NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

bad0boy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو حد ليه تجربة ممكن نفضفض مع بعض عن موضوع الـ friends with benefits لانه جامد فشخ واللي عنده تجربه ياريت يشاركها لاني حابب اخد الخطوة دي ومش عارف ابتدي ازاي !؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, بت النيل, 7mada_sexy_sexy و 3 آخرين
تقريبا كدة انا نزلته الموضوع في مكان غلط😅

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
لو حد ليه تجربة ممكن نفضفض مع بعض عن موضوع الـ friends with benefits لانه جامد فشخ واللي عنده تجربه ياريت يشاركها لاني حابب اخد الخطوة دي ومش عارف ابتدي ازاي !؟
عادي اعرف بنت ومع بعض كدا

• عجبني
التفاعلات: bad0boy
مجريتش بصراحة لو حد جرب يقول

• عجبني
التفاعلات: bad0boy
لا هو مش موضوع المكان الغلط بس المنتدي بسبب ان كلها مش متواجدة فتلاقي مفيش تفاعل اووي عالمواضيع حتي لو تلاحظ اغلب الناس بترد علي مواضيع قديمة
يب انت ضايف في وقت انسب من كدة انزلة فيه بما انك اقدم مني اكيد عارف احسن الاوقات اللي انزل فيها المواضيع

مش فلهم

تعال نتكلم

دا اللى هو يبقا ازاى برضو! 😅😂

دا اللى هو يبقا ازاى برضو! 😅😂
دي بتبقي علاقة اصدقاء عشان مصلحة او منفعة من غير حب او اهتمام يعني من غير عواطف خالص وبتكون عبارة عن سكس بس

• معجبنيش
التفاعلات: asaad2024
جامد بس الي يفهم حدوده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبضو و ahmed_aly
دي بتبقي علاقة اصدقاء عشان مصلحة او منفعة من غير حب او اهتمام يعني من غير عواطف خالص وبتكون عبارة عن سكس بس
اها اعتقد دى هتكون بضان فشخ بلص مين هتقبل على نفسها كده؟ 😂

اها اعتقد دى هتكون بضان فشخ بلص مين هتقبل على نفسها كده؟ 😂
زي ما احنا بنقبل علي نفسنا هي هتقبل لان احنا سواسية وفيه مساوة يعني انا عاوز امارس الجنس ومش حابب ادخل علاقة حب لاني مش ناوي اتجوز دلوقتي ومش حابب اهتم بحد ف بالنسبالي الفريندس بينيفتس هتكون مناسبة واكيد في بنات نفس التفكير ف محدش هيظلم التاني فاهمني؟

بص هي بتجي علاقة اصدقاء عادي تتكلموا وتخرجوا وكده ومن ضمنها يدخل الجنس لكن مش تكلمها وقت ما تبعي عاي ز علاقة وبس

صدقنى الموضوع ابن متناكة و خصوصا فى المجتمعات العربية
المجتمعات الغربية عندهم مشاكل و هما معترفين ان غالبا فى طرف فى العلاقة بيقع فى الحب فتخيل بقى الموضوع يحصل هنا و احنا مجتمعات عايشة عشان تاكل و تشرب و تتجوز
فبيبقى موضوع صعب و مفيش ضمانات ان الطرف التانى مش هيعمل معاك حركة زبالة و يفضحك او يلبسك فبلاش احسن

• عجبني
التفاعلات: karaz و asaad2024
انا شايف ده عادي وحتي لما هتجوز مراتي تعمل سكس مع اصحابها عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هي بتجي علاقة اصدقاء عادي تتكلموا وتخرجوا وكده ومن ضمنها يدخل الجنس لكن مش تكلمها وقت ما تبعي عاي ز علاقة وبس
بص الستات بتستمتع اكتر مننا بالجنس بس في مجتمعنا ده احنا فاكرين العكس !! ف الفكرة هنا العلاقة دي بتكون بالاتفاق يعني انا وشريكتي بنحدد كدة سوا يعني علي سبيل المثال كل اسبوع نهاف سكس لان دي حاجة اتخلقنا بيها ومنقدرش نبطلها وفي نفس الوقت مش حابين اموشنز ولا عواطف وبس كدة و بص علي الرد بتاعي اللي قبل دة هتفهم انا اقصد ايه

• معجبنيش
التفاعلات: asaad2024
زي ما احنا بنقبل علي نفسنا هي هتقبل لان احنا سواسية وفيه مساوة يعني انا عاوز امارس الجنس ومش حابب ادخل علاقة حب لاني مش ناوي اتجوز دلوقتي ومش حابب اهتم بحد ف بالنسبالي الفريندس بينيفتس هتكون مناسبة واكيد في بنات نفس التفكير ف محدش هيظلم التاني فاهمني؟
احنا كرجالة دايما عندنا إستعداد للمخاطرة فالسكس ودخول علاقات اكتر من الستات دايما عندها تحفظات وبتفكر الف مرة قبل حاجة زى كده، فمش عارف إذا كان سهل تلاقى حد بالتفكير دا ولا لاء بس لو لقيت ابعتلى تلاتة 😂😂♥️

• بيضحكني
التفاعلات: عبضو
بص الستات بتستمتع اكتر مننا بالجنس بس في مجتمعنا ده احنا فاكرين العكس !! ف الفكرة هنا العلاقة دي بتكون بالاتفاق يعني انا وشريكتي بنحدد كدة سوا يعني علي سبيل المثال كل اسبوع نهاف سكس لان دي حاجة اتخلقنا بيها ومنقدرش نبطلها وفي نفس الوقت مش حابين اموشنز ولا عواطف وبس كدة و بص علي الرد بتاعي اللي قبل دة هتفهم انا اقصد ايه
ماجربتش ده بس مش بيحصل هنا عموما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%