NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اشطة قوليله يسكت وميزعجنيش 🥰
وخلينى اشرحلك بعدين ، لحسن يزيد فيها ويقرفنى
انا مش مبسوط دلوقتى
و انت مكسوف تقول انت
انا مش شايفك و لا تشغلني في حاجة

• عجبني
التفاعلات: مملول
  • بيضحكني
التفاعلات: Levi Ackerman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي حد يمنشن للإدارة بعد اذنكم عشان أنا معرفش مين اصلا اللي مفروض يرد على الحوار ده
بدل ما نقلبها خناقه في شارع و اعرفه الخنزير الصح اللي لسانه راضع زباله

أنا مش بقول لحد حاجة
إنت شتمته وهو من حقه يرد عليك
وانت من حقك تبرر موقفك
أو تعتذر
انتى من شوية طلبتى منه انه يسكت عشان تكلموني بالعقل

و انت مكسوف تقول انت
انا مش شايفك و لا تشغلني في حاجة
انت كداب ، انت هتفضل شايفني حتي وانا مش موجود وهفضل شاغلك حتي في احلامك
مع انى حرفيا مدوستلكش علي ديل

• بيضحكني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
ضد
ممكن تبقي موجودة بس فالدرا
  • التقنين هيخليها متاحة لكل الناس,بس مينفعش كل الناس تنيك, لو النيك بقي حاجة سهلة الحضارة هتنهار والرجالة مش هتشتغل
  • التقنين هيرفع من معدلات ******* المشردة واللي ملهمش نسب, *** مشرد او ملوش نسب ده خطر عليك انت عشان هو معندوش حاجة يخسرها
  • التقنين هيخلي الرجول تزيد علي الحريم اللي شغالة فيها فكل الحضارة هتبقي معرضة لامراض بنت متناكة, هتقولي هنعمل اشراف علي صحتهم فده حل غير واقعي ومش هيتنفذ بالطريقة المثالية اللي في خيالك؛ ايه يضمنلك ان الهيئة القائمة علي الاشرافي مش هتبقي مرتشية او تستغل البنات؟ ايه يضمنلك انهم مش هيبلطجو عليهم وياخدو حاجات مش من حقهم والا يرفضو يأدو شغلهم او يستغلو سلطتهم بشكل قمعي؟
  • اي شغل فالسكس لازم عينك تبقي في راسك من كل اللي حواليك, الانسان مش بيبقي فوعيه وهو بينيك, افرض خنق واحدة جامد وماتت؟ افرض ذوو السلطة السيادية استعملو اساليب سادية عنيفة عليهم وبيتضررو جامد منها بس مش هيقدرو يشتكو؟
  • الدارة والسكس السهل هيشجع علي الانحلال الاخلاقي ويشجع علي مبادئ هيدونية (تكبير اللذة وتجنب الالم)
  • البنات اللي هيشتغلو فيها المجتمع مش هيشوفهم بنظرة كويسة بل ان ممكن اغلب اللي حواليهم يحاولو يستغلوهم عشان ينامو معاهم لانهم شراميط بقي
  • هيقلل فرص ان البنات تشتغل في شغلانات حقيقية مفيدة تفيد المجتمع, ليه تتعب نفسها لما ممكن تعمل اكونت اونلي فانز وتجيب 1000 دولار في اقل من اسبوع؟
  • هل في اي فايدة حقيقية مجتمعية منها؟
طبعا ممكن تقيس مخاطر كتير من دي علي حاجات تانية كتير بتحصل, بس احنا بنتكلم في نسب
ان مشكلة تحصل لبنت او اتنين عكس ما تحصل لمليون!
انت متقدرش تمنع الجريمة بس بتقلل نسبها

لو عندك كس بشفايف اوعدك انك هتفضل شاغلني حتي في احلامي 🤣🤣

انتى من شوية طلبتى منه انه يسكت عشان تكلموني بالعقل
مش عايزاه يربورتك وتتوقف
عايزاك تقول إلي عندك هنا قدام الناس

كدة مش حلو
هل هو مش بيعرف يشتم يعني
هل إنت كدة هتعلم عليه
أتكلم زي الناس

ضد
  • التقنين هيخليها متاحة لكل الناس,بس مينفعش كل الناس تنيك, لو النيك بقي حاجة سهلة الحضارة هتنهار والرجالة مش هتشتغل
  • التقنين هيرفع من معدلات ******* المشردة واللي ملهمش نسب, *** مشرد او ملوش نسب ده خطر عليك انت عشان هو معندوش حاجة يخسرها
  • التقنين هيخلي الرجول تزيد علي الحريم اللي شغالة فيها فكل الحضارة هتبقي معرضة لامراض بنت متناكة, هتقولي هنعمل اشراف علي صحتهم فده حل غير واقعي ومش هيتنفذ بالطريقة المثالية اللي في خيالك؛ ايه يضمنلك ان الهيئة القائمة علي الاشرافي مش هتبقي مرتشية او تستغل البنات؟ ايه يضمنلك انهم مش هيبلطجو عليهم وياخدو حاجات مش من حقهم والا يرفضو يأدو شغلهم او يستغلو سلطتهم بشكل قمعي؟
  • اي شغل فالسكس لازم عينك تبقي في راسك من كل اللي حواليك, الانسان مش بيبقي فوعيه وهو بينيك, افرض خنق واحدة جامد وماتت؟ افرض ذوو السلطة السيادية استعملو اساليب سادية عنيفة عليهم وبيتضررو جامد منها بس مش هيقدرو يشتكو؟
  • الدارة والسكس السهل هيشجع علي الانحلال الاخلاقي ويشجع علي مبادئ هيدونية (تكبير اللذة وتجنب الالم)
  • البنات اللي هيشتغلو فيها المجتمع مش هيشوفهم بنظرة كويسة بل ان ممكن اغلب اللي حواليهم يحاولو يستغلوهم عشان ينامو معاهم لانهم شراميط بقي
  • هيقلل فرص ان البنات تشتغل في شغلانات حقيقية مفيدة تفيد المجتمع, ليه تتعب نفسها لما ممكن تعمل اكونت اونلي فانز وتجيب 1000 دولار في اقل من اسبوع؟
طبعا ممكن تقيس مخاطر كتير من دي علي حاجات تانية كتير بتحصل, بس احنا بنتكلم في نسب
عمو عمو
الدعارة أصلا شبه قانونبة في مصر
بوليس الاداب مش بيكافح
بيردع بس
لكن اغلب الناس عايشين حياتهم زي الفل يا عمو

ضد
يعني صناع الحضاره الحالين هما اللي مقننها ومنطقتنا مش مقنناها ومش عارفين حتي نحط طوبه في الحضارة

• عجبني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
عمو عمو
الدعارة أصلا شبه قانونبة في مصر
بوليس الاداب مش بيكافح
بيردع بس
لكن اغلب الناس عايشين حياتهم زي الفل يا عمو
لما تبقي فالدرا حاجة ولما تبقي مقننة من الدولة ومتاحة لجموع الناس حاجة
فالدرا ممكن معترضش عشان برضو هتفضل صعبة, زي ما بقولك مينفعش النيك يبقي سهل
وبوليس الاداب عارف بس بيستغل كتير منهم لمصالحه

لما تبقي فالدرا حاجة ولما تبقي مقننة من الدولة ومتاحة لجموع الناس حاجة
فالدرا ممكن معترضش عشان برضو هتفضل صعبة, زي ما بقولك مينفعش النيك يبقي سهل
وبوليس الاداب عارف بس بيستغل كتير منهم لمصالحه
إنت أحسن من اليابان يعني!

يعني صناع الحضاره الحالين هما اللي مقننها ومنطقتنا مش مقنناها ومش عارفين حتي نحط طوبه في الحضارة
مين هو صانع الحضارة الحالي؟ امريكا ولا الصين ولا روسيا؟
مش متابع ان اكبر راس فيهم بتمر بازمات اقتصادية وحروب وصراع داخلي علي السلطة ؟

ثم ما تخلطش بين كله كدا يعم ليفاي
اه امريكا بنت دولة قوية وحضارة متطورة, بس هل بنتها علي الدعارة؟ ولا الدعارة شئ مستحدث؟

مش عايزاه يربورتك وتتوقف
عايزاك تقول إلي عندك هنا قدام الناس

كدة مش حلو
هل هو مش بيعرف يشتم يعني
هل إنت كدة هتعلم عليه
أتكلم زي الناس
انا مبسوط ان اسلوبك اتعدل مدام 🥰

إنت أحسن من اليابان يعني!
اليابان برضو مش مقننة بطريقة رسمية تماما, الموضوع معقد فيها
وبصي علي الريفس برضو

بس اهم نقطة
The Anti-Prostitution Law, enacted in 1956, criminalizes the act of engaging in or soliciting prostitution. This law prohibits the exchange of money or goods for sexual services.

• انا معترض
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
اي حد يمنشن للإدارة بعد اذنكم عشان أنا معرفش مين اصلا اللي مفروض يرد على الحوار ده
بدل ما نقلبها خناقه في شارع و اعرفه الخنزير الصح اللي لسانه راضع زباله
@M A H M 0 U D راجع التعليقات 🤝🙌

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: VARTOLU و بتاع تكييف الهواء
اليابان برضو مش مقننة بطريقة رسمية تماما, الموضوع معقد فيها
وبصي علي الريفس برضو

بس اهم نقطة
The Anti-Prostitution Law, enacted in 1956, criminalizes the act of engaging in or soliciting prostitution. This law prohibits the exchange of money or goods for sexual services.
حسبنا اللله وحده نعم الوكيل
فيك يا عمو حسام 😅

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: عمو حسام
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%