NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ادم من اسكندريه 25 سنه داخل هنا كا نوع من التغير الحياه الروتينيه بحس هنا انى مبسوط وانا بتفرج على عدم واقعيه الناس فى المتعه مش عارف ليه بصراحه واقولك على حاجه انتى عملتى قلبان ودوشه لناس كتير وانا منهم

• عجبني
التفاعلات: فحل جامد اوي
ادم من اسكندريه 25 سنه داخل هنا كا نوع من التغير الحياه الروتينيه بحس هنا انى مبسوط وانا بتفرج على عدم واقعيه الناس فى المتعه مش عارف ليه بصراحه واقولك على حاجه انتى عملتى قلبان ودوشه لناس كتير وانا منهم
ازاي يعني

ازاي انا عملت قلبان مش فاهمه
حاسك فى كل مكان فى المنتدى ملكيش ميول معينه تركزى فيها بتحبى تكلمى فى كل حاجه واهم حاجه انك بتردى على البيقدرك و يكلمكودى حاجه مهمه على فكره خالى بالك منها علشان محدش يكرهك وتخصرى الحب الكسبتيه للناس

حاسك فى كل مكان فى المنتدى ملكيش ميول معينه تركزى فيها بتحبى تكلمى فى كل حاجه واهم حاجه انك بتردى على البيقدرك و يكلمكودى حاجه مهمه على فكره خالى بالك منها علشان محدش يكرهك وتخصرى الحب الكسبتيه للناس
انت شخصيه جميله علي فكره

ميرسي على زوقك ده علشان انتى عنيكى و قلبك جمال بتشوفى كل حاجه جميله
شكرا ليك بس انت فعلا شخصيه جميله وباين عليك مهذب

اتنين ليمون هنا لو سمحت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا حاجه كلام فى سياق الموضوع

ميدو الهوارى من الصعيد قنا ٤٠سنه طولى ١٧٥سم وزنى ٧٠ كيلو مسؤل علاقات عامه بإحدى المؤسسات القضائيه بقنا . الجسم رياضى أسمر البشره وداخل المنتدى لتفريغ طاقات مكبوته بحكم وظيفتى ومكانتى الاجتماعيه وحرمانى الجنسى بعد الانفصال عن زوجتى لعلى أجد من يتطلع إلى حرمانى واعوضها واعوض نفسى عن كبت السنين بحكم أننى من الصعيد وتجاربى الجنسيه جميعها ممارسه بمقابل وليست للشهوه من الطرفين

شكرا ليك بس انت فعلا شخصيه جميله وباين عليك مهذب
شكرا ليكى انتى الزوق و طريقتك حلوه فى الكلام
انا بنسبالى بحب احترم البكلمه علشان يحترمنى حتى لو بنتكلم فى منتدى جنسي الاحترام و الزق بيجبر اى حد مهما كان يحترمك
وبصراحه انا حاولت ادخل اتكلم خاص معاكى بس لما لقيتك قفله الخاص احترمت رغبتك اكيد

• عجبني
التفاعلات: فحل جامد اوي
شكرا ليكى انتى الزوق و طريقتك حلوه فى الكلام
انا بنسبالى بحب احترم البكلمه علشان يحترمنى حتى لو بنتكلم فى منتدى جنسي الاحترام و الزق بيجبر اى حد مهما كان يحترمك
وبصراحه انا حاولت ادخل اتكلم خاص معاكى بس لما لقيتك قفله الخاص احترمت رغبتك اكيد
شكرا ليك ولأحترام رغبتي بس كنت عايز ليه تخش خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%