NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تحرشات ومعاكسات يوم العيد

• محزن
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ali wika
محصلش حجات ياما اوي
كنت يوم الوقفه خطيبي جه وفطر معايا عند تيته البيت كله متجمع
جت ع ١١ بليل البيت كلو هدي بابا راح مشوار وامي نامت وتيته دخلت قعدت ف اوضه ونامت واحنا قعدنا بره .....
طبعا مش هقول بتفصيل الحصل بس بمختصر أنا وهو غرقنا وكانت بعد شوقه وكنت هايجه اوي وهو بااارد ع الاخر لحد مهيجتو بهيجاني ولقيتو بيجبهم...وبعدين بقي قام دخل الحمام وسبني ومشي....
بعد كدا جه تاني يوم عيد بس بابا كان نايم قعد حبه وطبعا مخلتش من البعبصه وتقفيش ف طيزها لحد مبعدت عنو وبابا صحي قعد معاه🫣
ممكن خاص

• عجبني
كان بيجيلي ايام الخطوبه تاني يوم علشان اول يوم البيت بيكون مليان ومبنعرفش ناخد راحتنا

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: andycat و Elbobelbob
كان بيجيلي ايام الخطوبه تاني يوم علشان اول يوم البيت بيكون مليان ومبنعرفش ناخد راحتنا
يا بخته يا عم

• حبيته
التفاعلات: lolla lolla
محصلش حجات ياما اوي
كنت يوم الوقفه خطيبي جه وفطر معايا عند تيته البيت كله متجمع
جت ع ١١ بليل البيت كلو هدي بابا راح مشوار وامي نامت وتيته دخلت قعدت ف اوضه ونامت واحنا قعدنا بره .....
طبعا مش هقول بتفصيل الحصل بس بمختصر أنا وهو غرقنا وكانت بعد شوقه وكنت هايجه اوي وهو بااارد ع الاخر لحد مهيجتو بهيجاني ولقيتو بيجبهم...وبعدين بقي قام دخل الحمام وسبني ومشي....
بعد كدا جه تاني يوم عيد بس بابا كان نايم قعد حبه وطبعا مخلتش من البعبصه وتقفيش ف طيزها لحد مبعدت عنو وبابا صحي قعد معاه🫣
متيجي عوزك

الواد صايع بيشغل دماغه 😂😂

• بيضحكني
وكان بيعمل اى الخلبوص 😉😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: andycat، Elbobelbob و asaad2024
  • معجبنيش
مش فاكره يوم العيد بالزبط عمل اى
بس احنا كنا بنعمل كل حاجه تقريبا
خلاص احكيلنا اى حاجة من تانى يوم العيد 😉😂 تالت يوم رابع يوم اللى هيحى منك هنحبه يا قمر 😂♥️

• بيضحكني
  • محزن
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: أربعيني هايج و ali wika
خلاص احكيلنا اى حاجة من تانى يوم العيد 😉😂 تالت يوم رابع يوم اللى هيحى منك هنحبه يا قمر 😂♥️
قابلته بدون برا ومنزله الطرحه ومحدش خد باله
وكمل انت بقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%