NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفتكروا الصفة دي حلوة ولا وحشة

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
الحقيقة يمكن ده اول بوست اتكلم فيه عن حاجة تخصني مش انا لوحدي لكن في ناس كتير زي حالاتي اكيد
الشخصية الحساسة اللي زي حالاتي كدة ممكن ازعل من اقل اقل موقف وأقل كلمة وبركز دايما فأقل كلمة وأقل حرف بركز فالتفاصيل بطريقة مرعبة وده بيخليني اغلب الوقت حزين ومنعزل عن الناس لاني بجانب اني حساس فانا طماع ياما اكون كل حاجة بالنسبة للشخص المفضل بتاعي ياما اكون ولا حاجة معرفش ليه التفكير الغريب ده
طبعا الموضوع مع ناس تاني ممكن يكون ليه اثر فالعلاقات الجنسية والمهنية وغيره
لكن الميزة الوحيدة في شخصيتي الحساسة اني عمري ما اجرح حد أو احرج حد بكلمه او نظرة
تفتكروا الحل فالمشكلة دي ايه
وانتو بتحبوا النوع ده من الشخصيات بالارتباط ولا بتزهقوا منه ؟
حاول تتقبل وجود أخرين صدقني هاتستريح أكتر انت شخص كويس و اوقات فعلا حبك لحد بيخليك عاوزه لنفسك بس لكن ده ممكن يصدمك في أوقات كتير

• بيضحكني
التفاعلات: الكوهينور
  • محزن
التفاعلات: دندوشه
اشك ف النقطه دي
زمان كنت ممكن اقعد فتره كبيره من غير اكل وشرب وابقى بموت حرفيا من الزعل عشان شوفت بس قطه جعانه فى الشارع او حد يصعب عليا او موقف بايخ بس دلوقتى من كتر اللى شوفته فى حياتى حنيتى بقت قسوه حتى على نفسى

زمان كنت ممكن اقعد فتره كبيره من غير اكل وشرب وابقى بموت حرفيا من الزعل عشان شوفت بس قطه جعانه فى الشارع او حد يصعب عليا او موقف بايخ بس دلوقتى من كتر اللى شوفته فى حياتى حنيتى بقت قسوه حتى على نفسى
بس ي دندوشه ب الرغم انك ك سن اكبر مني بس انتي بتتعاملي بقلبك مبتعرفيش تقسي بتقولي هقسا ومبتعمليش
وده ميزة مش عيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس ي دندوشه ب الرغم انك ك سن اكبر مني بس انتي بتتعاملي بقلبك مبتعرفيش تقسي بتقولي هقسا ومبتعمليش
وده ميزة مش عيب
دى خيابه مش ميزه فى الزمن ده

دى خيابه مش ميزه فى الزمن ده
مش حكايه خيابه حكايه عدم حسن اختيار اكيد ف ناس تستاهل وناس لا وانتي اخترتي غلط

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
الحقيقة يمكن ده اول بوست اتكلم فيه عن حاجة تخصني مش انا لوحدي لكن في ناس كتير زي حالاتي اكيد
الشخصية الحساسة اللي زي حالاتي كدة ممكن ازعل من اقل اقل موقف وأقل كلمة وبركز دايما فأقل كلمة وأقل حرف بركز فالتفاصيل بطريقة مرعبة وده بيخليني اغلب الوقت حزين ومنعزل عن الناس لاني بجانب اني حساس فانا طماع ياما اكون كل حاجة بالنسبة للشخص المفضل بتاعي ياما اكون ولا حاجة معرفش ليه التفكير الغريب ده
طبعا الموضوع مع ناس تاني ممكن يكون ليه اثر فالعلاقات الجنسية والمهنية وغيره
لكن الميزة الوحيدة في شخصيتي الحساسة اني عمري ما اجرح حد أو احرج حد بكلمه او نظرة
تفتكروا الحل فالمشكلة دي ايه
وانتو بتحبوا النوع ده من الشخصيات بالارتباط ولا بتزهقوا منه ؟
بص يا صحبي انا زايك
والعن منك كمان بس لازم تاخد جارب
ازاي تاخد تجارب تشوف كل واحد وتحاول تقراء الشخص الي قدامك كويس اوي
ولو معرفتش فا انصحك نصيحه مني ليك خليك زاي المراية عامل بنفس معامله كل شخص وخلي في دماغك ده رد فعل عن الفعل الي هوا عملو معاك فهمتني وعشان تريح تضميرك الي بيصحي زاي حالاتي وبيخليك تحس بالذمب وتندم
ولو في اي حاجه نط انبوكس وانا معاك ياصحبي في اي وقت

مش حكايه خيابه حكايه عدم حسن اختيار اكيد ف ناس تستاهل وناس لا وانتي اخترتي غلط
معتقدش ان كل اختياراتى غلط

معتقدش ان كل اختياراتى غلط
اكيد مش كل الي اتعاملتي معاهم اذوكي
بل ب العكس ف ناس كانت تستحق قلبك الطيب وانتي الي بعدتيهم

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
بص يا صحبي انا زايك
والعن منك كمان بس لازم تاخد جارب
ازاي تاخد تجارب تشوف كل واحد وتحاول تقراء الشخص الي قدامك كويس اوي
ولو معرفتش فا انصحك نصيحه مني ليك خليك زاي المراية عامل بنفس معامله كل شخص وخلي في دماغك ده رد فعل عن الفعل الي هوا عملو معاك فهمتني وعشان تريح تضميرك الي بيصحي زاي حالاتي وبيخليك تحس بالذمب وتندم
ولو في اي حاجه نط انبوكس وانا معاك ياصحبي في اي وقت
المشكلة كلها في زعلي انا وجع قلبي انا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%