NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بفتكر بس ان النادي الي حبيته ربي خول ف بيته
يسطا امام من عندنا ومش عاوز اقلك بيته كان عامل ازاي وعيلته🙂

يسطا امام من عندنا ومش عاوز اقلك بيته كان عامل ازاي وعيلته🙂
يسطا افتكر صوره ولما احتفل قدمنا وعيش ع كرهيته الي يغدر بينا بعد مكنا مخلينه ف سابع سما ميستحقش اننا نزعل عليه ونعامله زي م جمهور الاهلي كان بيعامله ونقوله ايمان ونتريق عليه

يسطا افتكر صوره ولما احتفل قدمنا وعيش ع كرهيته الي يغدر بينا بعد مكنا مخلينه ف سابع سما ميستحقش اننا نزعل عليه ونعامله زي م جمهور الاهلي كان بيعامله ونقوله ايمان ونتريق عليه
ياعم فكك منه احنا الي عملناه وهنعمل زيه الف

وبما ان اللي صاحيين دلوقتي قليلين...قولولنا بتفكروا ف اي بعد الساعه 12😂😂😉
بفكر في التحرر وحلمي اني اتجوز واحده متحرره

ياعم فكك منه احنا الي عملناه وهنعمل زيه الف
الواد شحاته المستقبل لنادينا وهنعمله احسن منه 100 مره

الواد شحاته المستقبل لنادينا وهنعمله احسن منه 100 مره
شحاته وزياد كمال موتيابا محمد عاطف لاعيبه طراز عالي بصارحه الي هيعوض امام وطارق شحاته فعلا

شحاته وزياد كمال موتيابا محمد عاطف لاعيبه طراز عالي بصارحه الي هيعوض امام وطارق شحاته فعلا
ااموسم الجي الفريق هيبقي مرعب وافتكر اننا هناكل الاخضر و اليابس و كسم النادي الاهلي

ااموسم الجي الفريق هيبقي مرعب وافتكر اننا هناكل الاخضر و اليابس و كسم النادي الاهلي
ياريت بجد بس محتاجين مهاجم وجناح علي الاقل يعني انت محتاج بن شرقي ومصطفي فتحي ومهاجم وتبيع الحزيري وناصر سامسون بصراحه لو خد فرصه كامله هيكسر الدنيا

ياريت بجد بس محتاجين مهاجم وجناح علي الاقل يعني انت محتاج بن شرقي ومصطفي فتحي ومهاجم وتبيع الحزيري وناصر سامسون بصراحه لو خد فرصه كامله هيكسر الدنيا
انت السنة الجاية معاك محمود الاسود و شلبي لو ضيفت عليهم بنشرقي هتبقي بوووم اوي بس المشكلة ان القيد اتقفل ع قضية بوطيي ابن اللبوة
هنرجع حسام اشرف و اسامة فيصل مع سامسونج معاك خط هجوب ياكل افريقيا كلها

انت السنة الجاية معاك محمود الاسود و شلبي لو ضيفت عليهم بنشرقي هتبقي بوووم اوي بس المشكلة ان القيد اتقفل ع قضية بوطيي ابن اللبوة
هنرجع حسام اشرف و اسامة فيصل مع سامسونج معاك خط هجوب ياكل افريقيا كلها
لو خدت البطوله تقدر تفك القيد هتدفت جزء منه يعني
شلبي مش محتاجه فعلا ومحتاج حارس كمان 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو خدت البطوله تقدر تفك القيد هتدفت جزء منه يعني
شلبي مش محتاجه فعلا ومحتاج حارس كمان 😂
عواد الانسب بس للزم مدرب حراس اجنبي
لو جبنا حارس ممكن نجيي اليلعوطي بديل لعواد ومممن ياخد الفرصه لو عوادي مستواه تراجع

عواد الانسب بس للزم مدرب حراس اجنبي
لو جبنا حارس ممكن نجيي اليلعوطي بديل لعواد ومممن ياخد الفرصه لو عوادي مستواه تراجع
انت محتاج حارس حلو انا من وجهه نظري بسام مش متابع الفتره دي اصلا بس بسام كان حلو

انت محتاج حارس حلو انا من وجهه نظري بسام مش متابع الفتره دي اصلا بس بسام كان حلو
بسام مش مقتتع بيه اوي بس انت تجيب حارس شاب افضل يكسب خبرات ويشيلك 10 سنين قدام

وبما ان اللي صاحيين دلوقتي قليلين...قولولنا بتفكروا ف اي بعد الساعه 12😂😂😉
عايز انام مع واحدة كيرڤي بيضه جميله ابزاز متوسطه طيظ مدوره كوس مبطرخ

بسام مش مقتتع بيه اوي بس انت تجيب حارس شاب افضل يكسب خبرات ويشيلك 10 سنين قدام
ممكن برضوا بس انا اخر كم حارس كانو لافتين نظري جامد محمود جاد وبسام هما دول بس😂

ممكن برضوا بس انا اخر كم حارس كانو لافتين نظري جامد محمود جاد وبسام هما دول بس😂
جاد بعد المنتخب وراح المصري وقع وبسام كبير
يس هو الحارش الشب افضل

جاد كان اسطوره فعلا
كان بقا دلوقتي لو عرفنا نرجع احمد نادر السيد اضمنلك الحراسة دي 15 سنة قدام مستريح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%