NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسواء شي تحلم حلك ما متذكر منها اي شيى😂😂
اه عارف دول كوابيس
اما المنام انتي تعرفي معنى المنام
المنام لما حد يشوف حاجه وحشه من الأفضل مبتكلمش عليها ويعمل صدقة .
شكرا على النصيحه يا ريم

مع اني مضايق منك بس هجاوب حلمت اني ممثل افلام اباحيه وبعمل مع ممثلات وكفايا كده عشان في حجات مينفعش تتحكي في الحلم ده قلبت بغم 😂
زعلان ليه دي قوانين حتى انا لو حصل مني غلط اتحاسب عليه

اه عارف دول كوابيس
اما المنام انتي تعرفي معنى المنام
المنام لما حد يشوف حاجه وحشه من الأفضل مبتكلمش عليها ويعمل صدقة .
شكرا على النصيحه يا ريم
ما بعرف نا كويس هي رعب

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
مع اني مضايق منك بس هجاوب حلمت اني ممثل افلام اباحيه وبعمل مع ممثلات وكفايا كده عشان في حجات مينفعش تتحكي في الحلم ده قلبت بغم 😂
+ أنت قولت كلام انا ما قولته اصلا يعني انا الي ازعل 😒😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زعلان ليه دي قوانين حتى انا لو حصل مني غلط اتحاسب عليه
لاني مش بعتبر هنا منتدي جنسي ب النسبالي بعتبر هنا عيله تانيه ميبقاش مارك مقفلها علينا واجي افضفض مع اخواتي يتقال اللي اتقلي ده

+ أنت قولت كلام انا ما قولته اصلا يعني انا الي ازعل 😒😂
لا قولتيلي ان ده منتدي جنسي يعني معني كده بقي نيجي هنا ندور علي جنس وبس منبقاش اخوات ولا صحاب ولعلمك انا واخد كلامك كوبي واسكرين ابعتي رساله وابعتلك كلامك واقولك الموضوع عشان ميبقاش في مشكله في النقاش + هل عمركو ك اداره شوفتو مني حاجه غلط او وحشه ف حق اي حد

لا قولتيلي ان ده منتدي جنسي يعني معني كده بقي نيجي هنا ندور علي جنس وبس منبقاش اخوات ولا صحاب ولعلمك انا واخد كلامك كوبي واسكرين ابعتي رساله وابعتلك كلامك واقولك الموضوع عشان ميبقاش في مشكله في النقاش + هل عمركو ك اداره شوفتو مني حاجه غلط او وحشه ف حق اي حد
انا ما بقف علي الغلط الموضوع حتي اذا في إساءة احاول تعديلها وايضا الكلام في هي الأشياء ما ينفع لان راح يطر المنتدي

انا ما بقف علي الغلط الموضوع حتي اذا في إساءة احاول تعديلها وايضا الكلام في هي الأشياء ما ينفع لان راح يطر المنتدي
كنت اتقبلها لو قولتيلي كده ان عشان احنا عيله الموضوع ده ممكن يضر المنتدي ف هنشيله انما اللي ضيقني انك وصفتي المنتدي ب جنسي اه عارف ان في جزاء كبير جنسي بس هو لو كده ي ريم انتي نفسك مش هتبقي في وسطنا احنا كلنا اخوات واصحاب ومش اول مره يحصل بنا نقاشات او نتكلم حتي لو هنا مش خاص

عن نفسى احلى حلم حلمته حلمت انى بنيك صاحبتى فى الشغل بس صاحبتى دى مخطوبة ومنيكتهاش فى الحقيقة

مش عارف لية مش بحلم قليل اوي لما احلم ...لكن ممكن لو شوفت واحدة اتمني اكون معها ..بس ساعات كتير اللي بتمناها بتجمعنى الايام سوا حصلت معايا بس مش كتير😁

كنت بحلم انام مع بنتين مع بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%