NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

lil22

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
جدعان انا ٢٢ سنه ولسه الهيجان عندي كل ساعه اكني مراهق وكمان بنام مع نسوان وبضرب عشره واتفرج على سكس ومع كدا مبحسش اني اكتفيت ولسه عندي انتصاب صباحي ولسه بجيب لبن كتير ف كل مره ومش بكتب كدا عشان استعرض قدراتي الجنسيه واني خارق لا انا مش كدا و انا كدا كدا زبي مش كبير يعني بتاع ١٥ سنتي اخره بس عايز حل لاني يعتبر طول اليوم ما بعملش حاجه غير اني ماسكه ومش عارف اشوف مستقبلي ودنيتي عايز حل

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ابو غرام ابو زب, عبده راغب, Madara 13 و شخص آخر
جدعان انا ٢٢ سنه ولسه الهيجان عندي كل ساعه اكني مراهق وكمان بزني مع نسوان وبضرب عشره واتفرج على سكس ومع كدا مبحسش اني اكتفيت ولسه عندي انتصاب صباحي ولسه بجيب لبن كتير ف كل مره ومش بكتب كدا عشان استعرض قدراتي الجنسيه واني خارق لا انا مش كدا و انا كدا كدا زبي مش كبير يعني بتاع ١٥ سنتي اخره بس عايز حل لاني يعتبر طول اليوم ما بعملش حاجه غير اني ماسكه ومش عارف اشوف مستقبلي ودنيتي عايز حل
الحل فى ايدك انت شخصيا فكر فى الموت
والحاجة التانية الخراب اللى انت فيه
ممكن ترجع عادى
الكتاب

• عجبني
التفاعلات: black33
جدعان انا ٢٢ سنه ولسه الهيجان عندي كل ساعه اكني مراهق وكمان بزني مع نسوان وبضرب عشره واتفرج على سكس ومع كدا مبحسش اني اكتفيت ولسه عندي انتصاب صباحي ولسه بجيب لبن كتير ف كل مره ومش بكتب كدا عشان استعرض قدراتي الجنسيه واني خارق لا انا مش كدا و انا كدا كدا زبي مش كبير يعني بتاع ١٥ سنتي اخره بس عايز حل لاني يعتبر طول اليوم ما بعملش حاجه غير اني ماسكه ومش عارف اشوف مستقبلي ودنيتي عايز حل
انصحك تروح لدكتور نفسي أفضل لانه هيساعدك و الأدوية اللي هتاخدها هتساعدك بردو عن تجربة من واحد راح ل٣ دكاترة

• عجبني
ابعد عن اي محفزات جنسيه + شوف شغل ذاكر اي حاجه مفيده لحياتك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك وسواس قهري جنسي. لازم تشوف معالج نفسي او طبيب

• عجبني
  • عجبني
ابعد عن اي محفزات جنسيه + شوف شغل ذاكر اي حاجه مفيده لحياتك
بذاكر و**** بس حوار ابعد عن اي محفزات ده جربته بيخليني مولع هايج

• عجبني
انصحك تروح لدكتور نفسي أفضل لانه هيساعدك و الأدوية اللي هتاخدها هتساعدك بردو عن تجربة من واحد راح ل٣ دكاترة
دكتور ذكوره ولا نفسي

• عجبني
التفاعلات: black33 و البلعوطى والبلعوطة
يعني ايه وسواس قهري جنسي
يعني فكرة مسيطرة على عقلك و مش قادر تسيطر عليها. ف بتحتاج مساعدة طبيب متخصص عشان يديلك العلاج المناسب

• عجبني
السر ف انك متخليش وقت فاضى ف حياتك نهائى

انزل اشتغل ب14 ساعه وانزل جم و اهتم بالتغذيه عشان تشوف نتيجه للجم
اعتدل و عود جسمك انه حتى لو محتاج سكس سواء بتنيك او بتضرب خلى جسمك يتعود انه لا مش كل الاوقات هو ليها وقت محدد كل حين واخر وانت اللى تتحكم ف دا زى انك تاخد اجازه اليوم اللى هتنيك فيه فبتتحكم بعد كدا ف انك بتهيا مخك انك انت اللى بتحدد تعمل امتى

الخلاصه اغمس نفسك ف الشغل و التعب و مستقبلك غصب عنك هتلاقى انك غصب عنك بردو بتبعد تفكير شويه و بتاخد فتره راحه من الحجاات دى

• عجبني
التفاعلات: عبده راغب
دكتور ذكوره ولا نفسي
نفسي طبعا ولازم تعرف تخصصه ايه قبل نا تروح يعني لو انت شخص عادي متفرج عادي في الأفلام ف هتروح لدكتور تخصصه إدمان لكن لو بتتفرج علي حاجات شاذة وفيها شذوذ جنسية ف هتروح لدكتور نفسي جنسي زواجي ده بيعالج اللي هما عندهم شذوذ جنسي بجميع انواعه فاهمني
الذكورة ملوش علاقة بالموضوع الذكورة لي علاقة بصحة قضيبك و الخصية عندك بس كدا

اشغل وقتك متخليش عندك فراغ

يا جماعه انا بجد شكلي هروح للدكتور فعلا انا لسه جايبهم وروحت استحمي جبتهم تاني وبعد ما خلصت ونمت بس عاي السرير بتاعي وقف تاني

19 سنه وزيك بالظبط كنك بتوصفني

هجرب اروح لدكتور واخد ادويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%