NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ساره كساب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة طبعا

• حبيته
اوففففففف.. يخربيت ام كده.. دى فعلا بزااازك ياساره.. ولا قصدك تقولى ان بزاازك قدها وملبن وناار اووى كده.. بزاازك لو كده يبقى لازم واتمنى انيك بزااازك بأى طريقه واغرق بزااازك لبن وعلطول كل شويه.. عشان بزاازك دى تمتع اى زوبر بصراحه وخاصة بقى زوبرى عشان بيعشق البزااز الملبن اووى زى منتى عارفه بقى طبعا.. يريت نتواصل ونكلم مع بعض شويه ياسوسو وانا مستنييكك اى وقت ووقت متحبى هتلاقينى مستنييكك وعلى نااار ليكى ولبزاازك اللى ملهاش حل دى.. يريت تردى وتيجى حالا.. حححححححح

اوففففففف.. يخربيت ام كده.. دى فعلا بزااازك ياساره.. ولا قصدك تقولى ان بزاازك قدها وملبن وناار اووى كده.. بزاازك لو كده يبقى لازم واتمنى انيك بزااازك بأى طريقه واغرق بزااازك لبن وعلطول كل شويه.. عشان بزاازك دى تمتع اى زوبر بصراحه وخاصة بقى زوبرى عشان بيعشق البزااز الملبن اووى زى منتى عارفه بقى طبعا.. يريت نتواصل ونكلم مع بعض شويه ياسوسو وانا مستنييكك اى وقت ووقت متحبى هتلاقينى مستنييكك وعلى نااار ليكى ولبزاازك اللى ملهاش حل دى.. يريت تردى وتيجى حالا.. حححححححح
طبعا انا مقدره الوقت الي كتبت فيه القصيده دي كلها بس معلش مش سكتي ، او مش انتا يعني

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عااااشق البزاااز الملبن و عنتييل الجيزه
  • حبيته
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عااااشق البزاااز الملبن و LEGEND KYSER
طبعا انا مقدره الوقت الي كتبت فيه القصيده دي كلها بس معلش مش سكتي ، او مش انتا يعني
اشكرك جدا على ردك ده طبعا ومش قصيده ولا حاجه انا بس حبيت اقولك كل اللى فى نفسى واللى حسيته اما شوفت بزااازك دى.. اذا كانت بزاازك انتى اصلا يعنى.. ويريت افهم بقى يعنى مش انت اللى انتى قولتيها دى.. معناها ايه يعنى.. ياترى ده تقليل بيا يعنى ولا ايه بالظبط يريت اعرف وانتى تفهمينى لانها على فكره كلمه كبيره وزعلتينى. وكان كل امنيتى اعرفك او اوريكى بالفعل هبقى انا ولا مش انا زى ماقولتى.. ومتحكميش من غير متشوفى ولا تجربى يا..... ساره.. وشكراكمان مره.. حححححححح

ردي عليك هيخلي شكلك وحييييش ☺️
عيب عليكى على فكره اووى كلمة مش انت اللى قولتيها دى.. وكنت اتمنى تكونى قدامى او معايا عشان اعرفك فعلا مش انا ولا انا ونص يعنى. حححح

مدافع نار

حجمهم اوڤر فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%