NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
عوزة اتعلم تكنيك مشية سكسي ..بس غير مشيه البنات العارضات ..عشان انا عايشه فى اارياف ..حاجه تانى ..واللى حيهزر مش يعلق بعد اذنكم
مالهم بس الارياف احسن واجمل ناس ومعتش ف ارياف اصلا كله عايش كويس ما هيه الا مسميات ولو ع الماشيه هقولك حاجه خليها طبيعيه وتكوني واثقه من نفسك مع تظبيط لبس والوان كويسه هتلاقي نفسك بتمشي الماشيه اللي ترضيكي 🫶

• بيضحكني
عوزة اتعلم تكنيك مشية سكسي ..بس غير مشيه البنات العارضات ..عشان انا عايشه فى اارياف ..حاجه تانى ..واللى حيهزر مش يعلق بعد اذنكم
الاحسن والافضل انك تكوني عل طبيعتك بلاش تتصنعي ف تصرفاتك علشان تلفطي النظر ليكي الي هيعجب بيكي يعجب بيكي علشان طبيعتك مش علشان بتعملي حاجه معينه تلفطي بيها النظر

كلميني خاص

• عجبني
التفاعلات: مدام زوزو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂

• بيضحكني
انا خيبه اوي فوق ماتتخيل رغم اني حلوه
هعلمك كل حاجه انا يا حبيبتي متخافيش يا بت بس فكك من الناس بس خليكي في الأساس

• عجبني
التفاعلات: مدام زوزو

دي حاجه بتبقي في الجينات​

انتى دا كلو لسا بدورى على ماشيه 😅😅

ليه مشيتك مالها

ام ندى المطلقه هتفيدك بكدا بتقدم كورسات تعليم الشقط او الشرمطه كدا يعنى على حسب

لا بصراحة بنات الارياف مش محتاجة ماشية احنا بنهيج عليهم من غير حاجة ويسلام لو لابسة عباية البيت الضيقة وانتى نازلة لو فعلا انتى حلوة وجسمك حلو مش هتحتاجى احنا بننزل الارياف وبنهيج على بنات الارياف من غير حاجة هما سكسى لاوحدهم

• بيضحكني
انتي مش عايزه تتعلمي انتي عايزه تتفشخي وتتغرقي لبن يشرموطه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%