NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بمناسبه بوستات التخيلات
مين اكتر حد مشهور بتتخيل انك معاه على السرير؟
و ايه بيثيرك فيه؟
حطوا صور يا جماعه عشان نشوف كل واحد بيحب ايه و نتخيل سوا
معاكي انتي

معلش بس هوا ايه ال sexy ف الدحيح 🤣
انو بيبص ع الحلقات اللي فاتت وبيشوف الحلقات الحلقات الجايه وبينزل يبص بصه ع المصارد ي عزيزي 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Hoss@m
أنا لما عرفت إن الدحيح نوع مفضل لناس حسيت إن في أمل زياد يكون نوع حد المفضل😂😂😂♥️
خلي عندك الأمل ديما.

اقسم ب**** تيجي الهند تمشي يومين ف الشارع تلاقي ملكات جمال ماشيه مع عيال الشبشب شكله احسن منها 😂
الموضوع مش بالشكل

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
خلي عندك الأمل ديما.

اقسم ب**** تيجي الهند تمشي يومين ف الشارع تلاقي ملكات جمال ماشيه مع عيال الشبشب شكله احسن منها 😂
الموضوع مش بالشكل
يخي ثقافه . فساد أديت. حب واهتمام أديت. كل حاجه عملتها وغيرت نفسي فوق ال10 مرات. كنت بنزل مصر الناس يقولولي إنت فيك عيب كذا وكذا دلوقتي غيرت كل حاجه ونزلت مصر نهائي. قالولي اتحسنت بس لسه محدش بيحبني وراضي بيا. وعشان أتحسن ضيعت تركيزي في الجامعة وروحت للسجاير عشان أنسى ومحدش بيحس بحد.

يخي ثقافه . فساد أديت. حب واهتمام أديت. كل حاجه عملتها وغيرت نفسي فوق ال10 مرات. كنت بنزل مصر الناس يقولولي إنت فيك عيب كذا وكذا دلوقتي غيرت كل حاجه ونزلت مصر نهائي. قالولي اتحسنت بس لسه محدش بيحبني وراضي بيا. وعشان أتحسن ضيعت تركيزي في الجامعة وروحت للسجاير عشان أنسى ومحدش بيحس بحد.
بص ي غالي. انا عملت حجات كتير حكيت هنا عنها
زي النسوان والمخدرات ادمان وحوارات بس صدقني لو حب ف الحب جه من غير معمله اي حاجه انا حتي مكنتش حاسس انو جمبي

إنما لو مش حب وعايز تعيشلك يومين ف كدا الموضوع سهل

بص ي غالي. انا عملت حجات كتير حكيت هنا عنها
زي النسوان والمخدرات ادمان وحوارات بس صدقني لو حب ف الحب جه من غير معمله اي حاجه انا حتي مكنتش حاسس انو جمبي

إنما لو مش حب وعايز تعيشلك يومين ف كدا الموضوع سهل
لا أنا بحب ادي الي بحبه حياتي أنا آخر موضوع حسيتها فعلا دايما معايا إنها عيطت عشان عاتبتها وانها فعلا بتحس بزعلي بس حتى الحب اتبعتر

لا أنا بحب ادي الي بحبه حياتي أنا آخر موضوع حسيتها فعلا دايما معايا إنها عيطت عشان عاتبتها وانها فعلا بتحس بزعلي بس حتى الحب اتبعتر
مش فاهم كلامك
بس لو ع العيط ف دا اساسي ف الحب
لو معيطتش كل يومين وانت صالحتها ميبقاش حب 😂

عزيزي 🙂
احلى حاجة ف النيكة دي انه هيبص للنكات الي فاتت ويحضر للنيكات الي جاية وينزل يلحس لحستين😂😂😂😂

HkjV1Tl.jpg HkjVlp4.jpg كل واحدة منهم فيها حاجة بتشدني لكن بالاخص انا نفسي ف افا كوكس بحسها بتعرف تقدر الراجل اللي معاهاHkjVcvf.jpg

بمناسبه بوستات التخيلات
مين اكتر حد مشهور بتتخيل انك معاه على السرير؟
و ايه بيثيرك فيه؟
حطوا صور يا جماعه عشان نشوف كل واحد بيحب ايه و نتخيل سوا
ايتن عامر😋

• عجبني
التفاعلات: sosoxn
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%