NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مافيش حب ده الطبعي ان الست تكون خاضعة للراجل في كل حاجة
قبل الجنس و السرير
رائ ان السادية موجودة من زمان بس احنا اللي سمنة اسمة غريبة شوية
ولازم ان الراحل اخر حاجة تهمو الجنس الست هي اللي تكون خاضعة ل الراجل قبل الحنس حتا في حياتة الشخصية تاخد ازن في كل حاجة مش جنس و بس
ده هي السادية اللي انا بحبة
لكن السادي اللي كل همو علي زبرو ده يروح يدور علي كلبة

• عجبني
التفاعلات: Lalot، مستريس مرام و Mohamed139
الساديه عشق لا يعرفه الكثيرون

• عجبني
التفاعلات: مستريس مرام
مافيش حب ده الطبعي ان الست تكون خاضعة للراجل في كل حاجة
قبل الجنس و السرير
رائ ان السادية موجودة من زمان بس احنا اللي سمنة اسمة غريبة شوية
ولازم ان الراحل اخر حاجة تهمو الجنس الست هي اللي تكون خاضعة ل الراجل قبل الحنس حتا في حياتة الشخصية تاخد ازن في كل حاجة مش جنس و بس
ده هي السادية اللي انا بحبة
لكن السادي اللي كل همو علي زبرو ده يروح يدور علي كلبة
اصلا كل حياتكم تريدوا تسيطرواعلينا لكن الحقيقة إنكم تتمنواتكونوا كلاب تحت رجولنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب اضرب مراتي أثناء النيك وبحب نظرة الخضوع منها وبحب اشتمها أثناء النيك بس بعد كده ببقى طبيعي هل كدة ابقى سادي

• عجبني
التفاعلات: Lalot و مستريس مرام
اصلا كل حياتكم تريدوا تسيطرواعلينا لكن الحقيقة إنكم تتمنواتكونوا كلاب تحت رجولنا
وضح جدا انك مافهمتيش كلامي علشان كده محتاجة راجل يفهمك

ليش تحب السادية
كان ممكن تفهمينى لو كان ف راجل بجد ف حياتك....مفيش أمتع من نظرة الضعف والانكسار فى عينيها وهى ف حضنى ....خوفها منى لما تغلط واحساسها بالأمان لما اسامحها وتتمسح ف صدرى علشان قلقانه اكون لسة زعلان ....بس مع الغريب انايبها تطلع ومحدش يعرف يقف قدامها ..بنظرة واحدة تسكت ومتكلمش غير لما اكلمها...وحاجات كتيير

• بيضحكني
حبيت اكون سليف ..عشان لقيت نفسي بنجذب لرجل البنات خصوصا لما واحدة تقلع جزمتها قدامي ببقى عايز ابوسها و الحسها و لقيت نفسي عندي انجذاب اني اكون خاضع للبنات و كدا و بتمتع لما اشوف فيديوهات للميول دا

• عجبني
انا بستغرب اصلا ازاي في ناس بتحبها

• بيضحكني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
انا بستغرب اصلا ازاي في ناس بتحبها
لانك فاهمها غلط بتشوفها علي موقع الجنس كأفلام
الساديه عشق امتاع الطرف التاني

• عجبني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
حبيت اكون سليف ..عشان لقيت نفسي بنجذب لرجل البنات خصوصا لما واحدة تقلع جزمتها قدامي ببقى عايز ابوسها و الحسها و لقيت نفسي عندي انجذاب اني اكون خاضع للبنات و كدا و بتمتع لما اشوف فيديوهات للميول دا
حلو

• حبيته
التفاعلات: MiAh
انا بحب اضرب مراتي أثناء النيك وبحب نظرة الخضوع منها وبحب اشتمها أثناء النيك بس بعد كده ببقى طبيعي هل كدة ابقى سادي
سادي ف الجنس وحياتك طبيعية زي كل الناس

• عجبني
التفاعلات: Lalot و لحب الاستطلاع
انا عن نفسي شخصيتي ضغيفة ومابعرف اقول لا
واي حدا شخصيته قوية بيسيطر علي

بتبقى حادثه او موقف نفسى حصل قدامك بيخليك تفهم ان الجنس هوا النادى فقط

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%