NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

بـ رجاء الدمج مع تغير العنوان
@Bosy17 اسطورة القصص


;)👍👑🐲
 
بـ رجاء الدمج مع تغير العنوان
@Bosy17 اسطورة القصص


;)👍👑🐲
تم الدمج
 
  • حبيته
التفاعلات: mor2010
https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%8A-%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D8%AA%D9%8A-%D9%80-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-8-10-2022.141313/page-2#post-903627الرجاء دمج الأجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%8A-%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D8%AA%D9%8A-%D9%80-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-8-10-2022.141313/page-2#post-903627الرجاء دمج الأجزاء
تم الدمج
 
الجزء العاشر

رغم أن الدنيا كانت نهار ، إلا إني أخدت العربية الحمرا وحملت عليها تبن وروحت للخيل ومهمنيش من كراوتش ، ولما وصلت لهم لقيتهم جعانين لأن محدش أكلهم بعد ما أنا أكلتهم ، وأنا واقف بأكلهم جت تريكسي وقفت جنبي تتفرج عليا ، اتلفت على كراوتش مالمحتوش في أي حتة لكن سمعت دوشة جامدة جاية من الاسطبل ، زي ما يكون في جهاز شغال بس صوته عالي جدا
بعد ما أكلت الخيل سحبت العربية ورجعت على البيت ، وكنت مخلص كل شغلي فكنت فاضي لدرجة إني ما روحتش مكتبي اللي في البيت اللي فيه مكاتبنا ، وقرب معاد الغدا قمت جهزت الأكل ، وفي معاد الغدا جم كل أفراد العيلة وكانوا جعانين جدا ، لدرجة اني خفت على دراعي لحد منهم يعضه من غير ما ياخد باله وانا بحط لهم الاطباق ، بعد ما قعدنا ناكل بشوية لقيت بابا بيقولي : كنت شايفك واخد العربية الحمرا ورايح تأكل الخيل هو كراوتش ماكانش هناك ولا إيه ، شايفك راجع مش مخرم بالرصاص
أنا : ماكانش موجود ولو كان موجود مكانش هيسمعني لأنه عنده ماكنة كانت شغالة في الإسطبل عاملة دوشة جامدة جدا
بصوا لبعض كلهم وستيف قالي : احتمال يكون الاختراع بتاعه ، جهاز تقطيع الأشجار
أنا : ايه ده ، هو مش الجهاز ده عندهم أساسا
ستيف : الكلام ده من يجي مية سنة ، هو بيقول أن ده اختراع جديد ، وحاول أنه يسجل براءة اختراع بس رفضوا ، ورفع قضية على الحكومة بيتهمهم أنهم عايزين يسرقوا اختراعه
أنا : هو الرجل ده مجنون ؟!
بابا : ياما قالوا عليه كدة ، هو عموما لما بيبقى هادي مفيش منه أي ضرر ، وأنا مش حابب إنك تحتك بيه لأي سبب ، الـلـ.ـه أعلم ممكن يعمل فيك إيه ، ده كان عنيف جدا وهو صغير
أنا : أنا مش هتعرض له لأي سبب ، بس مش هبطل أأكل حيواناته
لقيت بابا بيقول بضيقة: كنت عارف إنك هتقول كدة
توني : وأنا هقوم أحمي تريكسي
كلهم بصوا لبعض ومحدش قال ولا كلمة
* * * * * *
خلصت كل اللي ورايا وقعدت في الشرفة اللي قدام البيت أقرا في كتاب ، ولمحت عربية كراوتش وقفت قدام البيت ، حطيت كتابي جنبي ووقفت أشوفه عايز إيه لقيته من غير ما يسلم بيقولي : انت جبت الكلبة بتاعتي هنا ؟!
قلت له : وايه اللي هيجيب كلبتك هنا
كراوتش : لما شوفتها حسيت إن في حد بيهتم بيها ، وشكيت فيك عشان كدة بسألك إذا كانت هنا ولا لا ؟
أنا : ما شوفتهاش ، ما هو لو انت مهتم بيها كويس مكنتش هتضطر تقعد تدور عليها
لقيته بيقولي : يا سلام أكيد ههتهم بيها طبعا ، بس الاقيها بنت الكلب دي وساعتها هنزل فيها ضرب لحد ما تطلع روحها ، ده كفاية إني يا دوب حطيت الاكل على السفرة ودخلت أوضتي أجيب حاجة رجعت لقيتها كلت أكلي كله ، قلت أضربها عشان أعلمها الأدب من حظها أنها قدرت تهرب مني بعد ما خدت ضربة واحدة بس بعصايتي
اتخضيت وقلت له : ايه انت ضربتها بالعصاية دي ؟
كراوتش : وهعمل أكتر من كدة لما أمسكها ، عشان تحرم تسرق أكلي تاني
قلت له بضيق : مش يمكن لو أكلتها كويس ما كانتش تضطر تسرقك ، مفيهاش حاجة يعني لو انت جعت شوية ، وبعدين يلا يا عجل يا عجوز إنت غور من هنا بدل ما أجيب لك المأمور
لقيته بيقولي : ياريت لو شوفت الكلبة دي تبقى تخليها ترجع البيت (بعدها مشي وهو بيقول) أنا بقا هديها علقة مخدهاش حرامي في سوق
بعد ما مشي المتخلف اللي اسمه كراوتش ده كنت في قمة غضبي لدرجة إني كسرت خشبة من درابزين الشرفة ، واول ما غار نزلت وقعدت انادي على تريكسي بس للاسف مجتش ، قربت من المكان اللي فيه الخيول وناديتها بهدوء وبردو مجتش استنيتها على العشا ومجتش بقيت قلقان جدا عليها وكنت خايف ليكون لقاها وعمل فيها حاجة
لما الدنيا ضلمت وقفت في الشرفة أناديها ، وبردو ما جتش ، قعدت على درجات السلم وأنا مش عارف اعمل ايه ، وفي وسط حيرتي سمعت صوت أنين قريب من البيت ، نطيت أخدت الكشاف ومشيت ناحية الصوت ، كان بالقرب من الطريق اللي بيودي على الخيول اتفاجأت بتريكسي هي اللي بتأن وأول ما شافتني حاولت تقف بس مقدرتش ، بدأت تجرجر نفسها شوية عشان تقرب مني بس مش قادرة وأنا مصدوم ومش عارف فيها ايه بس عارف مين اللي عمل فيها كدة
شيلتها وقلبت فيها اشوف لو في نزيف او جرح أشوفه بعيني بس مالقيتش حاجة فحضنتها وأنا خايف اوجعها لقيتها لحست وشي
قلت لها : يا ترى عمل فيكي ايه يا تريكسي ؟؟
رغم ألامها إلا أنها هزت لي ديلها وأنا من جوايا بتمنى أنها تكون عندها القدرة على الكلام وتشكي لي وجعها
دخلت البيت وجبت بطانية قديمة كانت على ضهر الكنبة ولفيتها فيها وأخدتها وركبت العربية وقلت اروح للدكتور البيطري ، وربنـ.ـا سترها معايا ومعملتش حادثة رغم إني كنت سايق بسرعة جنونية
كنت كل ما أبص لها أحس أن النار قادت فيا ، بس لما أسمع أنينها أهدي نفسي عشان اقدر اطمن عليها
وصلت للدكتور بعد حوالي ربع ساعة بس عدوا عليا كأنهم ساعات ، لما وصلت كانت العيادة مقفولة ، وكان في يافطة جنب الجرس مكتوب عليها "الرجاء دق الجرس في حالات الطوارئ بعد ساعة" ، مقدرتش أستحمل وضغطت على الجرس جامد
لمحت خيال بيتحرك في شباك البيت اللي جنب العيادة ، شوية والعيادة نورت والدكتور فتح الباب وأول ما شوفته رجعت خطوة لورا
رغم إني كنت هلكان بسبب قلقي وخوفي على تريكسي إلا إن وسامة الدكتور فاجأتني اول ما فتح الباب لقيت قدامي خليط ما بين هاريسون فورد و الممثلين الاباحين اللي بيعملوا دور الاب زي الممثل كريستوفر ويستون ، كان شعره رمادي وناعم وتقيل ، وشنبه تقيل وأبيض ، وملاحظتش هدومه لأن وشه شد انتباهي ، مجرد ما تبص له تقول ده جسمه وراثي بنسبة 90 % وتمارين بنسبة 10 % وتحس إن مكتوب على وشه (( هذه الوسامة هي السبب في أن الرجال المثليين يشتهونا ))
قطع سرحاني صوت الدكتور وهو بيقولي : في أي مشكلة ؟!
قلت له : آه معلش ، معايا كلبة في العربية مش عارف فيها إيه !
قالي : طب أنا ممكن أبص عليها ، هي فين ؟
قلت له : تعالى معايا !
أخدته عند العربية ولما قربنا لقيت تريكسي رفعت راسها بصت علينا وبعد كدة نامت تاني ، لقيته بيقولي بعد ما شافها : هي خبطاها عربية ولا حاجة ؟
قلت له : لا لا لا ما أعتقدش ، أنا لقيتها جنب البيت بعيد عن الطريق
قالي : طب هاتهالي العيادة جوة
شيلتها بالراحة على قد ما اقدر ، لقيتها بردو بتتوجع لقيته طبطب على رأسها وبيقولها : ما تقلقيش يا حلوة ، هتروقي وتبقي كويسة
مشيت وراه ، ورغم الحالة اللي انا فيها إلا اني مقدرتش اشيل عيني من على طيزه المدورة الجميلة ، لما دخلنا شاورلي على ترابيزة حطيتها عليها ، فك البطانية وقعد يحسس على جسمها لحد ما لمس وركها فتوجعت فلاحظ أن رجلها كلها وجعاها
الدكتور : دي مخبوطة جامد ، انت متأكد أن مفيش عربية خبطاها على الطريق ؟!
أنا : بيتهيألي كدة ، هي ممكن تتعالج
الدكتور : هحتاج أعملها أشعة عشان أعرف فيها إيه ، بس حط في بالك اني ممكن معرفش اعالجها وساعتها تبقى هي ونصيبها
كان الخبر صادم بالنسبة لي ، أنا اللي عمري ما بكيت من لما كنت صغير ، وبفتخر أني بقدر اتحكم في عواطفي ، مقدرتش أستحمل الخبر وانفجرت في العياط وبقت حالتي حالة ، وقلت له : من فضلك يا دكتور ، ما يهمكش الفلوس ، بس أرجوك عالجها وخليها تبقى كويسة
الدكتور : هي كلبتك ؟!
أنا : لا دي بتاعة الجيران ، بس أنا اللي هدفع تكاليف علاجها
لقيته بيبص لي وبيدقق في ملامحي بعد كدة قالي : انت ابن راسل ، مش كدة ؟ ، أنا أعرف والدك وعمك ، بيتصلوا بيا لما يكون الخيل فيه حاجة ، وجاركم يبقى كراوتش صح ؟
قلت له : آه ( وبصراحة كنت متضايق بس من مجرد أنه قال اسم كراوتش ، وكملت كلامي وقلت له ) آه كراوتش فعلا يبقى جارنا ، طب هو ممكن يحصلها اللي هي فيه ده لو حد ضربها بعصايا
الدكتور : ده أكيد طبعا ( كان لسة بيفحص تريكسي وهو بيقولي ) هو انت فعلا متعرفش بتاعة مين ؟!
لما لقيته يعرف كراوتش اضطريت اكدب واقوله : لا معرفش ، دي شكلها كلبة ضالة ، هل هتقدر تعالجها ؟
الدكتور : متقلقش أنا هعمل ما في وسعي ، بس مضمنش ايه النتيجة الا لما اعرف ايه إصابتها (بص للكلبة شوية وبعد كدة قالي ) بص طالما هي ضالة فأنا مش هاخد الا تمن الحاجات اللي هشتريها ، وهعالجها ببلاش
فرحت جدا وقلت له : بجد انا مش عارف اشكرك ازاي (كنت متلخبط من جوايا)
عيني جت على بنطلونه ولمحت أن مش بس في بروز بين رجليه لا ده كمان زبه مرسوم وراسه واضحه وشكله كدة طويل قطع تركيزي صوته وهو بيقولي : أول حاجة لازم تعملها دلوقت إنك تسيبني أشتغل ، وابقى عدي عليا الصبح عشان تطمن عليها ، واوعدك اني هخلي بالي منها
غصب عني فتحت في العياط تاني لقيت الدكتور مسكني من كتفي وخدني عند الباب ، اتكسفت من نفسي وقلت له : أنا آسف جدا على الازعاج وارجوك بلغ اعتذاري لزوجتك
ابتسم ابتسامة حزينة وقال: مراتي ماتت من عشر سنين
أنا : آسف جدا ، خلاص اعتذر لحبيبتك
الدكتور : ولا حبيبة ولا أي حاجة ، أنا مجرد أرمل عجوز بقعد أسمع الراديو طول اليوم وبعاني من الوحدة ، وده الكارت بتاعي
بصيت على الكارت اللي ادهاوني لقيته مكتوب عليه د. إيفريت جونسون ورقم موبايله وشهاداته بعد ما بصيت فيه حطيته في جيب البنطلون
بعد ما خرجت من عنده قلت اكيد شكلي بقا بشع من العياط ، بصيت في مراية العربية لقيت عيني حمرا ومناخيري نازلة وشكلي فظيع جدا
هديت نفسي وركبت العربية وكل اللي شاغل تفكيري إيه اللي ممكن أعمله في كراوتش ، فجأة لقيت إشارة البنزين بتنور ومن حسن حظي اني لمحت محطة بنزين قريبة يا دوب ظبطت نفسي عشان أمون لقيت عربية دخلت البنزينة واللي سايقها ماشي بسرعة اكتر من اللازم ، كسر عليا ووقف قدام التانك اللي كنت همون منه
سيبته ووقفت على التانك اللي جنبه وبصيت على العربية لقيت لوحتها من برة الولاية من أيداهو ولقيت باب السواق اتفتح ونزل واحد طوله حوالي 185 سم يا دوب راسي توصل لصدره أو اقل كمان وكله عضلات وضخم بشكل مخيف
لما لاحظ إني ببص له لقيته بيقولي : بتبص على أيه يا متناك ؟
قلت له : ببص على واحد عايز يتعلم الأخلاق
ابتسم لي بطريقة رخمة ومسك مضخة البنزين وقالي : اتعلم السواقة بدل ما انت بتسوق زي الستات العواجيز ، يا إما تبعد عن الطريق السريع يا خول
ما رديتش عليه وقلت لنفسي هو أنا ليه موعود بالأشكال دي لما أكون مزاجي مش رايق ، بعد ما مونت أنا وهو كنا بنبص لبعض ، بس هو راسم على وشه ابتسامة سخيفة ، بعد ما هو خلص وقف ساند على عربيته
لمحت رباط جزمتي مش مربوط ، فميلت أربطه لقيته بيقولي : متعرضهاش يا خول وخاف عليها مني
في اللحظة دي كنت جبت آخري ، وكنت لسة مميل بربط رباط الجزمة ، روحت مديله بقبضة ايدي في بيضانه ، لقيته بيغرغر واترمى في الأرض على جنبه ، كان لسة ماشالش مضخة البنزين من عربيته روحت واخدها ومغرق وشه بنزين
حاول يقف وهو بينهج ، فمديت إيدي في جيبي وقلت له : أنا معايا ولاعة ايه رأيك هو انت شفت حد وشه بيتحرق قبل كدة ؟
وقف وطلع يجري بعيد عني ، فركبت عربيتي وجيت ماشي لقيته بيقولي بصوت مليان رعب : إنت إيه ؟ مجنون !
ضحكت وقلت له : أكتر مما تتخيل
خرجت من البنزينة وأنا حاسس إن نفست عن غضبي حبة
* * * * * *
في الليلة دي أنا معرفتش أنام لأن بالي مشغول بتلات حاجات
طبعا كنت قلقان على تريكسي ،
وبفكر في الدكتور المثير جدا ده ،
وكنت مش عارف ازاي اخلص من اللي اسمه كراوتش ده .
نسيت أقولكم اني لما رجعت من العيادة ، أخدت التبن وروحت أكلت الخيل ، بعد كدة أخدني الفضول اني ادخل بيت كراوتش ، لما دخلت كان البيت ضلمة تماما ، ولما قربت من أوضة نومة كان بيشخر بصوت عالي
لفيت في البيت شوية وبعد كدة قلت لازم اشوف الاختراع بتاعه ، روحت عند الباب وتفيت على المفصلات عشان ما تطلعش صوت ، فتحت الباب وكان معايا كشاف واول ما دخلت شوفت الاختراع الاسطوري بتاعه
وقفت اتفرجت على الجهاز وشوفت تركيبته ووقفت فكرت شوية وقرب الفجر كانت الخطة اكتملت ، خطة تخلي كراوتش يندم على قسوته مع الحيوانات ، مش كدة وبس ده أنا وصلت للخطة اللي هتوصلني لحضن الدكتور البيطري المثير
رجعت البيت أخدت دش وكان النهار طلع ، فركبت عربيتي وكنت قلقان اني اسمع اخبار وحشة عن تريكسي ، لما قربت من بيت الدكتور سمعت صوت دش ، فاستنيت لحد ما خلص ورنيت الجرس ، سمعته بيقول بصوت عالي : ثواني ياللي على الباب
لما فتح لي الباب كان لابس روب حرير ، والسبعة بتاعة الروب كان باين منها شعر صدره الكثيف اللي واصل لرقبته ، والشعر من كثافته تحس إنك عايز تترمي في حضنه من كتر الإثارة ، بصيت على منطقة زبه والروب كان محسسني أنه أكبر من اللي اتخيلته في البنطلون امبارح
ابتسم أول ما شافني وقالي : كنت متوقع انك هتيجي بدري عن كدة ، تعالى ادخل .
خوفي على تريكسي خلاني مش قادر اتحرك فقلت له : ممكن بس تقولي هي بخير ولا لا ؟!
ابتسامته زادت وقالي : تعالى وشوفها بنفسك ، أنا قعدتها معايا في البيت عشان تبقى تحت عيني
لف ودخل واول ما بصيت عليه منظره كان هيخليني أجيبهم في البنطلون ، الروب حرير وهو جسمه مبلول فطيزه مرسومة بالشق اللي في النص وكأنه عريان قدامي
دخل أوضة تقريبا كدة أوضة السفرة ، ولقيته منيم تريكسي في سرير من بتوع الكللابب وعامل جبيرة لرجليها الاتنين بفخادها ، واول ما شافتني حسيت انها فرحت وحاولت تقف بالعافية وقربت مني
قعدت على ركبي وقلت لها : الف سلامة عليكي يا تريكسي ، أنا فرحان لك جدا
الدكتور : ما كانتش الإصابة جامدة ، هي بس الفكرة انها حجمها صغير ، وواضح كدة أن حد ضربها جامد ، وأنها .......
قاطعته وقلت له : معلش اعذرني ، أنا منمتش طول الليل من خوفي عليها ده غير إني ماكلتش وممكن ارجع لو سمعت اي تفاصيل
ابتسم وقالي : عندي قهوة ، تعالى نشرب فنجان وندردش شوية
لقيت تريكسي رجعت نامت تاني ، واضح انها لسة تعبانة
دخل المطبخ وأنا ماشي وراه وطيزه الجميلة قريبة مني ، وشب جاب مجين من المطبخ وصب فيهم القهوة ، فقلت له : سيبهالي من غير لبن
لما لف عشان يديني المج كنت حاسس إن في حاجة كبيرة ولها تقلها بين رجليه بتتهز مع حركته
سند بضهره على الكونتر بتاع المطبخ ومع الحركة اتحرك طرف الروب وانكشف زبه الضخم اللي القماش مداريه وانا مركز معاه لقيته بيقولي : هتاخد وقت على ما تخف وشايف أن مفيش أي خطورة عليها بس ممكن يحصلها عرجة خفيفة ، أنا هحتفظ بيها لحد ما تخف وساعتها نشوف لها بيت تعيش فيه
قلت له : أنا مهما قلت مش هعرف اشكرك يا دكتور بما فيه الكفاية ، بس أنا ممكن أشكرك بطريقة أفضل
وقربت منه ومسكت حزام الروب شديته فاتفتح الروب
لما كان لابس واللبس مغطي جسمه كان شكله مثير جدا ، ما بالك بقا لما بقا عريان قدامي

صدره وبطنه متغطين بالشعر ، ده غير إن جسمه معضل ، تحس أنه تمثال إغريقي ، صدره كبير وناشف زي بتوع كمال الاجسام ، وحلماته كبيرة وواقفة ، وبطنه مسطحة وتشوف عضلاتها متقسمة وواضحة ، وتحس إن العضلات نازلة من صدره لحد زبه ، ويا خرابي على ده زب كبير قد دراعي تقريبا ، وهو نايم كدة نازل حوالي 15 سم من بعد البيضان شكله يجنن ولا بيضانه عنده الشمال أكبر شوية من اليمين ، وحواليهم غابة من الشعر الكثيف ، ده غير راس زبه اللي قد الكورة
لقيته قفل الروب وقالي : استنى استنى
روحت مديت ايدي ومسكت زبه ، حسيت بالدم بدأ يجري فيه وبيوقف
نزلت على ركبي وقلت له : مقدرش استنى ، ده أنا يا دوب هبدأ
وبدأت ألحس راس زبه وادخل لساني في فتحته
لقيته بيقولي : أصل أنا معملتش حاجة زي دي قبل كدة
أنا : ده أنا حظي حلو بقى إني اول واحد يلمس زبك
أول ما شفايفي لمست راس زبه بسرعة وقف وكبر لدرجة إني مكنتش قادر الف ايدي عليه ، وطولَ لدرجة أنه كان معدي سرته ، رغم أن زب عمي وزب بابا كبار وزيهم المأمور بس بصراحة الدكتور زبه أكبر وأضخم منهم
الدكتور شكله انبسط لأنه سند بضهره على كونتر المطبخ وفتح رجليه فمسكت بيضانه الكبيرة ولقيتهم ملوا ايديا الاتنين بوستهم واول ما سيبتهم لقيتهم بيتمرجحوا بين رجليه من تقلهم
وقلت له بعد ما مسكت بيضانه تاني : بيتهيألي كدة لو فضيتهم هيملوا جالون
رد عليا بصوت مرعوش من الشهوة وقالي : محدش لمسه من زمان حتى من قبل ما مراتي تموت بفترة
أنا : دي جريمة في حق نفسك ، وأنا مش هسيبك الا لما ترتاح
اول ما قفلت شفايفي على راس زبه الكبيره لقيته بينهج وانا بلعب بلساني في لحم المشدود طالع نازل حاولت أخد اكبر قدر منه في بوقي مقدرتش اخد حتى نصه
الدكتور قالي وهو بينهج من المتعة : يا جماله ، أنا طول عمري كان نفسي اعرف احساس المص بيكون ازاي ، ده حلو جدا
بقيت أدخل زبه في زوري جامد طالع نازل ، حسيت برجله بتترعش وشميت ريحة الصابون اللي كان بيستحمى بيه وريحته الذكورية اللي جننتني وبدأت أحس بطعم عسله الشفاف في زوري ولقيته بيقولي : آه آآه ، مش قادر أستحمل أكتر من كدة ، هجيبهم خلاص
بدأت أمص أسرع وألاعب راس زبه بلساني ، ومديت إيدي مسكت خدود طيزه عشان أخليه كأنه بينيك زوري ، كنت بحسس على لحم طيزه لحد ما صوابعي دخلت في شق طيزه ولمست خرمه الضيق ، وزي ما توقعت الحركة دي هيجته أكتر وبدأت ألاعب خرمه بصباعي وألف حواليه

‏مرة واحدة مسك راسي وحشر زبه في زوري اللي انفجر بكمية لبن من كترها كنت هتخنق ، فرجعت سيكا براسي بحيث لبنه ينزل في بوقي مش في زوري ، كان لبنه لذيذ ودافي ومالح ، روعة بصراحة ، بقيت أمص راس زبه الكبيرة عشان أسحب أي لبن لسة موجود في بيضانه

لقيته بيقولي : يا خرابيييييي ، ماكنش عندي فكرة إنه إحساس ممتع بالشكل ده
كان هو بيتكلم وانا لسه بمص في زبه عشان أمص أي نقطة من لبنه اللذيذ لسة في بيضانة
كمل كلامه وقالي : أنا آسف لو أذيتك
وقفت جنبه وانا ماسك زبه العملاق اللي بدأ ينام وقلت له : حتى لو أذيتني ، فأنا معنديش مانع طالما همص زبك الجميل ده
الدكتور : هو انت بلعت لبني كله
أنا : ده لذيذ جدا ، أكتر مما توقعت

الدكتور : ده انت خدت زبي كله في زورك تقريبا ، متخيلتش أبدا أن في حد يقدر يعمل كدة
اتفاجأت أن زبه اللي لسة منزل لبن بدأ يقف تاني ويكبر في إيدي ، فضحكت وقلت له : مكنتش متخيل أن علاجك للخيل هيخلي زبك يتأثر بيهم ويبقى بالحجم ده
ابتسم بكسوف وما ردش فقلت له : على فكرة أنا ممكن أخده كله في طيزي (مسكت زبه كان تخين وطويل فقلت له ) فين أوضة النوم ؟!
بتوهان قالي : مش عارف .....
أنا : مش مهم ، أنا مش هسيبك الليلة الا لما تنيكني
مسكت الروب وقلعتهوله وسيبته يقع على الأرض وبقا واقف عريان تماما قدامي ، فحسست على صدره وبطنه المشعرين ولاعبت حلماته الواقفة بصوابعي ، لقيته بيصرخ من المتعة
قلت له : أنا أول مرة رجل يهيجني جامد كدة ، ومش فارق معايا تنيكني في أوضة النوم ولا على الأرض ولا حتى على ترابيزة المطبخ ، المهم انك تنيكني
ابتسم وقالي : وأنا اعترف لك انك هيجتني جدا ، ومش فارق معايا المكان أنا كمان

‏خدني من ايدي ودخل بيا طرقة صغيرة مخدتش بالي منها لما دخلت ، ‏وهو ماشي قدامي شوفت طيزه الجميلة عريانة قدامي شكلها جنني ، روحت ‏زاقه على الحيطة ونزلت على ركبي ، ‏لحم طيزه المشعر بقا قدام عيني فبوست خدود طيزه ، ومشيت مناخيري ودقني في شق طيزه لاقيته رجع عليا بطيزه روحت فاتحها بايدي واول ما لساني لمس خرمه البكر لقيته اتنفض ولا اللي اتكهرب ، ‏ولما اندمجت في اني أدلع له خرمه بلساني بدأ يزوم ويإن من المتعة وجسمه كان مسترخي
مديت ايدي وأنا بلحس خرمه ومسكت زبه ، حسيت إنه بقا أكبر من الأول ، ونظرا لأني بلحس خرم بكر محدش لمسه قبل كدة ، فده خلى زبه واقف على آخره لدرجة أنه كان واجعني وهو مزنوق في بنطلوني الجينز لدرجة أن عسلي الشفاف بدأ يبل البنطلون
شيلت وشي من طيزه الجميلة وقلت له : ها ، مستعد تنيكني
قالي : على فكرة عمر ما حد لمس طيزي إلا الدكتور بتاعي ، وكنت خلاص قربت أجيبهم على نفسي
ابتسمت وقلت له : أنا مبسوط إنك ما جبتهمش ، عشان أنا عايزهم في حتة تانية
ومسكت طيزه وقلت له : فين السرير بقا ، أنا جبت آخري
لف وكمل لأخر الطرقة ودخلنا أوضة نوم وأنا بقلع هدومي قلت له : أتمنى يكون عندك مزلق ، لأني على قد مانا عايزك تدخل زبك كله فيا على قد مانا خايف لو مفيش مزلق إنه يدخل بالعافية
سابني ودخل الحمام ورجع معاه برطمان فازلين ، كنت أنا قلعت وبقيت عريان تماما ، ورافع له رجلي وأول ما قرب من السرير لقيته بيقولي : واضح إن مش أنا الوحيد اللي زبي كبير ، خرمك بيقول أن في ازبار كبيرة داقته قبل مني
ماكانش فيا دماغ أرد ، وكان كل اللي شاغل تفكيري أن زبه يدخل فيا فقلت له : هبقى أحكيلك بعدين المهم اني عايز زبك ده يدخل فيا
طلع على السرير وزبه العملاق بيترج بين رجليه ، قعد يحك زبه في طيزي وبعد كدة قال : رغم أن خرمك واسع بس خايف زبي ما يدخلش ، أعمل إيه دلوقت ؟!
قلت له : غرق زبك فازلين وبعد كدة اديني العلبة
أخدت العلبة وغرقت خرمي من برة ومن جوة بالفازلين ، وقلت له : يلا أنا جاهز ، بس بالراحة على ما خرمي على ما يتعود على زبك
حسيت براس زبه وهي على خرمي حاولت أرخي أعصابي بس حسيت براس زبه دخلت جوايا مع وجع جامد فقلت له : اثبت شوية على ما طيزي تتعود على الحجم الجديد ده
قالي : ده خرمك سخن وضيق ، مديني إحساس جديد عليا أول مرة أجربه
أنا : انت بتقول كدة وانت مدخل الرأس بس ، اومال لما تدخله كله هتقول إيه ، دخله سنة كمان
بدأ يضغط حبة بحبة لحد ما زبه الحلو دخل كله جوة طيزي ومديني إحساس رائع ، وبقت وراكه لازقة فيا
لقيته بيقولي : ايه الجمال ده ، خرمك ضيق أوي وبالع زبي كله ، ده مراتي كانت بتخليني أدخل نصه بس وكانت بتقول إني لو دخلته كله فيها ممكن يشقها ويبهدلها
أنا : هي الستات كدة مبتعرفش ازاي تمتع نفسها بالاحجام الكبيرة ، الرجالة المثليين اللي بيعرفوا معنى المتعة الصح زيي أنا كدة ، لما بيشوفوا زبر كبير زي زبك ، مش بيرتاحوا إلا لما يدخل كله فيهم ويمتعهم
بدأ يحرك زبه في طيزي وأنا حاسس بيه وهو بيحرك في مجرى الخرم لدرجة إني كنت بترعش من المتعة
وهو كان بينيك بالبطيء عشان يتمتع بضغط خرمي على زبه ، ورغم أنه أول مرة يمارس علاقة مثلية إلا أنه كان فنان وعرف ازاي يمتعني وكان بيسخن طيزي ويخليها مش عايزة تسيب زبه
الدكتور قالي : أنا زبي ارتاح لطيزك ونفسه يفضل فيها على طول
أنا : وانا كمان طيزي حبت زبك جدا ونفسها يفضل فيها على قد ما يقدر
لقيته نام عليها وبدأ يبوس شفايفي ودخل لسانه في بوقي وبقيت أمصه وزي ما زبه كان مالي طيزي ، لسانه كمان كان مالي بوقي ، بعد شوية حسيت إن رجلي نملت فنزلتها عشان التنميلة تفك واول ما رجلي ارتاحت روحت لفيتها على وسطى لاحسن يهرب مني
معرفش هو قعد ينيكني قد أيه ، بس كنت مبسوط وأنا حاسس بزبه داخل خارج فيا ، وهو كان كل كم دقيقة الاقيه بيوشوشني بكلمة مختلفة عن اللي قبلها زي
(طيزك أكتر متعة حصلت لي في حياتي)
و (مش قادر اوصف لك إحساس زبي بطيزك عامل ازاي)
و (إنت مبسوط إن أنا بنيكك ، مش كدة ؟)
وبسبب حركة النيك البطيء اللي هو بينيكني بيها ، أنا نزلت مرتين ، وكان لما بيحس بنبض طيزي على زبه لما بنزل كان يضحك وينزل بوس فيا ، بعد مدة طويلة لقيته بيقولي : ممكن أنزلهم فيك
قلت له : نزل مكان ما تحب
ضحك وبدأ يسرع حركة النيك ، وانا ماسك لحم طيزه
نيكه البطيء خلا طيزي تستوعب زبه كله وتبلعه لآخره ولما سرع في النيك حسيت بيه جوايا وهو بينبض ، وكان لسانه وهو في بوقي محسسني أن لسانه بيقابل زبه جوايا ، بدأ صوته يعلا وحركة النيك بقت أسرع لدرجة إن وراكه كانت بتخبط في وراكي جامد ومرة واحدة حسيت بلبنه السخن بيملا بطني وهو اترمى عليا بعد ما جابهم وقالي : إنت كنت فين من زمان ؟!
رفع رأسه وبص لي وانا مبتسم وقالي : أتمنى أكون قدرت أبسطك !
قلت له : أكيد انبسطت بس ماتزعلش مني في قبل منك كانوا خبرة عنك ، لكن يا ريت كل ما تحس إنك عايزني تبقى تقولي
الدكتور : بعد ما لقيت معاك اللي كنت مفتقده طول حياتي ، اعتقد اني هحتاجك كتير جدا
بدأ زبه ينام ويخرج من طيزي فقلت له : بيتهيألي لو نمت مع توني أخويا هتحتاج بعدها تاخد مقويات وفيتامينات مدة طويلة
الدكتور : إيه ده ، وأخوك كمان
أنا : ما احنا كإخوات بنريح بعض
الدكتور : طب وابوك رأيه إيه في الموضوع ده ؟
أنا : ما هو بابا وعمي وأنا وإخواتي مع بعض كلنا
الدكتور : انت قصدك ... ؟ (سكت شوية وبعد كدة قال) بصراحة أبوك وعمك دول فعلا روعة
أنا : شكرا لذوقك ، عموما شكلي كدة هرتب مقابلة أعرفكم فيها على بعض
ابتسم بكسوف وقالي : ده أنا رجل عجوز
قلت له : يعني انت ولا نجوم السيما ، وجسمك شكله ولا التماثيل الإغريقية ، وزبك ولا زب كينج كونج ، وفظيع في النيك ، وتقولي عجوز
ضحك وقالي : شكرا على كلامك الجميل كان زبه خرج من طيزي فحسيت بهوا في خرمي وحسيت اني عايزه يدخل زبه تاني ، فقررت إني لازم كل فترة يبقى في بينا علاقة لبسنا ورجعنا المطبخ فلقيته بيقولي : أنا محتاج أشرب قهوة عشان تفوقني بعد المجهود اللي عملته قلت له : لا ده أنت لازم تتعود على كدة ، ده أنا حاسس إنك هتبقى أشهر رجل وسيم في المنطقة ، والناس كلها هتتكلم عنك وعن وسامتك ضحك وقالي : ساعتها هحاول اتعود على ده * * * * * * رجعت البيت حوالي الساعة 10:30 صباحا ، حضرت الأكل وقعدت أفكر في الخطة اللي هتخلص بيها من كراوتش شوية ولقيت بابا داخل عليا واول ماشافني قالي : لقيت العربية الحمرا في مكانها عرفت إنك ماروحتش أكلت الخيل ، أومال كنت فين بدري كدة ؟! أنا : يا نهار أبيض ده أنا نسيت أأكلهم النهاردة خالص بابا : أحسن بردو لأنه غلط لما تأكلهم كتير في الأول لأن معدتهم مش واخدة على الاكل الكتير الأفضل إنك تاخد تفاحة لكل واحد منهم والكلام ده يبقى بالليل ، ودلوقتي بقا قولي كنت فين ؟! سكت شوية أفكر في اللي حصل فابتسمت وقلت له : اتعرفت على صديق جديد ، بس أنا تعرفه فعلا ، لكن انا هعرفكم على بعض بطريقتي بص لي باستغراب ومقالش أي حاجة . عدى بقية اليوم عادي وعلى الساعة 4 العصر اتصلت بالدكتور عشان اطمن على تريكسي قالي إنها تمام وبتاكل أي حاجة تيجي قدامها قلت له : وأخبار الوحش إيه ؟! لقيته بيقولي : أنا بس عايز أعتذر لك على اللي حصل النهاردة الصبح ، عشان أنا حاسس إني استغليتك ، ولو متضايق أرجو أن تقبل اعتذاري وتنسى اللي حصل وكأن شيئا لم يكن . أنا : تحب أجيلك دلوقت أمص زبك ، عشان تعرف قد إيه أنا ندمان اني مشيت وسيبتك ، إنت لو عندك أي أفكار جديدة أنا مستعد لها ، لاني ناوي أصفي بيضانك من اللبن كل ما ألاقي فرصة ضحك الدكتور وقالي : لا لا مفيش ندم ولا في اي افكار ، انا كدة هحاول أخلي في فرص كتير نتقابل فيها طالما ده هيبسطك أنا : وأنا تحت أمرك في أي وقت
أرجو دمج الجزء العاشر
 
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين { @Bosy17 اسطورة القصص @ناقد بناء @Mohab Ahmed }

يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
ارجو دمج الجزء التامن والتاسع من قصة صراع فى الريف السلسة التانية
 
برجاء دمج الجزء الثالث
 
برجاء دمج الجزء الثالث
تم الدمج
 
بـ رجاء الدمج مع تغير العنوان
@Bosy17 اسطورة القصص
 
بـ رجاء الدمج مع تغير العنوان
@Bosy17 اسطورة القصص
تم الدمج
 
  • حبيته
التفاعلات: mor2010
دمج الجزء التالت والتثبيت مكان السلسله التانيه

 
الجزء الخامس من قصة حريم عيلتنا بواب العمارة وقوادها السلسلة الثامنه ارجوا الدمج شكرا

 
دمج الجزء التالت والتثبيت مكان السلسله التانيه

تم الدمج التثبيت بعد الرابع
 
الجزء الخامس من قصة حريم عيلتنا بواب العمارة وقوادها السلسلة الثامنه ارجوا الدمج شكرا

تم الدمج
 
يرجى اضافة الجزء الثاني لقصتي مدام عبير
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%