NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ريحي نفسك بنفسك أحسن
لو رحتي غير طريق عليكي العوض

هو طبيعي افضل لحد 22 من غير لمس خالص انا كده طبيعيه
انا ٣١ ولية متجوزتش بردة وشهوتي عالية جدا وبحاول قدر الامكان اني الاقي حد وممكن تبقي علاقة فموية 69تريح الواحد

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
انا ٣١ ولية متجوزتش بردة وشهوتي عالية جدا وبحاول قدر الامكان اني الاقي حد وممكن تبقي علاقة فموية 69تريح الواحد
شهوة المرأة لو هي حقيقية ميريحهاش غير.... زب خشن وجامد مليان عروق واعصاب زي الحديد... فبلاش تحلمي.. العلاقة الفموية حتزود شهوتك اكثر

• عجبني
اي دا هو طبيعي ان حد يلمسك 🙂 ؟

اصبري حتى تلاقي الرجل الي يستحق صبرك

• عجبني
زمان كانوا بيجوزونا ف ١٨😂
مع احترامي لكل الناس وكل الفئات العمرية والطبقية بس دا تحديدا السبب ف ان الناس مكانتش تعرف حاجة عن التربية الصحيحة وهم نفس الناس السبب ف الزيادة السكانية وهم برضه نفس الناس اللي طلعو جيل معاق نفسيا عشان الجيل دا كمان يطلع جيل اكثر إعاقة لو كان ساعتها عندهم وعي كافي يؤهلهم للزواج مفيش مشكلة لكن معظمهم كان بيتجوز عشان يفضي شهوة وبس معملش حساب لأي حاجة ودا السبب ف كل ما نحن فيه دلوقتي ودا من وجهة نظري

• أتفق
التفاعلات: majiida
مع احترامي لكل الناس وكل الفئات العمرية والطبقية بس دا تحديدا السبب ف ان الناس مكانتش تعرف حاجة عن التربية الصحيحة وهم نفس الناس السبب ف الزيادة السكانية وهم برضه نفس الناس اللي طلعو جيل معاق نفسيا عشان الجيل دا كمان يطلع جيل اكثر إعاقة لو كان ساعتها عندهم وعي كافي يؤهلهم للزواج مفيش مشكلة لكن معظمهم كان بيتجوز عشان يفضي شهوة وبس معملش حساب لأي حاجة ودا السبب ف كل ما نحن فيه دلوقتي ودا من وجهة نظري
بس بيجمي الانسان والسبب كان التعفف وكل دا
ولو ركزنا احنا بنكون مركزين اكتر ف حياتنا مع النقطة دي

• عجبني
التفاعلات: وائل زكي و Lucifer horny
طبيعية جدا و موزة كمان
المهم لما تتلمسي يكون من حد بيفهم مش حمار 😁😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه المشكلة
انا راجل واول مرة لمست كان عن عمر ٣٢ تقريبا وكانت زوجتي برضو مش دحلبة
ولعلمك يعني تمسكي بعفتك عشان **** يكرمك بحد زيك

بس بيجمي الانسان والسبب كان التعفف وكل دا
ولو ركزنا احنا بنكون مركزين اكتر ف حياتنا مع النقطة دي
انا معنديش مشكلة تجوزوهم بدري بس دا لو كانو هم عندهم الوعي الكافي والإدراك للي هم داخلين عليه ميروحوش يجيبو ١٠ ***** ويقولو هترزق ويربوهم بالضرب والاهانة فيبقو معاقين نفسيا ويخلوهم شغالين من ٦ سنين وجسمهم يتكسر ويتبهدل ويقولك عشان يصرف ع نفسه ويعرف القرش بيجي ازاي طب علمه التدين فهمو الاخلاق فهمو يعمل اي بعدين ف حياته مش تخلف وترمي

انا معنديش مشكلة تجوزوهم بدري بس دا لو كانو هم عندهم الوعي الكافي والإدراك للي هم داخلين عليه ميروحوش يجيبو ١٠ ***** ويقولو هترزق ويربوهم بالضرب والاهانة فيبقو معاقين نفسيا ويخلوهم شغالين من ٦ سنين وجسمهم يتكسر ويتبهدل ويقولك عشان يصرف ع نفسه ويعرف القرش بيجي ازاي طب علمه التدين فهمو الاخلاق فهمو يعمل اي بعدين ف حياته مش تخلف وترمي
هو دا حقيقي بس كل دا اصلا اتعمل عشان الشهوة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مش عيزه اصدمك بس فيه ستات بتعدى الاربعين من غير ماتتلمس
ليه كده؟ فيه كثير رجال عاوزين يتجوزوا بس النسوان الأيام دي شروطهم كثيرة برضو.. وحتى الميول بقت غريبة، أنا قابلت بنت لحقت 32 سنة لكنها مش عاوزة تتجوز عشان عاوزة راجل يحب الحرية ويخليها هي كمان حرة... أو بلاش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%