NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مره و احنا فى المصيف و اختى لابسه كدا و كنت انا بجيب حاجه و راجع من ورا الشمسيه و الدنيا كانت زحمه محدش سامع حد عدى شويه عيال مراهقين واحد منهم وقف قصاد اختى و هى نايمه على الشط و ايديها ورا راسها و باطها الابيض بيلمع و راح قايل لاختى كسم بزازك اختى قلعت النضاره و بتقوله بتكلمنى قالها ايوه بكلمك انتى يا لبوه عاوز اطلع زوبرى و احشره فى كسمك و انتى نايمه كدا و ارضع بزازك يا شرموطه يا لبوه لقيت اختى لبست النضاره تانى و رفعت وراكها تنيتهم شويه و ايدها ورا راسها تانى و عملت نفسها مش سامعاه و اصحابه شدوه و بعد ما مشو لقيتها ضمت رجليها على بعض و فضلت تحكهم لحد ما اترعشو جامد عرفت انها هاجت و جابت شهوتها على الشط الرخيصه من الكلام بس
اختك شرموطة ومن كلمة بتهيج تعا افشخ اختك قدامك وتفوت زبي بكس اختك بعد ماتجهزو بتمك

الديوث العرص ابن القحبة واخو الشرموطة وجوز المتناكة يجى افشخ شرفو تحت زوبرى تعال متعنى بلحمك يا عرص تيلجرام بسرعة

زوبرى هايج اسود ويعشرهوملك

@Popwbs
شكلك هايج اوى و دكر اوى احححححح
اختك شرموطة ومن كلمة بتهيج تعا افشخ اختك قدامك وتفوت زبي بكس اختك بعد ماتجهزو بتمك
ااااااه يا قرونى يانى نيك نيك الشرموطه الهايجه قدام اخوها العرص رجرج لحمها الملبن الرخيص بزوبرك

• عجبني
التفاعلات: زبي بدو يحكي كسك
يا سلام بقي لو بسين فيلا خاصة و معايا مراتي و أختها لابسين كدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه لمرتي بس

• حبيته
التفاعلات: fahdsaad
لا مش قدام حد
ده تخيل ليا انا بس
خلينا تلبس كده قصادى وانا اخوش وراها الوضه او المطبخ ادلعها

ليه لا براحتها

• عجبني
التفاعلات: Kira1
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%