NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيب لي متعملش ل نفسك وقت أو مكان تقعد فيه ويكون بعيد عن مراتك بحيث انك كل م تحس انك عاوز تكتب تروح المكان ده
المشكل ان علاقتها ومنظورها لكل شئ متعلق بالفكر والثقافة مش ولا بد، بل هي تحتقر المثقفين عموما، لهذا كل ما شافتني قاعد بكتب، تختلق اي شغل عشان اقوم ا. تبعثني اجيب حاجات من السوق مش ضروريين.. وهكذا. ولو غبت عنها برا البيت تغضب وتعمل يوم قيامة.. مرة نويت اطلق بس عشان تصرفاتها البايخة.. احس اني بقيت فاقد حريتي تماما

• محزن
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
المشكل ان علاقتها ومنظورها لكل شئ متعلق بالفكر والثقافة مش ولا بد، بل هي تحتقر المثقفين عموما، لهذا كل ما شافتني قاعد بكتب، تختلق اي شغل عشان اقوم ا. تبعثني اجيب حاجات من السوق مش ضروريين.. وهكذا. ولو غبت عنها برا البيت تغضب وتعمل يوم قيامة.. مرة نويت اطلق بس عشان تصرفاتها البايخة.. احس اني بقيت فاقد حريتي تماما
انت ر بنا يكون في عونك

• عجبني
زي م شوفت ف العنوان كده تخيلات

اي اكتر حاجه بتتخيلها ونفسك تعملها ف حياتك سواء ف الجنس أو ف حياتك الطبيعية ؟
و اي الي مانعك انك تخلي التخيلات دي حقيقه ؟
لان الخيال غير الحقيقه ومينفعش طبعا يبقي حقيقه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
لان الخيال غير الحقيقه ومينفعش طبعا يبقي حقيقه
لي مينفعش لما ممكن تخليه هدف و تسعي عشان تحققه

• عجبني
نفسي انيك منى اخت مراتي ورنا صاحبه مراتي ويكون معانا زبر ينيكني وينيك معايا وانيكه
انت جميل اوى ❤️🤤

• حبيته
التفاعلات: anaelkabten و قضيب لأفضل بنت
زي م شوفت ف العنوان كده تخيلات

اي اكتر حاجه بتتخيلها ونفسك تعملها ف حياتك سواء ف الجنس أو ف حياتك الطبيعية ؟
و اي الي مانعك انك تخلي التخيلات دي حقيقه ؟
اتخيل ان انا سالب او بنت انثى جميلة جدا و ان حبيبى ينكحنى و يحبنى و يعشرنى جامد و يقذف اللبن جوايا ... كل يوم اتخيل كدهه وانا استحم فى الفجر و امارس العادة السرية مع نفسى و قضيب صناعى هزاز دقاق جوايا واجيب واقذف لحظتها بقوة وعنف و رعشات زلازل و براكين و ابقى ح اموت من اللذة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%