NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية تغيرالحال من بياع لصاحب متعة

Matrix219

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 ديسمبر 2021
المشاركات
9
مستوى التفاعل
5
نقاط
9
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السلام عليكم الاول
مرحب يانسوانجيةعزيزي القارئ اتمني منك ما تحكمش علي القصة في بدايتها لأنها احتمال ما تعجبكش في الاول،سواء عامل عضوية او لاء ، بس انا عندي فكرة وعايز اوصلها عن طريق قصة، فيريت تصبر علي القصة و تقراء باقي الاجزاء، القصة جنسية اه بس يا تري انت عزيزي هتعرف الحاجة اللي انا عايز اوصلها ولا لا انااول مرة اكتب في المنتدي هنا ومستني اني اسمع رقيكم وتعلقتكم الجميلة بس بعد اذنكو العندو تعليق سالبي يخلية لنفسة علشان مش عايز مشاكل مع حد ويالة علشان مطولش عليكو

الاول كدة انا اسمي احمد ودة بطل القصة والقصة بعض الاحداث فيها حققية والبعض موالف
ابطال القصة
احمد
وايمان
دلجين
والحج عطا صاحب الشغل مش هايكون لية دور كبير
دولت ابطال اول جزائين حالين من القصة ولو في اسما ظهرت هايكون ليها دور بعدين

انا:احمد طولي ١٩٠ سم من المنصورة بس نقلت وعشت في القاهرة بسبب الكلية شكلي وسيم شوية جسمي متناصقك معضل شوية وعريض ودة بسبب الجيش ولعب شويت رياضة خفيف ذبي مش هافور واقول ٣٠سم ولا الكلام ده هو ذب طبيعي ماسةوسط بس عريض وراسة طخينة ومحمرة

نخش بقا.واسف لو طولت
القاهرة الساعة ٧:٠٠
يصحا احمد يلبس لبس رياضي وينزل يجري شوية لحد الساعة ٨:٣٠ يرجع ياخد دش ويجهز يلبس تشرت ديق اسود وبنطلون جينز علشان ينزل الشغل لانو معندوش كلية النهاردة يلبس ينزل يفطر ويصبح علي عم عبدة جارة هايكون لية دور معانا بس اتقل تاخد حاجة نضيفة يفتح المكان احمد بيشتغل في محل ملابس داخلية حريمي ايوة عزيزي القاري يعني شغلانة كلاها حريم واشكال والاوان واحلي شهيصة يفتح احمد ويبدا ينضف لحد ماالبنت الهي ايمان الشغالة معا تيجي
نيجي لوصف (ايمان)

طولها154سم عندها 27سنة ومطلقة معرفش مين الحيوان دة السايب فرس ذي دة حاجة كدة بطاية في نفسها بس جسمها مشدود ومش في اي تراهلت حاجة كدة كرفي من التحب تمسكها وهاتك يارزع بزازها فوق المتوسط حاجة بسيطة ومشدودين وطيزها حاجة مهلبية متوسطة الهي مع كل حركة بهزة ولا اجدعها امواج تسانامي دي الينطبق عليها مقولت حد يناولن خرزانة بتاعت محمد رجب
نرجع
ايمان: صباح الفل يا احلي يا مودي
انا صباح الخير يا ايمو صحيح افتكرت في نص يوم تاخير الدخلة دي مش علية مش علشان جايبة فطار هاه
ايمان:بلوية بوذ ذي ******* ماشي يا مودي
انا:الصراحة ميهونش علية ذعلها بس بنكشها يالة يا ايمو علشان نفطر ونشوف الموضوع دة بعدين
ايمان:لا مش عاوزة افطر معاك
انا:قمت رايح جمب ودنها بصوت خفيف ياله علشان نفطريا ايمو اول ما قولت كدة لاقتها اترعشت وبصطلي بعين تدوب الحجر واحنا وشنا في وش بعض كان اتنين عشاق بصين لبعض وانا مركز في عنيها ونفسنا قريب من بعض امت خطافت بوسة من شافيفها بسرعة ورجعت بدماغي لاقيت انها نطت مسكت شفايفي مش باستها دي اغتصبتها وسابتها فجاة
ايمان:بصتلي وطلعت تجري علي حمام المحل وقفلت علي نفسها
الحور مع ايمان ونفسها
ايمان:بتعيط وتقول اية النا عملتة دة اذاي اذاي ابوسة
نفسها:انتي بعيطي لية انتي مش كان نفسك فيه من زمان من قبل مايساعدك انك تخلصي من جوزك الخول الكان عايز يعرص عليكي ويبيع لحمك فوقي يا ايمان انتي لسة العمر ادامك وانتي حلوة وصغير بصي لنفسك انتي عارف انتي بتسلمي نفسك لمين دة احمد البتحبية


فعلن النفس لم بتسوح بتسوح😂😂

**** يخليك يا ابو الابلايس

نرجع

ايمان:بصت لنفسها في المراية شافت فعل ان هي لسة في عز شببها وفكرت في كلام مع نفسها قطع تفكرة تخبيط احمد علي الباب

انا :ايمان انتي كويسة انا اسف انا معرفش انا عملت كدة اذاي بس غصب عني انا اسف

ايمان:انا كويسة يامودي ثواني وخرجة

انا: تمام مستنيكي

ايمان:انا عرفت خلاص انا هاعمل اية

انا :خرجت ايمان لسة هاتكلم بابص لقتها بصتلي بصة تداوب الحجر وحاطت صباعها علي بقي

ايمان اشششش ماتقولش حاجة يا احمد انا الاسفة اني عملت كدة انتي عارف اني بقالي فترة محدش لمسني والنتة عمالتة كان غريب علية اول مرة يحصلي انا اسفة. ويااحمد انتي بزات لو سلمتلة نفسي اكون مطمنة وانا معاة احمد مابردش لية

انا:ولسة حطة صباعها علي بقي لسة وبصالي غصبن بتقولي مابتردش لية امت بايس صبعها لقتها شالتة قولتلها اتكلم اذاي وصباعك علي بقي

ايمان:لسة بصة وسارحانة بحبك يا احمد نفسي تاخدني في حضنك مخرجش منة لقني باندة

انا:ايمان .....ايمان انتي يا بنتي لا انتي ضايعة النهاردة يالة يابنتي ورانا شغل كتير وعندنا جرد

ايمان:حاضر يامودي

انا: فضلنا شاغلين شوية بس للاسف انا مش عارف اركز تخيل معايا في الشغل واحدة عود مدي علي ميلف وملبن عمال يتهز قدامك طالع نازل تعمل اية وباب اذاذ متفيم مخلي محدش شايف حاجة من بره ياعني تاخدها في البروفا وهاتك يادعك لحد مزهقنا قولتلها ايمو

ايمان:اية يا حمودي

انا ما **** يسترك كدة ويخلي هملك اعملالنا كبيتن شاي يروقو الدماغ بدل القرف دة

ايمان :بس كدة عنيا بس ايه دول الربنا يخلي هملي ياسافل انتي

انا:طب روحي ياختي بدل ما اقوم اقطع هوملك النتي فرحانة بيهم دول

ايمان :لو جدع تعالي كدة قربلي وانا اوريك

انا:لسة هاقوم اجري وراها مسكتها

ايمان:اعااااا خلاص ونبي يامودي دانا ايمو حبيبتك خلاص

انا:قمت مساكها وقولتلها انا بقالي كتير مصبحتش عليكي اديتها علي قفاها وسبتها

ايمان :تسلم ياكبير اروح انا اعمل اشاي

انا:ماشي ماتتاخريش تمشي قدامي وطيزها راحة جية راحة جية نتاية جمل ياعم الحج قولت اخد خطوة كدة

رحت عندها وهي بتعمل الشاي ايمو

ايمان: اية يامودي

انا: ناوليني مايعة معلش

ايمان:خش خدها

انا:اخش اذاي مانتي شايفة المكان ديق

ايمان :خش يامودي انا بصب الشاي

البوفية في المكان ديق مايخدش غير فرض واحد بس انا قاصد

انا:دخلت من وراها وانا ذبي علي اخرة من طيزها الهاتجنيني ام رايح محشور في البنطلون الديق الهي لبساه ببص لقتها طلعت منها اةةةةةة

تخلي اجدعها راجل يجبهم بس من الااه دي قمت رايح واقف وعامل كاني بشرب وذبي لسة مدفوس في طيزها الملبن لقيت اةةةةة تاني طلعت ولقتها بترجع لورة علية وتزق اكتر فوقتها قولتلها ايمان انتي كويسة

ايمان:اه كويسة يا احمد خالصت علشان نطلع المكان لوحدة

انا:اه خلصت امت رايح في ودنها بصوت ناعم بحبك يا ايمي ونفخت في ودنها وبوستها من خدها وخرجت قعدت شوية مستنيها دخلت ذبونة اول مرة اشوفها بس اية صروخ ارض جو يخربيت جمالها ولا ريحت البرفيوم بتاعها تهبل ولامرمحها لكا ان تتخيل معي ع زيزي القارئ جسم عود فرنساوي طولها حوالي ١٦٠سم جسم ابيض من الشمع عيون زرقاء شعر اصفر طبيعي يلمع في النور

شفايف تخيني شوية ذي الكريز تتمني انك تمسكها ماتسبهاش خالص بزاز متوسطة ونعمة ذي الحرير تمسكها كانك مسكم البن في ايدك ومشدودين بطن ممسوحة وسط ساعة راملية طياز ذي الحيلي مشدود وبارزة تحسس عليها تخاف تتجرح منك وانتي بتلمسها كفايةكدة

دخلت اهلا وسهلا يافندم تامري باية قالعت الندارة وياجمال عيونها الازرق من لون البحر

لقتها بتبص عا المكان ولقتها بتقولي

الزبونة:هواية اخر كويشان نزل السنادي

انا:حضرتك اخر حاجة نزلت السنادي في اطام لانجري وبيبي دول حضرتك وانا مركز مع كل تفصبة فيها وهي لحظت وضحكت

الزبونة: تمام ممكن توريني احلي حاجة عندك

انا :طلعتلها احلي حاجة عندي ووارتها بصت عليهم وقالتلي

الزبونة:الصراحة مش عارفة اختار انهي فيهم كلهم حلوين طب ممكن تخترلي انتي وبصتلي

انا:الصراحة استغربت السوال قولتلها نعم

الزبونة :في اية باخدراي حضرتك في انتي شايف انهو احلي لية

انا :الصراحة اول مرة حد يسالني السوال دة فابصيت عيني وقعت علي اقميص نفسي اشوف ايمان بية هو طقم اسود سنتيانة نازل منها حتهةشفون شفافةلحد اول الطيز كدة وتاحتية اندر فاتلة شكلة فاجر

الزبونة:تمام ممكن اقيسة

انا:قولتلها تمام اتفضلي البروفة علي الشمال

الزبونة تمام

انا:لفت علشان تمشي شوفت طيزها الي بتترج قدامي وزبي شادد علي الاخر هايفرتك البنطلون بيقولي ارحمني

ابص علي ايمان لقتها في الحمام

لقيت الزبونة بتنده رحت اشوفها بتنده لية وهنا كانت الصمة😦😦

ابص القيها فاتحة ستارت البروفة ووقفة لبسة الطقم وشاكلة فاجر نيك عليها الاسود مع جسمها البشيع نور محلي القميص اكتر

ابلع ريقي وقولها بعد اذنك اقفلي الستارة علشان المكان في كاميرات

الزبونة:ابص القيها دحكت دحكة ولا اجدعها شرموطة وتقولي

قرب كدة ماتخفش اقرب القيها شدتني جوة البروفة وتقولي اية عجبك الطقم علية صح وتككلم بمياصة هو العسول اسمة اية اقولها اسمي احمد القيها حطت ايديها علي ذبي وتقولي اية دة هو شادد كدة لية وعمال تدعك فية استني انذل اشوفة اية دة تحسس علية دة تعبان قوي استني اريحة
انا :لسة بتفتح سوستت البنطلون القي ايمان بتنده
قمت سايبها وطالع جاري
ايمان :اية دة مالك يااحمد مالك في اية عران كدة لية وشاكلك متبهدي
انا:اقولها مفيش كنت في المخزن بطلع شغل علشان العرض
شوية والزبونة تطلع اول ما ايمان تشوفها
ايمان:اية دة مدام دلجين هنا يا اهلان وسهلا يافندم نوارتي الااتلية كلة يافندم داه الاتلية نور
دلجين : حبيبتي يا ايمي عاملة اية يا واطية يالي مابتساليش وحشاني
انا :اية دة انتو تعرفو بعض اصل انا اول مرة اشوف الاستاذة
ايمان:يا احمد دي تكون مدام دلجين صاحبت الاتلية
انا:الكلام نزل علية ذي الصدمة صاحبة المكان علشان كدة مش هاممها الكاميرات وطلعت شرموطة تعالي دانتي جيتي في ملعبي
انا:اهلاوسهلا يافندم نورتي مكانك يارب اكون عرفت اخدمك وغمزتلها من غير ما ايمان تاخد بالها
دلجين:لا يا حمادة انتي خدمتك ممتازة وتقدر تسعد كل الزباين ياريت كل الشاغلين معانا يكونو ذيك كدة بيضورو علي راحت الذباين وغمزت
ايمان:طبعان يامدام دلجين احمد من اشطر الناس عندنا وكل الزباين بتحبة ومابقوش بيتعاملة مع حد غيرة حتي انا بقاو بيرفضو يتعملو معايا
دلجين :برافو يااحمد انتة هايكون ليك مستقبل كبير معايا اقصد ي معانا هنا
انا :شكر يا فندم دة من زوقك وجمالك
ايمان :دولي تحبي تشربي اية
دلجين :شكر يا ايمي لو ممكن شويت ماية
ايمان بس كدة تقمري يا قمر انتي
تروح ايمان
انا :انا اسف يا مدام علي الحصل بس كلة من عميلك
دلجين:دانا غالبانة انا عملت حاجة انا كنت باخد رايقك بس في الاقميص
انا :بس اية راقيك في ذوقي
دلجيني :جامدااا جدااا حتي بص
تفتح ذراير القميص الهي لابساة وتواريني القميص من فوق وتمسك بزازها وتهزها بص شوف عامل اذاي مخلي حلمت بزازي وقفة اذاي بسبب الحبل دة وتحسس علي الحلمة وتنزل بقاها تلحس بزازها
بس كان نفسي اجرب حاجة اجمد بس الايام جاية كتير ومسيرك يجيلك حاجة احلي وتختاري انتي بردة حاجة علي ذوقك وتلحس شفتها
انا واقف ورا الكونتر :ا وزبي هايفرتك البنطلون اقولهاكيد انا عندي احلي منك قصدي اغلي منك وضحكنا
ايمان:اتفضلي يا قمر المياة
دلجين:مرسي ياقلبي
انا :يابني شجرة واتنين لمون هنا يابني للعشاق
دلجين:برة عنك انتي دي المزة بتاعي ملكش دعوة وعمل باديها توقع المية علية اكنو من غير قصدها
انا اسف مكنش قصدي غصبن عني
انا:لا ولا يهمك انا التشرت كلة اتغرق ومابقتش عارف اعمل اية
ايمان :طب يا احمد اقلع التشيرت دة بدل ما يجيلك برد وتتعب
انا :لا مفيش حاجة يسيطة مش مستهلة
ايمان:يابني الجوبرد هاتتعب اقلع وانا اجبلك تشيرت من جوة من بتوع الشغل علي مادة ينشف
انا:بدات اقلع ودلجين مركزة معايا وانا قاصد اقلع براحة علشان تشوف جسمي
اول ماقلع التشيرت خالص
دلجين:تشهق وتقول اية دة
انا:اية في حاجة ولا اية
دلجين :تعض علي صباعها ادة هو في جسم ذي دة
انا:مالة مهو ذي اي جسم ونبي يا ايمان خدي وهاتي اي تشيرت بسرعه لحسن حدي يدخلي ويشوفني كدة تاخد ايمان التشيرت وتروح اول ماتمشي القي دلجين بتلف ورا الكوانتر بسرعة
دلجين:هوفي جسم طبيعي كدة وتمضي صباعها علي عضلت بطني ولا عضلات بطن متاسمة كدة
انا:باصللها كدة وللهي بتعملة القيها نطت علي شفايفي بابوسة انا وهي عاملين نشوف مين فينايكسب التاني وهي طعم شفايفها لا يقاوم شفايف بطعم الكريز تحب انك تمسكها ماتسبهاش ابد فضلن دقتين هلي الوضع دة لحد ماحينا اني ايمان جيةفاظبطنا نفسنا وهي رجعت مكنها وانا كنت واقف مكاني
ايمان:خد البس بدل ماحد يخش ويشوفك كدة
اخت التشيرت لبستة
انا :استاذنت اروح الحمام وارجع لهم وانا بلف ورا الكونتر ايمان شافت ذبي وهو واقف
انا:سبتهم ورحت الحمام اول مادخلت في صاروخ روسي تحت البنطلون فاضل شوية ويخرم البكسر طلعتة وكانة ماصدق ياخد نفسة مسكتة وفضلت يجي ساعة اضرب عشرة علشان يهدي شوية من كتر الشايفة خلصت وخرجت بس قبل ماوصل سمعت الصدمة
الحوار بين ايمان ودلجين
دلجين :ايمي انتي في حاجة بينك وبين احمد
ايمان :حاجة ذي اية
دلجين :ذي جنس ياعني
ايمان :الصراحة كا علاقة سرير لا بس نفسي وقريب يحصل بس حصل بعض التحرش مابنا
دلجين: اذاي قوليلي
ايمان:استني هاقولك النهاردة غصبن عني بوستة من شافيفة وكان نفسي يحصل حاجة بس انا خفت وسبتة وجريت
دلجين طول عمرك خايبة بقي دة واحد يتساب
ايمان: اهو الحصل بس في موقف حصل بعديها
دلجين اية
ايمان: كنت واقفة بعمل شاي فاهو جه عايز يشرب بس انا حبيت احس بية قريب مني فاقولتلة خش خد مية فا جية ولذق فية منورة فاغصب عني طلعت مني اه خفيفة وهو فضل لاذق فية والصراحة انا كنت هجت قوي وكان نفسي الف واقولو نيكني بس حاسيت باعمود خرسانة لذق في طيزي فاضلة شوية ويخرم البنطون ويخش في طيزي فاقولت بلاش دلوقتي اجيبو مرة تانية بس فضلت اذق طيزي علية وهو كان علي اخرة وكنت سعات اشوفة بيبص علي طيزي كتير وانا شغالة كنت اقصد اهيجة واهزها وانا ماشية وفي مرة ايدة خبطت في طيزي غصبن عنة ومكنتش لبسة اندر وقتها لم ايدو لمستني هجت اوي
دلجيني :يابختك معاكي المز دة لواحدك وانا مش لقية حد يكفي ناري حتي قولت ممكن استفرد بية النهاردة وقولت انك مش موجود بس انتي ضيعتي الفرصة يا فقر
ايمان :اية دة استني استني لا فهميني اذاي كنتي هاتستفرضي بيى
دلجين :هاقولك
انا لم جيت كنت فاكراكي في المكان لواحدك كنت جاية علشان اتفق نريح بعض علشان كنتي واحشاني وكنت هايجة قوي فدخلت لقيت احمد هنا معرفش انو نزل شغل هنا فدخلت كاني ذبونة مرضتش اقولة اني ذبونت مكان فاسالتة عن الكوليكش الجديد النزل فا ورارني شويت اتقم تهيج بس في واحد كان من غير صورة فاقولتلة اختارلي علي ذوقك اختاؤلي اقميص من غير صورة وقالي جربية هايعجبك وفعلا اول مالبست القميص لقيتة سكسي لدرجت انو هايجني اكتر محستش غير وانا بندهلة فاهو جة كان فاكر في حاجة اول ماشفني لقيتة تنح فابصتله وقولتلة يقرب قالي بعد اذنك اقفلي الستارة علشان الكاميرات بس لقاني دحكت وقولتلة يقرب كان بيقرب وخايف يجي في الكاميرات لحد اما قرب شاديتة في البروفة وفضلت احسس علي ذبة وفعلن كان هايج لا نو كان بيشوف صورة لطيزك قبل مادخل لمحتها فاحبيت اجربة ولسة هاطلعة واشوفة لقيتك بتندهي سابني وجرة يافقر
ايمان:معلش يا لولي انا خاعوضهالك واجيلك واريحك لحد اما اخلي كسك دة يبرد ويجيب ددمم
دلجين:ياريت لحسن خلاص مابقيتش قادرة ونفسي يكون احمد معانا
ايمان :مالك ياشرموطة يهايحة اوي كدة علي الواد
دلجين:يعني انتي مش هايجة علية انتي كمان مانتي عرفة اني عطا مش مكافيني من ساعت اما عمل الحادثة وكمان قبل الحدثة كان عامل ذي اختي
ايمان:لية حق دانا ذات نفسي مش مكفياكي دانتي بتبهدليني وانتي بتكوني لسة هايجة
خلاص لازم نلاقي طريقة نواقع بيها احمد علشان يرايحنا
دلجين :خلاص سبيها علية انا عرفة انا هاجيبة اذاي
انا :عملت صوت علشا يعرفو اني جي وميعرفوش اني سمعتهم
لقيت دلجين بتلم شويت اتقم من الكنت عرضهم عليها وخلاص هاتمشي تقولي احمد ممكن تيجي تحطلي الحاجة دي في العربية اقولها تحت امرك
اقوم واخد الحاجة ورايح العربية القي دلجين وراية
دلجين:احمد شكر انك مابينتش حاجة قدام ايمان وجات جمب ودني علفكرة انا شوفت الجز الفوقاني وعجبني ومش هاسيبك غير لم اشوف التحتاني وباستني من خدي ومشت
انا:وبعدين يا ابو احميد دنيتك دي هاتواديك علي فين
سبتها ورجعت لايمان
انا :يالة علشان نروح القوت كدة هايتاخر
ايمان :خلاص سيبني انا اكمل الجزاء دة وخليك في الجز التاني علشان ننجز
انا :تمام دخل كام ذبونة التتفرج والي تشتري والي تذاول لحد اما قفلت حساب اليوم وخلصنا قعدنا هالكنين محدش قادر يتحرك
لحد اما ايمان كان فاضل راف عايز يتعمل قامت توطي تعملة
قمت معدي من وراها قولت اجرب حاجة قمت راقعة بعبوص وهي موطية طلعت منها اه خلتني انيمها وافشاخها فيها قولتلها اسف يا ايمو كان غصبن عني قالتلي ولا يهمك يامودي ودحكت
انا:صبرك علية ياشرموطة بتتفقي علية دانا هفشخك انتي وطيزك دي
خلصانا وقافلنا وخت ايمان ارواحها وبعدكدة روحت اخت دوش واتعيش ولسة هانام لقيت رسايل جاتلي علي التلفون من ايمان ورقم غريب وكانت المفاجئ
استنو مني المفاجة

الجزاء الجي دة لوعيزني اكمل في المنتدي هاستني راقيكم عن القصة ولو عجبتكم ولا لا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hussein Alalamy، البرنس احمد و Alwnsh
السلام عليكم الاول
مرحب يانسوانجيةعزيزي القارئ اتمني منك ما تحكمش علي القصة في بدايتها لأنها احتمال ما تعجبكش في الاول،سواء عامل عضوية او لاء ، بس انا عندي فكرة وعايز اوصلها عن طريق قصة، فيريت تصبر علي القصة و تقراء باقي الاجزاء، القصة جنسية اه بس يا تري انت عزيزي هتعرف الحاجة اللي انا عايز اوصلها ولا لا انااول مرة اكتب في المنتدي هنا ومستني اني اسمع رقيكم وتعلقتكم الجميلة بس بعد اذنكو العندو تعليق سالبي يخلية لنفسة علشان مش عايز مشاكل مع حد ويالة علشان مطولش عليكو

الاول كدة انا اسمي احمد ودة بطل القصة والقصة بعض الاحداث فيها حققية والبعض موالف
ابطال القصة
احمد
وايمان
دلجين
والحج عطا صاحب الشغل مش هايكون لية دور كبير
دولت ابطال اول جزائين حالين من القصة ولو في اسما ظهرت هايكون ليها دور بعدين

انا:احمد طولي ١٩٠ سم من المنصورة بس نقلت وعشت في القاهرة بسبب الكلية شكلي وسيم شوية جسمي متناصقك معضل شوية وعريض ودة بسبب الجيش ولعب شويت رياضة خفيف ذبي مش هافور واقول ٣٠سم ولا الكلام ده هو ذب طبيعي ماسةوسط بس عريض وراسة طخينة ومحمرة

نخش بقا.واسف لو طولت
القاهرة الساعة ٧:٠٠
يصحا احمد يلبس لبس رياضي وينزل يجري شوية لحد الساعة ٨:٣٠ يرجع ياخد دش ويجهز يلبس تشرت ديق اسود وبنطلون جينز علشان ينزل الشغل لانو معندوش كلية النهاردة يلبس ينزل يفطر ويصبح علي عم عبدة جارة هايكون لية دور معانا بس اتقل تاخد حاجة نضيفة يفتح المكان احمد بيشتغل في محل ملابس داخلية حريمي ايوة عزيزي القاري يعني شغلانة كلاها حريم واشكال والاوان واحلي شهيصة يفتح احمد ويبدا ينضف لحد ماالبنت الهي ايمان الشغالة معا تيجي
نيجي لوصف (ايمان)

طولها154سم عندها 27سنة ومطلقة معرفش مين الحيوان دة السايب فرس ذي دة حاجة كدة بطاية في نفسها بس جسمها مشدود ومش في اي تراهلت حاجة كدة كرفي من التحب تمسكها وهاتك يارزع بزازها فوق المتوسط حاجة بسيطة ومشدودين وطيزها حاجة مهلبية متوسطة الهي مع كل حركة بهزة ولا اجدعها امواج تسانامي دي الينطبق عليها مقولت حد يناولن خرزانة بتاعت محمد رجب
نرجع
ايمان: صباح الفل يا احلي يا مودي
انا صباح الخير يا ايمو صحيح افتكرت في نص يوم تاخير الدخلة دي مش علية مش علشان جايبة فطار هاه
ايمان:بلوية بوذ ذي ******* ماشي يا مودي
انا:الصراحة ميهونش علية ذعلها بس بنكشها يالة يا ايمو علشان نفطر ونشوف الموضوع دة بعدين
ايمان:لا مش عاوزة افطر معاك
انا:قمت رايح جمب ودنها بصوت خفيف ياله علشان نفطريا ايمو اول ما قولت كدة لاقتها اترعشت وبصطلي بعين تدوب الحجر واحنا وشنا في وش بعض كان اتنين عشاق بصين لبعض وانا مركز في عنيها ونفسنا قريب من بعض امت خطافت بوسة من شافيفها بسرعة ورجعت بدماغي لاقيت انها نطت مسكت شفايفي مش باستها دي اغتصبتها وسابتها فجاة
ايمان:بصتلي وطلعت تجري علي حمام المحل وقفلت علي نفسها
الحور مع ايمان ونفسها
ايمان:بتعيط وتقول اية النا عملتة دة اذاي اذاي ابوسة
نفسها:انتي بعيطي لية انتي مش كان نفسك فيه من زمان من قبل مايساعدك انك تخلصي من جوزك الخول الكان عايز يعرص عليكي ويبيع لحمك فوقي يا ايمان انتي لسة العمر ادامك وانتي حلوة وصغير بصي لنفسك انتي عارف انتي بتسلمي نفسك لمين دة احمد البتحبية


فعلن النفس لم بتسوح بتسوح😂😂

**** يخليك يا ابو الابلايس

نرجع

ايمان:بصت لنفسها في المراية شافت فعل ان هي لسة في عز شببها وفكرت في كلام مع نفسها قطع تفكرة تخبيط احمد علي الباب

انا :ايمان انتي كويسة انا اسف انا معرفش انا عملت كدة اذاي بس غصب عني انا اسف

ايمان:انا كويسة يامودي ثواني وخرجة

انا: تمام مستنيكي

ايمان:انا عرفت خلاص انا هاعمل اية

انا :خرجت ايمان لسة هاتكلم بابص لقتها بصتلي بصة تداوب الحجر وحاطت صباعها علي بقي

ايمان اشششش ماتقولش حاجة يا احمد انا الاسفة اني عملت كدة انتي عارف اني بقالي فترة محدش لمسني والنتة عمالتة كان غريب علية اول مرة يحصلي انا اسفة. ويااحمد انتي بزات لو سلمتلة نفسي اكون مطمنة وانا معاة احمد مابردش لية

انا:ولسة حطة صباعها علي بقي لسة وبصالي غصبن بتقولي مابتردش لية امت بايس صبعها لقتها شالتة قولتلها اتكلم اذاي وصباعك علي بقي

ايمان:لسة بصة وسارحانة بحبك يا احمد نفسي تاخدني في حضنك مخرجش منة لقني باندة

انا:ايمان .....ايمان انتي يا بنتي لا انتي ضايعة النهاردة يالة يابنتي ورانا شغل كتير وعندنا جرد

ايمان:حاضر يامودي

انا: فضلنا شاغلين شوية بس للاسف انا مش عارف اركز تخيل معايا في الشغل واحدة عود مدي علي ميلف وملبن عمال يتهز قدامك طالع نازل تعمل اية وباب اذاذ متفيم مخلي محدش شايف حاجة من بره ياعني تاخدها في البروفا وهاتك يادعك لحد مزهقنا قولتلها ايمو

ايمان:اية يا حمودي

انا ما **** يسترك كدة ويخلي هملك اعملالنا كبيتن شاي يروقو الدماغ بدل القرف دة

ايمان :بس كدة عنيا بس ايه دول الربنا يخلي هملي ياسافل انتي

انا:طب روحي ياختي بدل ما اقوم اقطع هوملك النتي فرحانة بيهم دول

ايمان :لو جدع تعالي كدة قربلي وانا اوريك

انا:لسة هاقوم اجري وراها مسكتها

ايمان:اعااااا خلاص ونبي يامودي دانا ايمو حبيبتك خلاص

انا:قمت مساكها وقولتلها انا بقالي كتير مصبحتش عليكي اديتها علي قفاها وسبتها

ايمان :تسلم ياكبير اروح انا اعمل اشاي

انا:ماشي ماتتاخريش تمشي قدامي وطيزها راحة جية راحة جية نتاية جمل ياعم الحج قولت اخد خطوة كدة

رحت عندها وهي بتعمل الشاي ايمو

ايمان: اية يامودي

انا: ناوليني مايعة معلش

ايمان:خش خدها

انا:اخش اذاي مانتي شايفة المكان ديق

ايمان :خش يامودي انا بصب الشاي

البوفية في المكان ديق مايخدش غير فرض واحد بس انا قاصد

انا:دخلت من وراها وانا ذبي علي اخرة من طيزها الهاتجنيني ام رايح محشور في البنطلون الديق الهي لبساه ببص لقتها طلعت منها اةةةةةة

تخلي اجدعها راجل يجبهم بس من الااه دي قمت رايح واقف وعامل كاني بشرب وذبي لسة مدفوس في طيزها الملبن لقيت اةةةةة تاني طلعت ولقتها بترجع لورة علية وتزق اكتر فوقتها قولتلها ايمان انتي كويسة

ايمان:اه كويسة يا احمد خالصت علشان نطلع المكان لوحدة

انا:اه خلصت امت رايح في ودنها بصوت ناعم بحبك يا ايمي ونفخت في ودنها وبوستها من خدها وخرجت قعدت شوية مستنيها دخلت ذبونة اول مرة اشوفها بس اية صروخ ارض جو يخربيت جمالها ولا ريحت البرفيوم بتاعها تهبل ولامرمحها لكا ان تتخيل معي ع زيزي القارئ جسم عود فرنساوي طولها حوالي ١٦٠سم جسم ابيض من الشمع عيون زرقاء شعر اصفر طبيعي يلمع في النور

شفايف تخيني شوية ذي الكريز تتمني انك تمسكها ماتسبهاش خالص بزاز متوسطة ونعمة ذي الحرير تمسكها كانك مسكم البن في ايدك ومشدودين بطن ممسوحة وسط ساعة راملية طياز ذي الحيلي مشدود وبارزة تحسس عليها تخاف تتجرح منك وانتي بتلمسها كفايةكدة

دخلت اهلا وسهلا يافندم تامري باية قالعت الندارة وياجمال عيونها الازرق من لون البحر

لقتها بتبص عا المكان ولقتها بتقولي

الزبونة:هواية اخر كويشان نزل السنادي

انا:حضرتك اخر حاجة نزلت السنادي في اطام لانجري وبيبي دول حضرتك وانا مركز مع كل تفصبة فيها وهي لحظت وضحكت

الزبونة: تمام ممكن توريني احلي حاجة عندك

انا :طلعتلها احلي حاجة عندي ووارتها بصت عليهم وقالتلي

الزبونة:الصراحة مش عارفة اختار انهي فيهم كلهم حلوين طب ممكن تخترلي انتي وبصتلي

انا:الصراحة استغربت السوال قولتلها نعم

الزبونة :في اية باخدراي حضرتك في انتي شايف انهو احلي لية

انا :الصراحة اول مرة حد يسالني السوال دة فابصيت عيني وقعت علي اقميص نفسي اشوف ايمان بية هو طقم اسود سنتيانة نازل منها حتهةشفون شفافةلحد اول الطيز كدة وتاحتية اندر فاتلة شكلة فاجر

الزبونة:تمام ممكن اقيسة

انا:قولتلها تمام اتفضلي البروفة علي الشمال

الزبونة تمام

انا:لفت علشان تمشي شوفت طيزها الي بتترج قدامي وزبي شادد علي الاخر هايفرتك البنطلون بيقولي ارحمني

ابص علي ايمان لقتها في الحمام

لقيت الزبونة بتنده رحت اشوفها بتنده لية وهنا كانت الصمة😦😦

ابص القيها فاتحة ستارت البروفة ووقفة لبسة الطقم وشاكلة فاجر نيك عليها الاسود مع جسمها البشيع نور محلي القميص اكتر

ابلع ريقي وقولها بعد اذنك اقفلي الستارة علشان المكان في كاميرات

الزبونة:ابص القيها دحكت دحكة ولا اجدعها شرموطة وتقولي

قرب كدة ماتخفش اقرب القيها شدتني جوة البروفة وتقولي اية عجبك الطقم علية صح وتككلم بمياصة هو العسول اسمة اية اقولها اسمي احمد القيها حطت ايديها علي ذبي وتقولي اية دة هو شادد كدة لية وعمال تدعك فية استني انذل اشوفة اية دة تحسس علية دة تعبان قوي استني اريحة
انا :لسة بتفتح سوستت البنطلون القي ايمان بتنده
قمت سايبها وطالع جاري
ايمان :اية دة مالك يااحمد مالك في اية عران كدة لية وشاكلك متبهدي
انا:اقولها مفيش كنت في المخزن بطلع شغل علشان العرض
شوية والزبونة تطلع اول ما ايمان تشوفها
ايمان:اية دة مدام دلجين هنا يا اهلان وسهلا يافندم نوارتي الااتلية كلة يافندم داه الاتلية نور
دلجين : حبيبتي يا ايمي عاملة اية يا واطية يالي مابتساليش وحشاني
انا :اية دة انتو تعرفو بعض اصل انا اول مرة اشوف الاستاذة
ايمان:يا احمد دي تكون مدام دلجين صاحبت الاتلية
انا:الكلام نزل علية ذي الصدمة صاحبة المكان علشان كدة مش هاممها الكاميرات وطلعت شرموطة تعالي دانتي جيتي في ملعبي
انا:اهلاوسهلا يافندم نورتي مكانك يارب اكون عرفت اخدمك وغمزتلها من غير ما ايمان تاخد بالها
دلجين:لا يا حمادة انتي خدمتك ممتازة وتقدر تسعد كل الزباين ياريت كل الشاغلين معانا يكونو ذيك كدة بيضورو علي راحت الذباين وغمزت
ايمان:طبعان يامدام دلجين احمد من اشطر الناس عندنا وكل الزباين بتحبة ومابقوش بيتعاملة مع حد غيرة حتي انا بقاو بيرفضو يتعملو معايا
دلجين :برافو يااحمد انتة هايكون ليك مستقبل كبير معايا اقصد ي معانا هنا
انا :شكر يا فندم دة من زوقك وجمالك
ايمان :دولي تحبي تشربي اية
دلجين :شكر يا ايمي لو ممكن شويت ماية
ايمان بس كدة تقمري يا قمر انتي
تروح ايمان
انا :انا اسف يا مدام علي الحصل بس كلة من عميلك
دلجين:دانا غالبانة انا عملت حاجة انا كنت باخد رايقك بس في الاقميص
انا :بس اية راقيك في ذوقي
دلجيني :جامدااا جدااا حتي بص
تفتح ذراير القميص الهي لابساة وتواريني القميص من فوق وتمسك بزازها وتهزها بص شوف عامل اذاي مخلي حلمت بزازي وقفة اذاي بسبب الحبل دة وتحسس علي الحلمة وتنزل بقاها تلحس بزازها
بس كان نفسي اجرب حاجة اجمد بس الايام جاية كتير ومسيرك يجيلك حاجة احلي وتختاري انتي بردة حاجة علي ذوقك وتلحس شفتها
انا واقف ورا الكونتر :ا وزبي هايفرتك البنطلون اقولهاكيد انا عندي احلي منك قصدي اغلي منك وضحكنا
ايمان:اتفضلي يا قمر المياة
دلجين:مرسي ياقلبي
انا :يابني شجرة واتنين لمون هنا يابني للعشاق
دلجين:برة عنك انتي دي المزة بتاعي ملكش دعوة وعمل باديها توقع المية علية اكنو من غير قصدها
انا اسف مكنش قصدي غصبن عني
انا:لا ولا يهمك انا التشرت كلة اتغرق ومابقتش عارف اعمل اية
ايمان :طب يا احمد اقلع التشيرت دة بدل ما يجيلك برد وتتعب
انا :لا مفيش حاجة يسيطة مش مستهلة
ايمان:يابني الجوبرد هاتتعب اقلع وانا اجبلك تشيرت من جوة من بتوع الشغل علي مادة ينشف
انا:بدات اقلع ودلجين مركزة معايا وانا قاصد اقلع براحة علشان تشوف جسمي
اول ماقلع التشيرت خالص
دلجين:تشهق وتقول اية دة
انا:اية في حاجة ولا اية
دلجين :تعض علي صباعها ادة هو في جسم ذي دة
انا:مالة مهو ذي اي جسم ونبي يا ايمان خدي وهاتي اي تشيرت بسرعه لحسن حدي يدخلي ويشوفني كدة تاخد ايمان التشيرت وتروح اول ماتمشي القي دلجين بتلف ورا الكوانتر بسرعة
دلجين:هوفي جسم طبيعي كدة وتمضي صباعها علي عضلت بطني ولا عضلات بطن متاسمة كدة
انا:باصللها كدة وللهي بتعملة القيها نطت علي شفايفي بابوسة انا وهي عاملين نشوف مين فينايكسب التاني وهي طعم شفايفها لا يقاوم شفايف بطعم الكريز تحب انك تمسكها ماتسبهاش ابد فضلن دقتين هلي الوضع دة لحد ماحينا اني ايمان جيةفاظبطنا نفسنا وهي رجعت مكنها وانا كنت واقف مكاني
ايمان:خد البس بدل ماحد يخش ويشوفك كدة
اخت التشيرت لبستة
انا :استاذنت اروح الحمام وارجع لهم وانا بلف ورا الكونتر ايمان شافت ذبي وهو واقف
انا:سبتهم ورحت الحمام اول مادخلت في صاروخ روسي تحت البنطلون فاضل شوية ويخرم البكسر طلعتة وكانة ماصدق ياخد نفسة مسكتة وفضلت يجي ساعة اضرب عشرة علشان يهدي شوية من كتر الشايفة خلصت وخرجت بس قبل ماوصل سمعت الصدمة
الحوار بين ايمان ودلجين
دلجين :ايمي انتي في حاجة بينك وبين احمد
ايمان :حاجة ذي اية
دلجين :ذي جنس ياعني
ايمان :الصراحة كا علاقة سرير لا بس نفسي وقريب يحصل بس حصل بعض التحرش مابنا
دلجين: اذاي قوليلي
ايمان:استني هاقولك النهاردة غصبن عني بوستة من شافيفة وكان نفسي يحصل حاجة بس انا خفت وسبتة وجريت
دلجين طول عمرك خايبة بقي دة واحد يتساب
ايمان: اهو الحصل بس في موقف حصل بعديها
دلجين اية
ايمان: كنت واقفة بعمل شاي فاهو جه عايز يشرب بس انا حبيت احس بية قريب مني فاقولتلة خش خد مية فا جية ولذق فية منورة فاغصب عني طلعت مني اه خفيفة وهو فضل لاذق فية والصراحة انا كنت هجت قوي وكان نفسي الف واقولو نيكني بس حاسيت باعمود خرسانة لذق في طيزي فاضلة شوية ويخرم البنطون ويخش في طيزي فاقولت بلاش دلوقتي اجيبو مرة تانية بس فضلت اذق طيزي علية وهو كان علي اخرة وكنت سعات اشوفة بيبص علي طيزي كتير وانا شغالة كنت اقصد اهيجة واهزها وانا ماشية وفي مرة ايدة خبطت في طيزي غصبن عنة ومكنتش لبسة اندر وقتها لم ايدو لمستني هجت اوي
دلجيني :يابختك معاكي المز دة لواحدك وانا مش لقية حد يكفي ناري حتي قولت ممكن استفرد بية النهاردة وقولت انك مش موجود بس انتي ضيعتي الفرصة يا فقر
ايمان :اية دة استني استني لا فهميني اذاي كنتي هاتستفرضي بيى
دلجين :هاقولك
انا لم جيت كنت فاكراكي في المكان لواحدك كنت جاية علشان اتفق نريح بعض علشان كنتي واحشاني وكنت هايجة قوي فدخلت لقيت احمد هنا معرفش انو نزل شغل هنا فدخلت كاني ذبونة مرضتش اقولة اني ذبونت مكان فاسالتة عن الكوليكش الجديد النزل فا ورارني شويت اتقم تهيج بس في واحد كان من غير صورة فاقولتلة اختارلي علي ذوقك اختاؤلي اقميص من غير صورة وقالي جربية هايعجبك وفعلا اول مالبست القميص لقيتة سكسي لدرجت انو هايجني اكتر محستش غير وانا بندهلة فاهو جة كان فاكر في حاجة اول ماشفني لقيتة تنح فابصتله وقولتلة يقرب قالي بعد اذنك اقفلي الستارة علشان الكاميرات بس لقاني دحكت وقولتلة يقرب كان بيقرب وخايف يجي في الكاميرات لحد اما قرب شاديتة في البروفة وفضلت احسس علي ذبة وفعلن كان هايج لا نو كان بيشوف صورة لطيزك قبل مادخل لمحتها فاحبيت اجربة ولسة هاطلعة واشوفة لقيتك بتندهي سابني وجرة يافقر
ايمان:معلش يا لولي انا خاعوضهالك واجيلك واريحك لحد اما اخلي كسك دة يبرد ويجيب ددمم
دلجين:ياريت لحسن خلاص مابقيتش قادرة ونفسي يكون احمد معانا
ايمان :مالك ياشرموطة يهايحة اوي كدة علي الواد
دلجين:يعني انتي مش هايجة علية انتي كمان مانتي عرفة اني عطا مش مكافيني من ساعت اما عمل الحادثة وكمان قبل الحدثة كان عامل ذي اختي
ايمان:لية حق دانا ذات نفسي مش مكفياكي دانتي بتبهدليني وانتي بتكوني لسة هايجة
خلاص لازم نلاقي طريقة نواقع بيها احمد علشان يرايحنا
دلجين :خلاص سبيها علية انا عرفة انا هاجيبة اذاي
انا :عملت صوت علشا يعرفو اني جي وميعرفوش اني سمعتهم
لقيت دلجين بتلم شويت اتقم من الكنت عرضهم عليها وخلاص هاتمشي تقولي احمد ممكن تيجي تحطلي الحاجة دي في العربية اقولها تحت امرك
اقوم واخد الحاجة ورايح العربية القي دلجين وراية
دلجين:احمد شكر انك مابينتش حاجة قدام ايمان وجات جمب ودني علفكرة انا شوفت الجز الفوقاني وعجبني ومش هاسيبك غير لم اشوف التحتاني وباستني من خدي ومشت
انا:وبعدين يا ابو احميد دنيتك دي هاتواديك علي فين
سبتها ورجعت لايمان
انا :يالة علشان نروح القوت كدة هايتاخر
ايمان :خلاص سيبني انا اكمل الجزاء دة وخليك في الجز التاني علشان ننجز
انا :تمام دخل كام ذبونة التتفرج والي تشتري والي تذاول لحد اما قفلت حساب اليوم وخلصنا قعدنا هالكنين محدش قادر يتحرك
لحد اما ايمان كان فاضل راف عايز يتعمل قامت توطي تعملة
قمت معدي من وراها قولت اجرب حاجة قمت راقعة بعبوص وهي موطية طلعت منها اه خلتني انيمها وافشاخها فيها قولتلها اسف يا ايمو كان غصبن عني قالتلي ولا يهمك يامودي ودحكت
انا:صبرك علية ياشرموطة بتتفقي علية دانا هفشخك انتي وطيزك دي
خلصانا وقافلنا وخت ايمان ارواحها وبعدكدة روحت اخت دوش واتعيش ولسة هانام لقيت رسايل جاتلي علي التلفون من ايمان ورقم غريب وكانت المفاجئ
استنو مني المفاجة

الجزاء الجي دة لوعيزني اكمل في المنتدي هاستني راقيكم عن القصة ولو عجبتكم ولا لا
كبدايه وتعريف استمر ع نفس الاسلوب👏
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
السلام عليكم الاول
مرحب يانسوانجيةعزيزي القارئ اتمني منك ما تحكمش علي القصة في بدايتها لأنها احتمال ما تعجبكش في الاول،سواء عامل عضوية او لاء ، بس انا عندي فكرة وعايز اوصلها عن طريق قصة، فيريت تصبر علي القصة و تقراء باقي الاجزاء، القصة جنسية اه بس يا تري انت عزيزي هتعرف الحاجة اللي انا عايز اوصلها ولا لا انااول مرة اكتب في المنتدي هنا ومستني اني اسمع رقيكم وتعلقتكم الجميلة بس بعد اذنكو العندو تعليق سالبي يخلية لنفسة علشان مش عايز مشاكل مع حد ويالة علشان مطولش عليكو

الاول كدة انا اسمي احمد ودة بطل القصة والقصة بعض الاحداث فيها حققية والبعض موالف
ابطال القصة
احمد
وايمان
دلجين
والحج عطا صاحب الشغل مش هايكون لية دور كبير
دولت ابطال اول جزائين حالين من القصة ولو في اسما ظهرت هايكون ليها دور بعدين

انا:احمد طولي ١٩٠ سم من المنصورة بس نقلت وعشت في القاهرة بسبب الكلية شكلي وسيم شوية جسمي متناصقك معضل شوية وعريض ودة بسبب الجيش ولعب شويت رياضة خفيف ذبي مش هافور واقول ٣٠سم ولا الكلام ده هو ذب طبيعي ماسةوسط بس عريض وراسة طخينة ومحمرة

نخش بقا.واسف لو طولت
القاهرة الساعة ٧:٠٠
يصحا احمد يلبس لبس رياضي وينزل يجري شوية لحد الساعة ٨:٣٠ يرجع ياخد دش ويجهز يلبس تشرت ديق اسود وبنطلون جينز علشان ينزل الشغل لانو معندوش كلية النهاردة يلبس ينزل يفطر ويصبح علي عم عبدة جارة هايكون لية دور معانا بس اتقل تاخد حاجة نضيفة يفتح المكان احمد بيشتغل في محل ملابس داخلية حريمي ايوة عزيزي القاري يعني شغلانة كلاها حريم واشكال والاوان واحلي شهيصة يفتح احمد ويبدا ينضف لحد ماالبنت الهي ايمان الشغالة معا تيجي
نيجي لوصف (ايمان)

طولها154سم عندها 27سنة ومطلقة معرفش مين الحيوان دة السايب فرس ذي دة حاجة كدة بطاية في نفسها بس جسمها مشدود ومش في اي تراهلت حاجة كدة كرفي من التحب تمسكها وهاتك يارزع بزازها فوق المتوسط حاجة بسيطة ومشدودين وطيزها حاجة مهلبية متوسطة الهي مع كل حركة بهزة ولا اجدعها امواج تسانامي دي الينطبق عليها مقولت حد يناولن خرزانة بتاعت محمد رجب
نرجع
ايمان: صباح الفل يا احلي يا مودي
انا صباح الخير يا ايمو صحيح افتكرت في نص يوم تاخير الدخلة دي مش علية مش علشان جايبة فطار هاه
ايمان:بلوية بوذ ذي ******* ماشي يا مودي
انا:الصراحة ميهونش علية ذعلها بس بنكشها يالة يا ايمو علشان نفطر ونشوف الموضوع دة بعدين
ايمان:لا مش عاوزة افطر معاك
انا:قمت رايح جمب ودنها بصوت خفيف ياله علشان نفطريا ايمو اول ما قولت كدة لاقتها اترعشت وبصطلي بعين تدوب الحجر واحنا وشنا في وش بعض كان اتنين عشاق بصين لبعض وانا مركز في عنيها ونفسنا قريب من بعض امت خطافت بوسة من شافيفها بسرعة ورجعت بدماغي لاقيت انها نطت مسكت شفايفي مش باستها دي اغتصبتها وسابتها فجاة
ايمان:بصتلي وطلعت تجري علي حمام المحل وقفلت علي نفسها
الحور مع ايمان ونفسها
ايمان:بتعيط وتقول اية النا عملتة دة اذاي اذاي ابوسة
نفسها:انتي بعيطي لية انتي مش كان نفسك فيه من زمان من قبل مايساعدك انك تخلصي من جوزك الخول الكان عايز يعرص عليكي ويبيع لحمك فوقي يا ايمان انتي لسة العمر ادامك وانتي حلوة وصغير بصي لنفسك انتي عارف انتي بتسلمي نفسك لمين دة احمد البتحبية


فعلن النفس لم بتسوح بتسوح😂😂

**** يخليك يا ابو الابلايس

نرجع

ايمان:بصت لنفسها في المراية شافت فعل ان هي لسة في عز شببها وفكرت في كلام مع نفسها قطع تفكرة تخبيط احمد علي الباب

انا :ايمان انتي كويسة انا اسف انا معرفش انا عملت كدة اذاي بس غصب عني انا اسف

ايمان:انا كويسة يامودي ثواني وخرجة

انا: تمام مستنيكي

ايمان:انا عرفت خلاص انا هاعمل اية

انا :خرجت ايمان لسة هاتكلم بابص لقتها بصتلي بصة تداوب الحجر وحاطت صباعها علي بقي

ايمان اشششش ماتقولش حاجة يا احمد انا الاسفة اني عملت كدة انتي عارف اني بقالي فترة محدش لمسني والنتة عمالتة كان غريب علية اول مرة يحصلي انا اسفة. ويااحمد انتي بزات لو سلمتلة نفسي اكون مطمنة وانا معاة احمد مابردش لية

انا:ولسة حطة صباعها علي بقي لسة وبصالي غصبن بتقولي مابتردش لية امت بايس صبعها لقتها شالتة قولتلها اتكلم اذاي وصباعك علي بقي

ايمان:لسة بصة وسارحانة بحبك يا احمد نفسي تاخدني في حضنك مخرجش منة لقني باندة

انا:ايمان .....ايمان انتي يا بنتي لا انتي ضايعة النهاردة يالة يابنتي ورانا شغل كتير وعندنا جرد

ايمان:حاضر يامودي

انا: فضلنا شاغلين شوية بس للاسف انا مش عارف اركز تخيل معايا في الشغل واحدة عود مدي علي ميلف وملبن عمال يتهز قدامك طالع نازل تعمل اية وباب اذاذ متفيم مخلي محدش شايف حاجة من بره ياعني تاخدها في البروفا وهاتك يادعك لحد مزهقنا قولتلها ايمو

ايمان:اية يا حمودي

انا ما **** يسترك كدة ويخلي هملك اعملالنا كبيتن شاي يروقو الدماغ بدل القرف دة

ايمان :بس كدة عنيا بس ايه دول الربنا يخلي هملي ياسافل انتي

انا:طب روحي ياختي بدل ما اقوم اقطع هوملك النتي فرحانة بيهم دول

ايمان :لو جدع تعالي كدة قربلي وانا اوريك

انا:لسة هاقوم اجري وراها مسكتها

ايمان:اعااااا خلاص ونبي يامودي دانا ايمو حبيبتك خلاص

انا:قمت مساكها وقولتلها انا بقالي كتير مصبحتش عليكي اديتها علي قفاها وسبتها

ايمان :تسلم ياكبير اروح انا اعمل اشاي

انا:ماشي ماتتاخريش تمشي قدامي وطيزها راحة جية راحة جية نتاية جمل ياعم الحج قولت اخد خطوة كدة

رحت عندها وهي بتعمل الشاي ايمو

ايمان: اية يامودي

انا: ناوليني مايعة معلش

ايمان:خش خدها

انا:اخش اذاي مانتي شايفة المكان ديق

ايمان :خش يامودي انا بصب الشاي

البوفية في المكان ديق مايخدش غير فرض واحد بس انا قاصد

انا:دخلت من وراها وانا ذبي علي اخرة من طيزها الهاتجنيني ام رايح محشور في البنطلون الديق الهي لبساه ببص لقتها طلعت منها اةةةةةة

تخلي اجدعها راجل يجبهم بس من الااه دي قمت رايح واقف وعامل كاني بشرب وذبي لسة مدفوس في طيزها الملبن لقيت اةةةةة تاني طلعت ولقتها بترجع لورة علية وتزق اكتر فوقتها قولتلها ايمان انتي كويسة

ايمان:اه كويسة يا احمد خالصت علشان نطلع المكان لوحدة

انا:اه خلصت امت رايح في ودنها بصوت ناعم بحبك يا ايمي ونفخت في ودنها وبوستها من خدها وخرجت قعدت شوية مستنيها دخلت ذبونة اول مرة اشوفها بس اية صروخ ارض جو يخربيت جمالها ولا ريحت البرفيوم بتاعها تهبل ولامرمحها لكا ان تتخيل معي ع زيزي القارئ جسم عود فرنساوي طولها حوالي ١٦٠سم جسم ابيض من الشمع عيون زرقاء شعر اصفر طبيعي يلمع في النور

شفايف تخيني شوية ذي الكريز تتمني انك تمسكها ماتسبهاش خالص بزاز متوسطة ونعمة ذي الحرير تمسكها كانك مسكم البن في ايدك ومشدودين بطن ممسوحة وسط ساعة راملية طياز ذي الحيلي مشدود وبارزة تحسس عليها تخاف تتجرح منك وانتي بتلمسها كفايةكدة

دخلت اهلا وسهلا يافندم تامري باية قالعت الندارة وياجمال عيونها الازرق من لون البحر

لقتها بتبص عا المكان ولقتها بتقولي

الزبونة:هواية اخر كويشان نزل السنادي

انا:حضرتك اخر حاجة نزلت السنادي في اطام لانجري وبيبي دول حضرتك وانا مركز مع كل تفصبة فيها وهي لحظت وضحكت

الزبونة: تمام ممكن توريني احلي حاجة عندك

انا :طلعتلها احلي حاجة عندي ووارتها بصت عليهم وقالتلي

الزبونة:الصراحة مش عارفة اختار انهي فيهم كلهم حلوين طب ممكن تخترلي انتي وبصتلي

انا:الصراحة استغربت السوال قولتلها نعم

الزبونة :في اية باخدراي حضرتك في انتي شايف انهو احلي لية

انا :الصراحة اول مرة حد يسالني السوال دة فابصيت عيني وقعت علي اقميص نفسي اشوف ايمان بية هو طقم اسود سنتيانة نازل منها حتهةشفون شفافةلحد اول الطيز كدة وتاحتية اندر فاتلة شكلة فاجر

الزبونة:تمام ممكن اقيسة

انا:قولتلها تمام اتفضلي البروفة علي الشمال

الزبونة تمام

انا:لفت علشان تمشي شوفت طيزها الي بتترج قدامي وزبي شادد علي الاخر هايفرتك البنطلون بيقولي ارحمني

ابص علي ايمان لقتها في الحمام

لقيت الزبونة بتنده رحت اشوفها بتنده لية وهنا كانت الصمة😦😦

ابص القيها فاتحة ستارت البروفة ووقفة لبسة الطقم وشاكلة فاجر نيك عليها الاسود مع جسمها البشيع نور محلي القميص اكتر

ابلع ريقي وقولها بعد اذنك اقفلي الستارة علشان المكان في كاميرات

الزبونة:ابص القيها دحكت دحكة ولا اجدعها شرموطة وتقولي

قرب كدة ماتخفش اقرب القيها شدتني جوة البروفة وتقولي اية عجبك الطقم علية صح وتككلم بمياصة هو العسول اسمة اية اقولها اسمي احمد القيها حطت ايديها علي ذبي وتقولي اية دة هو شادد كدة لية وعمال تدعك فية استني انذل اشوفة اية دة تحسس علية دة تعبان قوي استني اريحة
انا :لسة بتفتح سوستت البنطلون القي ايمان بتنده
قمت سايبها وطالع جاري
ايمان :اية دة مالك يااحمد مالك في اية عران كدة لية وشاكلك متبهدي
انا:اقولها مفيش كنت في المخزن بطلع شغل علشان العرض
شوية والزبونة تطلع اول ما ايمان تشوفها
ايمان:اية دة مدام دلجين هنا يا اهلان وسهلا يافندم نوارتي الااتلية كلة يافندم داه الاتلية نور
دلجين : حبيبتي يا ايمي عاملة اية يا واطية يالي مابتساليش وحشاني
انا :اية دة انتو تعرفو بعض اصل انا اول مرة اشوف الاستاذة
ايمان:يا احمد دي تكون مدام دلجين صاحبت الاتلية
انا:الكلام نزل علية ذي الصدمة صاحبة المكان علشان كدة مش هاممها الكاميرات وطلعت شرموطة تعالي دانتي جيتي في ملعبي
انا:اهلاوسهلا يافندم نورتي مكانك يارب اكون عرفت اخدمك وغمزتلها من غير ما ايمان تاخد بالها
دلجين:لا يا حمادة انتي خدمتك ممتازة وتقدر تسعد كل الزباين ياريت كل الشاغلين معانا يكونو ذيك كدة بيضورو علي راحت الذباين وغمزت
ايمان:طبعان يامدام دلجين احمد من اشطر الناس عندنا وكل الزباين بتحبة ومابقوش بيتعاملة مع حد غيرة حتي انا بقاو بيرفضو يتعملو معايا
دلجين :برافو يااحمد انتة هايكون ليك مستقبل كبير معايا اقصد ي معانا هنا
انا :شكر يا فندم دة من زوقك وجمالك
ايمان :دولي تحبي تشربي اية
دلجين :شكر يا ايمي لو ممكن شويت ماية
ايمان بس كدة تقمري يا قمر انتي
تروح ايمان
انا :انا اسف يا مدام علي الحصل بس كلة من عميلك
دلجين:دانا غالبانة انا عملت حاجة انا كنت باخد رايقك بس في الاقميص
انا :بس اية راقيك في ذوقي
دلجيني :جامدااا جدااا حتي بص
تفتح ذراير القميص الهي لابساة وتواريني القميص من فوق وتمسك بزازها وتهزها بص شوف عامل اذاي مخلي حلمت بزازي وقفة اذاي بسبب الحبل دة وتحسس علي الحلمة وتنزل بقاها تلحس بزازها
بس كان نفسي اجرب حاجة اجمد بس الايام جاية كتير ومسيرك يجيلك حاجة احلي وتختاري انتي بردة حاجة علي ذوقك وتلحس شفتها
انا واقف ورا الكونتر :ا وزبي هايفرتك البنطلون اقولهاكيد انا عندي احلي منك قصدي اغلي منك وضحكنا
ايمان:اتفضلي يا قمر المياة
دلجين:مرسي ياقلبي
انا :يابني شجرة واتنين لمون هنا يابني للعشاق
دلجين:برة عنك انتي دي المزة بتاعي ملكش دعوة وعمل باديها توقع المية علية اكنو من غير قصدها
انا اسف مكنش قصدي غصبن عني
انا:لا ولا يهمك انا التشرت كلة اتغرق ومابقتش عارف اعمل اية
ايمان :طب يا احمد اقلع التشيرت دة بدل ما يجيلك برد وتتعب
انا :لا مفيش حاجة يسيطة مش مستهلة
ايمان:يابني الجوبرد هاتتعب اقلع وانا اجبلك تشيرت من جوة من بتوع الشغل علي مادة ينشف
انا:بدات اقلع ودلجين مركزة معايا وانا قاصد اقلع براحة علشان تشوف جسمي
اول ماقلع التشيرت خالص
دلجين:تشهق وتقول اية دة
انا:اية في حاجة ولا اية
دلجين :تعض علي صباعها ادة هو في جسم ذي دة
انا:مالة مهو ذي اي جسم ونبي يا ايمان خدي وهاتي اي تشيرت بسرعه لحسن حدي يدخلي ويشوفني كدة تاخد ايمان التشيرت وتروح اول ماتمشي القي دلجين بتلف ورا الكوانتر بسرعة
دلجين:هوفي جسم طبيعي كدة وتمضي صباعها علي عضلت بطني ولا عضلات بطن متاسمة كدة
انا:باصللها كدة وللهي بتعملة القيها نطت علي شفايفي بابوسة انا وهي عاملين نشوف مين فينايكسب التاني وهي طعم شفايفها لا يقاوم شفايف بطعم الكريز تحب انك تمسكها ماتسبهاش ابد فضلن دقتين هلي الوضع دة لحد ماحينا اني ايمان جيةفاظبطنا نفسنا وهي رجعت مكنها وانا كنت واقف مكاني
ايمان:خد البس بدل ماحد يخش ويشوفك كدة
اخت التشيرت لبستة
انا :استاذنت اروح الحمام وارجع لهم وانا بلف ورا الكونتر ايمان شافت ذبي وهو واقف
انا:سبتهم ورحت الحمام اول مادخلت في صاروخ روسي تحت البنطلون فاضل شوية ويخرم البكسر طلعتة وكانة ماصدق ياخد نفسة مسكتة وفضلت يجي ساعة اضرب عشرة علشان يهدي شوية من كتر الشايفة خلصت وخرجت بس قبل ماوصل سمعت الصدمة
الحوار بين ايمان ودلجين
دلجين :ايمي انتي في حاجة بينك وبين احمد
ايمان :حاجة ذي اية
دلجين :ذي جنس ياعني
ايمان :الصراحة كا علاقة سرير لا بس نفسي وقريب يحصل بس حصل بعض التحرش مابنا
دلجين: اذاي قوليلي
ايمان:استني هاقولك النهاردة غصبن عني بوستة من شافيفة وكان نفسي يحصل حاجة بس انا خفت وسبتة وجريت
دلجين طول عمرك خايبة بقي دة واحد يتساب
ايمان: اهو الحصل بس في موقف حصل بعديها
دلجين اية
ايمان: كنت واقفة بعمل شاي فاهو جه عايز يشرب بس انا حبيت احس بية قريب مني فاقولتلة خش خد مية فا جية ولذق فية منورة فاغصب عني طلعت مني اه خفيفة وهو فضل لاذق فية والصراحة انا كنت هجت قوي وكان نفسي الف واقولو نيكني بس حاسيت باعمود خرسانة لذق في طيزي فاضلة شوية ويخرم البنطون ويخش في طيزي فاقولت بلاش دلوقتي اجيبو مرة تانية بس فضلت اذق طيزي علية وهو كان علي اخرة وكنت سعات اشوفة بيبص علي طيزي كتير وانا شغالة كنت اقصد اهيجة واهزها وانا ماشية وفي مرة ايدة خبطت في طيزي غصبن عنة ومكنتش لبسة اندر وقتها لم ايدو لمستني هجت اوي
دلجيني :يابختك معاكي المز دة لواحدك وانا مش لقية حد يكفي ناري حتي قولت ممكن استفرد بية النهاردة وقولت انك مش موجود بس انتي ضيعتي الفرصة يا فقر
ايمان :اية دة استني استني لا فهميني اذاي كنتي هاتستفرضي بيى
دلجين :هاقولك
انا لم جيت كنت فاكراكي في المكان لواحدك كنت جاية علشان اتفق نريح بعض علشان كنتي واحشاني وكنت هايجة قوي فدخلت لقيت احمد هنا معرفش انو نزل شغل هنا فدخلت كاني ذبونة مرضتش اقولة اني ذبونت مكان فاسالتة عن الكوليكش الجديد النزل فا ورارني شويت اتقم تهيج بس في واحد كان من غير صورة فاقولتلة اختارلي علي ذوقك اختاؤلي اقميص من غير صورة وقالي جربية هايعجبك وفعلا اول مالبست القميص لقيتة سكسي لدرجت انو هايجني اكتر محستش غير وانا بندهلة فاهو جة كان فاكر في حاجة اول ماشفني لقيتة تنح فابصتله وقولتلة يقرب قالي بعد اذنك اقفلي الستارة علشان الكاميرات بس لقاني دحكت وقولتلة يقرب كان بيقرب وخايف يجي في الكاميرات لحد اما قرب شاديتة في البروفة وفضلت احسس علي ذبة وفعلن كان هايج لا نو كان بيشوف صورة لطيزك قبل مادخل لمحتها فاحبيت اجربة ولسة هاطلعة واشوفة لقيتك بتندهي سابني وجرة يافقر
ايمان:معلش يا لولي انا خاعوضهالك واجيلك واريحك لحد اما اخلي كسك دة يبرد ويجيب ددمم
دلجين:ياريت لحسن خلاص مابقيتش قادرة ونفسي يكون احمد معانا
ايمان :مالك ياشرموطة يهايحة اوي كدة علي الواد
دلجين:يعني انتي مش هايجة علية انتي كمان مانتي عرفة اني عطا مش مكافيني من ساعت اما عمل الحادثة وكمان قبل الحدثة كان عامل ذي اختي
ايمان:لية حق دانا ذات نفسي مش مكفياكي دانتي بتبهدليني وانتي بتكوني لسة هايجة
خلاص لازم نلاقي طريقة نواقع بيها احمد علشان يرايحنا
دلجين :خلاص سبيها علية انا عرفة انا هاجيبة اذاي
انا :عملت صوت علشا يعرفو اني جي وميعرفوش اني سمعتهم
لقيت دلجين بتلم شويت اتقم من الكنت عرضهم عليها وخلاص هاتمشي تقولي احمد ممكن تيجي تحطلي الحاجة دي في العربية اقولها تحت امرك
اقوم واخد الحاجة ورايح العربية القي دلجين وراية
دلجين:احمد شكر انك مابينتش حاجة قدام ايمان وجات جمب ودني علفكرة انا شوفت الجز الفوقاني وعجبني ومش هاسيبك غير لم اشوف التحتاني وباستني من خدي ومشت
انا:وبعدين يا ابو احميد دنيتك دي هاتواديك علي فين
سبتها ورجعت لايمان
انا :يالة علشان نروح القوت كدة هايتاخر
ايمان :خلاص سيبني انا اكمل الجزاء دة وخليك في الجز التاني علشان ننجز
انا :تمام دخل كام ذبونة التتفرج والي تشتري والي تذاول لحد اما قفلت حساب اليوم وخلصنا قعدنا هالكنين محدش قادر يتحرك
لحد اما ايمان كان فاضل راف عايز يتعمل قامت توطي تعملة
قمت معدي من وراها قولت اجرب حاجة قمت راقعة بعبوص وهي موطية طلعت منها اه خلتني انيمها وافشاخها فيها قولتلها اسف يا ايمو كان غصبن عني قالتلي ولا يهمك يامودي ودحكت
انا:صبرك علية ياشرموطة بتتفقي علية دانا هفشخك انتي وطيزك دي
خلصانا وقافلنا وخت ايمان ارواحها وبعدكدة روحت اخت دوش واتعيش ولسة هانام لقيت رسايل جاتلي علي التلفون من ايمان ورقم غريب وكانت المفاجئ
استنو مني المفاجة

الجزاء الجي دة لوعيزني اكمل في المنتدي هاستني راقيكم عن القصة ولو عجبتكم ولا لا
الفكره حلوه بس في غلطات املائيه كتييير والاحداث انت بتسرع فيها ياريت تكملها واستمر
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
بدايه كويسه بس ياريت تكملها و تنزل الأجزاء بسرعه
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
رائع جميلة وسردك جميل واستمر وبالتوفيق
بس ما تغيبشى علينا بالاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
👌
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
بداية حلوة و القادم أحلى ،مستنيينك يا برنس.
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
مش لدرجة دى حتى لو كده يتمنعنا وهم الراعبات
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
شكر جد ياجماعة علي تعليقاتكم الجميلة دي ودي الهاتحفزني اني اجهزلكم الجز التاني في اسر وقت وشكر علي تعلاقتكم الجميلة دي مرة تانية
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
استمر 👍
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
بداية موفقة في انتظار الجديد (y)
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل قصة جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
اول شي حابب اشكرك علي القصة جميله
السرد ممتاز
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
بدايه جميله جدا استمر
بس حاول تطول في الاجزاء شويه وخصوصا ان المفروض هايظهر اشخاص اكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
استمر في الكتابة
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
السلام عليكم الاول
مرحب يانسوانجيةعزيزي القارئ اتمني منك ما تحكمش علي القصة في بدايتها لأنها احتمال ما تعجبكش في الاول،سواء عامل عضوية او لاء ، بس انا عندي فكرة وعايز اوصلها عن طريق قصة، فيريت تصبر علي القصة و تقراء باقي الاجزاء، القصة جنسية اه بس يا تري انت عزيزي هتعرف الحاجة اللي انا عايز اوصلها ولا لا انااول مرة اكتب في المنتدي هنا ومستني اني اسمع رقيكم وتعلقتكم الجميلة بس بعد اذنكو العندو تعليق سالبي يخلية لنفسة علشان مش عايز مشاكل مع حد ويالة علشان مطولش عليكو

الاول كدة انا اسمي احمد ودة بطل القصة والقصة بعض الاحداث فيها حققية والبعض موالف
ابطال القصة
احمد
وايمان
دلجين
والحج عطا صاحب الشغل مش هايكون لية دور كبير
دولت ابطال اول جزائين حالين من القصة ولو في اسما ظهرت هايكون ليها دور بعدين

انا:احمد طولي ١٩٠ سم من المنصورة بس نقلت وعشت في القاهرة بسبب الكلية شكلي وسيم شوية جسمي متناصقك معضل شوية وعريض ودة بسبب الجيش ولعب شويت رياضة خفيف ذبي مش هافور واقول ٣٠سم ولا الكلام ده هو ذب طبيعي ماسةوسط بس عريض وراسة طخينة ومحمرة

نخش بقا.واسف لو طولت
القاهرة الساعة ٧:٠٠
يصحا احمد يلبس لبس رياضي وينزل يجري شوية لحد الساعة ٨:٣٠ يرجع ياخد دش ويجهز يلبس تشرت ديق اسود وبنطلون جينز علشان ينزل الشغل لانو معندوش كلية النهاردة يلبس ينزل يفطر ويصبح علي عم عبدة جارة هايكون لية دور معانا بس اتقل تاخد حاجة نضيفة يفتح المكان احمد بيشتغل في محل ملابس داخلية حريمي ايوة عزيزي القاري يعني شغلانة كلاها حريم واشكال والاوان واحلي شهيصة يفتح احمد ويبدا ينضف لحد ماالبنت الهي ايمان الشغالة معا تيجي
نيجي لوصف (ايمان)

طولها154سم عندها 27سنة ومطلقة معرفش مين الحيوان دة السايب فرس ذي دة حاجة كدة بطاية في نفسها بس جسمها مشدود ومش في اي تراهلت حاجة كدة كرفي من التحب تمسكها وهاتك يارزع بزازها فوق المتوسط حاجة بسيطة ومشدودين وطيزها حاجة مهلبية متوسطة الهي مع كل حركة بهزة ولا اجدعها امواج تسانامي دي الينطبق عليها مقولت حد يناولن خرزانة بتاعت محمد رجب
نرجع
ايمان: صباح الفل يا احلي يا مودي
انا صباح الخير يا ايمو صحيح افتكرت في نص يوم تاخير الدخلة دي مش علية مش علشان جايبة فطار هاه
ايمان:بلوية بوذ ذي ******* ماشي يا مودي
انا:الصراحة ميهونش علية ذعلها بس بنكشها يالة يا ايمو علشان نفطر ونشوف الموضوع دة بعدين
ايمان:لا مش عاوزة افطر معاك
انا:قمت رايح جمب ودنها بصوت خفيف ياله علشان نفطريا ايمو اول ما قولت كدة لاقتها اترعشت وبصطلي بعين تدوب الحجر واحنا وشنا في وش بعض كان اتنين عشاق بصين لبعض وانا مركز في عنيها ونفسنا قريب من بعض امت خطافت بوسة من شافيفها بسرعة ورجعت بدماغي لاقيت انها نطت مسكت شفايفي مش باستها دي اغتصبتها وسابتها فجاة
ايمان:بصتلي وطلعت تجري علي حمام المحل وقفلت علي نفسها
الحور مع ايمان ونفسها
ايمان:بتعيط وتقول اية النا عملتة دة اذاي اذاي ابوسة
نفسها:انتي بعيطي لية انتي مش كان نفسك فيه من زمان من قبل مايساعدك انك تخلصي من جوزك الخول الكان عايز يعرص عليكي ويبيع لحمك فوقي يا ايمان انتي لسة العمر ادامك وانتي حلوة وصغير بصي لنفسك انتي عارف انتي بتسلمي نفسك لمين دة احمد البتحبية


فعلن النفس لم بتسوح بتسوح😂😂

**** يخليك يا ابو الابلايس

نرجع

ايمان:بصت لنفسها في المراية شافت فعل ان هي لسة في عز شببها وفكرت في كلام مع نفسها قطع تفكرة تخبيط احمد علي الباب

انا :ايمان انتي كويسة انا اسف انا معرفش انا عملت كدة اذاي بس غصب عني انا اسف

ايمان:انا كويسة يامودي ثواني وخرجة

انا: تمام مستنيكي

ايمان:انا عرفت خلاص انا هاعمل اية

انا :خرجت ايمان لسة هاتكلم بابص لقتها بصتلي بصة تداوب الحجر وحاطت صباعها علي بقي

ايمان اشششش ماتقولش حاجة يا احمد انا الاسفة اني عملت كدة انتي عارف اني بقالي فترة محدش لمسني والنتة عمالتة كان غريب علية اول مرة يحصلي انا اسفة. ويااحمد انتي بزات لو سلمتلة نفسي اكون مطمنة وانا معاة احمد مابردش لية

انا:ولسة حطة صباعها علي بقي لسة وبصالي غصبن بتقولي مابتردش لية امت بايس صبعها لقتها شالتة قولتلها اتكلم اذاي وصباعك علي بقي

ايمان:لسة بصة وسارحانة بحبك يا احمد نفسي تاخدني في حضنك مخرجش منة لقني باندة

انا:ايمان .....ايمان انتي يا بنتي لا انتي ضايعة النهاردة يالة يابنتي ورانا شغل كتير وعندنا جرد

ايمان:حاضر يامودي

انا: فضلنا شاغلين شوية بس للاسف انا مش عارف اركز تخيل معايا في الشغل واحدة عود مدي علي ميلف وملبن عمال يتهز قدامك طالع نازل تعمل اية وباب اذاذ متفيم مخلي محدش شايف حاجة من بره ياعني تاخدها في البروفا وهاتك يادعك لحد مزهقنا قولتلها ايمو

ايمان:اية يا حمودي

انا ما **** يسترك كدة ويخلي هملك اعملالنا كبيتن شاي يروقو الدماغ بدل القرف دة

ايمان :بس كدة عنيا بس ايه دول الربنا يخلي هملي ياسافل انتي

انا:طب روحي ياختي بدل ما اقوم اقطع هوملك النتي فرحانة بيهم دول

ايمان :لو جدع تعالي كدة قربلي وانا اوريك

انا:لسة هاقوم اجري وراها مسكتها

ايمان:اعااااا خلاص ونبي يامودي دانا ايمو حبيبتك خلاص

انا:قمت مساكها وقولتلها انا بقالي كتير مصبحتش عليكي اديتها علي قفاها وسبتها

ايمان :تسلم ياكبير اروح انا اعمل اشاي

انا:ماشي ماتتاخريش تمشي قدامي وطيزها راحة جية راحة جية نتاية جمل ياعم الحج قولت اخد خطوة كدة

رحت عندها وهي بتعمل الشاي ايمو

ايمان: اية يامودي

انا: ناوليني مايعة معلش

ايمان:خش خدها

انا:اخش اذاي مانتي شايفة المكان ديق

ايمان :خش يامودي انا بصب الشاي

البوفية في المكان ديق مايخدش غير فرض واحد بس انا قاصد

انا:دخلت من وراها وانا ذبي علي اخرة من طيزها الهاتجنيني ام رايح محشور في البنطلون الديق الهي لبساه ببص لقتها طلعت منها اةةةةةة

تخلي اجدعها راجل يجبهم بس من الااه دي قمت رايح واقف وعامل كاني بشرب وذبي لسة مدفوس في طيزها الملبن لقيت اةةةةة تاني طلعت ولقتها بترجع لورة علية وتزق اكتر فوقتها قولتلها ايمان انتي كويسة

ايمان:اه كويسة يا احمد خالصت علشان نطلع المكان لوحدة

انا:اه خلصت امت رايح في ودنها بصوت ناعم بحبك يا ايمي ونفخت في ودنها وبوستها من خدها وخرجت قعدت شوية مستنيها دخلت ذبونة اول مرة اشوفها بس اية صروخ ارض جو يخربيت جمالها ولا ريحت البرفيوم بتاعها تهبل ولامرمحها لكا ان تتخيل معي ع زيزي القارئ جسم عود فرنساوي طولها حوالي ١٦٠سم جسم ابيض من الشمع عيون زرقاء شعر اصفر طبيعي يلمع في النور

شفايف تخيني شوية ذي الكريز تتمني انك تمسكها ماتسبهاش خالص بزاز متوسطة ونعمة ذي الحرير تمسكها كانك مسكم البن في ايدك ومشدودين بطن ممسوحة وسط ساعة راملية طياز ذي الحيلي مشدود وبارزة تحسس عليها تخاف تتجرح منك وانتي بتلمسها كفايةكدة

دخلت اهلا وسهلا يافندم تامري باية قالعت الندارة وياجمال عيونها الازرق من لون البحر

لقتها بتبص عا المكان ولقتها بتقولي

الزبونة:هواية اخر كويشان نزل السنادي

انا:حضرتك اخر حاجة نزلت السنادي في اطام لانجري وبيبي دول حضرتك وانا مركز مع كل تفصبة فيها وهي لحظت وضحكت

الزبونة: تمام ممكن توريني احلي حاجة عندك

انا :طلعتلها احلي حاجة عندي ووارتها بصت عليهم وقالتلي

الزبونة:الصراحة مش عارفة اختار انهي فيهم كلهم حلوين طب ممكن تخترلي انتي وبصتلي

انا:الصراحة استغربت السوال قولتلها نعم

الزبونة :في اية باخدراي حضرتك في انتي شايف انهو احلي لية

انا :الصراحة اول مرة حد يسالني السوال دة فابصيت عيني وقعت علي اقميص نفسي اشوف ايمان بية هو طقم اسود سنتيانة نازل منها حتهةشفون شفافةلحد اول الطيز كدة وتاحتية اندر فاتلة شكلة فاجر

الزبونة:تمام ممكن اقيسة

انا:قولتلها تمام اتفضلي البروفة علي الشمال

الزبونة تمام

انا:لفت علشان تمشي شوفت طيزها الي بتترج قدامي وزبي شادد علي الاخر هايفرتك البنطلون بيقولي ارحمني

ابص علي ايمان لقتها في الحمام

لقيت الزبونة بتنده رحت اشوفها بتنده لية وهنا كانت الصمة😦😦

ابص القيها فاتحة ستارت البروفة ووقفة لبسة الطقم وشاكلة فاجر نيك عليها الاسود مع جسمها البشيع نور محلي القميص اكتر

ابلع ريقي وقولها بعد اذنك اقفلي الستارة علشان المكان في كاميرات

الزبونة:ابص القيها دحكت دحكة ولا اجدعها شرموطة وتقولي

قرب كدة ماتخفش اقرب القيها شدتني جوة البروفة وتقولي اية عجبك الطقم علية صح وتككلم بمياصة هو العسول اسمة اية اقولها اسمي احمد القيها حطت ايديها علي ذبي وتقولي اية دة هو شادد كدة لية وعمال تدعك فية استني انذل اشوفة اية دة تحسس علية دة تعبان قوي استني اريحة
انا :لسة بتفتح سوستت البنطلون القي ايمان بتنده
قمت سايبها وطالع جاري
ايمان :اية دة مالك يااحمد مالك في اية عران كدة لية وشاكلك متبهدي
انا:اقولها مفيش كنت في المخزن بطلع شغل علشان العرض
شوية والزبونة تطلع اول ما ايمان تشوفها
ايمان:اية دة مدام دلجين هنا يا اهلان وسهلا يافندم نوارتي الااتلية كلة يافندم داه الاتلية نور
دلجين : حبيبتي يا ايمي عاملة اية يا واطية يالي مابتساليش وحشاني
انا :اية دة انتو تعرفو بعض اصل انا اول مرة اشوف الاستاذة
ايمان:يا احمد دي تكون مدام دلجين صاحبت الاتلية
انا:الكلام نزل علية ذي الصدمة صاحبة المكان علشان كدة مش هاممها الكاميرات وطلعت شرموطة تعالي دانتي جيتي في ملعبي
انا:اهلاوسهلا يافندم نورتي مكانك يارب اكون عرفت اخدمك وغمزتلها من غير ما ايمان تاخد بالها
دلجين:لا يا حمادة انتي خدمتك ممتازة وتقدر تسعد كل الزباين ياريت كل الشاغلين معانا يكونو ذيك كدة بيضورو علي راحت الذباين وغمزت
ايمان:طبعان يامدام دلجين احمد من اشطر الناس عندنا وكل الزباين بتحبة ومابقوش بيتعاملة مع حد غيرة حتي انا بقاو بيرفضو يتعملو معايا
دلجين :برافو يااحمد انتة هايكون ليك مستقبل كبير معايا اقصد ي معانا هنا
انا :شكر يا فندم دة من زوقك وجمالك
ايمان :دولي تحبي تشربي اية
دلجين :شكر يا ايمي لو ممكن شويت ماية
ايمان بس كدة تقمري يا قمر انتي
تروح ايمان
انا :انا اسف يا مدام علي الحصل بس كلة من عميلك
دلجين:دانا غالبانة انا عملت حاجة انا كنت باخد رايقك بس في الاقميص
انا :بس اية راقيك في ذوقي
دلجيني :جامدااا جدااا حتي بص
تفتح ذراير القميص الهي لابساة وتواريني القميص من فوق وتمسك بزازها وتهزها بص شوف عامل اذاي مخلي حلمت بزازي وقفة اذاي بسبب الحبل دة وتحسس علي الحلمة وتنزل بقاها تلحس بزازها
بس كان نفسي اجرب حاجة اجمد بس الايام جاية كتير ومسيرك يجيلك حاجة احلي وتختاري انتي بردة حاجة علي ذوقك وتلحس شفتها
انا واقف ورا الكونتر :ا وزبي هايفرتك البنطلون اقولهاكيد انا عندي احلي منك قصدي اغلي منك وضحكنا
ايمان:اتفضلي يا قمر المياة
دلجين:مرسي ياقلبي
انا :يابني شجرة واتنين لمون هنا يابني للعشاق
دلجين:برة عنك انتي دي المزة بتاعي ملكش دعوة وعمل باديها توقع المية علية اكنو من غير قصدها
انا اسف مكنش قصدي غصبن عني
انا:لا ولا يهمك انا التشرت كلة اتغرق ومابقتش عارف اعمل اية
ايمان :طب يا احمد اقلع التشيرت دة بدل ما يجيلك برد وتتعب
انا :لا مفيش حاجة يسيطة مش مستهلة
ايمان:يابني الجوبرد هاتتعب اقلع وانا اجبلك تشيرت من جوة من بتوع الشغل علي مادة ينشف
انا:بدات اقلع ودلجين مركزة معايا وانا قاصد اقلع براحة علشان تشوف جسمي
اول ماقلع التشيرت خالص
دلجين:تشهق وتقول اية دة
انا:اية في حاجة ولا اية
دلجين :تعض علي صباعها ادة هو في جسم ذي دة
انا:مالة مهو ذي اي جسم ونبي يا ايمان خدي وهاتي اي تشيرت بسرعه لحسن حدي يدخلي ويشوفني كدة تاخد ايمان التشيرت وتروح اول ماتمشي القي دلجين بتلف ورا الكوانتر بسرعة
دلجين:هوفي جسم طبيعي كدة وتمضي صباعها علي عضلت بطني ولا عضلات بطن متاسمة كدة
انا:باصللها كدة وللهي بتعملة القيها نطت علي شفايفي بابوسة انا وهي عاملين نشوف مين فينايكسب التاني وهي طعم شفايفها لا يقاوم شفايف بطعم الكريز تحب انك تمسكها ماتسبهاش ابد فضلن دقتين هلي الوضع دة لحد ماحينا اني ايمان جيةفاظبطنا نفسنا وهي رجعت مكنها وانا كنت واقف مكاني
ايمان:خد البس بدل ماحد يخش ويشوفك كدة
اخت التشيرت لبستة
انا :استاذنت اروح الحمام وارجع لهم وانا بلف ورا الكونتر ايمان شافت ذبي وهو واقف
انا:سبتهم ورحت الحمام اول مادخلت في صاروخ روسي تحت البنطلون فاضل شوية ويخرم البكسر طلعتة وكانة ماصدق ياخد نفسة مسكتة وفضلت يجي ساعة اضرب عشرة علشان يهدي شوية من كتر الشايفة خلصت وخرجت بس قبل ماوصل سمعت الصدمة
الحوار بين ايمان ودلجين
دلجين :ايمي انتي في حاجة بينك وبين احمد
ايمان :حاجة ذي اية
دلجين :ذي جنس ياعني
ايمان :الصراحة كا علاقة سرير لا بس نفسي وقريب يحصل بس حصل بعض التحرش مابنا
دلجين: اذاي قوليلي
ايمان:استني هاقولك النهاردة غصبن عني بوستة من شافيفة وكان نفسي يحصل حاجة بس انا خفت وسبتة وجريت
دلجين طول عمرك خايبة بقي دة واحد يتساب
ايمان: اهو الحصل بس في موقف حصل بعديها
دلجين اية
ايمان: كنت واقفة بعمل شاي فاهو جه عايز يشرب بس انا حبيت احس بية قريب مني فاقولتلة خش خد مية فا جية ولذق فية منورة فاغصب عني طلعت مني اه خفيفة وهو فضل لاذق فية والصراحة انا كنت هجت قوي وكان نفسي الف واقولو نيكني بس حاسيت باعمود خرسانة لذق في طيزي فاضلة شوية ويخرم البنطون ويخش في طيزي فاقولت بلاش دلوقتي اجيبو مرة تانية بس فضلت اذق طيزي علية وهو كان علي اخرة وكنت سعات اشوفة بيبص علي طيزي كتير وانا شغالة كنت اقصد اهيجة واهزها وانا ماشية وفي مرة ايدة خبطت في طيزي غصبن عنة ومكنتش لبسة اندر وقتها لم ايدو لمستني هجت اوي
دلجيني :يابختك معاكي المز دة لواحدك وانا مش لقية حد يكفي ناري حتي قولت ممكن استفرد بية النهاردة وقولت انك مش موجود بس انتي ضيعتي الفرصة يا فقر
ايمان :اية دة استني استني لا فهميني اذاي كنتي هاتستفرضي بيى
دلجين :هاقولك
انا لم جيت كنت فاكراكي في المكان لواحدك كنت جاية علشان اتفق نريح بعض علشان كنتي واحشاني وكنت هايجة قوي فدخلت لقيت احمد هنا معرفش انو نزل شغل هنا فدخلت كاني ذبونة مرضتش اقولة اني ذبونت مكان فاسالتة عن الكوليكش الجديد النزل فا ورارني شويت اتقم تهيج بس في واحد كان من غير صورة فاقولتلة اختارلي علي ذوقك اختاؤلي اقميص من غير صورة وقالي جربية هايعجبك وفعلا اول مالبست القميص لقيتة سكسي لدرجت انو هايجني اكتر محستش غير وانا بندهلة فاهو جة كان فاكر في حاجة اول ماشفني لقيتة تنح فابصتله وقولتلة يقرب قالي بعد اذنك اقفلي الستارة علشان الكاميرات بس لقاني دحكت وقولتلة يقرب كان بيقرب وخايف يجي في الكاميرات لحد اما قرب شاديتة في البروفة وفضلت احسس علي ذبة وفعلن كان هايج لا نو كان بيشوف صورة لطيزك قبل مادخل لمحتها فاحبيت اجربة ولسة هاطلعة واشوفة لقيتك بتندهي سابني وجرة يافقر
ايمان:معلش يا لولي انا خاعوضهالك واجيلك واريحك لحد اما اخلي كسك دة يبرد ويجيب ددمم
دلجين:ياريت لحسن خلاص مابقيتش قادرة ونفسي يكون احمد معانا
ايمان :مالك ياشرموطة يهايحة اوي كدة علي الواد
دلجين:يعني انتي مش هايجة علية انتي كمان مانتي عرفة اني عطا مش مكافيني من ساعت اما عمل الحادثة وكمان قبل الحدثة كان عامل ذي اختي
ايمان:لية حق دانا ذات نفسي مش مكفياكي دانتي بتبهدليني وانتي بتكوني لسة هايجة
خلاص لازم نلاقي طريقة نواقع بيها احمد علشان يرايحنا
دلجين :خلاص سبيها علية انا عرفة انا هاجيبة اذاي
انا :عملت صوت علشا يعرفو اني جي وميعرفوش اني سمعتهم
لقيت دلجين بتلم شويت اتقم من الكنت عرضهم عليها وخلاص هاتمشي تقولي احمد ممكن تيجي تحطلي الحاجة دي في العربية اقولها تحت امرك
اقوم واخد الحاجة ورايح العربية القي دلجين وراية
دلجين:احمد شكر انك مابينتش حاجة قدام ايمان وجات جمب ودني علفكرة انا شوفت الجز الفوقاني وعجبني ومش هاسيبك غير لم اشوف التحتاني وباستني من خدي ومشت
انا:وبعدين يا ابو احميد دنيتك دي هاتواديك علي فين
سبتها ورجعت لايمان
انا :يالة علشان نروح القوت كدة هايتاخر
ايمان :خلاص سيبني انا اكمل الجزاء دة وخليك في الجز التاني علشان ننجز
انا :تمام دخل كام ذبونة التتفرج والي تشتري والي تذاول لحد اما قفلت حساب اليوم وخلصنا قعدنا هالكنين محدش قادر يتحرك
لحد اما ايمان كان فاضل راف عايز يتعمل قامت توطي تعملة
قمت معدي من وراها قولت اجرب حاجة قمت راقعة بعبوص وهي موطية طلعت منها اه خلتني انيمها وافشاخها فيها قولتلها اسف يا ايمو كان غصبن عني قالتلي ولا يهمك يامودي ودحكت
انا:صبرك علية ياشرموطة بتتفقي علية دانا هفشخك انتي وطيزك دي
خلصانا وقافلنا وخت ايمان ارواحها وبعدكدة روحت اخت دوش واتعيش ولسة هانام لقيت رسايل جاتلي علي التلفون من ايمان ورقم غريب وكانت المفاجئ
استنو مني المفاجة

الجزاء الجي دة لوعيزني اكمل في المنتدي هاستني راقيكم عن القصة ولو عجبتكم ولا لا
الجزءالثاني
وشكر علي التعليقات الجميلة الجاتلي والي دعمتني اني اكمل كتابة
يالة نبد الجزء الجديد علشان مطولش عليكو
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
عاااش يا صاحبي بداية جميلة بس متسرعش الاحداث مستنين الجديد متتأخرش علينا ♥️😂
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
عاش جدا
استمر بس حاول تطول في الاجزاء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511
هو فيم الجزء التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون 1511

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%