NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحدث كما لو كنا .............

صدقني يا عبود اقسملك بالحي الذي لايموت هيجي يوم وهنحررها كلنا ،، والاخدوها هيدفعوا تمن ده غالي اوي
بإذن المولى ده بجد حلمي و حلم كل فلسطيني. و احتمال تقوم حرب كبيرة الاحد الجاي لو قامت متنسوناش من الدعاء لأنو فوضع ده كلنا بنبقى فساحة المعركه محدش بيتفرج

تقريبا الكلام ده هيكون عايز فتره ابعد
بالعكس كلها 15 سنه و يكون متوفر بالذات أن في كده دلوقتي بس مش روبوتات

بإذن المولى ده بجد حلمي و حلم كل فلسطيني. و احتمال تقوم حرب كبيرة الاحد الجاي لو قامت متنسوناش من الدعاء لأنو فوضع ده كلنا بنبقى فساحة المعركه محدش بيتفرج
**** معاكوا ويحميكوا وينصركوا علي كل كلب بنجمه زرقاء

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
دي مش حربكوا انتوا بس دي حرب كل عربي

• عجبني
بالعكس كلها 15 سنه و يكون متوفر بالذات أن في كده دلوقتي بس مش روبوتات
هو فعلا موجود وانا اتفق معاك في كده ولكن مش هتكون بالاسعار التخلي الناس تملكها

هو فعلا موجود وانا اتفق معاك في كده ولكن مش هتكون بالاسعار التخلي الناس تملكها
ممكن موضوع الاسعار اهو كل واحد و مقدرته

• حبيته
التفاعلات: Man Nanoy
دي مش حربكوا انتوا بس دي حرب كل عربي
بتمنى نشوف موقف عربي مشرف الفترة الجايه بجد لانو الي شايفينو كل شوية دولة عربية جديدة بتطبع معاهم

بتمنى نشوف موقف عربي مشرف الفترة الجايه بجد لانو الي شايفينو كل شوية دولة عربية جديدة بتطبع معاهم
متقلقش اثناء احداث الشيخ جراح احنا اتحركنا وقولنا ان سيارات الاسعاف دي بمثابة دبابات مصريه واي حد هيقربلها هيتعامل مع مصر صح ولا لأ ،، مصر عمرها ما هتسيبكم

• عجبني
متقلقش اثناء احداث الشيخ جراح احنا اتحركنا وقولنا ان سيارات الاسعاف دي بمثابة دبابات مصريه واي حد هيقربلها هيتعامل مع مصر صح ولا لأ ،، مصر عمرها ما هتسيبكم
بصراحه الموقف المصري اكتر موقف مشرف و مساند كان لينا دائما و هما الي سعو فالوصول للتهدئه ايام معركة السنه الي فاتت و بتمنى الخليج يغارو منهم حتى

بصراحه الموقف المصري اكتر موقف مشرف و مساند كان لينا دائما و هما الي سعو فالوصول للتهدئه ايام معركة السنه الي فاتت و بتمنى الخليج يغارو منهم حتى
صوابع ايدك مش زي بعضها ،، انا فعلا مصريه اماراتيه ولكن افتخاري الدائم اني مصريه بنت مصري ،، واحنا دايما هنفضل في ضهركوا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صوابع ايدك مش زي بعضها ،، انا فعلا مصريه اماراتيه ولكن افتخاري الدائم اني مصريه بنت مصري ،، واحنا دايما هنفضل في ضهركوا
تسلمي و احييكي على موقفك الشريف و دمك الحر و الضميرك الصاحي عكس الكتير من الناس شكرا من قلبي ليكي

تسلمي و احييكي على موقفك الشريف و دمك الحر و الضميرك الصاحي عكس الكتير من الناس شكرا من قلبي ليكي
الشكر لله و للماسك بلدي هو بجد المحافظ علي حاجات كتير جدا كانت ممكن تروح

ان شاء **** منحررها وببطلو اليهود الدايقونا على الروحة والجاي
المشكله مش اليهود المشكله الصهاينه

ان شاء **** منحررها وببطلو اليهود الدايقونا على الروحة والجاي

المشكله مش اليهود المشكله الصهاينه
ما انا عارف وكل يوم بشوفهم وبصيرو يكسرو سياراتنا بحماية جنودهم وشرطتهم بس احنا رح نطردهم من بلادنا باذن ****

سنة 2040
فييييين زمن الفن الأصيل
زمن اوكا و اورتيجا وحمو بيكا و حسن شاكوش
ياااااه زمن الفن الجميل انتهى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%