NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي أنا كان لى تجارب وأنا صغير كسالب بس متفتحتش
ومن فتره كان لى تجربة مع واحد سوداني ودا اللى حببنى في الزبر الاسود ودلوقتي كل مشوف زبر اسود قدامى بهيج اوى والاسبوع اللى فات كنت هايج وطيزى بتاكلنى جبت جزره طويله حلوه ودهنتها فزلين وقعدت عليها دخلت كلها في طيزى مع العلم الجزره حوالى 22 23 سنتى وقعدت افرك في زبى نزلت كميه لبن عمرى في حياتي منزلتها فهل كدا أنا سالب واتفتحت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6, elgazaar, samrnapal و 2 آخرين
ومن فتره كان لى تجربة مع واحد سوداني ودا اللى حببنى في الزبر الاسود ودلوقتي كل مشوف زبر اسود قدامى بهيج اوى والاسبوع اللى فات كنت هايج وطيزى بتاكلنى جبت جزره طويله حلوه ودهنتها فزلين وقعدت عليها دخلت كلها في طيزى مع العلم الجزره حوالى 22 23 سنتى وقعدت افرك في زبى نزلت كميه لبن عمرى في حياتي منزلتها فهل كدا أنا سالب واتفتحت
اححححكك يا ريت تعلمني كده كيف عملتها

انت عندك الميول لو سيبت نفسك فى الطريق ده هتبقى سالب متناك رسمى اقعد مع نفسك شوية كده واهدى وقرر انت دلوقتي سيد قرارك بعدين هيبقى الزب هو سيد قرارك شوف انت عايز بقى .

مبروك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كده بتلعب بخضراوات
اتفتحت و اتقفلت هذه مصطلحات لغوية
سالب موجب مبادل : مش مهم ابدا
انت بتميل للرجال فمافي فرق مين بيلعب مع مين و فين

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية و ناقد بناء
انت كده بتلعب بخضراوات
اتفتحت و اتقفلت هذه مصطلحات لغوية
سالب موجب مبادل : مش مهم ابدا
انت بتميل للرجال فمافي فرق مين بيلعب مع مين و فين
نفسي فعلا اجرب مع شخص يكون متفهم كدا

• عجبني
التفاعلات: ك له ب ال حب و جينجر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%