NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Мόħάв Άħмέȡ

Gold Ѕтar
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال لكل الناس 🖤

اتعرفت/ي عل حد من المنتدي هنا والعلاقه تطورت من تعارف نت ل تعارف واقعي عل الحقيقه..!؟

هل حصل علاقه سكس بينكم ولا مجرد فريندز عاديين..!؟

هو انا صاحبت واحد من هنا وبقينا اصدقاء بره بس قصة واحدة والجو ده هما كام واحدة في المنتدي وعاملين كذا حساب والباقي شباب عاملين حسابات باسامي بنات🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: فحل اوي و Мόħάв Άħмέȡ
هو انا صاحبت واحد من هنا وبقينا اصدقاء بره بس قصة واحدة والجو ده هما كام واحدة في المنتدي وعاملين كذا حساب والباقي شباب عاملين حسابات باسامي بنات🤣🤣🤣
😂😂😂😂🤦‍♂️ بس خلاص شكرا 😂😂

الموضوع ده إتهرس قبل كده

بمعني لو بحثت في الارشيف أو في محرك البحث الخاص بالمنتدى تحت نفس العنوان هتلاقي موضوعات كتير وردود كتير ترضي فضولك !

• بيضحكني
التفاعلات: al3ttar
بمعني لو بحثت في الارشيف أو في محرك البحث الخاص بالمنتدى تحت نفس العنوان هتلاقي موضوعات كتير وردود كتير ترضي فضولك !
ممكن مكنش خدت بالي من نقطه زي دي وممكن بردو يكون ف ناس مخدتش بالها.... بس طالما انت شوفته قبل كدا كتتييير مكنتش ت كومنت عليه...

ممكن مكنش خدت بالي من نقطه زي دي وممكن بردو يكون ف ناس مخدتش بالها.... بس طالما انت شوفته قبل كدا كتتييير مكنتش ت كومنت فيه... صباح الروقان عليك ي برنس
ليه معملش كومنت ارفع نفس الموضوع لمدة أسبوع وانا هفتح واعملك كومنتات ومتشغلش بالك بحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه معملش كومنت ارفع نفس الموضوع لمدة أسبوع وانا هفتح واعملك كومنتات ومتشغلش بالك بحد
الرد مكنش ليك انت بس اشطا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: al3ttar

أنا عن نفسى مبحبش العلاقات اللى من هذا النوع لأن الواحد بيدخل المنتدى يمتع فكره ويخرج وبعدين ممكن العلاقة فى الأخر تلاقيه واحد وعامل نفسه بنت لأنها حصلت كتير قبل كده فى منتديات قديمة كتير..

سؤال لكل الناس 🖤

اتعرفت/ي عل حد من المنتدي هنا والعلاقه تطورت من تعارف نت ل تعارف واقعي عل الحقيقه..!؟

هل حصل علاقه سكس بينكم ولا مجرد فريندز عاديين..!؟
لا لسه ولو حصل تعارف مش حابة يتعدى الصداقة ....المسافات ممكن تقتل المشاعر كمان فيه ناس هنا ظني إنها هتفهم وجودي هنا غلط ومغس هتقبل بأي ظرف ممكن أمر بيه يبقي الأسلم والأفضل ما ندخلش كده بقلب جامد

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
لا لسه ولو حصل تعارف مش حابة يتعدى الصداقة ....المسافات ممكن تقتل المشاعر كمان فيه ناس هنا ظني إنها هتفهم وجودي هنا غلط ومغس هتقبل بأي ظرف ممكن أمر بيه يبقي الأسلم والأفضل ما ندخلش كده بقلب جامد
جيبتي من الاخر انتي.. شابوو 👌🖤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%