NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن طريقه توسيع فتحت الطيز او تخفيف الالم عند ادخال الزب الكبير للسوالب
مع اشكر احبتي

• عجبني
التفاعلات: el-korsan و الزبير الأول
يريت

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب و Dr.Basem
حبيبتى الألم دا بيبقي متعه

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو عمتا انا بستعمل كريم للبواسير لم بتناك بس الطريقة اقولك عليها
بعد ما تنظف طيزك تمام استعداد للنيك هاتجيب كريم من الصيدلية اسمة اتش فورميولا فى الصورة هتلاحظ انبوبة صغيرة بيضة كدة دى بتركب على الامنبوبة ودخلها جو طيز وتبوظ مناها شوية جو طيزك وبعيدن تاخد حتة كويسة من الكريم تدهن بى خرم طيزك من برا وبعد ساعة الا ربع تقريبا تتناك وعلى فكرة انا بستعمله ملزاق للنيك كمان وادعيلى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر، الزبير الأول و هشام الملك سالب
هو عمتا انا بستعمل كريم للبواسير لم بتناك بس الطريقة اقولك عليها
بعد ما تنظف طيزك تمام استعداد للنيك هاتجيب كريم من الصيدلية اسمة اتش فورميولا فى الصورة هتلاحظ انبوبة صغيرة بيضة كدة دى بتركب على الامنبوبة ودخلها جو طيز وتبوظ مناها شوية جو طيزك وبعيدن تاخد حتة كويسة من الكريم تدهن بى خرم طيزك من برا وبعد ساعة الا ربع تقريبا تتناك وعلى فكرة انا بستعمله ملزاق للنيك كمان وادعيلى
ميرسي يا عمري استعمل منه واشوف وضعي

• عجبني
التفاعلات: Kokik و وائل سكس
  • أتفق
  • ماااشي
التفاعلات: نزيه الخاطر و الزبير الأول
صح متعه بس الالم الزياده يذهب بالمتعه كلها
لو محضّر نفسك كويس ومجهز خرم طيزك حيكون الالم بسيط وممتع ::: بعض السوالب اللي بمارس معاهم في الصيف يطلبوا الممارسة والادخال في البحر وسط الميه ::: حاول تجرّب وحتحس براحة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%