NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على فكره هو هينيكك يعنى هينيكك
انتى هايجه وهو كمان هايج بس ماسك نفسه
انتى يوم عن يوم بتهيجى اكتر و قريب جدا مش هتقدرى تمسكى نفسك وهو هينهار مره واحده و هتتناكى منه وابقى افتكرى إن قرموطى قالهالك.
لالالا لا استحاله

يعني انتي مبسوطة من البوس و الحضن صح ؟
و تقريبا حابة ده تاني

و واثقة بس
بصي طالما هتعرفي توقيفه عن أي حاجة زيادة ممن تكملي
لو خائفة يبقي بلاش تاني احسن
مبسوطه اه واحساس حلو

طبيعي جدا لو انتي بنت ناس محترمة لكن عاوزة تقضيها كل شوية واحد يقفش فيكي ويمسك بزازك وينيكك وبعدين لما يشبع منك يسبك وهكذا يجي غيره وتبقي عبارة عن سلعة ده اختيارك انتي دلوقتي محافظة على نفسك كملي على كدة واوعي الشيطان يلعب بدماغك

طبيعي جدا لو انتي بنت ناس محترمة لكن عاوزة تقضيها كل شوية واحد يقفش فيكي ويمسك بزازك وينيكك وبعدين لما يشبع منك يسبك وهكذا يجي غيره وتبقي عبارة عن سلعة ده اختيارك انتي دلوقتي محافظة على نفسك كملي على كدة واوعي الشيطان يلعب بدماغك
انا مش عايزه اقضيها كل واحد شويه انا عايزه واحد بس يكون ليا كل حاجه اكيد

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
ابعدي مخك عن الجنس حاليا انتي لسه صغيرة الا لو عايزه تمشي شمال
انا مش صغيره بالعكس شهوتي عاليه جدا ومش عامله ختان اصلا وماشبه في 23 ومش جربت الحاجات دي قبل كده مع ان مغريات كتير

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10 و drsniper666
ممكن أقولك حاجة اللي بينكم المفترض يا اما يكون جنس يا اما يكون حب أو ممكن حاجة غير بس الحاجة الغير دي مش بيبقى فيها ولا طبطبة ولا حضن

فلو انتي شايفة ان اللي بينكم مش حب ماشي ولو شايفة انه مش جنس ماشي خلينا نقول مجرد ارتياح بس ارتياح ايه اللي هيبقى فيه بوس و احضان ؟؟؟
فده يرجعنا لإنك لازم ترجعي تعيدي تفكير و تواجهي نفسك و تقولي ازاي مش بنحب بعض و ازاي هو مش عايز جنس و مع ذلك بيعمل كدة و انتي كذلك

انتي واضح انك متشتتة يا أميرة و غصب عنك مش قادرة تحددي مشاعرك و رغبتك ولا مشاعره و رغبته الموضوع مش واضح يعني انتي مش موضحاله اللي في دماغك و هو برضو زيك
مش عارفه احدد او اقرر

انا مش صغيره بالعكس شهوتي عاليه جدا ومش عامله ختان اصلا وماشبه في 23 ومش جربت الحاجات دي قبل كده مع ان مغريات كتير
الشهوة ملهاش علاقة بالسن طالما بلغتي فيه بنات صغيرين شهوتهم عالية وفيه ستات عدوا الستين وشهوتهم عالية حتي لو عاملين ختان الفكرة انك تقاومي المغريات الي ح إليكي لانك حتلاقي الف واحد عاوز يركب ويجري وانت مترخصيش نفسك عشان شهوتك ولو زادت عليكي ريحي نفسك بايدك لكن متسبيش نفسك لحد

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
عادى طالما مجربتيش هتحسى انك محاتة بس مش زى اللى جربت واتحرمت وممكن تريحى نفسك نفسك اضمن واامن

الشهوة ملهاش علاقة بالسن طالما بلغتي فيه بنات صغيرين شهوتهم عالية وفيه ستات عدوا الستين وشهوتهم عالية حتي لو عاملين ختان الفكرة انك تقاومي المغريات الي ح إليكي لانك حتلاقي الف واحد عاوز يركب ويجري وانت مترخصيش نفسك عشان شهوتك ولو زادت عليكي ريحي نفسك بايدك لكن متسبيش نفسك لحد
مش بحب بأيدي عايزه حد يلمسني مشاعر واحاسيس وكده ولهفه انا كنت مبسوطه جدا وانا في حضن صاحبي وهو بيبوسني وهو بياكل رقبتي كنت مبسوطه جدا جدا جدا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بحب بأيدي عايزه حد يلمسني مشاعر واحاسيس وكده ولهفه انا كنت مبسوطه جدا وانا في حضن صاحبي وهو بيبوسني وهو بياكل رقبتي كنت مبسوطه جدا جدا جدا
بصي انتي اسمك ايه

• عجبني
الطريق ده آخرته ندم صدقيني انا عارف انك بتبقي مبسوطة ولو فتحك حتتمتعي في لحظتها وبعدبن حتندمي بقية عمرك ده غير انه ممكن بكون عرص ويفضحك فهمتي

• عجبني
الطريق ده آخرته ندم صدقيني انا عارف انك بتبقي مبسوطة ولو فتحك حتتمتعي في لحظتها وبعدبن حتندمي بقية عمرك ده غير انه ممكن بكون عرص ويفضحك فهمتي
ممكن تصبر بس ثواني

• عجبني
التفاعلات: Lolalolo
انا زيك برضو
نفسي بأحاسيس ومشاعر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%