NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مبحبش الميول الغريبة ومبحبش غير انى اكون مع راجل يبقا دكرى يغير عليا حتى من مجرد التخيل لكن اوقات هيجان بتخيل انى مع واحد متحرر مش تحرر يخلى حد ينيكنى لا تحرر معاه هو بس نتجنن بحرية ف اي مكان ياخدنى على حجره ميهمناش الناس ينيكنى ف اي حته❤

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666, تحرر و, قاذف اللهب و 5 آخرين
اولا صباح النور عليكم جميعا
ثانيا
اي اكتر تخيلات بتحصلك ونفسك انها تكون حقيقه ♥️
التخيلات كثيبر على امى بس لو عايز حاجه من التخيلات حقيقه انا مش هقول توصل لمرحله النيك بس على الاقل اشوف امى متحررة فى اللبس فى مكان عام زى البحر وقاعات الافراح او فى رحله شبابيه وتكون لابسه مينى جيب وبدى بحملات مثلا او فيزون او فساتين مكشوف الصدر ، الموضوع دة ممتع اوى وخصوصا ان امى وتكه ومكنه جدا ، انا دا ميولى بس مش سالب خالص

• عجبني
التفاعلات: Awad123 و روها
التخيلات كثيبر على امى بس لو عايز حاجه من التخيلات حقيقه انا مش هقول توصل لمرحله النيك بس على الاقل اشوف امى متحررة فى اللبس فى مكان عام زى البحر وقاعات الافراح او فى رحله شبابيه وتكون لابسه مينى جيب وبدى بحملات مثلا او فيزون او فساتين مكشوف الصدر ، الموضوع دة ممتع اوى وخصوصا ان امى وتكه ومكنه جدا ، انا دا ميولى بس مش سالب خالص
ممكن تعرفنى الخاص بيتبعت ازاى انا جديد

بتخيل انا وامي مع صاحبي وامه

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و سوزي تامر
انا مبحبش الميول الغريبة ومبحبش غير انى اكون مع راجل يبقا دكرى يغير عليا حتى من مجرد التخيل لكن اوقات هيجان بتخيل انى مع واحد متحرر مش تحرر يخلى حد ينيكنى لا تحرر معاه هو بس نتجنن بحرية ف اي مكان ياخدنى على حجره ميهمناش الناس ينيكنى ف اي حته❤
كسم الناس 😂 المهم انا وانتي😂💋

4hzopjq1tuy7

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجدي ٢٧, Teeetoooo, Cpl4fun و شخص آخر
تخيلات المتعه السريه في المنزل دون نيك

• عجبني
التفاعلات: يذيد و ali one only
تعالى خاص لو حبه حابب اجرب حاجه مجنون فى عربيتى بس نيك بس هتعجبك لو افكرك مجنونه

انتى عايزه بقى متحرر عنتيل صعيدى زى ياخدك ع زبره ف اى حته

وممكن تبقى مبسوط اكتر وهى مع واحد من سنك محتويها ومدلعها ومخليها عامله زي شباب كده وبتدلع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتخيل انا وامي مع صاحبي وامه
امك عمرها كام سنه جسمها مليان والا رفيعة،. ايه اكتر مكان بيثيرك لى جسم ولحم امك

باتخيل تبادل الزوجات ، واتمنى تبقى حقيقة،
وباتخيل نوادى العراه اللى زرتها لوحدى، واتمنى زيارتها مع زوجتى
يعني معملتش تبادل قبل كده

دايما نتخيل في حد (راجل) معانا

• عجبني
التفاعلات: hani1، سالب طري و Cpl4fun

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل