NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحدث كما لو كنا .............

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
تحدث كما لو كنا في عام 2040 .....
وانا الاولي 👇👇👇

• عجبني
التفاعلات: Mahoooor
هل تذكرون عندما كانت فلسطين محتله 🤲✊

• حبيته
التفاعلات: عدنان, غدر الناس, Abood.977 و شخص آخر
هل تتذكرون شيئاً يسماً الراديو كان يستخدمه القدماء هل تتذكرون فايروس قديم يسمى كورونا هل تتذكرون هواتف نوكيا

• عجبني
التفاعلات: مجنون الجنس
احدث ريتال احدث روبوت عصرى بعد ان انهت مهام المنزل لتأتى الى الداخل
حتى تبدأ معى رحلة المساج اليومى بعد أن انهيت جلستى فى عالم الميتافيزيا

احدث ريتال احدث روبوت عصرى بعد ان انهت مهام المنزل لتأتى الى الداخل
حتى تبدأ معى رحلة المساج اليومى بعد أن انهيت جلستى فى عالم الميتافيزيا
ممكن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تذكرون كان فيه شي اسمه كمبيوتر ولابتوب

هل تذكرون عندما كانت فلسطين محتله 🤲✊
انا اسف ليكي وقت ما تتحرر فلسطين مش هيكون في تكنولوجيا اتكلمو في كل شيء لكن ابعدو عن الغيب

انا اسف ليكي وقت ما تتحرر فلسطين مش هيكون في تكنولوجيا اتكلمو في كل شيء لكن ابعدو عن الغيب
احنا مش بنتكلم عن الغيب احنا بنتكلم عن حاجات نفسنا تحصل في المستقبل وتفرحنا وتفرح الاجيال الجايه

احنا مش بنتكلم عن الغيب احنا بنتكلم عن حاجات نفسنا تحصل في المستقبل وتفرحنا وتفرح الاجيال الجايه
مي مش هتحصل واللي عارف في الدين عارفه انها اخر مره هتتحرر فيها في اخر الزمن علي يد سيدنا عيسي انا مش بحب اتكلم في الدين هنا هي امنيه كلنا عايزنها بس لسه بدري وساعت ما تحصل مش هيكون في تكنولوجيا في العالم

• عجبني
التفاعلات: Mahoooor
مي مش هتحصل واللي عارف في الدين عارفه انها اخر مره هتتحرر فيها في اخر الزمن علي يد سيدنا عيسي انا مش بحب اتكلم في الدين هنا هي امنيه كلنا عايزنها بس لسه بدري وساعت ما تحصل مش هيكون في تكنولوجيا في العالم
وانت ليه شايف ان ده هيكون التحرير الاخير ليها ،، انت عارف فلسطين تم احتلالها كام مره حوالي ٣٠ مره وكل مره العدو بيخرج مش شرط ان الصهاينه لما يخرجوا تكون هي دي الحرب النهائيه

وانت ليه شايف ان ده هيكون التحرير الاخير ليها ،، انت عارف فلسطين تم احتلالها كام مره حوالي ٣٠ مره وكل مره العدو بيخرج مش شرط ان الصهاينه لما يخرجوا تكون هي دي الحرب النهائيه
فعلا صح تم احتلالها كتير او بس مش من اليهود ولا كان اليهود ليهم شان في كتب بتقول كلامي ده انا مش هتكلم في حاجه مش فاهمها وخلاص،، وقولتلك انا لو ينفع اقولك الايات وتفسيرها هقول بس انا مش ينفع اتكلم هنا في الدين عشان مش نخرج عن الموضوع اسالي واقري وانتي تعرفي انا ده اخر احتلال لفلسطين عشان احنا في اخر الزمن

فعلا صح تم احتلالها كتير او بس مش من اليهود ولا كان اليهود ليهم شان في كتب بتقول كلامي ده انا مش هتكلم في حاجه مش فاهمها وخلاص،، وقولتلك انا لو ينفع اقولك الايات وتفسيرها هقول بس انا مش ينفع اتكلم هنا في الدين عشان مش نخرج عن الموضوع اسالي واقري وانتي تعرفي انا ده اخر احتلال لفلسطين عشان احنا في اخر الزمن
ممكن

هل تتذكرون عندما كانت الناس بتقابل بعض وش لوش و تيتكلمو و هما بيبوسو في عيون بعض

هل تتذكرون عندما كان هناك لاعب مصري هداف الدوري الانجليزي.

• عجبني
التفاعلات: Life selector

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%