NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متمناش ليكي كده خالص
بس صدقيني مفيش اللي في دماغك ده
كل اللي بتقوليه ده بيدل ع انه عرف يظبط الحوار عليكي
هتندمي اوي افتكري كلامي
الواد ده طلاما عرف يقنعك اوي كده يبقى مش سهل

للمره التانية اتمنى توقعي يطلع غلط
عموما لو حصل اي حاجة لاغيني انتي عرفتي الاكونت بتاعي اهوه 👍
هو حقيقي كده مش تمثيل لو شهوته غالبه عقله وكده كنت عرفت بالعكس هو بعيد عن الجنس والافلام

حافظي علي نفسك
ومتسهليش وترخصي نفسك

هو حقيقي كده مش تمثيل لو شهوته غالبه عقله وكده كنت عرفت بالعكس هو بعيد عن الجنس والافلام
هو بعيد خوف عليكي من اللي ممكن يحصل ولا ممكن ميوله مختلفه ولا ايه

هو انسان نضيف و انا مصدق و انتي كمان شكلك مش وحشة

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
  • عجبني
التفاعلات: المهندس المشاغب و غدر الناس
هو انسان نضيف و انا مصدق و انتي كمان شكلك مش وحشة
كلنا حلوين بس تعبانين ي مو لانا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: غدر الناس
متفق معاك و ده اللي عاوز اقوله
لو هو كويس تبعد عنه افضل عشان مياخدش زنوب و في نفس الوقت هو مش هيريحها

انما مفتكرش كده خالص
احنا ع الارض مفيش ملايكه
انت هتفهمني لانك بتتعامل مع شباب كل يوم هي ممكن لا
اول واحد اعرفه اصلى في حياتي واكون متطمنه ليه بس انا واثقه انه كويس لكن مش عايزه ابعد عنه احنا محتاجين بعض لكن مش بنحب بعض بس للاسف حاساه بدأ يحبني بس في أنكار للفكرة من دماغه فاهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول واحد اعرفه اصلى في حياتي واكون متطمنه ليه بس انا واثقه انه كويس لكن مش عايزه ابعد عنه احنا محتاجين بعض لكن مش بنحب بعض بس للاسف حاساه بدأ يحبني بس في أنكار للفكرة من دماغه فاهم
خلاص بقي have fun😂❤

مفتكرش ان حد فينا شهوته غالبة عقله
اكيد انا مش اي واحدة تشاورلي بروح انيكها يعني

حتى لو العقل موجود
انا لازم احس بمشاعر عشان اتبسط مش افضي و خلاص

واحدة كانت معايا في الكلية كانت عوزاني انيكها بس معملتش كده لاسباب في شخصيتها

واحدة تانية كانت متجوزة في اول مره كلام كولنا شوية و فتحت فيديو كوول و وريتني كسها و انا محبيتش اعمل معاها عشان حسيت ان الموضوع من غير مشاعر مش ممتع 🤷🏻‍♂️
محدش الشهوة غلباه

• بيضحكني
التفاعلات: شاب شبراوي
معلش بس انتي لازم تبعدي في الوقت الحالي عنه و بعد ما تبعدي تقعدي فتره من غير اي علاقه علشان اللي انتي فيه ده اول حاجه احتياج للحب و الأمان و طمأنينة و ان حد يكون في حياتك و تاني حاجه احتياج للجنس ف لازم تبعدي او تقللي تعامل معاه علشان هو ميتعلقش بيكي اكتر و انتي مفيش مشاعر ناحيته و هو يحبك و بعدين فجأة يظهر ليكي شخص تحبيه و تبعدي عن بني آدم ده ف ساعتها هو هايكون اتاذي منك فشخ ف حرام بصراحه انتي اللي فيه دلوقتي احتياج للجنس و مشاعر حب دة حقك زيك زي اي حد في نفس السن ده نفسه يخرج يتبسط و يتفسح و يعيش مع شريكه و بعد ما يروحوا يعملوا ملحمه سكس علي سرير يقطعوا بعض فيها ده طبيعي بس ياريت تبعدي عن شخص دة طالما هو داخل في سكه حب و انتي مش بتحبيه حب جواز ف ابعدي علشان مش تكسرريه

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
هو مش بحبه انا محتاجه ليه بس نحس ببعض وكده ويسمعني ويكون حاسس بيا ويطبطب عليا ويحضنني
انتي محتاجاه مش بتحبيه بس هو بيحبك ف دي مصيبه كبيره

• عجبني
التفاعلات: Ba7raa
ميوله ستات جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا لا مفيش ميول تانيه مجرد حضن وبوسه كان هايج فشخ

ميوله ستات جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا لا مفيش ميول تانيه مجرد حضن وبوسه كان هايج فشخ
اومال ؟🤔
انا كنت فاكرك بتحبيه
طب ليه انتو في علاقة دلوقتي
مش بحبه لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%