NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا كانت تاني مرة بس كانت ضيقة اوي و انا اتعاملت بالراحة و برضة حسيت ان مفيش متعة من ناحيتها
السالب احسن حد ياخد من ورا
فى دى عندك حق لان السالب بيتمتع جدا بس بردوا البنات بتتمتع قوى على فكره بس ليها سنس معين فى التعامل معاها

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
كتير كتير كننا متفتهمين كتير وفي مودة محبة ولهفة مو بس علاقة جنس وكان في اخلاص كانت علاقة كتير حلوة بكل شي لما يكون جنس بعد حب او صداقة بيطلع احلى وبتشمر وبكتفي الشخص ومابحس حالو عبيعمل شي حيواني
عندك حق ياريت البعض يفهم كده

• عجبني
فى دى عندك حق لان السالب بيتمتع جدا بس بردوا البنات بتتمتع قوى على فكره بس ليها سنس معين فى التعامل معاها
اتعاملت ب سنس و حاولت اوسعلها قبل ما ابدأ بس هي غالباً الي مكانتش عايزة تكمل او حست بتأنيب ضمير معرفش بس معاك حق فعلا

اتعاملت ب سنس و حاولت اوسعلها قبل ما ابدأ بس هي غالباً الي مكانتش عايزة تكمل او حست بتأنيب ضمير معرفش بس معاك حق فعلا
وده اهم حاجه العامل النفسى مهم جدا ولو مش موجود هتبقى عذاب مش متعه ابدا للطرفين كمان مش طرف واحد

وده اهم حاجه العامل النفسى مهم جدا ولو مش موجود هتبقى عذاب مش متعه ابدا للطرفين كمان مش طرف واحد
ايوا صح كدة علشان انا كدة مكملتش و سيبتها فا مكانتش تجربة ممتعة

ايوا صح كدة علشان انا كدة مكملتش و سيبتها فا مكانتش تجربة ممتعة
عملت الصح على العموم اتمنالك تلاقى الشخص اللى تتهنى معاه وتنبسطوا مع بعض

زهقانين ومش لاقين حاجه تعملوها تعالوا نفضفض مع بعض:love:
اسالنى اى سؤال يخطر على بالك وهرد عليك:geek:
او حط نقطه وهسالك انا

شروط
احترام الممشاركين
الاجابه بمنتهى الصراحه
انا عندي سؤال

عندك حق ياريت البعض يفهم كده
انا بحب هيك نوع من العلاقات مابخب اي انو شوف اي وحدة واستهي عليها لا ابدا بنفر كمان علاقة حنسية شيء لازم يكون مقدس والو خصوصية مو مع الرايحة والحاية مابحب تكون بشكل حيواني وبخب يضل الاحترام المتبادل والتقدير

انا بحب هيك نوع من العلاقات مابخب اي انو شوف اي وحدة واستهي عليها لا ابدا بنفر كمان علاقة حنسية شيء لازم يكون مقدس والو خصوصية مو مع الرايحة والحاية مابحب تكون بشكل حيواني وبخب يضل الاحترام المتبادل والتقدير
فعلا وجهة نظرك محترمه جدا وكلك زوق اتمنالك حياه سعيده

• عجبني
ازاي احصل على اول بنت انيكها
انك تصاحب بنت دى اسهل حاجه على فكره مش موضوع معقد بس الاهم تلاقى الشخص اللى متوافق مع شخصيتك ويكون هدفك الاساسى مش الجنس ومع تتطور العلاقه وارد جدا تقلب لعلاقه جنسيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: احمد الصعيدى
  • عجبني
التفاعلات: احمد الصعيدى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%