NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

THE BLACK HORSE

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتعمل ايه يبرو .. هتعمل ايه لو اكتشفت آلة .. آلة مهمتها ترجعك بالزمن لورا عشان تصلح حدث او خطأ او مشكلة او اختيار غلط عملته في حياتك وأثر عليها وبعدها تعاود للحاضر تاني .. ايه هي الغلطة الي هتحب تصححها مع الاخذ في الاعتبار ان مش مسموح غير بتصحيح خطأ واحد.

انا شخصيًا هختار اني ارجع وامنع علاقتي بشخص مؤذي حبيته وقعدت معاه 6 سنين في تعب نفسي وضغط وكذب وخداع وانتهت بشكل سيء.

انا عن نفسى راضى بكل خطأ ارتكبته وندمان انى مستمر فى البعض

كل خطأ خبرة واقعة اكثر من انك تسمع لتحذير

بس مشكلة الخطا انه يؤذى اما التحذير يجنبك الأذى

طب الخطأ عمدا ممكن اخذه حجة لأكتساب الخبرة للأسف لا ده تعزييب اكتر خبرة اقل بعد مده اطول مصاحبة للندم

على العموم لو رجعت بالزمن مكنتش هغير حاجة بل اضيف حاجة صالحة بجانب كل حاجة

تحياتي يا صاحبي

• حبيته
التفاعلات: THE BLACK HORSE
انا عن نفسى راضى بكل خطأ ارتكبته وندمان انى مستمر فى البعض

كل خطأ خبرة واقعة اكثر من انك تسمع لتحذير

بس مشكلة الخطا انه يؤذى اما التحذير يجنبك الأذى

طب الخطأ عمدا ممكن اخذه حجة لأكتساب الخبرة للأسف لا ده تعزييب اكتر خبرة اقل بعد مده اطول مصاحبة للندم

على العموم لو رجعت بالزمن مكنتش هغير حاجة بل اضيف حاجة صالحة بجانب كل حاجة

تحياتي يا صاحبي
كلام كبير ما مرحب بيدل علي تصالحك مع طبيعتك البشرية وطبيعة الدنيا عموما، انا ادركت معني كلامك متأخر شوي بس بحاول امشي علي نفس الطريق وان كنت مدمن جلد الذات من كتر تفكيري.

• حبيته
التفاعلات: مرحب
كلام كبير ما مرحب بيدل علي تصالحك مع طبيعتك البشرية وطبيعة الدنيا عموما، انا ادركت معني كلامك متأخر شوي بس بحاول امشي علي نفس الطريق وان كنت مدمن جلد الذات من كتر تفكيري.
ل تطرقك لموضوع جلد الذات الموضوع كبير برضوا ليه سلبيات و ايجابيات لكن محتاجه تفكير طويل موضوع مهم جدا كنت بتكلم فيه مع صديق محترم جدا و مثقف و حابب اوجه له شكر خاص

بس مش راضي اعمل له اشارة الا لما اقول له انا اسف

• عجبني
ل تطرقك لموضوع جلد الذات الموضوع كبير برضوا ليه سلبيات و ايجابيات لكن محتاجه تفكير طويل موضوع مهم جدا كنت بتكلم فيه مع صديق محترم جدا و مثقف و حابب اوجه له شكر خاص

بس مش راضي اعمل له اشارة الا لما اقول له انا اسف
هستني اقرأ عن الموضوع ده لما انت تكتبه اكيد هستفاد منه ☺️

هستني اقرأ عن الموضوع ده لما انت تكتبه اكيد هستفاد منه ☺️
للاسف مش بكتب كتير بس انشاء .... لو لقيت فرصة فى موضوع اتكلم فيه عن الحاجة ديه مش هنسى أشير لك

• حبيته
للاسف مش بكتب كتير بس انشاء .... لو لقيت فرصة فى موضوع اتكلم فيه عن الحاجة ديه مش هنسى أشير لك
شكرا ليك، واسف لو كلامي سببلك حرج انا افكرك بتكتب منشورات عادي فاتكلمت بناء علي كدا لاني بستفاد من طرحك لاي موضوع وخصوصا انك بتتعرض للموضوعات من جهة عقلية ودينية برضوا.

• حبيته
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا ليك، واسف لو كلامي سببلك حرج انا افكرك بتكتب منشورات عادي فاتكلمت بناء علي كدا لاني بستفاد من طرحك لاي موضوع وخصوصا انك بتتعرض للموضوعات من جهة عقلية ودينية برضوا.
مفيش احراج ولا اى شيء خالص

والصراحة احتراما للديn بحاول اتجنب التكلم هنا مباشرة فيه وده شيء مؤسف لكن ....

على العموم اسعدنى كلامك جدا

وسعيد انى قد اوصلت شيء مفيد

شكرا لك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%