي هنبقى لوحدنا ونرتاح منكم
ستيف : الظاهر كدة ، واهي فرصة تتمتعوا بازبار بعض من غير ما يكون في عزول بينكم ؟
بابا : أنا كل اللي عاوزه اني أنام ملط على السرير وأنا بتفرج على قناة المصارعة واكل شيتوس مع كانز ساقع
عمي كودي : اهو ده الجنان اللي بحبه
ستيف : لا ده أنتم دماغكم عالية أوي
خرجت روحت للمأمور وكان بردو سايب لي الباب مفتوح ، فتحته ودخلت وقلعت كل هدومي ودخلت له ملط وهو كان كان نايم على السرير ملط ، فطلعت على السرير ونزلت على زبه أمصه وادلعه بلساني وانزل على بيضانه أمصهم وهو بيطلع آهاته اللي بتسخني وأنا أزود في المص ، وشوية وارفع رجله والحس له خرمه كان مطول المرة دي لدرجة أن بوقي كان بيوجعني فكنت اريح وادلك له بايدي لحد ما جابهم في بوقي وبلعتهم كلهم
بعد ما ريحنا طلعت قعدت على زبه ومتعت خرمي بيه في كل الاوضاع وما سيبتوش إلا لما نزل خمس أو ست مرات ما بين زوري وطيزي ، وفي آخر مرة كنت بمص له ، وما سيبتش زبه إلا لما لقيته نام وجاب آخره فقلت له : ايه رأيك لو قدرت الاقي أسرة بديلة لتيمي فيرجسون ، هتساعدني ساعتها إني اخده منها ؟!
المأمور : ليه بس كدة تعكر لي مزاجي ؟
أنا : معلش اعذرني ، بس الموضوع شاغل بالي
المأمور : حتى لو قدرت تبعده عن أمه فهيبقى صعب تلاقي له أسرة بديلة ، الواد سلوكياته مش حلوة
أنا : ازاي يعني ؟!
المأمور : مرة ولد عايره بأمه راح جايب طوبه وضربه في بوقه كسر له سنانه ، وكان في شلة كانوا غاوين بردو يغلسوا عليه راح مستدرج زعيمهم في زقاق وكان مخبي معاه خفاش راح حاطه في بنطلونه ومسكه ضربه وبهدله
أنا : الواد ده يعجبني
المأمور : بناء على ماضيك مع اخواتك ، كنت متأكد انك هتقول كدة
كنت ماسك زبه بدلكه وانا بقوله : ده كان زمان بقا ، بعد التحديث الجديد وإعادة برمجة اخواتي ، بقينا عايشين كلنا سعدا مع بعض
وروحت نازل على راس زبه ألحس عسله الشفاف من على فتحة زبه ورفعت راسي وقلت له : إلا قولي الزب ده قدامه قد ايه على ما يقوم تاني
كان مغمض عينيه وهو بيرد عليا ويقولي : لو فضلت تدلعه بلسانك كدة هتلاقيه يقف معاك تاني
حسيت بيه لما بدا يشد من جديد فقلت له : واضح إنه بدأ يستجيب والمرة دي هتكون في طيزي
المأمور : هي طيزك دي ما بتشبعش
أنا : ما انت زبك ما يتشبعش منه
متعت نفسي بزبه وطول المرة دي جدا على ما جابهم وبعدها رجعت على البيت
********************
بعد فترة كنت في البنك بخلص معاملات بنكية لعميلين عندي ، وأنا قاعد بظبط ورقي كنت حاسس إن في حد بيراقبني ، بس ما كنتش مهتم أشوف مين ، بس بعد شوية بتلفت لقيت تيمي هو اللي قاعد بيبص عليا فرحت جدا وقلت له : أهلا اهلا اهلا ، ازيك يا تيمي ، اخبارك ايه ؟ وايه اللي جابك هنا ؟!
لقيته بيشاور لي برة البنك وبيقولي : شوفتك وانت داخل البنك من شباك شقتنا مانا ساكن في العمارة اللي تحتها المحلات اللي هناك دي
أنا : هي مامتك عارفة انك هنا ، وبعدين صحيح مش المفروض انك في المدرسة دلوقتي
تيمي : مالك كدة بتتكلم معايا زي ما يكون مسئول عني
أنا : آسف ، بس الفكرة أني مش متعود اتعامل مع ***** ، ومش قصدي اضايقك
لقيته طلع نوتة من جيبه وفتحها وقالي : شوف الكلمة دي صح ولا لا
أنا : لو قصدك كلمة عناية ، فهي صح
لاحظت أن في كدمات على دراعاته الرفيعة وهو ماسك النوتة وبيقولي : نفسي أبقا كاتب في يوم من الأيام
ولاني كنت سرحان في الكدمات اللي في دراعاته فمارديتش عليه لقيته بيقولي وهو بيبص لي بجنب : ايه هو انت شايف اني ماينفعش ابقى كاتب
أنا : هه ، لا مين قال كدة ، انت تقدر تحاول إنك توصل لحلمك ، أنا بس كنت سرحان في حاجة كدة
شال النوتة وقعد ساكت شوية وبعد كدة قالي : على فكرة احنا شبه بعض
بصيت له ومعرفتش اقوله إيه فكمل كلامه وقالي : أنا بفهم الناس اللي شبهي ، واقدر اكلمك عن نفسك ، انت بتعمل حاجات وحشة أحيانا بس انت من جواك كويس ، وعندك اسرار صعب ان حد يعرف عنها حاجة
أنا : طب وايه الغريب في اللي أنت قلته ما كل الناس عندها اسرار ، (حبيت اغير مجرى الحوار فقلت له) طب وسبب الكدمات اللي على دراعاتك دي يعتبر سر ولا ؟!
لقيت تيمي سكت شوية وبعد كدة قال : ساعات ******* بتعمل حاجات تخلي الكبار يعاقبوهم
أنا : قصدك أن سوني هو اللي عمل فيك كدة ؟ لو هو يبقى لازم تعرف حد عشان يمنعه أنه يكررها
تيمي : انت اللي تقدر تمنعه ، ماما قالت لي إن سوني بيكرهك عشان انت ضربت أصحابه وحرقت لهم بيتهم
فاجأني بكلامه ومعرفتش أرد فكمل كلامه وقالي : سوني قالي اني لو اشتكيته لحد هيخليهم يحطوني في سجن ******* ويمنعوني اشوف جدي وجدتي بعد كدة .
أنا : ميقدرش يعمل كدة
تيمي : اخاف اجرب أتحرم من جدي وجدتي وهما الوحيدين اللي مهتمين بيا
أنا : بس أنا مهتم بيك ، ومستعد اهتم بسوني بس بشرط لا أنا ولا أنت اتكلمنا مع بعض ولا شوفنا بعض ، اتفقنا ؟
ابتسم وقالي : اتفقنا !
أنا : ولو حاول يأذيك مرة تانية ياريت تقولي على طول ، أوكيه
تيمي : مش هقول لحد غيرك
سابني تيمي ومشي وأنا خلصت شغلي وركبت العربية عشان أرجع البيت وكان جوايا طاقة غضب شديدة ، لدرجة اني اول ما وصلت البيت مارضيتش أدخل عشان محدش يقابلني وافش غلي فيه من غير ما يكون له ذنب ، فروحت الاسطبل عشان لما بكون وسط الخيل بحس اني مرتاح ، مانا أكتر حاجة بتضايقني وبتعصبني سوء معاملة الأطفال والحيوانات ، وكنت من جوايا مفروس من اللي اسمها تينا دي هي وسوني ، فوقفت أبص للسماء وأنا مش عارف اعمل ايه بعد شوية بتلفت لمحت فاس في الأرض في اللحظة دي اترسمت جوايا الخطة وفعلا حسيت اني ارتحت ، رجعت البيت وتابعت روتيني اليومي لحد ما كله اتعشى وأنا خلصت تنضيف بعد العشاء وبعدها قلت لبابا : أنا خارج الف شوية بالعربية
دخلت أوضتي ولبست بنطلون اسود وقميص أسود بياقة عالية ، وأخدت قناع التزلج على الجليد اللي كنت بستخدمه في الشتاء قبل ما أعيش مع بابا وبعد كدة روحت الاسطبل وأخدت عصا الفاس وركبت عربيتي وروحت المكان اللي عايش فيه سوني ووقفت العربية بعيد عن البيت وكملت مشي ولبست القناع وطلعت خبطت على باب شقة سوني ووقفت على جنب عشان ما يشوفنيش اول ما يفتح ، وأول ما فتح الباب وخرج يشوف مين روحت رافع عصا الفاس ونزلت بيها على وشه ، سمعت صوت عضم مناخيره وهو بيتكسر من الضربة وبعدها وقع مغمى عليه
روحت داخل الشقة وشديته من شعره عشان أبعده عن الباب ، وقفلت الباب واتلفت اشوف الشقة لقيتها أقذر من زريبة الخنازير غطيان أزايز البيرة مرمية في كل حتة ، ده غير الاطباق الورق اللي عليها أكل أغلبه معفن وطبعا الريحة لا تطاق ، دخلت بصيت على أوضة النوم لقيتها مزبلة ، أتلفت بعنيا لمحت باب الحمام مفتوح فمسكته من شعره وشديته دخلته الحمام ، حسيت إنه بدأ يفوق روحت مديله كف بضهر إيدي ومقالش غير كلمة واحدة : يا خول
أخدت بكرة مناديل الحمام وحطيتها في قاعدة الحمام عشان تسده وروحت شاده من شعره وحطيت رأسه في القاعدة وشديت السيفون ، بسرعة كانت القاعدة المعفنة اتملت ماية وأنا ضاغط على رأسه برجلي وهو عمال يرفس وأنا مش مديله فرصة يخرج رأسه ولا ياخد نفسه ولما حسيت إنه قرب يقطع النفس روحت شاده من شعره ورميته على ضهره فراسه اتخبطت في الأرض
روحت ماسكه من شعره وسحبته على الصالة ونزلت تلطيش فيه بالأقلام عشان اتاكد إنه لسة حي راح مقلوب على بطنه وفضل يرجع ماية الحمام اللي شربها ولما بطل ترجيع مسكته من شعره ورفعت راسه عشان يبص لي ، وطبعا كنت لابس القناع ، وقلت له : لو مديت ايدك على تيمي تاني هارجع لك ، بس لو رجعت لك اعرف انها هتكون نهايتك
كان بيحاول يقوم على أيديه ورجليه فسمحت له واول ما قرب يقف روحت نازل على ضهره بعصا الفاس راح مكفي على وشه تاني
سيبته ومشيت ورجعت البيت وانا حاسس اني مرتاح ، ولما دخلت لقيت بابا قاعد بيلعب سوليتير على الموبايل ، وقالي : ايه كنت فين ؟!
أنا : خرجت ألف شوية بالعربية واشم هوا ، وبعدها دخلت أوضتي واول ما حطيت راسي على المخدرة روحت في سابع نومة
بسبب أعمال المحاسبة بتاعتي كنت رايح تاني يوم المدينة فعديت على مكتب مأموري المحبوب وانا داخل المكتب لقيت تيمي دخل معايا لدرجة اني دخلت المكتب باندفاع وقال وهو بيضحك : شوفتوا اللي حصل لسوني ؟!
المأمور : محصليش الشرف
تيمي : الظاهر أن في حد ضربه وخلى مناخيره شبه البتنجانة
رديت عليه باستغراب وقلت له : ليه ؟ ، إيه اللي حصل ؟!
تيمي : هو بيقول أن في 3 رجالة غفلوه وضربوه من ضهره ووقع على مناخيره ، بس بصراحة أنا مش مصدقه
أنا : مش يمكن كان سكران ووقع
تيمي : يبقى وقع من البلكونة (كان تيمي مش قادر يمنع الضحك وبعدها سابنا ومشي)
المأمور : قال يا خبر بفلوس ، بكرة يبقى ببلاش
بعدها رجعت لعربيتي ونزلت المدينة ، وبصراحة في الفترة الأخيرة بقيت مشغول أغلب وقتي بأعمال المحاسبة لدرجة إني كنت بسهر ومبلاقيش فرصة اكون مع ستيف وكان ممكن يعدي كذا يوم من غير ما نتقابل ، وفي ليلة كنت في السرير ولقيت ستيف دخل وطلع جنبي على السرير وقالي : وحشتك
أنا : بيتهيألي إنك محتاج ترتاح شوية
كنت خايف يكون ستيف حبني واتعلق بيا ، ودي حاجة أنا مش عايزها تحصل
مديت ايدي ومسكت زبه اللي واقف وعلى آخره وقلت له : الظاهر كدة ان في حد مشتاق لي
ونزلت براسي عند زبه اللي بحبه ، ورغم إني بعشق دخول زبه فيا بس كنت عايز أتمتع بزبه في بوقي الاول ، واول ما قفلت بوقي على زبه لقيته اتنهد بصوت مسموع وسابلي نفسه فنزلت على زبه وخرمه أمتعتهم بلساني متعة مالهاش مثيل وعملت كل الحاجات اللي انا عارف انها بتبسطه وكنت مشتاق جدا اني اشرب لبنه
كنت حاسس بيه وهو بيتلوى من المتعة ، وأنا مش عاتق لا زبه ولا بيضانه ولا حتى خرمه لحد ما بدأ لبنه ينزل في زوري اللي أنا بعشق طعمه ، اول ما زبه نام وسيبته من بوقي لقيته بيقول : كنت مشتاق لك جدا
طلعت نمت جنبه وقلت له : وأنا دايما مشتاق جدا لاخويا الكبير
رغم اني مكنتش شايف وشه لأن الأوضة ضلمة بس حسيت إنه متوتر وبعد ما سكت شوية لقيته بيقولي : كنت عايز أسألك على حاجة يا آندي
أنا : اتمنى يكون خير
سكت شوية وبعد كدة قال : تعمل ايه لو نفسك تشوف حد ؟
أنا : قصدك ايه ، هو حصل حاجة ؟!
ستيف : انت اتضايقت ؟؟
أنا : لا ليه ؟! ، هو في اية ؟!
ستيف : أصل اللي بيضايقك بيتأذي جامد (كان قصده على العلقة اللي اديتهاله لما ضايقني)
ضحكت وقلت له : انت لسة فاكر ؟ ، بس ما تقلقش أنا مش هزعل ومفيش حد هيتأذي ، مش هتقولي بقا في إيه ؟!
ستيف : معلش انا مش مستعد دلوقت وبعدين هنروح من بعض فين
أنا : براحتك
ونزلت بايدي مسكت زبه وأنا بقوله : انت لسة ما ممتعش خرمي
ستيف : ومين قال إن احنا خلصنا ، هات لي خرمك أجهزه

نمت عكس ستيف اللي بدأ يلحس لي خرمي ويمص زبي وأنا بردو بلحس له خرمه وأمص له زبه اللي وقف وبقا صلب ، بعد شوية قمت قعدت على زبه اللي دخل بكل سهولة ومتعة وقعدت اتنطط عليه وهو بيقرص في حلماتي ، وعملنا كذا وضع لحد ما جابهم فيا وهما سخنين ومخليني في غاية المتعة ، بعدها نمت على ضهري وستيف نزل على زبي يمصه واللي في ثواني كنت جبتهم وشربهم كلهم ، وروحنا بعدها في النوم
برجاء الدمج ولكم جزيل الشكر
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
https://نسوانجي.net/threads/من-الألف-إلى-الياء-عائلة-عاهرة-السلسلة-الأولي-حتي-الجزء-الحادي-عشر-29-5-2022.53901/page-3#post-419620
الرجاء الدمج بتاريح اليوم
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
https://نسوانجي.net/threads/من-الألف-إلى-الياء-عائلة-عاهرة-السلسلة-الأولي-حتي-الجزء-الحادي-عشر-29-5-2022.53901/page-3#post-419620
الرجاء الدمج بتاريح اليوم
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
رجاء دمج الثامن
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
رجاء دمج الثامن
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
برجاء دمج الجزء السادس والأخير من قصة لعنة الملاهى مع التذكير بتغيير العنوان وتغيير البادئة الي مكتمله وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BٍِASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء السادس والأخير من قصة لعنة الملاهى مع التذكير بتغيير العنوان وتغيير البادئة الي مكتمله وشكرا
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
شكرا لذوقك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ماندو من الواقع و ناقد بناء
اطلب دمج الفصل الثالت من روايه الفنجان (عوده الكاتب الأصلي)
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يرجى تثبيت الجزء التالت من قصة من ولد لبنت ولكم جزيل الشكر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%