NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Tora-bora

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
لو كنت بمارس مع حد سوفت ،مجرد بنريح بعض بس لكن مفيش اي ميول مثلية خالص ،لكن في مرة عن الطريق الخطأ او ممكن هو قاصد فتح طيزي وجاب لبنه جوايا كمان ،وتقريبا بعدها توقفنا تماما وبعدنا عن بعض خالص .
رغم كدا بدأت تحصل تغييرات ليا ،زي اني بقيت احب العب في طيزي طول الوقت .
كمان جسمي كان رفيع وزني حوالي ٦٠ك .
لكن في خلال سنتين وزني زاد ٧٠ك ،معظمهم في الارداف والمؤخرة بدون اي سبب مقنع .
انا متوقف بقالي اكتر من سنتين عن الممارسة الفعلية للجنس فقط ممارسة عادة ولعب في الطيز علي فترات ،وبردو معنديش اي ميول للذكور خالص .
السؤال :
انا كدا ميولي تغيرت وبقيت سالب،ولا اقدر اسيطر علي الم الطيز دا واتوقف عن اللعب فيها ؟؟؟
هل في طريقة ارجع بيها طبيعي ؟
كمان اي سبب زيادة حجم الطيز تقريبا الضعف رغم اني مش بتناك ولا حاجة ؟
وازاي اقدر ارجعها لحجمها الطبيعي تاني ؟

• عجبني
التفاعلات: sonson
انت بتحس انك محتاج تتناك ؟ و بتحس انك بقيت بتحب تلعب في نفسك

• عجبني
التفاعلات: sonson و Fox hunter
انت بتحس انك محتاج تتناك ؟ و بتحس انك بقيت بتحب تلعب في نفسك
مش بالظبط ،بس هو مع كل مرة بيحصلي هيجان زوبري يقف ،بحس اني عاوز العب في طيزي .

• عجبني
مش بالظبط ،بس هو مع كل مرة بيحصلي هيجان زوبري يقف ،بحس اني عاوز العب في طيزي .
تعال خاص

هسألك لما تسمع لوااط بتحس بإيه

عادي ممكن تتخلص من الموضوع ده خصوصا وانك لسة في البدايات قبل ما تتعود عليه وبعد كده هتدمنه
كل اللي عليك انك تبطل لعب وتبعد عن المهيجات فترة في الاول صعب بس دلوقتي احسن من لما تدمنه
اماكن تخزين الدهون في الجسم بتبقى جينات ملهاش دعوة بكونك بتتناك ولا لا يعني هتلاقي ناس بيخزنو الدهون في الكرش وهتلاقي ناس في الاجناب وبالنسبالك بيبقى في المؤخرة وبترجعها لحجمها عادي بممارسة رياضات عشان تحرق الدهون

• عجبني
التفاعلات: Fox hunter
صديقي العزيز
انت تعاني من شيء يسمى "denial ». اي عدم القدرة على تقبل فكرة شيء واقع!
لقد قمت بعملية جنسية مثلية كاملة متكاملة و ليس فيها عن طريق الخطا كما تقول. دعني اساعدك
تقصد انك قمت بتجربة جنسية مثلية دون تفكير او تقدير للامور. و هذا ما يحصل تماما مع الميول، هي تستيقض عندما تسنح لك الفرصة. قد تعيدها، كما قد لا اعيدها اما لانك تكبت الرغبة، ام لانك ببساطة لست مثارا باعادتها.
الميول الجنسية ليست ابيض و اسود كما يحاول ان يصوره لك المجتمع، هناك العديد من الالوان، من الفضول و من التجارب.
الوزن لا علاقة له بالميول، هذه اشياء جينية وراثية و عادات اكل، و حركة يومية! انظر الى طبيعة اكلك، و طبيعة رياظتك اليومية و انظر الى الاشكال في اسرتك و ستعرف ما ينتظرك جسديا.
النقطة الاخيرة كانت حول انك تثار من خرم مؤخرتك و هذا ليس عيبا، هو احد الاماكن المثيرة في الجسم و انت احب ان تكتشف هذه المنطقة. الباقي يعود لك.
ميولك نحو الرجال ام المساء ربما ليس كما تتصوره، لذا ادعوك اولا
١- حاول تقبل التجاوب التي حصلت دون انكارها او البحث في اسبابها و محاولة تعليلها: لقد حصلت، و ما تقوله لا يغير شيئا و لا داعي باطلاق احكام على تجارب ماضية
٢- تقبل نفسك و اكتشفها، لست مضطرا الى وضع نفسك في خانة تعريف معينة، خذ وقتك لاكتشاف ذاتك و دالك باحترامها و بحمايتها من تاثيرات مخاوفك و من تاثيرات افكار القهاوي الذكورية.
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: sonson و Fox hunter
عايز انزل بوست مش عارف انا على العموم انا وابن وقربني احنا مش شواذ ولا ميولنا شواذ بس ممكن يمصلي بتاعي ويخليني احك بتاعي ف طيزه كدا يعني بس احنا مش ميولنا ولاد ميولنا بنات اكتر بس معرفش ليه بنعمل كدا وال احنا فيه ده اسميه اي

• عجبني
عايز انزل بوست مش عارف انا على العموم انا وابن وقربني احنا مش شواذ ولا ميولنا شواذ بس ممكن يمصلي بتاعي ويخليني احك بتاعي ف طيزه كدا يعني بس احنا مش ميولنا ولاد ميولنا بنات اكتر بس معرفش ليه بنعمل كدا وال احنا فيه ده اسميه اي
وقريبي

اسميه لعب عيال! مرحلة اكتشاف
و اعتقد لو فضل فحدود اللعب ممكن ما يتطورش
و اخيرا المثلية الجنسية ليست شذوذ!
انت بتعمل حاجات مع شخص من نفس الجنس، يا تقبل نفسك يا تتخبى ورا قصص بنهيج على البنات بالتوكيل!

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي ممكن تتخلص من الموضوع ده خصوصا وانك لسة في البدايات قبل ما تتعود عليه وبعد كده هتدمنه
كل اللي عليك انك تبطل لعب وتبعد عن المهيجات فترة في الاول صعب بس دلوقتي احسن من لما تدمنه
اماكن تخزين الدهون في الجسم بتبقى جينات ملهاش دعوة بكونك بتتناك ولا لا يعني هتلاقي ناس بيخزنو الدهون في الكرش وهتلاقي ناس في الاجناب وبالنسبالك بيبقى في المؤخرة وبترجعها لحجمها عادي بممارسة رياضات عشان تحرق الدهون
شكرا طبعا ع الرد
بس ممكن توضح أبعد عن المهيجات ازاي !!

حد قاللي قبل كدا كلام شبه دا وإن شكل الجسم وراثي ،انا استغربت بس ان شكل المؤخرة زاد بالتزامن مع النيك
في نفس الفترة يعني ،خصوصا اني مبقيتش تخين ولا حاجة

كمان الرياضة مش جايبة نتيجة انا بحس انه بيحصل العكس وممكن تزيد أكتر

صديقي العزيز
انت تعاني من شيء يسمى "denial ». اي عدم القدرة على تقبل فكرة شيء واقع!
لقد قمت بعملية جنسية مثلية كاملة متكاملة و ليس فيها عن طريق الخطا كما تقول. دعني اساعدك
تقصد انك قمت بتجربة جنسية مثلية دون تفكير او تقدير للامور. و هذا ما يحصل تماما مع الميول، هي تستيقض عندما تسنح لك الفرصة. قد تعيدها، كما قد لا اعيدها اما لانك تكبت الرغبة، ام لانك ببساطة لست مثارا باعادتها.
الميول الجنسية ليست ابيض و اسود كما يحاول ان يصوره لك المجتمع، هناك العديد من الالوان، من الفضول و من التجارب.
الوزن لا علاقة له بالميول، هذه اشياء جينية وراثية و عادات اكل، و حركة يومية! انظر الى طبيعة اكلك، و طبيعة رياظتك اليومية و انظر الى الاشكال في اسرتك و ستعرف ما ينتظرك جسديا.
النقطة الاخيرة كانت حول انك تثار من خرم مؤخرتك و هذا ليس عيبا، هو احد الاماكن المثيرة في الجسم و انت احب ان تكتشف هذه المنطقة. الباقي يعود لك.
ميولك نحو الرجال ام المساء ربما ليس كما تتصوره، لذا ادعوك اولا
١- حاول تقبل التجاوب التي حصلت دون انكارها او البحث في اسبابها و محاولة تعليلها: لقد حصلت، و ما تقوله لا يغير شيئا و لا داعي باطلاق احكام على تجارب ماضية
٢- تقبل نفسك و اكتشفها، لست مضطرا الى وضع نفسك في خانة تعريف معينة، خذ وقتك لاكتشاف ذاتك و دالك باحترامها و بحمايتها من تاثيرات مخاوفك و من تاثيرات افكار القهاوي الذكورية.
تحياتي
انا مفهمتش النقطة المحورية من الكلام دا
قصدك اني اجرب اعمل كدا تاني واشوف هتقبل دا ولا لأ
ولا قصدك أحاول ابعد واشوف بردو تقبلي من عدمه
كمان مش أنا اللي بعرف نفسي ،المجتمع هو اللي بيفرض حاجة زي كدا .

• عجبني
انا مفهمتش النقطة المحورية من الكلام دا
قصدك اني اجرب اعمل كدا تاني واشوف هتقبل دا ولا لأ
ولا قصدك أحاول ابعد واشوف بردو تقبلي من عدمه
كمان مش أنا اللي بعرف نفسي ،المجتمع هو اللي بيفرض حاجة زي كدا .
ردي انو تقبل ميولك

ابعد عن المهيجات يعني اي حاجة بتهيجك لان الموضوع ده ممكن يكون مجرد هيجان مش ميول
وشكلك مش بيزيد بالرياضة انت اللي ممكن تكون بتتوهم او انك مصبرتش لحد ما تنزل الدهون
وانت بتعمل رياضة حط في بالك ان اكتر مكان في دهون هو اخر مكان الجسم بيبدأ يحرقو

• حبيته
كلنا بنعانى مثلك كده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%