NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من المشاكل اليومية اللي بتواجهنا ك ستات هي التحرش والمعاكسات ف كل مكان وطبعا كل م المكان يكون شعبي بيكون التحرش اكتر
السؤال بقي:
تفتكر انا. ست مش حابة اني اسمع كلام حلو !
أكيد طبعا حابة جدا الكلام ده
طيب أيه اللي بيخلينا نكرهك
انك تتعدي علينا باليد يعني انك تلمسني ف جسمي وطبعا انا قاصدة اللي بيكون متعمد،
تفتكر انا لو شوفتك جنتل وهدومك نضيفة وشكلك حلو وجسمك حلو وحتي طريقة معاكستك حلوة تفتكر انا ممكن اصدك
طبعا لا ومش معني كلامي اني علشان مصدتكش اني هتجاوب معاك بالعكس انا ممكن مصدكش ومتجاوبش كمان بس حابة اني اسمع كلام حلو ك ست زي اي ست بتحب انها تسمع كلام حلو مش الكلام اللي من نوعية :
متيجي تاني ونجيب أماني
ايه الهبل ده انت كلامك عايز تنكني مش انك عايزني استمتع بيه واتجاوب معاه طب تفتكر ياغبي انا لما اسمع حاجة زي ده هفكر فيك او ابصلك اصلا !
قصد كلامي.
علشان تشدني ليك متبقاش معفن ف معاكستك وخليك جنتل حتي لو انت زبالة.
نقي الفاظك ومتبقاش غتت ف اسلوبك ..
انا مثلا في كشك معين عندنا ف الشارع بعيد عني شويتين بس بحب اني اروحله معاكسته لطيفة مبتسم نضيف تحس انه دايما مهتم بنفسه غير الاشكال اللي بنشوفها ومن اول انطباع تقول انه حرامي 😂😂😂
علشان كدة بعد ما قريت موضوعي تفتكر مش عايزاك
متنسوش الردود تكون باحترام احنا مش علي مصطبة وكلمتك هي اللي هتخليني دايبة في دباديبك 😂😂😂
اسلوبك هو اللي بيشدني وخصوصا لو كان كبير وباين للعين 😂😂😂😂
اعطينا امثلة عن معاكسة حلوة ؟

انا كدا اتأكدت اني ماشي صح 😂😂

من المشاكل اليومية اللي بتواجهنا ك ستات هي التحرش والمعاكسات ف كل مكان وطبعا كل م المكان يكون شعبي بيكون التحرش اكتر
السؤال بقي:
تفتكر انا. ست مش حابة اني اسمع كلام حلو !
أكيد طبعا حابة جدا الكلام ده
طيب أيه اللي بيخلينا نكرهك
انك تتعدي علينا باليد يعني انك تلمسني ف جسمي وطبعا انا قاصدة اللي بيكون متعمد،
تفتكر انا لو شوفتك جنتل وهدومك نضيفة وشكلك حلو وجسمك حلو وحتي طريقة معاكستك حلوة تفتكر انا ممكن اصدك
طبعا لا ومش معني كلامي اني علشان مصدتكش اني هتجاوب معاك بالعكس انا ممكن مصدكش ومتجاوبش كمان بس حابة اني اسمع كلام حلو ك ست زي اي ست بتحب انها تسمع كلام حلو مش الكلام اللي من نوعية :
متيجي تاني ونجيب أماني
ايه الهبل ده انت كلامك عايز تنكني مش انك عايزني استمتع بيه واتجاوب معاه طب تفتكر ياغبي انا لما اسمع حاجة زي ده هفكر فيك او ابصلك اصلا !
قصد كلامي.
علشان تشدني ليك متبقاش معفن ف معاكستك وخليك جنتل حتي لو انت زبالة.
نقي الفاظك ومتبقاش غتت ف اسلوبك ..
انا مثلا في كشك معين عندنا ف الشارع بعيد عني شويتين بس بحب اني اروحله معاكسته لطيفة مبتسم نضيف تحس انه دايما مهتم بنفسه غير الاشكال اللي بنشوفها ومن اول انطباع تقول انه حرامي 😂😂😂
علشان كدة بعد ما قريت موضوعي تفتكر مش عايزاك
متنسوش الردود تكون باحترام احنا مش علي مصطبة وكلمتك هي اللي هتخليني دايبة في دباديبك 😂😂😂
اسلوبك هو اللي بيشدني وخصوصا لو كان كبير وباين للعين 😂😂😂😂
ما هوا صوابعك مش زي بعدها...يعني طول ما انتي ماشيه اكيد مش هتقبلي ناس بتفهم و بتقدر الست الجميله اين كان شكلها لازم هتقبلي السرسجي الي كل همه أن أي واحده يعكسها بأي هبل تروح معاه في اي حته و خلاص فاهماني...
و احسنتي النشر ,👍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%