NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Gmgm2313

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا دلرقاي زهقت من ضرب العشره وعايز امتع نفسي اكتر عايز اعرف انا بحب الولاد ولا البنات ولا الساديه ولا المازوخيه ولا بحب اللحس للرجل مكن لو حد زي يعرفني عايز اعرف ميولي

• عجبني
التفاعلات: سامي زمان
جرب و انت تعرف

الميول مش الي انت كاتبه
الميول
سترايت : راجل وًست
بايسكشوال : ينجذب للاثنين (درجات طبعا)
غاي : رجل لرجل او ست لست
اسيكشوال : من غير رغبة جنسية
باناسيكشوال : ينجذب للاشخاص جنسيا دون النظر الى نوعهم او دورهم في العلاقة بيحب كل شيء!

تحياتي

• عجبني
التفاعلات: راحل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الميول مش الي انت كاتبه
الميول
سترايت : راجل وًست
بايسكشوال : ينجذب للاثنين (درجات طبعا)
غاي : رجل لرجل او ست لست
اسيكشوال : من غير رغبة جنسية
باناسيكشوال : ينجذب للاشخاص جنسيا دون النظر الى نوعهم او دورهم في العلاقة بيحب كل شيء!

تحياتي
يعني انا ايه

الطبيعي يكون ميولك تجاه الستات ،وبلاش تقرأ عن الحاجات الغريبه التانية وشغل السادية واللواط لان ظا مش طبيعي أصلا ،ومش هترتاح نفسيا لو اتأخذت السكك دي ،فأنا شايفه انه ملوش لازمة تشغل بالك بالسؤال دا

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd، hani1 و بدور على أب ديوث على بنته
يعني انا ايه
الحاجات هذه بتعرفها بالتجربة!
مش بس وقت الهيجان
لكن حسب كلامك يمكن تكون بايسكشوال و دي بتكون درجات
الميول مش خانات تملاها… انت لو عملت جنس مع ست و مع راجل بعدين حيكون عندك نسبة تفضيل للجنس هذا او ذاك
اما بالنسبة للميول هذه الميول كلها طبيعية لاننا كلنا من الطبيعة
الي بيقول انها مش طبيعية يكون قصده مش شائع، لان نسبة الي مش سترايت تبقى غالبا تمن المجتمه
يعني اتنين من عشرة بتكون ميولهم غير مغايرة و غير سترايت

الحاجات هذه بتعرفها بالتجربة!
مش بس وقت الهيجان
لكن حسب كلامك يمكن تكون بايسكشوال و دي بتكون درجات
الميول مش خانات تملاها… انت لو عملت جنس مع ست و مع راجل بعدين حيكون عندك نسبة تفضيل للجنس هذا او ذاك
اما بالنسبة للميول هذه الميول كلها طبيعية لاننا كلنا من الطبيعة
الي بيقول انها مش طبيعية يكون قصده مش شائع، لان نسبة الي مش سترايت تبقى غالبا تمن المجتمه
يعني اتنين من عشرة بتكون ميولهم غير مغايرة و غير سترايت
لا يعم هي فعلا الميول التانية مش طبيعيه
لان الفطرة انه الراجل يمارس مع الست اي حاجه غيره تعتبر شاذه
هو انا gay بس مش مع دا اني اقول انه دي حاجه طبيعية بس علشان انا كدا

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd و hani1
لا يعم هي فعلا الميول التانية مش طبيعيه
لان الفطرة انه الراجل يمارس مع الست اي حاجه غيره تعتبر شاذه
هو انا gay بس مش مع دا اني اقول انه دي حاجه طبيعية بس علشان انا كدا
الفطرة و اافطير المشلتت و كلام الجهل بتاع القهاوي و الي منتشر عندكم ما يخصنيش في شيء
انا بنظر للكلام العلمي الي قايلاه منظمة الصحة العالمية بعد ابحاث علمية مستنده على علم فعلي مش كلام فارغ!
و اصلا الكلام بتاع الفطير منتشر عندكم فقط و بعض الدول العربية الي بتكرر لانها عندها قوانين ظد المثلية
نا اهدش انا بكلام مجتمعات هوموفوبيك تكره المثليين و اتبنى اقوالهم ! مش معنى انك gay انك العلامة الي عاوف بيقول ايه! ابقى اتفضل و شوف الابحاث العلمية لمنظمة الصحة و اعمل بحث على غوغل لو تحكي غير اللغة العربية و شوف علوم الاجتماع و النفس بيقولو ايه عن الهوية الجنسية و الجندرية
و تحياتي ليك

الفطرة و اافطير المشلتت و كلام الجهل بتاع القهاوي و الي منتشر عندكم ما يخصنيش في شيء
انا بنظر للكلام العلمي الي قايلاه منظمة الصحة العالمية بعد ابحاث علمية مستنده على علم فعلي مش كلام فارغ!
و اصلا الكلام بتاع الفطير منتشر عندكم فقط و بعض الدول العربية الي بتكرر لانها عندها قوانين ظد المثلية
نا اهدش انا بكلام مجتمعات هوموفوبيك تكره المثليين و اتبنى اقوالهم ! مش معنى انك gay انك العلامة الي عاوف بيقول ايه! ابقى اتفضل و شوف الابحاث العلمية لمنظمة الصحة و اعمل بحث على غوغل لو تحكي غير اللغة العربية و شوف علوم الاجتماع و النفس بيقولو ايه عن الهوية الجنسية و الجندرية
و تحياتي ليك
اوكي
بس علشان يكون في مرجع لنقاشنا
انت ****؟

هناك شيء تخفيه عنا

فماذا تحب ؟ وماذا يعجبك ؟

اوكي
بس علشان يكون في مرجع لنقاشنا
انت ****؟
اه
اسف لسه واخد بالي اني نسيت احط سمايلي مبتسم و حلو 😽😸

لا تعليق
روح ثقف نفسك و بعدين اكتب!
ماليش دعوى ان انت بتعتقد ايه هذا شيء يرجعلك
العلم للجميع واضح
باي باي و بلوك
اذا اللي بتقولو انت دا ثقافه فأنا بفضل ابقى جاهل كل عمري ولا اتثقف بثقافتك هذي
+مفيش حد مثقف بيتهرب من النقاش بطريقتك هذي
انت كدا بتثبتلي انك معندكش منطق ومتعصب على رأيك من غير اساس او مرجع تستند عليه غير تخيلاتك واوهامك وامانيك انه فكرتك عن المثليه تكون صاح علشان ترضي نفسك

اذا اللي بتقولو انت دا ثقافه فأنا بفضل ابقى جاهل كل عمري ولا اتثقف بثقافتك هذي
+مفيش حد مثقف بيتهرب من النقاش بطريقتك هذي
انت كدا بتثبتلي انك معندكش منطق ومتعصب على رأيك من غير اساس او مرجع تستند عليه غير تخيلاتك واوهامك وامانيك انه فكرتك عن المثليه تكون صاح علشان ترضي نفسك
لا يا حبيبي انا مش مثقف
و ما بحبش ادخل في حوار عاقر
و اتمنالك حياه سعيدة
انت امشي بالمنطق الي تحبه
و انا امشي بدماغي وتفكيري
خليك انت مع الفطير!
و اروح انا اهرب جري يمكن اخسللي كيلو ولا اتنين

الحوار يحتاج بعضاً من الود والاحترام

كونا هادئين

وعيشا سعيدين

تحياتي لكما

الحوار يحتاج بعضاً من الود والاحترام

كونا هادئين

وعيشا سعيدين

تحياتي لكما
هادئين ايه يعم
الواد عاوز يغالي فحاجه الدين موضح انها غلط ومش طبيعية
بس هو علشان الكلام دا مش جاي مع هواه رايح يسمع من اللي بيقولو كلام على هواه ويخدر بيه ضميره

هادئين ايه يعم
الواد عاوز يغالي فحاجه الدين موضح انها غلط ومش طبيعية
بس هو علشان الكلام دا مش جاي مع هواه رايح يسمع من اللي بيقولو كلام على هواه ويخدر بيه ضميره

هناك من يقبل حوارك وهناك من يتجنب ذلك
الدين نعلم ما به من شرائع وقوانين
ولكننا نخالفه وننساه او نتناساه
بدون قصد او بقصد
المهم الاختلاف لا يفسد في الود قضية

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
هناك من يقبل حوارك وهناك من يتجنب ذلك
الدين نعلم ما به من شرائع وقوانين
ولكننا نخالفه وننساه او نتناساه
بدون قصد او بقصد
المهم الاختلاف لا يفسد في الود قضية
مفيش حاجة اسمها انك تختلف مع الدين
ايه الهبد دا
طب مهي الشرائع الواضحه دي هي اللي بتتكلمي عن الفطره اللي بتخسر منها وبتقول عنها فطيره
**** يهديك بجد

• حبيته
التفاعلات: دودي البنوتي 69
و تحياتي ليك
اسطي اتاجد من ان كل الي يقول الشواذ طبيعين تعرف انه لايفهم لانه لو طبيعي كان ممكن يخلفو واعرف ان الي بيقول كده ناس يعمي ممكن يغلطو عادي ولو انت فكرت في الشذوذ ده طبيعي اعرف انك مفكرتش لانه لو طبيعي مكنش هينقل كل الاكراض دي اعزف ان الدين مبيقلكش اعكل حاجه فيها ضرر واحد في الميه عليك مابالك بقي حاجه بتجيب اوسخ الامراض تقولي طبيعي فكر تاني ولو حابب تعالالي علي التليجرام نتناقش @MOHAMEDMGM

اسطي اتاجد من ان كل الي يقول الشواذ طبيعين تعرف انه لايفهم لانه لو طبيعي كان ممكن يخلفو واعرف ان الي بيقول كده ناس يعمي ممكن يغلطو عادي ولو انت فكرت في الشذوذ ده طبيعي اعرف انك مفكرتش لانه لو طبيعي مكنش هينقل كل الاكراض دي اعزف ان الدين مبيقلكش اعكل حاجه فيها ضرر واحد في الميه عليك مابالك بقي حاجه بتجيب اوسخ الامراض تقولي طبيعي فكر تاني ولو حابب تعالالي علي التليجرام نتناقش @MOHAMEDMGM
لا تعليق
مش داخل اجادل
و مش حرد على حد
تحياتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%