NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت بمشي من شارع السوق عشان زحمة أوي
وفي نسوان بتبقي نازلة حز اندرها باين ومتزوقة وكده
وامشي امد اعمل نفسي مستعجل واللي تيجي ع السكة تاخد نصيبها بعبوص ولا تمشية أيد او احك بتاعي ع السريع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mostafaelshazly, جنون الإثارة, البوب الكبير و شخص آخر
كنت رايح فالشارع و واحد بيتبعني و بيحاول يلزق في لو في زحمة زمان
و انا كنت خجول لكن مرة انجرا زيادة و ووقفتله و عطيتو (كف)
فضل مبحلقلي!
ههههه

كنت رايح فالشارع و واحد بيتبعني و بيحاول يلزق في لو في زحمة زمان
و انا كنت خجول لكن مرة انجرا زيادة و ووقفتله و عطيتو (كف)
فضل مبحلقلي!
ههههه
نته سالب

• بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى
كنت مع زوجتى فى السوق وكان زحمه جداااا وقفت بعيد علشان كان كله ستات....لاقيت البياع رايح جاى وبيعدى من ورا مراتى....شويه وبقى يطول ويقف وراها...وهى مش واخده بالها...بس باليل حسيت انها مولعه ناااار معايا زى اول الحواز

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Mostafaelshazly, جنون الإثارة, الصقر (الصياد) و 3 آخرين
كنت بشتغل في محل و بعبصت كتير

• عجبني
التفاعلات: ana3m و غادة الملبن
كان في بنت جارتنا بتفضل تحك بزازها في فيا وانا مكنتش واخد بالي أو مستغرب
فضلت علي الحال ده يومين والتالت كنت برضع بزازها وفضلنا شوية حلوين علي كدا لحد ما اتجوزت

مش بحب التحرش في الشارع او المواصلات
لو مش عارف اجيب المرأة تحتي برضاها يبقي ملوش لزمه

فى نصبة شاى جنب المحل ...بنت الست إللى على النصبة اصغر منى بس بطل لو اتجوزت تجيب قدى...المهم انا كنت بتحرش بيها وامسك ايديها كل ما تجيبلى الطلبات بعدها بفترة كانت فحضنى ....للأمانة عرفت أنى انا الوحيد غيرى كانت بتشبشبلو 😂😂😂😂

مرة كنت جاي من الجامعة و مروح و ركبت اتوبيس من الدائري المهم واحدة لبوة تركب معايا و انا قاعد في الكرسي الفرداني قبل الكنبة اللي ورا و تقوم هي راكبة جمبي ع القلاب و توارب نفسها ناحية الشمال و فردة طيزها اليمين لازفة في رجلي انا قولت يمكن المكان ضيق اتاخرلها الاقيها لزقت اكتر اتاخر اكتر تلزق اكتر لدرجة حسيتها هتقعد علي حجري ، في الوقت دة انا قولت شرموطة بقا و بتريح نفسها روح لازق انا كمان بقا لما لقيت زوبري وقف و حسيته هيخرم البنطلون من الهيجان و لحسن الحظ كان معايا شنطة بقيت اداريه بيها عشان محدش من الركاب ياخد باله و هو نازل ولا حاجة

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
كنت بمشي من شارع السوق عشان زحمة أوي
وفي نسوان بتبقي نازلة حز اندرها باين ومتزوقة وكده
وامشي امد اعمل نفسي مستعجل واللي تيجي ع السكة تاخد نصيبها بعبوص ولا تمشية أيد او احك بتاعي ع السريع
ده فين السوق ده

كنت مع زوجتى فى السوق وكان زحمه جداااا وقفت بعيد علشان كان كله ستات....لاقيت البياع رايح جاى وبيعدى من ورا مراتى....شويه وبقى يطول ويقف وراها...وهى مش واخده بالها...بس باليل حسيت انها مولعه ناااار معايا زى اول الحواز
ده فين السوق ده

مرة فالمترو واحد زنق زبه الواقف في طيزي ومع حركة المترو بقى بيتحرك وحشني الاحساس ده

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: خالد العنيف و Omar26637
مرة فالمترو واحد زنق زبه الواقف في طيزي ومع حركة المترو بقى بيتحرك وحشني الاحساس ده
عملتها قبل كده وكانت هي مندمجه معايا اووي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمينى خاص عايزك

طب ماتيجى احسسهولك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%